15 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Set ferits en un xoc frontal en l’N-332 a l’altura de Cullera

N-332 a l'altura de Cullera, la Ribera (València)

El xoc es va produir en un punt negre de l’N-332 | Google Maps

Set persones han resultat ferides este dissabte després de patir un accident en un punt negre de la carretera N-332, a l’altura de Cullera, en la comarca de la Ribera (València). L’incident, en el que dos cotxes van xocar frontalment, es va produir cap a les 9 del matí en el punt quilomètric 249.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el conductor d’un dels vehicles, que anava en direcció Alacant, va envair el carril contrari i va xocar frontalment contra un altre cotxe, en el que viatjava una família —el pare, la mare i el fill— de Tavernes de la Valldigna, la Safor (València).

 

En total, fins a set persones van resultar ferides, ja que es va vore implicat un tercer vehicle, però tots els ocupants van poder eixir dels cotxes pel seu propi peu fins que van arribar una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

La boira era molt densa a primera hora del matí

Van ser unes persones que es trobaven en eixe moment en les casetes situades al costat de la carretera les que van avisar a Emergències, en sentir el fort soroll que va produir el xoc. Finalment, els set ferits van ser traslladats a l’Hospital de la Ribera.

 

Cal destacar que a eixes hores, a primera hora del matí, la boira era molt densa entre la Valldigna i la zona de Sueca i Sollana, pel que la visibilitat en la carretera era mínima. Podria haver sigut eixa la causa de l’accident o una distracció, o una combinació de les dos coses.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vueling programa més de 1,6 milions de seients a Alacant per a l’estiu de 2026

L'aerolínia incrementa un 18% la seua capacitat respecte a 2025 i operarà 16 rutes, nou internacionals, després de basar un avió addicional a Alacant i afegir freqüències.

Pérez Llorca ressalta les dades ‘magnífiques’ del turisme en les tres províncies valencianes

Pérez Llorca ha qualificat de 'magnífics' els resultats turístics de Castelló, València i Alacant en l'últim any. Ha defés una presència 'positiva' en Fitur per a reforçar l'oferta provincial.

Sanitat no detecta reutilització de catèters a l’Hospital del Vinalopó i avisa de mesures

El conseller Marciano Gómez ha assegurat que la inspecció urgent a l'Hospital del Vinalopó no ha trobat proves de reutilització de catèters. Si afloren irregularitats, promet actuar amb 'amb contundència'.

Pérez Llorca defén que l’estatut d’expresidents valencià és molt similar al d’altres regions

Pérez Llorca ha defés que l'estatut per als expresidents valencians és 'molt similar' al d'altres regions i ha acusat a Compromís de buscar titulars. També ha enlletgit que es condicione la reunió del 27 de gener al fet que reclame l'acta de Carlos Mazón.

Dimitix l’alcaldessa de Llocnou de la Corona i manté l’acta

Paqui Llopis ha presentat la seua renúncia per motius personals, familiars i laborals després d'una profunda reflexió. Mantindrà l'acta i les delegacions de Participació i Festes mentres s'ordena el relleu.

Pérez Llorca exigix al Govern aclarir la reducció de velocitat en l’AVE Madrid-Comunitat Valenciana

El president Juanfran Pérez Llorca ha demanat explicacions per la reducció de velocitat en l'AVE Madrid-Comunitat Valenciana després de l'accident de Adamuz. Advertix d'impacte en la seguretat percebuda i possibles efectes en el turisme.

Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts

La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec segrestat per la banda sueca Dalen. Quatre persones han sigut detingudes sense pagament de rescat.

Detingut en l’aeroport de Manises amb 102 càpsules d’heroïna en el seu organisme

La Policia Nacional ha detingut a Manises a un passatger amb 102 càpsules d'heroïna en el seu organisme, amb un pes total de 1.140 grams. L'home, de 37 anys, ha ingressat a la presó preventiva per un presumpte delicte de narcotràfic.