Tanquen el Pentàgon per un tiroteig

 

Notícia d’Última Hora. El Pentàgon, la gran seu del Departament de Defensa dels Estats Units, ha tancat les portes durant una hora i mitja a causa d’un tiroteig que ha tingut lloc en l’estació de metro dels voltants pròxima a l’edifici. Encara que no es coneixen els detalls concrets del succés, sí que se sap que l’incident no ha afectat les instal·lacions, encara que per precaució no es pot eixir ni entrar a aquestes.

 

Segons ha publicat en Twitter l’Agència de Protecció de la Força del Pentàgon, el succés hauria deixat a diverses persones ferides. Diferents agents han informat al canal CNN que un policia ha rebut un tret fora de l’edifici. Per la seua part, els treballadors de la seu de l’Exèrcit estatunidenc han hagut de romandre dins de l’edifici federal mentre es duia a terme l’activitat policial en l’àrea.

 

Les primeres imatges del lloc ja estan circulant en xarxes socials, i almenys hi hauria tres persones ferides, dues d’elles de gravetat. La policia, els bombers i les ambulàncies ja es troben socorrent a les víctimes, i no es descarta que les xifres de ferits augmenten a mesura que se sàpiga més sobre quins ha pogut ocórrer. Fins al moment es desconeixen les raons per les quals una persona ha disparat en aquesta estació.

 

 

El Pentàgon s’ha pronunciat a través de Twitter sobre la clausura de l’edifici: «L’edifici està tancat a causa d’un incident en el Centre de Trànsit del Pentàgon. Li demanem al públic que evite l’àrea. Pròximament hi haurà més informació».

 

 

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.