12.4 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

20 km de retencions en l’A-7 per accident múltiple en València en sentit Barcelona

Retencions en l'A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona

Retencions en l’A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona | Trànsit

 

Este dilluns de matí, cap a les 07.45, s’ha produït un accident múltiple en l’A-7, a l’altura de Bétera (en la comarca valenciana del Camp del Túria). Segons pareix, en l’incident han estat implicats diferents cotxes i un camió articulat, cosa que ha provocat retencions de, pràcticament, 20 quilòmetres en la via, en sentit Barcelona.

 

Concretament, l’accident afecta des del punt quilomètric 320,5 –a l’altura de Bétera– fins al punt quilomètric 339 –a l’altura de Riba-roja del Túria. Durant el matí, el carril central ha estat tallt, però a les 10.30 hores ja només quedava tancat el carril esquerre. Això sí, provocant les retencions quilomètriques que, a més a més, han afectat també a la resta del trànsit del Bypass. De moment, segons relata ‘Levante’, no s’han produït ferits.

 

Circulació complicada en l’Àrea Metropolitana de València

De fet, ara per ara, no només està congestionada l’A-7. A estes hores, es registren retencions de 2 quilòmetres en la V-30, a l’altura de Paterna; 1 quilòmetre de retenció, també en Paterna, en la CV-35; retencions en la N-220 en Manises; i en la CV-35, en Sant Antoni de Benaixeve. Sense dubte, un matí complicat per a este principi de setmana que ha provocat la indignació de molts usuaris, que es queixen de la problemàtica de la via dia sí, dia també.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables i seguir les indicacions oficials.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.