Tanquen el Pentàgon per un tiroteig

 

Notícia d’Última Hora. El Pentàgon, la gran seu del Departament de Defensa dels Estats Units, ha tancat les portes durant una hora i mitja a causa d’un tiroteig que ha tingut lloc en l’estació de metro dels voltants pròxima a l’edifici. Encara que no es coneixen els detalls concrets del succés, sí que se sap que l’incident no ha afectat les instal·lacions, encara que per precaució no es pot eixir ni entrar a aquestes.

 

Segons ha publicat en Twitter l’Agència de Protecció de la Força del Pentàgon, el succés hauria deixat a diverses persones ferides. Diferents agents han informat al canal CNN que un policia ha rebut un tret fora de l’edifici. Per la seua part, els treballadors de la seu de l’Exèrcit estatunidenc han hagut de romandre dins de l’edifici federal mentre es duia a terme l’activitat policial en l’àrea.

 

Les primeres imatges del lloc ja estan circulant en xarxes socials, i almenys hi hauria tres persones ferides, dues d’elles de gravetat. La policia, els bombers i les ambulàncies ja es troben socorrent a les víctimes, i no es descarta que les xifres de ferits augmenten a mesura que se sàpiga més sobre quins ha pogut ocórrer. Fins al moment es desconeixen les raons per les quals una persona ha disparat en aquesta estació.

 

 

El Pentàgon s’ha pronunciat a través de Twitter sobre la clausura de l’edifici: “L’edifici està tancat a causa d’un incident en el Centre de Trànsit del Pentàgon. Li demanem al públic que evite l’àrea. Pròximament hi haurà més informació”.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez-Almeida afirma que només hi ha un partit que pot guanyar eleccions

L'alcalde de Madrid ha interpretat el resultat a Castella i Lleó com a prova que el PP és l'única alternativa capaç d'aglutinar majories socials. Ha demanat recuperar la centralitat i la convivència.

Catalá apel·la al respecte a la Justícia després del rebuig del TSJCV a investigar a Mazón

L'alcaldessa María José Catalá ha reiterat la seua respecte als procediments judicials després que el TSJCV descartara investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA. José Luis Martínez Almeida ha evitat valorar la decisió i ha demanat deixar treballar als tribunals.

Pérez Llorca subratlla que la unanimitat del TSJCV sobre Mazón deixa les coses molt clares

El president ha valorat la decisió del TSJCV de no investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana. Ha subratllat la unanimitat i la rapidesa de la fallada.

La jutgessa de Catarroja prorroga sis mesos la instrucció penal de la DANA

La jutgessa ha acordat prorrogar sis mesos, des del 30 d'abril, la investigació per la DANA de 2024 per diligències pendents i la seua complexitat. El jutjat encara espera recuperar els missatges de WhatsApp de l'excap de gabinet de l'expresident Carlos Mazón

Compromís afirma que han actuat amb contundència des del primer indici després de la detenció d’un edil d’Altea

La coalició va suspendre cautelarment de les seues delegacions i de militància al regidor d'Altea Rafael Ramón Mompó i va activar el seu protocol contra violències masclistes.

El València ja encadena més derrotes fora de casa que el curs passat

La derrota en el Carlos Tartiere deixa al València amb nou caigudes a domicili, més que la passada Lliga. Amb cinc eixides per davant, busca esquivar la seua pitjor marca.

El TSJCV inadmet i arxiva la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

L'alt tribunal valencià ha rebutjat la querella al no apreciar un principi de prova dels delictes denunciats. També qüestiona uns àudios aportats.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal del TSJCV ha inadmés a tràmit i arxivat la querella presentada contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit. El tribunal no aprecia indicis de delicte i considera qüestionables els àudios aportats.