Sancionen una empresa d’Alacant per no identificar a tots els seus treballadors en una inspecció

 

La Conselleria d’Economia ha sancionat amb 150.015 euros a una empresa de la província d’Alacant per no aportar identificació de tots els treballadors que es trobaven en una nau que s’estava inspeccionant el passat 20 de març. Segons el Consell, estes persones van fugir davant de la presència policial per la coberta de l’espai.

 

El Ple del Consell ha autoritzat esta i una altra sanció molt greu en matèria de relacions laborals, propostes per la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, a dos empreses valencianes que van ser visitades per la inspecció de treball. Sobre esta primera sanció, recaiguda en un empresari, ha sigut qualificada de molt greu i té un import de 150.015 euros. El motiu de la sanció és l’obstrucció a la faena inspectora.

 

La Inspecció Provincial de Treball i Seguretat Social d’Alacant, amb data 20 de març de 2020, va estendre acta d’infracció. En la mateixa es va fer constar que durant una visita a la mercantil del sancionat, el mateix es va negar davant de l’inspector i el sotsinspector de treball a aportar identificació de totes les persones que es trobaven dins de la seua empresa, que van fugir davant de la presència policial per la coberta de la nau.

 

De les 24 persones presents en el lloc de treball en les imàtgens de les càmeres, dos d’elles eren el pare i germà de l’empresari i altres set que van ser interceptades per la policia en el seu intent de fugida, l’empresari no va aportar cap identificació de les quinze persones restants, sent per tant els fets provats, consistents en la negativa a identificar fins a un total de quinze persones presents en el centre de treball.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.