La policia aclarix una denúncia falsa per a estafar l’asseguradora en Gandia

 

La Policia Nacional de Gandia ha descobert que una denúncia presentada fa uns dies per una dona sobre un suposat robatori en el replà de la seua finca va ser una denúncia falsa per a intentar conseguir que l’asseguradora li tornara uns diners que havia perdut. La suposada víctima, havia tocat al 112, Emergències, i havia posat una denúncia a la policia per a fer creïble la versió.

 

La dona, de nacionalitat espanyola, havia explicat a la policia que un home l’havia espentat per a regirar-li la bossa i furtar-li els 300€ que portava quan va eixir de l’ascensor. En la casa va ser atesa per servicis sanitaris, encara que no tenia cap lesió física, i per la policia, a la que va preguntar si eixe robatori el cobria l’asseguradora.  Al dia següent, va posar una denúncia de robatori amb violència.

 

Amb tot, la investigació de la policia ha pogut aclarir que la denunciant, de 80 anys, havia perdut els 300 euros en un supermercat de Gandia «sense saber ni com» i que, quan es va donar compte, va planejar recuperar els diners perduts gràcies a l’assegurança de la casa. FInalment, tot i la denúncia falsa, la dona no ha arribat a presentar la reclamació a l’asseguradora.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda al Campello una fugitiva reclamada per Rússia per suborns en un hospital

Una dona de 34 anys ha sigut arrestada al Campello en estar reclamada per Rússia, que l'acusa de subornar al cap mèdic d'un hospital per a aconseguir avantatge en diversos contractes.

Pérez Llorca elogia el tracte cordial d’Arcadi España però tem que canvie en el Govern de Sánchez

Juanfran Pérez Llorca destaca el tracte cordial i dialogant del nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, però advertix que altres socialistes van canviar en entrar en la cúpula del Govern de Pedro Sánchez i exigix solucions a l'infrafinançament valencià.

Detinguts dos jóvens per robar més de deu milions de dades per a estafes i identitats falses

La Policia Nacional deté a València i Torreblanca a dos jóvens acusats de robar més de deu milions de registres confidencials per a ciberestafas, usurpació d'identitats i venda a altres delinqüents.

La plantilla de CaixaBank secunda una vaga per a denunciar la pressió comercial

La plantilla de CaixaBank protagonitza una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial i reclamar canvis en l'organització del treball.

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.