Rescaten a un gos abandonat dins d’un sac en Albal

 

Este dimarts 22 de setembre la Policia Local de la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), junt al Seprona, ha rescatat a un gos ferit i abandonat que estava dins d’un sac. L’animal presentava anèmia a demés de diferents ferides greus per tot el cos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan uns voluntaris que estaven netejant la zona entre el camí de la Foia i el polígon Br del Vicri s’han trobat al gos dins del sac. Ràpidament, han avisat a la policia del municipi per a que es feren càrrec.

 

Després de ser rescatat, el gos ha quedat en mans de la protectora el Rebrot de la Vida, qui ha explicat que al gos li fa falta una operació, ja que té un tumor en la mandíbula. Esta ha compartit a través del seu perfil de Facebook el número de compte ES61 3118 20 4127 2000 1376 per a que la gent puga fer donatius per a ajudar-los a fer-se càrrec de les despeses econòmiques per al tractament de l’animal abandonat.

 

Sentimos tener que publicar estas duras imágenes. El domingo nos llamaron desde Albal porque este perrito estaba dentro…

Posted by El Rebrot de la Vida on Dilluns, 21 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.