La policia aclarix una denúncia falsa per a estafar l’asseguradora en Gandia

 

La Policia Nacional de Gandia ha descobert que una denúncia presentada fa uns dies per una dona sobre un suposat robatori en el replà de la seua finca va ser una denúncia falsa per a intentar conseguir que l’asseguradora li tornara uns diners que havia perdut. La suposada víctima, havia tocat al 112, Emergències, i havia posat una denúncia a la policia per a fer creïble la versió.

 

La dona, de nacionalitat espanyola, havia explicat a la policia que un home l’havia espentat per a regirar-li la bossa i furtar-li els 300€ que portava quan va eixir de l’ascensor. En la casa va ser atesa per servicis sanitaris, encara que no tenia cap lesió física, i per la policia, a la que va preguntar si eixe robatori el cobria l’asseguradora.  Al dia següent, va posar una denúncia de robatori amb violència.

 

Amb tot, la investigació de la policia ha pogut aclarir que la denunciant, de 80 anys, havia perdut els 300 euros en un supermercat de Gandia «sense saber ni com» i que, quan es va donar compte, va planejar recuperar els diners perduts gràcies a l’assegurança de la casa. FInalment, tot i la denúncia falsa, la dona no ha arribat a presentar la reclamació a l’asseguradora.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.