Rescaten a un gos abandonat dins d’un sac en Albal

 

Este dimarts 22 de setembre la Policia Local de la localitat d’Albal, en la comarca de l’Horta (València), junt al Seprona, ha rescatat a un gos ferit i abandonat que estava dins d’un sac. L’animal presentava anèmia a demés de diferents ferides greus per tot el cos.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan uns voluntaris que estaven netejant la zona entre el camí de la Foia i el polígon Br del Vicri s’han trobat al gos dins del sac. Ràpidament, han avisat a la policia del municipi per a que es feren càrrec.

 

Després de ser rescatat, el gos ha quedat en mans de la protectora el Rebrot de la Vida, qui ha explicat que al gos li fa falta una operació, ja que té un tumor en la mandíbula. Esta ha compartit a través del seu perfil de Facebook el número de compte ES61 3118 20 4127 2000 1376 per a que la gent puga fer donatius per a ajudar-los a fer-se càrrec de les despeses econòmiques per al tractament de l’animal abandonat.

 

Sentimos tener que publicar estas duras imágenes. El domingo nos llamaron desde Albal porque este perrito estaba dentro…

Posted by El Rebrot de la Vida on Dilluns, 21 de setembre de 2020

 

Últimes notícies

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.