Segresten i violen a Umaima, de 17 anys, durant 25 dies

Xiqueta

La menor estava tancada en un barracó | Pixabay

 

Una jove de 17 anys hauria sigut violada per una vintena d’hòmens durant, com a mínim, 25 dies, segons diferents denúncies presentades. Els fets han tingut lloc en Casablanca, en el Marroc, a on la xiqueta hauria sigut segrestada i tancada en un barracó pròxim a la ciutat. La Policia marroquina està investigant el cas per tal de trobar als culpables, segons explica ‘La Vanguardia’.

 

Umaima, víctima de les violacions, està ingressada en un centre hospitalari a causa de la crisi psicològica aguda que patix. Una crisi que impedix que la seua família la puga visitar. A causa d’estos fets, l’associació Sayidaty Marocaine ha contractat un advocat per a que puga representar legalment a la xiqueta.

 

Maltractada i obligada a ingerir substàncies tòxiques

La mare de la menor ha assegurat que, a demés de ser violada, la seua filla era colpejada amb matxets de grans dimensions i obligada a prendre substàncies tòxiques que, fins i tot, li podrien haver causat la mort. També ha explicat que va presentar una denúncia a la policia només desaparèixer la seua filla però els agents no van poder localitzar-la. 25 dies després, uns veïns la van trobar «estirada en un lloc del barri i la van traslladar a l’hospital».

 

La menor va conseguir fugir, després de convéncer a un dels hòmens que l’anava a violar per a que l’ajudara a escapar. De moment, la Policia marroquina ha interrogat a dos persones que el 2018 van violar a Umaima per si estaven relacionats amb esta violació grupal.

 

Diferents persones han creat un grup en les xarxes socials anomenat ‘Tots som Umaima’, per tal de mostrar el seu suport a la menor víctima d’esta agressió grupal i a on demanen i exigixen justícia per a la jove de 17 anys.

 

Este cas ha commocionat a la societat marroquina, que encara recorda el de Kadija, la jove torturada, cremada amb cigarrets i violada per més d’una desena de jóvens durant molts dies l’estiu del 2018. A Kadija també li van gravar a la pell insults.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.