15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Set ferits en un xoc frontal en l’N-332 a l’altura de Cullera

N-332 a l'altura de Cullera, la Ribera (València)

El xoc es va produir en un punt negre de l’N-332 | Google Maps

Set persones han resultat ferides este dissabte després de patir un accident en un punt negre de la carretera N-332, a l’altura de Cullera, en la comarca de la Ribera (València). L’incident, en el que dos cotxes van xocar frontalment, es va produir cap a les 9 del matí en el punt quilomètric 249.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el conductor d’un dels vehicles, que anava en direcció Alacant, va envair el carril contrari i va xocar frontalment contra un altre cotxe, en el que viatjava una família —el pare, la mare i el fill— de Tavernes de la Valldigna, la Safor (València).

 

En total, fins a set persones van resultar ferides, ja que es va vore implicat un tercer vehicle, però tots els ocupants van poder eixir dels cotxes pel seu propi peu fins que van arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

La boira era molt densa a primera hora del matí

Van ser unes persones que es trobaven en eixe moment en les casetes situades al costat de la carretera les que van avisar a Emergències, en sentir el fort soroll que va produir el xoc. Finalment, els set ferits van ser traslladats a l’Hospital de la Ribera.

 

Cal destacar que a eixes hores, a primera hora del matí, la boira era molt densa entre la Valldigna i la zona de Sueca i Sollana, pel que la visibilitat en la carretera era mínima. Podria haver sigut eixa la causa de l’accident o una distracció, o una combinació de les dos coses.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.