Roben en Timpers, l’empresa de sabates valenciana que ha equipat a l’equip paralímpic

 

L’empresa valenciana Timpers, dedicada exclusivament a la comercialització de dissenys de sabatilles realitzades per invidents, ha denunciat a través de les xarxes socials que la marca ha sigut víctima d’un robatori. Aitor, Diego i Roberto, els fundadors i responsables d’aquesta startup que ha equipat a l‘equip paralímpic espanyol que competirà pròximament a Tòquio han confirmat que el seu nou magatzem ha sigut assaltat i desvalisat.

 

Segons ha explicat Roberto, un dels responsables de Timpers, «uns desgraciats han desvalisat el nostre nou magatzem, i ens han deixat pràcticament sense parells». Pel que sembla, el robatori s’ha produït aquesta passada matinada i des de Timpers asseguren que a més del desconcert «que això ens suposa per als pròxims mesos, ens fa mal, perquè teníem molta il·lusió d’ensenyar-vos i presentar-vos la nostra nova casa, un magatzem gran a estrenar per nosaltres, que venia a reflectir que, a poc a poc, anem creixent i fent passets en bona direcció».

 

Els tres emprenedors temen que la mercaderia acabe en el mercat negre de revenda. Per aquest motiu, han demanat ajuda a través de les xarxes socials perquè, si algú veu algun dels parells robats en «mercats ambulants, plataformes en línia o web» es posen en contacte amb ells. En aquest cas, preguen que se’ls «comunique per a no deixar que aqueixos impresentables s’isquen amb la seua i les puguen vendre de manera fraudulenta» o s’avise a la policia.

 

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.