Rescaten a un gos abandonat dins d’un sac en Albal

 

Este dimarts 22 de setembre la Policia Local de la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), junt al Seprona, ha rescatat a un gos ferit i abandonat que estava dins d’un sac. L’animal presentava anèmia a demés de diferents ferides greus per tot el cos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan uns voluntaris que estaven netejant la zona entre el camí de la Foia i el polígon Br del Vicri s’han trobat al gos dins del sac. Ràpidament, han avisat a la policia del municipi per a que es feren càrrec.

 

Després de ser rescatat, el gos ha quedat en mans de la protectora el Rebrot de la Vida, qui ha explicat que al gos li fa falta una operació, ja que té un tumor en la mandíbula. Esta ha compartit a través del seu perfil de Facebook el número de compte ES61 3118 20 4127 2000 1376 per a que la gent puga fer donatius per a ajudar-los a fer-se càrrec de les despeses econòmiques per al tractament de l’animal abandonat.

 

Sentimos tener que publicar estas duras imágenes. El domingo nos llamaron desde Albal porque este perrito estaba dentro…

Posted by El Rebrot de la Vida on Dilluns, 21 de setembre de 2020

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts els quatre autors d’un intent de segrest frustrat pel gos de la víctima a Polinyà de Xúquer

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre integrants d'un grup criminal que va intentar segrestar una dona en el seu domicili de Polinyà de Xúquer. El rapte es va frustrar quan el gos de la víctima va mossegar a un dels assaltants, la qual cosa va desencadenar una investigació en tres fases.

Marxa lenta de VTC provoca embossos i corts en vies clau de València

La marxa lenta de VTC contra el decret de la Generalitat que limita la seua activitat provoca congestió en artèries principals de València i el tall de Sant Vicent Màrtir. Dos columnes han eixit des de Pista de Silla i Corts Valencianes i confluïxen en el centre per a finalitzar davant la Conselleria de Transports.

La capella ardent d’Antonio Tejero s’instal·la en un tanatori de Xàtiva

El tanatori Servisa de Xàtiva acull la capella ardent de l'ex tinent coronel Antonio Tejero, mort als 93 anys. El funeral està previst esta vesprada en la capella de la Costera i l'accés a la vetla és només per a la família.

El preu de la vivenda bat rècord: puja un 7,5% en 2025 i un 9,4% en la Comunitat Valenciana

El preu mitjà va aconseguir 1.902 euros/m², un 7,5% més que en 2024, i va superar el pic de 2007. Les compravendes van créixer un 4,4% i les hipoteques un 13,7%.

Les cendres d’Antonio Tejero reposaran en Torre de la Mar al costat de la seua esposa

La família preveu traslladar les cendres de l'extinent coronel a Torre de la Mar, on va residir. Seran depositades al costat de la seua esposa i la data encara es desconeix

Cel buidat i boires a l’alba en la Comunitat Valenciana este dijous, amb temperatures sense canvis

Jornada estable en la Comunitat Valenciana: cels buidats, núvols baixos i boires a primeres hores i termòmetres sense variacions. El divendres seguirà el temps tranquil, amb núvols alts a la vesprada.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira mentres rebia tractament a domicili

Antonio Tejero, ex tinent coronel de la Guàrdia Civil i protagonista del 23F, ha mort als 93 anys a la seua casa d'Alzira, on rebia atenció a domicili. La vetla i la cremació es realitzaran a Xàtiva.

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.