La policia aclarix una denúncia falsa per a estafar l’asseguradora en Gandia

 

La Policia Nacional de Gandia ha descobert que una denúncia presentada fa uns dies per una dona sobre un suposat robatori en el replà de la seua finca va ser una denúncia falsa per a intentar conseguir que l’asseguradora li tornara uns diners que havia perdut. La suposada víctima, havia tocat al 112, Emergències, i havia posat una denúncia a la policia per a fer creïble la versió.

 

La dona, de nacionalitat espanyola, havia explicat a la policia que un home l’havia espentat per a regirar-li la bossa i furtar-li els 300€ que portava quan va eixir de l’ascensor. En la casa va ser atesa per servicis sanitaris, encara que no tenia cap lesió física, i per la policia, a la que va preguntar si eixe robatori el cobria l’asseguradora.  Al dia següent, va posar una denúncia de robatori amb violència.

 

Amb tot, la investigació de la policia ha pogut aclarir que la denunciant, de 80 anys, havia perdut els 300 euros en un supermercat de Gandia «sense saber ni com» i que, quan es va donar compte, va planejar recuperar els diners perduts gràcies a l’assegurança de la casa. FInalment, tot i la denúncia falsa, la dona no ha arribat a presentar la reclamació a l’asseguradora.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.