13.8 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Set ferits en un xoc frontal en l’N-332 a l’altura de Cullera

N-332 a l'altura de Cullera, la Ribera (València)

El xoc es va produir en un punt negre de l’N-332 | Google Maps

Set persones han resultat ferides este dissabte després de patir un accident en un punt negre de la carretera N-332, a l’altura de Cullera, en la comarca de la Ribera (València). L’incident, en el que dos cotxes van xocar frontalment, es va produir cap a les 9 del matí en el punt quilomètric 249.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el conductor d’un dels vehicles, que anava en direcció Alacant, va envair el carril contrari i va xocar frontalment contra un altre cotxe, en el que viatjava una família —el pare, la mare i el fill— de Tavernes de la Valldigna, la Safor (València).

 

En total, fins a set persones van resultar ferides, ja que es va vore implicat un tercer vehicle, però tots els ocupants van poder eixir dels cotxes pel seu propi peu fins que van arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

La boira era molt densa a primera hora del matí

Van ser unes persones que es trobaven en eixe moment en les casetes situades al costat de la carretera les que van avisar a Emergències, en sentir el fort soroll que va produir el xoc. Finalment, els set ferits van ser traslladats a l’Hospital de la Ribera.

 

Cal destacar que a eixes hores, a primera hora del matí, la boira era molt densa entre la Valldigna i la zona de Sueca i Sollana, pel que la visibilitat en la carretera era mínima. Podria haver sigut eixa la causa de l’accident o una distracció, o una combinació de les dos coses.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís taronja per pluges de 40 litres en una hora en el sud de València el diumenge

Aemet ha establit l'avís taronja per 40 l/m² en una hora este diumenge a la vesprada en el sud de València. S'espera un cap de setmana plujós, fred i amb tempestes.

El PSOE es reafirma a esgotar la legislatura i defén que el Govern funciona bé

Rebeca Torró ha reiterat que l'Executiu 'governa i funciona bé' i que respon 'amb absoluta contundència' als casos que l'oposició esgrimix per a demanar eleccions.

La vaga de metges culmina quatre jornades amb una manifestació a València

Quatre jornades d'atur mèdic es tanquen hui amb una marxa a les 19 hores a València. La negociació amb Sanitat seguix oberta després d'una reunió sense acord.

Alacant suma més passatgers que en 2024 amb 18,6 milions fins a novembre; València depassa els 11 milions

Alacant ha acumulat 18,6 milions de viatgers fins a novembre i ja supera tot 2024. València també ha batut el seu registre anual amb quasi 11 milions.

Detingut a Benidorm un britànic condemnat a cadena perpètua per drogues i armes

La Policia Nacional va arrestar a Benidorm a un britànic de 35 anys reclamat per a complir cadena perpètua per tràfic de drogues i possessió d'armes. Tenia una orde internacional des de 2021 i la seua localització es va activar després d'un avís recent d'Interpol.

El PSOE atribuïx a Paco Salazar una falta molt greu contrària al seu codi ètic

El PSOE ha tancat l'expedient a Paco Salazar per denúncies d'assetjament sexual i ha conclòs que la seua conducta constituïx una falta molt greu. La decisió impedix el seu retorn automàtic com a militant si ho sol·licita.

Ábalos hauria oferit un lloc d’assessora a la filla de Carmen Pano

Un informe de l'UCO remés al jutge Pedraz sosté que José Luis Ábalos hauria oferit a Leonor González Pano un lloc d'assessora d'uns 5.000 euros al mes durant les gestions per a la llicència de Villafuel. Els xats apunten a gestions en tres ministeris i a l'impacte del cessament de l'exministre.

L’excap de gabinet de Mazón diu que no va informar de la mort a Utiel durant la DANA

José Manuel Cuenca ha declarat que no va comunicar al president la defunció coneguda a les 16.28 del 29-O perquè esperava confirmació oficial. El fiscal ha destacat els missatges que orientaven l'agenda cap al 112.