20 km de retencions en l’A-7 per accident múltiple en València en sentit Barcelona

Retencions en l'A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona

Retencions en l’A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona | Trànsit

 

Este dilluns de matí, cap a les 07.45, s’ha produït un accident múltiple en l’A-7, a l’altura de Bétera (en la comarca valenciana del Camp del Túria). Segons pareix, en l’incident han estat implicats diferents cotxes i un camió articulat, cosa que ha provocat retencions de, pràcticament, 20 quilòmetres en la via, en sentit Barcelona.

 

Concretament, l’accident afecta des del punt quilomètric 320,5 –a l’altura de Bétera– fins al punt quilomètric 339 –a l’altura de Riba-roja del Túria. Durant el matí, el carril central ha estat tallt, però a les 10.30 hores ja només quedava tancat el carril esquerre. Això sí, provocant les retencions quilomètriques que, a més a més, han afectat també a la resta del trànsit del Bypass. De moment, segons relata ‘Levante’, no s’han produït ferits.

 

Circulació complicada en l’Àrea Metropolitana de València

De fet, ara per ara, no només està congestionada l’A-7. A estes hores, es registren retencions de 2 quilòmetres en la V-30, a l’altura de Paterna; 1 quilòmetre de retenció, també en Paterna, en la CV-35; retencions en la N-220 en Manises; i en la CV-35, en Sant Antoni de Benaixeve. Sense dubte, un matí complicat per a este principi de setmana que ha provocat la indignació de molts usuaris, que es queixen de la problemàtica de la via dia sí, dia també.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.

Pedro Martínez explica per què deixa el València Basket per a fitxar pel Reial Madrid

L’entrenador del València Basket Pedro Martínez ha detallat que assumix el repte del Reial Madrid per provar-se en un projecte de màxima ambició i pressió, després de rebre una oferta de tres temporades i valorar la seua eixida amb el club taronja.

Les primeres 210 ajudes a familiars de víctimes mortals de la DANA ja estan resoltes

La Generalitat ha resolt de manera definitiva 210 ajudes a familiars de 89 víctimes mortals de la DANA, quasi la mitat de les sol·licituds presentades per defunció.

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.