20 km de retencions en l’A-7 per accident múltiple en València en sentit Barcelona

Retencions en l'A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona

Retencions en l’A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona | Trànsit

 

Este dilluns de matí, cap a les 07.45, s’ha produït un accident múltiple en l’A-7, a l’altura de Bétera (en la comarca valenciana del Camp del Túria). Segons pareix, en l’incident han estat implicats diferents cotxes i un camió articulat, cosa que ha provocat retencions de, pràcticament, 20 quilòmetres en la via, en sentit Barcelona.

 

Concretament, l’accident afecta des del punt quilomètric 320,5 –a l’altura de Bétera– fins al punt quilomètric 339 –a l’altura de Riba-roja del Túria. Durant el matí, el carril central ha estat tallt, però a les 10.30 hores ja només quedava tancat el carril esquerre. Això sí, provocant les retencions quilomètriques que, a més a més, han afectat també a la resta del trànsit del Bypass. De moment, segons relata ‘Levante’, no s’han produït ferits.

 

Circulació complicada en l’Àrea Metropolitana de València

De fet, ara per ara, no només està congestionada l’A-7. A estes hores, es registren retencions de 2 quilòmetres en la V-30, a l’altura de Paterna; 1 quilòmetre de retenció, també en Paterna, en la CV-35; retencions en la N-220 en Manises; i en la CV-35, en Sant Antoni de Benaixeve. Sense dubte, un matí complicat per a este principi de setmana que ha provocat la indignació de molts usuaris, que es queixen de la problemàtica de la via dia sí, dia també.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.