Segresten i violen a Umaima, de 17 anys, durant 25 dies

Xiqueta

La menor estava tancada en un barracó | Pixabay

 

Una jove de 17 anys hauria sigut violada per una vintena d’hòmens durant, com a mínim, 25 dies, segons diferents denúncies presentades. Els fets han tingut lloc en Casablanca, en el Marroc, a on la xiqueta hauria sigut segrestada i tancada en un barracó pròxim a la ciutat. La Policia marroquina està investigant el cas per tal de trobar als culpables, segons explica ‘La Vanguardia’.

 

Umaima, víctima de les violacions, està ingressada en un centre hospitalari a causa de la crisi psicològica aguda que patix. Una crisi que impedix que la seua família la puga visitar. A causa d’estos fets, l’associació Sayidaty Marocaine ha contractat un advocat per a que puga representar legalment a la xiqueta.

 

Maltractada i obligada a ingerir substàncies tòxiques

La mare de la menor ha assegurat que, a demés de ser violada, la seua filla era colpejada amb matxets de grans dimensions i obligada a prendre substàncies tòxiques que, fins i tot, li podrien haver causat la mort. També ha explicat que va presentar una denúncia a la policia només desaparèixer la seua filla però els agents no van poder localitzar-la. 25 dies després, uns veïns la van trobar «estirada en un lloc del barri i la van traslladar a l’hospital».

 

La menor va conseguir fugir, després de convéncer a un dels hòmens que l’anava a violar per a que l’ajudara a escapar. De moment, la Policia marroquina ha interrogat a dos persones que el 2018 van violar a Umaima per si estaven relacionats amb esta violació grupal.

 

Diferents persones han creat un grup en les xarxes socials anomenat ‘Tots som Umaima’, per tal de mostrar el seu suport a la menor víctima d’esta agressió grupal i a on demanen i exigixen justícia per a la jove de 17 anys.

 

Este cas ha commocionat a la societat marroquina, que encara recorda el de Kadija, la jove torturada, cremada amb cigarrets i violada per més d’una desena de jóvens durant molts dies l’estiu del 2018. A Kadija també li van gravar a la pell insults.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.