Segresten i violen a Umaima, de 17 anys, durant 25 dies

Xiqueta

La menor estava tancada en un barracó | Pixabay

 

Una jove de 17 anys hauria sigut violada per una vintena d’hòmens durant, com a mínim, 25 dies, segons diferents denúncies presentades. Els fets han tingut lloc en Casablanca, en el Marroc, a on la xiqueta hauria sigut segrestada i tancada en un barracó pròxim a la ciutat. La Policia marroquina està investigant el cas per tal de trobar als culpables, segons explica ‘La Vanguardia’.

 

Umaima, víctima de les violacions, està ingressada en un centre hospitalari a causa de la crisi psicològica aguda que patix. Una crisi que impedix que la seua família la puga visitar. A causa d’estos fets, l’associació Sayidaty Marocaine ha contractat un advocat per a que puga representar legalment a la xiqueta.

 

Maltractada i obligada a ingerir substàncies tòxiques

La mare de la menor ha assegurat que, a demés de ser violada, la seua filla era colpejada amb matxets de grans dimensions i obligada a prendre substàncies tòxiques que, fins i tot, li podrien haver causat la mort. També ha explicat que va presentar una denúncia a la policia només desaparèixer la seua filla però els agents no van poder localitzar-la. 25 dies després, uns veïns la van trobar «estirada en un lloc del barri i la van traslladar a l’hospital».

 

La menor va conseguir fugir, després de convéncer a un dels hòmens que l’anava a violar per a que l’ajudara a escapar. De moment, la Policia marroquina ha interrogat a dos persones que el 2018 van violar a Umaima per si estaven relacionats amb esta violació grupal.

 

Diferents persones han creat un grup en les xarxes socials anomenat ‘Tots som Umaima’, per tal de mostrar el seu suport a la menor víctima d’esta agressió grupal i a on demanen i exigixen justícia per a la jove de 17 anys.

 

Este cas ha commocionat a la societat marroquina, que encara recorda el de Kadija, la jove torturada, cremada amb cigarrets i violada per més d’una desena de jóvens durant molts dies l’estiu del 2018. A Kadija també li van gravar a la pell insults.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.