16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Roben en Timpers, l’empresa de sabates valenciana que ha equipat a l’equip paralímpic

 

L’empresa valenciana Timpers, dedicada exclusivament a la comercialització de dissenys de sabatilles realitzades per invidents, ha denunciat a través de les xarxes socials que la marca ha sigut víctima d’un robatori. Aitor, Diego i Roberto, els fundadors i responsables d’aquesta startup que ha equipat a l‘equip paralímpic espanyol que competirà pròximament a Tòquio han confirmat que el seu nou magatzem ha sigut assaltat i desvalisat.

 

Segons ha explicat Roberto, un dels responsables de Timpers, “uns desgraciats han desvalisat el nostre nou magatzem, i ens han deixat pràcticament sense parells”. Pel que sembla, el robatori s’ha produït aquesta passada matinada i des de Timpers asseguren que a més del desconcert “que això ens suposa per als pròxims mesos, ens fa mal, perquè teníem molta il·lusió d’ensenyar-vos i presentar-vos la nostra nova casa, un magatzem gran a estrenar per nosaltres, que venia a reflectir que, a poc a poc, anem creixent i fent passets en bona direcció”.

 

Els tres emprenedors temen que la mercaderia acabe en el mercat negre de revenda. Per aquest motiu, han demanat ajuda a través de les xarxes socials perquè, si algú veu algun dels parells robats en “mercats ambulants, plataformes en línia o web” es posen en contacte amb ells. En aquest cas, preguen que se’ls “comunique per a no deixar que aqueixos impresentables s’isquen amb la seua i les puguen vendre de manera fraudulenta” o s’avise a la policia.

 

 

Últimes notícies

Es disparen a 1.650 els poemes que opten al Premi Internacional Miguel Hernández

La convocatòria del Premi Internacional de Poesia Miguel Hernández ha reunit 1.650 obres, un 50% més que fa un any. La fallada està prevista per a les pròximes setmanes.

Tres familiars han sigut detinguts per una plantació de marihuana amb 573 plantes a Ibi

Dos hòmens de 41 i 68 anys i una dona de 72, tots amb antecedents i pertanyents a la mateixa família, han sigut detinguts en desmantellar un cultiu interior en el seu domicili d'Ibi. S'han intervingut 573 plantes, 4,5 quilos de cabdells, diners i material de cultiu, i han quedat en llibertat amb mesures cautelars.

El menor de 13 anys assassinat a Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió va tindre lloc en el bany del domicili del supòsit agressor. El detingut, de 48 anys, es va entregar, va confessar els fets i passarà a disposició judicial el dimarts.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h i mar adversa en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per vent de l'oest en zones de l'interior i litoral de Castelló, València i Alacant, amb ratxes de fins a 80 km/h i fenòmens costaners a Alacant.

Els termòmetres han marcat 18é a Pego i han fregat 17é a València a primera hora

Pego ha registrat 18é de matinada i València ha fregat els 17é a primera hora d'este dimarts. El vent de l'oest bufarà moderat a fort, amb ratxes molt fortes a l'interior.

Cuina valenciana sense carn

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana presenta el llibre com una guia completa de cuina valenciana sense carn, que combina tradició, cultura, llengua i compromís amb una manera de menjar més conscient, sense renunciar a l’essència mediterrània

L’ocupació en la Comunitat Valenciana va sumar 98.800 persones en 2025 i l’atur va baixar al 10,39%

La Comunitat Valenciana va sumar 98.800 ocupats en 2025 i va tancar l'any amb 2,47 milions de treballadors. La taxa d'atur es va situar en el 10,39% després d'una forta retallada trimestral.

Ratxes molt fortes a l’interior, pluges febles i descens de la cota de neu en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dimarts vent de l'oest amb ratxes molt fortes a l'interior, cels nuvolosos i precipitacions febles; la cota de neu baixa a 1.200-1.400 m al final del dia. Demà persistirà el vent i hi haurà pluges avançant d'oest a est.