Sorprenen un home copiant en l’examen teòric del permís de conduir

La Guàrdia Civil juntament amb la Prefectura provincial de trànsit d’Alacant han impedit que una persona aconseguira de manera fraudulenta l’autorització per a conduir vehicles de motor, mancant dels coneixements bàsics i necessaris en matèria de trànsit i seguretat viària, la qual cosa haguera comportat un greu problema d’inseguretat per a la resta dels usuaris que fan ús dels nostres carrers i carreteres.

El Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit del Subsector d’Alacant en col·laboració amb els funcionaris de la Prefectura Provincial d’Alacant, dins del marc dels serveis que es realitzen per al bon desenvolupament de les proves d’obtenció o la recuperació dels diferents permisos de conducció, el passat dia 25 de maig en una de les aules de la citada Prefectura, es va descobrir a una persona que estava utilitzant un complex sistema electrònic amb la finalitat d’obtindre les respostes correctes de l’examen que estava realitzant.

El nerviosisme, el comportament i la postura adoptada per l’home durant la realització de la prova, va fer sospitar ràpidament als agents i examinadors.

Immediatament es va procedir a la seua identificació i exploració, comprovant que a l’interior de les seues robes i adherit al seu cos, ocultava un receptor i emissor de dades mòbils que rebia i enviava la informació, una micro càmera adossada en el trau de la mànega que capturava les preguntes de l’examen i un emissor de vibracions que per mitjà d’impulsos donava les respostes de l’examen.

Després de la finalització de la prova i una vegada constatat l’intent fraudulent de la realització de l’examen, l’home de 39 anys, veí d’Almeria i de nacionalitat marroquina, va ser denunciat conforme a la reforma del present any de la Llei sobre Trànsit, Circulació de Vehicles de Motor i Seguretat Viària.

Aquesta conducta es troba tipificada com a infracció molt greu, i a més de la multa proporcional a la gravetat que corresponga, també comporta la impossibilitat de tornar a presentar-se a les citades proves en el termini de sis mesos.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.