12.9 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Roben en Timpers, l’empresa de sabates valenciana que ha equipat a l’equip paralímpic

 

L’empresa valenciana Timpers, dedicada exclusivament a la comercialització de dissenys de sabatilles realitzades per invidents, ha denunciat a través de les xarxes socials que la marca ha sigut víctima d’un robatori. Aitor, Diego i Roberto, els fundadors i responsables d’aquesta startup que ha equipat a l‘equip paralímpic espanyol que competirà pròximament a Tòquio han confirmat que el seu nou magatzem ha sigut assaltat i desvalisat.

 

Segons ha explicat Roberto, un dels responsables de Timpers, “uns desgraciats han desvalisat el nostre nou magatzem, i ens han deixat pràcticament sense parells”. Pel que sembla, el robatori s’ha produït aquesta passada matinada i des de Timpers asseguren que a més del desconcert “que això ens suposa per als pròxims mesos, ens fa mal, perquè teníem molta il·lusió d’ensenyar-vos i presentar-vos la nostra nova casa, un magatzem gran a estrenar per nosaltres, que venia a reflectir que, a poc a poc, anem creixent i fent passets en bona direcció”.

 

Els tres emprenedors temen que la mercaderia acabe en el mercat negre de revenda. Per aquest motiu, han demanat ajuda a través de les xarxes socials perquè, si algú veu algun dels parells robats en “mercats ambulants, plataformes en línia o web” es posen en contacte amb ells. En aquest cas, preguen que se’ls “comunique per a no deixar que aqueixos impresentables s’isquen amb la seua i les puguen vendre de manera fraudulenta” o s’avise a la policia.

 

 

Últimes notícies

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.