Rescaten a un gos abandonat dins d’un sac en Albal

 

Este dimarts 22 de setembre la Policia Local de la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), junt al Seprona, ha rescatat a un gos ferit i abandonat que estava dins d’un sac. L’animal presentava anèmia a demés de diferents ferides greus per tot el cos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan uns voluntaris que estaven netejant la zona entre el camí de la Foia i el polígon Br del Vicri s’han trobat al gos dins del sac. Ràpidament, han avisat a la policia del municipi per a que es feren càrrec.

 

Després de ser rescatat, el gos ha quedat en mans de la protectora el Rebrot de la Vida, qui ha explicat que al gos li fa falta una operació, ja que té un tumor en la mandíbula. Esta ha compartit a través del seu perfil de Facebook el número de compte ES61 3118 20 4127 2000 1376 per a que la gent puga fer donatius per a ajudar-los a fer-se càrrec de les despeses econòmiques per al tractament de l’animal abandonat.

 

Sentimos tener que publicar estas duras imágenes. El domingo nos llamaron desde Albal porque este perrito estaba dentro…

Posted by El Rebrot de la Vida on Dilluns, 21 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.