20 km de retencions en l’A-7 per accident múltiple en València en sentit Barcelona

Retencions en l'A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona

Retencions en l’A-7, en el terme de Paterna, en direcció Barcelona | Trànsit

 

Este dilluns de matí, cap a les 07.45, s’ha produït un accident múltiple en l’A-7, a l’altura de Bétera (en la comarca valenciana del Camp del Túria). Segons pareix, en l’incident han estat implicats diferents cotxes i un camió articulat, cosa que ha provocat retencions de, pràcticament, 20 quilòmetres en la via, en sentit Barcelona.

 

Concretament, l’accident afecta des del punt quilomètric 320,5 –a l’altura de Bétera– fins al punt quilomètric 339 –a l’altura de Riba-roja del Túria. Durant el matí, el carril central ha estat tallt, però a les 10.30 hores ja només quedava tancat el carril esquerre. Això sí, provocant les retencions quilomètriques que, a més a més, han afectat també a la resta del trànsit del Bypass. De moment, segons relata ‘Levante’, no s’han produït ferits.

 

Circulació complicada en l’Àrea Metropolitana de València

De fet, ara per ara, no només està congestionada l’A-7. A estes hores, es registren retencions de 2 quilòmetres en la V-30, a l’altura de Paterna; 1 quilòmetre de retenció, també en Paterna, en la CV-35; retencions en la N-220 en Manises; i en la CV-35, en Sant Antoni de Benaixeve. Sense dubte, un matí complicat per a este principi de setmana que ha provocat la indignació de molts usuaris, que es queixen de la problemàtica de la via dia sí, dia també.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.