Sorprenen un home copiant en l’examen teòric del permís de conduir

La Guàrdia Civil juntament amb la Prefectura provincial de trànsit d’Alacant han impedit que una persona aconseguira de manera fraudulenta l’autorització per a conduir vehicles de motor, mancant dels coneixements bàsics i necessaris en matèria de trànsit i seguretat viària, la qual cosa haguera comportat un greu problema d’inseguretat per a la resta dels usuaris que fan ús dels nostres carrers i carreteres.

El Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit del Subsector d’Alacant en col·laboració amb els funcionaris de la Prefectura Provincial d’Alacant, dins del marc dels serveis que es realitzen per al bon desenvolupament de les proves d’obtenció o la recuperació dels diferents permisos de conducció, el passat dia 25 de maig en una de les aules de la citada Prefectura, es va descobrir a una persona que estava utilitzant un complex sistema electrònic amb la finalitat d’obtindre les respostes correctes de l’examen que estava realitzant.

El nerviosisme, el comportament i la postura adoptada per l’home durant la realització de la prova, va fer sospitar ràpidament als agents i examinadors.

Immediatament es va procedir a la seua identificació i exploració, comprovant que a l’interior de les seues robes i adherit al seu cos, ocultava un receptor i emissor de dades mòbils que rebia i enviava la informació, una micro càmera adossada en el trau de la mànega que capturava les preguntes de l’examen i un emissor de vibracions que per mitjà d’impulsos donava les respostes de l’examen.

Després de la finalització de la prova i una vegada constatat l’intent fraudulent de la realització de l’examen, l’home de 39 anys, veí d’Almeria i de nacionalitat marroquina, va ser denunciat conforme a la reforma del present any de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles de Motor i Seguretat Viària.

Aquesta conducta es troba tipificada com a infracció molt greu, i a més de la multa proporcional a la gravetat que corresponga, també comporta la impossibilitat de tornar a presentar-se a les citades proves en el termini de sis mesos.

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.