Sancionen una empresa d’Alacant per no identificar a tots els seus treballadors en una inspecció

 

La Conselleria d’Economia ha sancionat amb 150.015 euros a una empresa de la província d’Alacant per no aportar identificació de tots els treballadors que es trobaven en una nau que s’estava inspeccionant el passat 20 de març. Segons el Consell, estes persones van fugir davant de la presència policial per la coberta de l’espai.

 

El Ple del Consell ha autoritzat esta i una altra sanció molt greu en matèria de relacions laborals, propostes per la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, a dos empreses valencianes que van ser visitades per la inspecció de treball. Sobre esta primera sanció, recaiguda en un empresari, ha sigut qualificada de molt greu i té un import de 150.015 euros. El motiu de la sanció és l’obstrucció a la faena inspectora.

 

La Inspecció Provincial de Treball i Seguretat Social d’Alacant, amb data 20 de març de 2020, va estendre acta d’infracció. En la mateixa es va fer constar que durant una visita a la mercantil del sancionat, el mateix es va negar davant de l’inspector i el sotsinspector de treball a aportar identificació de totes les persones que es trobaven dins de la seua empresa, que van fugir davant de la presència policial per la coberta de la nau.

 

De les 24 persones presents en el lloc de treball en les imàtgens de les càmeres, dos d’elles eren el pare i germà de l’empresari i altres set que van ser interceptades per la policia en el seu intent de fugida, l’empresari no va aportar cap identificació de les quinze persones restants, sent per tant els fets provats, consistents en la negativa a identificar fins a un total de quinze persones presents en el centre de treball.

Últimes notícies

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.