Sancionen una empresa d’Alacant per no identificar a tots els seus treballadors en una inspecció

 

La Conselleria d’Economia ha sancionat amb 150.015 euros a una empresa de la província d’Alacant per no aportar identificació de tots els treballadors que es trobaven en una nau que s’estava inspeccionant el passat 20 de març. Segons el Consell, estes persones van fugir davant de la presència policial per la coberta de l’espai.

 

El Ple del Consell ha autoritzat esta i una altra sanció molt greu en matèria de relacions laborals, propostes per la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, a dos empreses valencianes que van ser visitades per la inspecció de treball. Sobre esta primera sanció, recaiguda en un empresari, ha sigut qualificada de molt greu i té un import de 150.015 euros. El motiu de la sanció és l’obstrucció a la faena inspectora.

 

La Inspecció Provincial de Treball i Seguretat Social d’Alacant, amb data 20 de març de 2020, va estendre acta d’infracció. En la mateixa es va fer constar que durant una visita a la mercantil del sancionat, el mateix es va negar davant de l’inspector i el sotsinspector de treball a aportar identificació de totes les persones que es trobaven dins de la seua empresa, que van fugir davant de la presència policial per la coberta de la nau.

 

De les 24 persones presents en el lloc de treball en les imàtgens de les càmeres, dos d’elles eren el pare i germà de l’empresari i altres set que van ser interceptades per la policia en el seu intent de fugida, l’empresari no va aportar cap identificació de les quinze persones restants, sent per tant els fets provats, consistents en la negativa a identificar fins a un total de quinze persones presents en el centre de treball.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.