26.6 C
València
Dimecres, 2 juliol, 2025

Tanquen el Pentàgon per un tiroteig

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Notícia d’Última Hora. El Pentàgon, la gran seu del Departament de Defensa dels Estats Units, ha tancat les portes durant una hora i mitja a causa d’un tiroteig que ha tingut lloc en l’estació de metro dels voltants pròxima a l’edifici. Encara que no es coneixen els detalls concrets del succés, sí que se sap que l’incident no ha afectat les instal·lacions, encara que per precaució no es pot eixir ni entrar a aquestes.

 

Segons ha publicat en Twitter l’Agència de Protecció de la Força del Pentàgon, el succés hauria deixat a diverses persones ferides. Diferents agents han informat al canal CNN que un policia ha rebut un tret fora de l’edifici. Per la seua part, els treballadors de la seu de l’Exèrcit estatunidenc han hagut de romandre dins de l’edifici federal mentre es duia a terme l’activitat policial en l’àrea.

 

Les primeres imatges del lloc ja estan circulant en xarxes socials, i almenys hi hauria tres persones ferides, dues d’elles de gravetat. La policia, els bombers i les ambulàncies ja es troben socorrent a les víctimes, i no es descarta que les xifres de ferits augmenten a mesura que se sàpiga més sobre quins ha pogut ocórrer. Fins al moment es desconeixen les raons per les quals una persona ha disparat en aquesta estació.

 

 

El Pentàgon s’ha pronunciat a través de Twitter sobre la clausura de l’edifici: “L’edifici està tancat a causa d’un incident en el Centre de Trànsit del Pentàgon. Li demanem al públic que evite l’àrea. Pròximament hi haurà més informació”.

 

 

Últimes notícies

Descens de temperatures màximes en la Comunitat Valenciana, però Castelló aconseguix quasi 39 graus

Les temperatures màximes descendixen en la Comunitat Valenciana este dimarts, excepte en el litoral de Castelló on aconseguixen 38,8 graus, amb valors alts també en altres localitats valencianes i alacantines.

Detingut conductor de VTC a Alacant per robar 7.500 euros i joies a turista francés

Un conductor d'Uber a Alacant va ser arrestat per robar 5.000 euros en efectiu i 2.500 en joies a un turista francés, a més d'objectes personals.

El 80% dels valencians desitja un canvi en la presidència de la Generalitat segons enquesta del CIS

Una enquesta del CIS revela que més del 80% dels valencians voldria un canvi de president en la Generalitat, amb una valoració majoritàriament negativa de la gestió actual de Carlos Mazón.

El Castelló llança nou equipament amb homenatge a la llegenda Juan Bautista Planelles

El Castelló presenta el seu nou equipament amb memòria a Juan Bautista Planelles, llegenda del club i exfutbolista destacat, estrenant al proveïdor Erreà.

Juny registra 29 morts per altes temperatures en la Comunitat Valenciana en un mes rècord de calor

Juny de 2025 ha sigut el mes més càlid registrat a Espanya i ha causat 29 morts en la Comunitat Valenciana atribuïbles a les altes temperatures, en el context d'una onada de calor que continua activa.

Prop de 700 coralistas d’Europa, Amèrica i Àsia participen en el 71é Certamen Internacional d’Havaneres de Torrevieja

El 71é Certamen Internacional d'Havaneres i Polifonia de Torrevieja comptarà amb prop de 700 coralistas d'Europa, Amèrica i Àsia, que es reuniran del 20 al 26 de juliol a Alacant.

El Llevant confirma l’eixida d’Andrés Fernández, Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro

El Llevant anuncia oficialment l'eixida de quatre jugadors clau: Andrés Fernández, Ángel Algobia, Ignasi Miquel i Marcos Navarro, després de la finalització dels seus contractes.

Vint-i-set curtmetratges competixen pel Faro de Plata en el Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi amb accés als Goya

El Festival de Cinema de l'Alfàs del Pi a Alacant selecciona 27 curtmetratges per a competir pel Faro de Plata, amb passada directa als premis Goya, i ret homenatge a figures del cinema espanyol.