Sorprenen un home copiant en l’examen teòric del permís de conduir

La Guàrdia Civil juntament amb la Prefectura provincial de trànsit d’Alacant han impedit que una persona aconseguira de manera fraudulenta l’autorització per a conduir vehicles de motor, mancant dels coneixements bàsics i necessaris en matèria de trànsit i seguretat viària, la qual cosa haguera comportat un greu problema d’inseguretat per a la resta dels usuaris que fan ús dels nostres carrers i carreteres.

El Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit del Subsector d’Alacant en col·laboració amb els funcionaris de la Prefectura Provincial d’Alacant, dins del marc dels serveis que es realitzen per al bon desenvolupament de les proves d’obtenció o la recuperació dels diferents permisos de conducció, el passat dia 25 de maig en una de les aules de la citada Prefectura, es va descobrir a una persona que estava utilitzant un complex sistema electrònic amb la finalitat d’obtindre les respostes correctes de l’examen que estava realitzant.

El nerviosisme, el comportament i la postura adoptada per l’home durant la realització de la prova, va fer sospitar ràpidament als agents i examinadors.

Immediatament es va procedir a la seua identificació i exploració, comprovant que a l’interior de les seues robes i adherit al seu cos, ocultava un receptor i emissor de dades mòbils que rebia i enviava la informació, una micro càmera adossada en el trau de la mànega que capturava les preguntes de l’examen i un emissor de vibracions que per mitjà d’impulsos donava les respostes de l’examen.

Després de la finalització de la prova i una vegada constatat l’intent fraudulent de la realització de l’examen, l’home de 39 anys, veí d’Almeria i de nacionalitat marroquina, va ser denunciat conforme a la reforma del present any de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles de Motor i Seguretat Viària.

Aquesta conducta es troba tipificada com a infracció molt greu, i a més de la multa proporcional a la gravetat que corresponga, també comporta la impossibilitat de tornar a presentar-se a les citades proves en el termini de sis mesos.

Últimes notícies

Braxton Key deixa el Valencia Basket després de rebutjar la renovació

Braxton Key ha finalitzat contracte amb el Valencia Basket i no ha acceptat l’oferta de renovació del club, després d’una temporada clau en els èxits a l’Eurolliga i la Lliga Endesa.

València restaura el monument a les víctimes del metro en el 20é aniversari de la tragèdia

L’Ajuntament de València ha completat la rehabilitació integral del monument a les víctimes de l’accident de metro de 2006, consensuada amb l’associació de víctimes i l’artista autora, coincidint amb el 20é aniversari del sinistre.

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.