Roben en Timpers, l’empresa de sabates valenciana que ha equipat a l’equip paralímpic

 

L’empresa valenciana Timpers, dedicada exclusivament a la comercialització de dissenys de sabatilles realitzades per invidents, ha denunciat a través de les xarxes socials que la marca ha sigut víctima d’un robatori. Aitor, Diego i Roberto, els fundadors i responsables d’aquesta startup que ha equipat a l‘equip paralímpic espanyol que competirà pròximament a Tòquio han confirmat que el seu nou magatzem ha sigut assaltat i desvalisat.

 

Segons ha explicat Roberto, un dels responsables de Timpers, “uns desgraciats han desvalisat el nostre nou magatzem, i ens han deixat pràcticament sense parells”. Pel que sembla, el robatori s’ha produït aquesta passada matinada i des de Timpers asseguren que a més del desconcert “que això ens suposa per als pròxims mesos, ens fa mal, perquè teníem molta il·lusió d’ensenyar-vos i presentar-vos la nostra nova casa, un magatzem gran a estrenar per nosaltres, que venia a reflectir que, a poc a poc, anem creixent i fent passets en bona direcció”.

 

Els tres emprenedors temen que la mercaderia acabe en el mercat negre de revenda. Per aquest motiu, han demanat ajuda a través de les xarxes socials perquè, si algú veu algun dels parells robats en “mercats ambulants, plataformes en línia o web” es posen en contacte amb ells. En aquest cas, preguen que se’ls “comunique per a no deixar que aqueixos impresentables s’isquen amb la seua i les puguen vendre de manera fraudulenta” o s’avise a la policia.

 

 

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.