30 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Una segona marca de carn entatxonada dona positiu en listeriosi en Andalusia

La carn entatxonada de ‘Sabores de Paterna’  ha donat positiu en listeria

La carn entatxonada de ‘Sabores de Paterna’ ha donat positiu en listèria | Sabores de Paterna

 

Nova alerta nacional per listèria. La Junta d’Andalusia ha informat que ha detectat este bacteri en una altra marca de carn entatxonada en Cadis. Concretament, s’ha decretat el tancament cautelar de la fàbrica ‘Sabores de Paterna’ que hauria distribuït els seus productes en Huelva, Màlaga i Madrid.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Alerta per nova carn entatxonada contaminada de listèria

Així ho ha anunciat Jesús García, conseller de Salut d’Andalusia, qui ha decretat una nova alerta sanitària per la presència de listèria en una altra marca de carn entatxonada. Com a mesura cautelar, la fàbrica ha cancel·lat tota la seua producció i ha ordenat la retirada dels seus productes del mercat. Actualment, les autoritats s’encarreguen d’alertar als proveïdors de Cadis, Huelva, Màlaga i Madrid, províncies a on hauria estat distribuït el producte contaminat.

 

Este dijous han donan l’alta a l’únic hospitalitzat valencià per listeriosi, tot i que encara s’estan investigant tres casos sospitosos de patir listèria en territori valencià, dos en la província de València i un en la d’Alacant. Ara per ara, el brot de listeriosi ha afectat a més de 200 persones, provocant tres morts i sis avortaments. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.