Tanquen el Pentàgon per un tiroteig

 

Notícia d’Última Hora. El Pentàgon, la gran seu del Departament de Defensa dels Estats Units, ha tancat les portes durant una hora i mitja a causa d’un tiroteig que ha tingut lloc en l’estació de metro dels voltants pròxima a l’edifici. Encara que no es coneixen els detalls concrets del succés, sí que se sap que l’incident no ha afectat les instal·lacions, encara que per precaució no es pot eixir ni entrar a aquestes.

 

Segons ha publicat en Twitter l’Agència de Protecció de la Força del Pentàgon, el succés hauria deixat a diverses persones ferides. Diferents agents han informat al canal CNN que un policia ha rebut un tret fora de l’edifici. Per la seua part, els treballadors de la seu de l’Exèrcit estatunidenc han hagut de romandre dins de l’edifici federal mentre es duia a terme l’activitat policial en l’àrea.

 

Les primeres imatges del lloc ja estan circulant en xarxes socials, i almenys hi hauria tres persones ferides, dues d’elles de gravetat. La policia, els bombers i les ambulàncies ja es troben socorrent a les víctimes, i no es descarta que les xifres de ferits augmenten a mesura que se sàpiga més sobre quins ha pogut ocórrer. Fins al moment es desconeixen les raons per les quals una persona ha disparat en aquesta estació.

 

 

El Pentàgon s’ha pronunciat a través de Twitter sobre la clausura de l’edifici: «L’edifici està tancat a causa d’un incident en el Centre de Trànsit del Pentàgon. Li demanem al públic que evite l’àrea. Pròximament hi haurà més informació».

 

 

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.