Anuncios

Set ferits en un xoc frontal en l’N-332 a l’altura de Cullera

N-332 a l'altura de Cullera, la Ribera (València)

El xoc es va produir en un punt negre de l’N-332 | Google Maps

Set persones han resultat ferides este dissabte després de patir un accident en un punt negre de la carretera N-332, a l’altura de Cullera, en la comarca de la Ribera (València). L’incident, en el que dos cotxes van xocar frontalment, es va produir cap a les 9 del matí en el punt quilomètric 249.

 

Anuncios

Segons informa ‘Levante-EMV’, el conductor d’un dels vehicles, que anava en direcció Alacant, va envair el carril contrari i va xocar frontalment contra un altre cotxe, en el que viatjava una família —el pare, la mare i el fill— de Tavernes de la Valldigna, la Safor (València).

 

En total, fins a set persones van resultar ferides, ja que es va vore implicat un tercer vehicle, però tots els ocupants van poder eixir dels cotxes pel seu propi peu fins que van arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

La boira era molt densa a primera hora del matí

Van ser unes persones que es trobaven en eixe moment en les casetes situades al costat de la carretera les que van avisar a Emergències, en sentir el fort soroll que va produir el xoc. Finalment, els set ferits van ser traslladats a l’Hospital de la Ribera.

 

Cal destacar que a eixes hores, a primera hora del matí, la boira era molt densa entre la Valldigna i la zona de Sueca i Sollana, pel que la visibilitat en la carretera era mínima. Podria haver sigut eixa la causa de l’accident o una distracció, o una combinació de les dos coses.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios