Segresten i violen a Umaima, de 17 anys, durant 25 dies

Xiqueta

La menor estava tancada en un barracó | Pixabay

 

Una jove de 17 anys hauria sigut violada per una vintena d’hòmens durant, com a mínim, 25 dies, segons diferents denúncies presentades. Els fets han tingut lloc en Casablanca, en el Marroc, a on la xiqueta hauria sigut segrestada i tancada en un barracó pròxim a la ciutat. La Policia marroquina està investigant el cas per tal de trobar als culpables, segons explica ‘La Vanguardia’.

 

Umaima, víctima de les violacions, està ingressada en un centre hospitalari a causa de la crisi psicològica aguda que patix. Una crisi que impedix que la seua família la puga visitar. A causa d’estos fets, l’associació Sayidaty Marocaine ha contractat un advocat per a que puga representar legalment a la xiqueta.

 

Maltractada i obligada a ingerir substàncies tòxiques

La mare de la menor ha assegurat que, a demés de ser violada, la seua filla era colpejada amb matxets de grans dimensions i obligada a prendre substàncies tòxiques que, fins i tot, li podrien haver causat la mort. També ha explicat que va presentar una denúncia a la policia només desaparèixer la seua filla però els agents no van poder localitzar-la. 25 dies després, uns veïns la van trobar «estirada en un lloc del barri i la van traslladar a l’hospital».

 

La menor va conseguir fugir, després de convéncer a un dels hòmens que l’anava a violar per a que l’ajudara a escapar. De moment, la Policia marroquina ha interrogat a dos persones que el 2018 van violar a Umaima per si estaven relacionats amb esta violació grupal.

 

Diferents persones han creat un grup en les xarxes socials anomenat ‘Tots som Umaima’, per tal de mostrar el seu suport a la menor víctima d’esta agressió grupal i a on demanen i exigixen justícia per a la jove de 17 anys.

 

Este cas ha commocionat a la societat marroquina, que encara recorda el de Kadija, la jove torturada, cremada amb cigarrets i violada per més d’una desena de jóvens durant molts dies l’estiu del 2018. A Kadija també li van gravar a la pell insults.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.