Set ferits en un xoc frontal en l’N-332 a l’altura de Cullera

N-332 a l'altura de Cullera, la Ribera (València)

El xoc es va produir en un punt negre de l’N-332 | Google Maps

Set persones han resultat ferides este dissabte després de patir un accident en un punt negre de la carretera N-332, a l’altura de Cullera, en la comarca de la Ribera (València). L’incident, en el que dos cotxes van xocar frontalment, es va produir cap a les 9 del matí en el punt quilomètric 249.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el conductor d’un dels vehicles, que anava en direcció Alacant, va envair el carril contrari i va xocar frontalment contra un altre cotxe, en el que viatjava una família —el pare, la mare i el fill— de Tavernes de la Valldigna, la Safor (València).

 

En total, fins a set persones van resultar ferides, ja que es va vore implicat un tercer vehicle, però tots els ocupants van poder eixir dels cotxes pel seu propi peu fins que van arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

La boira era molt densa a primera hora del matí

Van ser unes persones que es trobaven en eixe moment en les casetes situades al costat de la carretera les que van avisar a Emergències, en sentir el fort soroll que va produir el xoc. Finalment, els set ferits van ser traslladats a l’Hospital de la Ribera.

 

Cal destacar que a eixes hores, a primera hora del matí, la boira era molt densa entre la Valldigna i la zona de Sueca i Sollana, pel que la visibilitat en la carretera era mínima. Podria haver sigut eixa la causa de l’accident o una distracció, o una combinació de les dos coses.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.