Roben en Timpers, l’empresa de sabates valenciana que ha equipat a l’equip paralímpic

 

L’empresa valenciana Timpers, dedicada exclusivament a la comercialització de dissenys de sabatilles realitzades per invidents, ha denunciat a través de les xarxes socials que la marca ha sigut víctima d’un robatori. Aitor, Diego i Roberto, els fundadors i responsables d’aquesta startup que ha equipat a l‘equip paralímpic espanyol que competirà pròximament a Tòquio han confirmat que el seu nou magatzem ha sigut assaltat i desvalisat.

 

Segons ha explicat Roberto, un dels responsables de Timpers, «uns desgraciats han desvalisat el nostre nou magatzem, i ens han deixat pràcticament sense parells». Pel que sembla, el robatori s’ha produït aquesta passada matinada i des de Timpers asseguren que a més del desconcert «que això ens suposa per als pròxims mesos, ens fa mal, perquè teníem molta il·lusió d’ensenyar-vos i presentar-vos la nostra nova casa, un magatzem gran a estrenar per nosaltres, que venia a reflectir que, a poc a poc, anem creixent i fent passets en bona direcció».

 

Els tres emprenedors temen que la mercaderia acabe en el mercat negre de revenda. Per aquest motiu, han demanat ajuda a través de les xarxes socials perquè, si algú veu algun dels parells robats en «mercats ambulants, plataformes en línia o web» es posen en contacte amb ells. En aquest cas, preguen que se’ls «comunique per a no deixar que aqueixos impresentables s’isquen amb la seua i les puguen vendre de manera fraudulenta» o s’avise a la policia.

 

 

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.