La policia aclarix una denúncia falsa per a estafar l’asseguradora en Gandia

 

La Policia Nacional de Gandia ha descobert que una denúncia presentada fa uns dies per una dona sobre un suposat robatori en el replà de la seua finca va ser una denúncia falsa per a intentar conseguir que l’asseguradora li tornara uns diners que havia perdut. La suposada víctima, havia tocat al 112, Emergències, i havia posat una denúncia a la policia per a fer creïble la versió.

 

La dona, de nacionalitat espanyola, havia explicat a la policia que un home l’havia espentat per a regirar-li la bossa i furtar-li els 300€ que portava quan va eixir de l’ascensor. En la casa va ser atesa per servicis sanitaris, encara que no tenia cap lesió física, i per la policia, a la que va preguntar si eixe robatori el cobria l’asseguradora.  Al dia següent, va posar una denúncia de robatori amb violència.

 

Amb tot, la investigació de la policia ha pogut aclarir que la denunciant, de 80 anys, havia perdut els 300 euros en un supermercat de Gandia «sense saber ni com» i que, quan es va donar compte, va planejar recuperar els diners perduts gràcies a l’assegurança de la casa. FInalment, tot i la denúncia falsa, la dona no ha arribat a presentar la reclamació a l’asseguradora.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.

El subdelegat del Govern a Alacant demana unitat contra la violència masclista

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, reclama la unitat de totes les institucions i de la societat civil davant l’assassinat masclista de Patricia a Callosa de Segura, el número 23 a Espanya enguany.

Un tècnic de la CHJ assenyala Emergències per no analitzar bé les dades de pluja i cabals

Un responsable del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declara que era competència d'Emergències interpretar les dades de pluja i cabals durant la DANA i critica la gestió del Cecopi.

Ortí defensa que els pressupostos de 2026 són els més alts sense maltractar l’educació pública

La consellera Carmen Ortí assegura en Les Corts que el pressupost de 2026 per a Educació, Cultura i Universitats és el més alt de la història i que no suposa cap maltractament a l’escola pública, mentres PSPV i Compromís l’acusen de retallades i li reclamen la dimissió.

Ortí apel·la al respecte físic en la nova mesa de negociació amb els sindicats docents

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, confia que en la mesa de negociació convocada per a este divendres a les 14.00 hores es respecte la integritat física i la llibertat dels participants per a avançar en la resolució del conflicte amb el professorat en vaga.

La jutgessa de la dana anul·la la citació de Mazón com a testimoni

La magistrada que investiga la gestió de la dana del 29 d’octubre de 2024 a Catarroja deixa sense efecte la declaració testifical de Carlos Mazón després que l’Audiència de València haja admés la seua personació en la causa.

Bernabé reclama unitat contra la violència masclista: una lluita de tots

La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, demana la unitat de tota la societat i de totes les institucions per a fer front a la violència masclista després de l’assassinat d’una dona a Callosa de Segura.