Una segona marca de carn entatxonada dona positiu en listeriosi en Andalusia

La carn entatxonada de ‘Sabores de Paterna’  ha donat positiu en listeria

La carn entatxonada de ‘Sabores de Paterna’ ha donat positiu en listèria | Sabores de Paterna

 

Nova alerta nacional per listèria. La Junta d’Andalusia ha informat que ha detectat este bacteri en una altra marca de carn entatxonada en Cadis. Concretament, s’ha decretat el tancament cautelar de la fàbrica ‘Sabores de Paterna’ que hauria distribuït els seus productes en Huelva, Màlaga i Madrid.

 

Alerta per nova carn entatxonada contaminada de listèria

Així ho ha anunciat Jesús García, conseller de Salut d’Andalusia, qui ha decretat una nova alerta sanitària per la presència de listèria en una altra marca de carn entatxonada. Com a mesura cautelar, la fàbrica ha cancel·lat tota la seua producció i ha ordenat la retirada dels seus productes del mercat. Actualment, les autoritats s’encarreguen d’alertar als proveïdors de Cadis, Huelva, Màlaga i Madrid, províncies a on hauria estat distribuït el producte contaminat.

 

Este dijous han donan l’alta a l’únic hospitalitzat valencià per listeriosi, tot i que encara s’estan investigant tres casos sospitosos de patir listèria en territori valencià, dos en la província de València i un en la d’Alacant. Ara per ara, el brot de listeriosi ha afectat a més de 200 persones, provocant tres morts i sis avortaments. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.