8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Rescaten a un gos abandonat dins d’un sac en Albal

 

Este dimarts 22 de setembre la Policia Local de la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), junt al Seprona, ha rescatat a un gos ferit i abandonat que estava dins d’un sac. L’animal presentava anèmia a demés de diferents ferides greus per tot el cos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan uns voluntaris que estaven netejant la zona entre el camí de la Foia i el polígon Br del Vicri s’han trobat al gos dins del sac. Ràpidament, han avisat a la policia del municipi per a que es feren càrrec.

 

Després de ser rescatat, el gos ha quedat en mans de la protectora el Rebrot de la Vida, qui ha explicat que al gos li fa falta una operació, ja que té un tumor en la mandíbula. Esta ha compartit a través del seu perfil de Facebook el número de compte ES61 3118 20 4127 2000 1376 per a que la gent puga fer donatius per a ajudar-los a fer-se càrrec de les despeses econòmiques per al tractament de l’animal abandonat.

 

Sentimos tener que publicar estas duras imágenes. El domingo nos llamaron desde Albal porque este perrito estaba dentro…

Posted by El Rebrot de la Vida on Dilluns, 21 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.