La policia aclarix una denúncia falsa per a estafar l’asseguradora en Gandia

 

La Policia Nacional de Gandia ha descobert que una denúncia presentada fa uns dies per una dona sobre un suposat robatori en el replà de la seua finca va ser una denúncia falsa per a intentar conseguir que l’asseguradora li tornara uns diners que havia perdut. La suposada víctima, havia tocat al 112, Emergències, i havia posat una denúncia a la policia per a fer creïble la versió.

 

La dona, de nacionalitat espanyola, havia explicat a la policia que un home l’havia espentat per a regirar-li la bossa i furtar-li els 300€ que portava quan va eixir de l’ascensor. En la casa va ser atesa per servicis sanitaris, encara que no tenia cap lesió física, i per la policia, a la que va preguntar si eixe robatori el cobria l’asseguradora.  Al dia següent, va posar una denúncia de robatori amb violència.

 

Amb tot, la investigació de la policia ha pogut aclarir que la denunciant, de 80 anys, havia perdut els 300 euros en un supermercat de Gandia «sense saber ni com» i que, quan es va donar compte, va planejar recuperar els diners perduts gràcies a l’assegurança de la casa. FInalment, tot i la denúncia falsa, la dona no ha arribat a presentar la reclamació a l’asseguradora.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.