Sorprenen un home copiant en l’examen teòric del permís de conduir

La Guàrdia Civil juntament amb la Prefectura provincial de trànsit d’Alacant han impedit que una persona aconseguira de manera fraudulenta l’autorització per a conduir vehicles de motor, mancant dels coneixements bàsics i necessaris en matèria de trànsit i seguretat viària, la qual cosa haguera comportat un greu problema d’inseguretat per a la resta dels usuaris que fan ús dels nostres carrers i carreteres.

El Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit del Subsector d’Alacant en col·laboració amb els funcionaris de la Prefectura Provincial d’Alacant, dins del marc dels serveis que es realitzen per al bon desenvolupament de les proves d’obtenció o la recuperació dels diferents permisos de conducció, el passat dia 25 de maig en una de les aules de la citada Prefectura, es va descobrir a una persona que estava utilitzant un complex sistema electrònic amb la finalitat d’obtindre les respostes correctes de l’examen que estava realitzant.

El nerviosisme, el comportament i la postura adoptada per l’home durant la realització de la prova, va fer sospitar ràpidament als agents i examinadors.

Immediatament es va procedir a la seua identificació i exploració, comprovant que a l’interior de les seues robes i adherit al seu cos, ocultava un receptor i emissor de dades mòbils que rebia i enviava la informació, una micro càmera adossada en el trau de la mànega que capturava les preguntes de l’examen i un emissor de vibracions que per mitjà d’impulsos donava les respostes de l’examen.

Després de la finalització de la prova i una vegada constatat l’intent fraudulent de la realització de l’examen, l’home de 39 anys, veí d’Almeria i de nacionalitat marroquina, va ser denunciat conforme a la reforma del present any de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles de Motor i Seguretat Viària.

Aquesta conducta es troba tipificada com a infracció molt greu, i a més de la multa proporcional a la gravetat que corresponga, també comporta la impossibilitat de tornar a presentar-se a les citades proves en el termini de sis mesos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.