14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Tanquen el Pentàgon per un tiroteig

 

Notícia d’Última Hora. El Pentàgon, la gran seu del Departament de Defensa dels Estats Units, ha tancat les portes durant una hora i mitja a causa d’un tiroteig que ha tingut lloc en l’estació de metro dels voltants pròxima a l’edifici. Encara que no es coneixen els detalls concrets del succés, sí que se sap que l’incident no ha afectat les instal·lacions, encara que per precaució no es pot eixir ni entrar a aquestes.

 

Segons ha publicat en Twitter l’Agència de Protecció de la Força del Pentàgon, el succés hauria deixat a diverses persones ferides. Diferents agents han informat al canal CNN que un policia ha rebut un tret fora de l’edifici. Per la seua part, els treballadors de la seu de l’Exèrcit estatunidenc han hagut de romandre dins de l’edifici federal mentre es duia a terme l’activitat policial en l’àrea.

 

Les primeres imatges del lloc ja estan circulant en xarxes socials, i almenys hi hauria tres persones ferides, dues d’elles de gravetat. La policia, els bombers i les ambulàncies ja es troben socorrent a les víctimes, i no es descarta que les xifres de ferits augmenten a mesura que se sàpiga més sobre quins ha pogut ocórrer. Fins al moment es desconeixen les raons per les quals una persona ha disparat en aquesta estació.

 

 

El Pentàgon s’ha pronunciat a través de Twitter sobre la clausura de l’edifici: “L’edifici està tancat a causa d’un incident en el Centre de Trànsit del Pentàgon. Li demanem al públic que evite l’àrea. Pròximament hi haurà més informació”.

 

 

Últimes notícies

La EUIPO tanca un any de rècord amb quasi 330.000 marques i dissenys, un 7,8% més

L'oficina europea ha sumat 327.735 sol·licituds en 2025 i ha superat els 5 milions acumulats. Alemanya, la Xina i Itàlia lideren en marques; la Xina, el Regne Unit i els EUA en dissenys

ASAJA convoca una tractorada pel centre d’Alacant el 22 de gener en defensa del camp

ASAJA Alacant ha convocat una tractorada per al dijous 22 de gener pel centre de la ciutat. La protesta rebutja l'acord UE-Mercosur i reclama aigua i una PAC que garantisca la rendibilitat.

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.