Segresten i violen a Umaima, de 17 anys, durant 25 dies

Xiqueta

La menor estava tancada en un barracó | Pixabay

 

Una jove de 17 anys hauria sigut violada per una vintena d’hòmens durant, com a mínim, 25 dies, segons diferents denúncies presentades. Els fets han tingut lloc en Casablanca, en el Marroc, a on la xiqueta hauria sigut segrestada i tancada en un barracó pròxim a la ciutat. La Policia marroquina està investigant el cas per tal de trobar als culpables, segons explica ‘La Vanguardia’.

 

Umaima, víctima de les violacions, està ingressada en un centre hospitalari a causa de la crisi psicològica aguda que patix. Una crisi que impedix que la seua família la puga visitar. A causa d’estos fets, l’associació Sayidaty Marocaine ha contractat un advocat per a que puga representar legalment a la xiqueta.

 

Maltractada i obligada a ingerir substàncies tòxiques

La mare de la menor ha assegurat que, a demés de ser violada, la seua filla era colpejada amb matxets de grans dimensions i obligada a prendre substàncies tòxiques que, fins i tot, li podrien haver causat la mort. També ha explicat que va presentar una denúncia a la policia només desaparèixer la seua filla però els agents no van poder localitzar-la. 25 dies després, uns veïns la van trobar «estirada en un lloc del barri i la van traslladar a l’hospital».

 

La menor va conseguir fugir, després de convéncer a un dels hòmens que l’anava a violar per a que l’ajudara a escapar. De moment, la Policia marroquina ha interrogat a dos persones que el 2018 van violar a Umaima per si estaven relacionats amb esta violació grupal.

 

Diferents persones han creat un grup en les xarxes socials anomenat ‘Tots som Umaima’, per tal de mostrar el seu suport a la menor víctima d’esta agressió grupal i a on demanen i exigixen justícia per a la jove de 17 anys.

 

Este cas ha commocionat a la societat marroquina, que encara recorda el de Kadija, la jove torturada, cremada amb cigarrets i violada per més d’una desena de jóvens durant molts dies l’estiu del 2018. A Kadija també li van gravar a la pell insults.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor en caure per un penya-segat en intentar arreplegar unes ulleres a Pilar de la Horadada

Un home de 28 anys ha mort en precipitar-se uns deu metres per un penya-segat a Pilar de la Horadada quan intentava recuperar unes ulleres. El cos va ser rescatat de la mar pel GEAS de la Guàrdia Civil.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i causar lesions a la seua parella

L'edil de Servicis Jurídics, Contractació i Patrimoni d'Altea, Rafael Ramón Mompó (Compromís), ha sigut detingut a Xàbia per presumpta agressió a la seua parella. La Guàrdia Civil ho va detindre després d'un episodi que va deixar lesions no greus, mentres l'alcalde analitza possibles mesures.

Pujada de temperatures i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló este dilluns

Cels poc nuvolosos i màximes a l'alça marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. L'interior nord de Castelló registrarà ratxes de vent molt forts al matí.

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.