20 km de retencions en l’A-7 per accident múltiple en València en sentit Barcelona

Retencions en l'A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona

Retencions en l’A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona | Trànsit

 

Este dilluns de matí, cap a les 07.45, s’ha produït un accident múltiple en l’A-7, a l’altura de Bétera (en la comarca valenciana del Camp del Túria). Segons pareix, en l’incident han estat implicats diferents cotxes i un camió articulat, cosa que ha provocat retencions de, pràcticament, 20 quilòmetres en la via, en sentit Barcelona.

 

Concretament, l’accident afecta des del punt quilomètric 320,5 –a l’altura de Bétera– fins al punt quilomètric 339 –a l’altura de Riba-roja del Túria. Durant el matí, el carril central ha estat tallt, però a les 10.30 hores ja només quedava tancat el carril esquerre. Això sí, provocant les retencions quilomètriques que, a més a més, han afectat també a la resta del trànsit del Bypass. De moment, segons relata ‘Levante’, no s’han produït ferits.

 

Circulació complicada en l’Àrea Metropolitana de València

De fet, ara per ara, no només està congestionada l’A-7. A estes hores, es registren retencions de 2 quilòmetres en la V-30, a l’altura de Paterna; 1 quilòmetre de retenció, també en Paterna, en la CV-35; retencions en la N-220 en Manises; i en la CV-35, en Sant Antoni de Benaixeve. Sense dubte, un matí complicat per a este principi de setmana que ha provocat la indignació de molts usuaris, que es queixen de la problemàtica de la via dia sí, dia també.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.