Terrible cornada del torero Juan José Padilla a Valladolid

 

El torero andalús, Juan José Padilla ha tornat a ser notícia per un incident mentre torejava. Aquesta vegada ha estat a Valladolid, on actuava aquest dissabte a la vesprada dins la seua gira de comiat, ja que va anunciar que aquest 2018 seria la seua darrera temporada. A l'arena, Padilla ha patit una duríssima cornada d'un bou, que ha causat el silenci absolut a la plaça durant diversos segons. Segons informa 'Tribuna Salamanca', l'agafada ha passat al terç de banderilles.

 

Padilla intentava clavar les banderilles al bou i, segons els experts, ha ajustat tant el moviment que l'animal ha aprofitat per alçar-lo pels aires amb les seues banyes. El bou l'ha agafat per l'armilla, a l'alçada del pit i l'ha tingut penjant durant diversos segons. La imatge ha estat molt dura i molts dels assistents han recordat els pitjors accidents del torero andalús, famós per haver perdut un ull. Just pocs segons després, el bou l'ha llançat a terra i li ha trencat els pantalons.

 

Padilla ha acabat la feina tot i la cornada

 

  

Malgrat l'accident, el popular torero, conegut també com «El Pirata», ha pogut seguir la feina. Amb el seu pegat a l'ull i el mocador negre, s'ha pogut reincorporar i ha deixat l'incident en un esglai. Sense pantalons, s'ha hagut de vestir amb texans per seguir torejant. 

 

Finalment, Juan José Padilla ha aconseguit l'orella i l'ha lluït davant un públic molt entregat que li ha llançat flors i fins a un gall. Una tarda que ha fet patir a molts. Després dels crits, Padilla ha passat per la infermeria per veure la gravetat de les ferides. De tota manera, tot apunta que no és res greu i que prompte seguirà torejant.

 

Juan José Padilla, greu historial d'accidents

Si per alguna cosa és conegut Padilla entre el públic, és majoritàriament pels seus accidents. Fa pocs mesos un bou li va arrencar el cuir cabellut. El 2011 va perdre l'ull, mentre que el 2001 va ser ferit al coll a Pamplona.

 

  

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.