Terrible cornada del torero Juan José Padilla a Valladolid

Ejemplo de shortcode con estilo
  El torero andalús, Juan José Padilla ha tornat a ser notícia per un incident mentre torejava. Aquesta vegada ha estat a Valladolid, on actuava aquest dissabte a la vesprada dins la seua gira de comiat, ja que va anunciar que aquest 2018 seria la seua darrera temporada. A l'arena, Padilla ha patit una duríssima cornada d'un […]

 

El torero andalús, Juan José Padilla ha tornat a ser notícia per un incident mentre torejava. Aquesta vegada ha estat a Valladolid, on actuava aquest dissabte a la vesprada dins la seua gira de comiat, ja que va anunciar que aquest 2018 seria la seua darrera temporada. A l'arena, Padilla ha patit una duríssima cornada d'un bou, que ha causat el silenci absolut a la plaça durant diversos segons. Segons informa 'Tribuna Salamanca', l'agafada ha passat al terç de banderilles.

 

Padilla intentava clavar les banderilles al bou i, segons els experts, ha ajustat tant el moviment que l'animal ha aprofitat per alçar-lo pels aires amb les seues banyes. El bou l'ha agafat per l'armilla, a l'alçada del pit i l'ha tingut penjant durant diversos segons. La imatge ha estat molt dura i molts dels assistents han recordat els pitjors accidents del torero andalús, famós per haver perdut un ull. Just pocs segons després, el bou l'ha llançat a terra i li ha trencat els pantalons.

 

Padilla ha acabat la feina tot i la cornada

 

  

Malgrat l'accident, el popular torero, conegut també com «El Pirata», ha pogut seguir la feina. Amb el seu pegat a l'ull i el mocador negre, s'ha pogut reincorporar i ha deixat l'incident en un esglai. Sense pantalons, s'ha hagut de vestir amb texans per seguir torejant. 

 

Finalment, Juan José Padilla ha aconseguit l'orella i l'ha lluït davant un públic molt entregat que li ha llançat flors i fins a un gall. Una tarda que ha fet patir a molts. Després dels crits, Padilla ha passat per la infermeria per veure la gravetat de les ferides. De tota manera, tot apunta que no és res greu i que prompte seguirà torejant.

 

Juan José Padilla, greu historial d'accidents

Si per alguna cosa és conegut Padilla entre el públic, és majoritàriament pels seus accidents. Fa pocs mesos un bou li va arrencar el cuir cabellut. El 2011 va perdre l'ull, mentre que el 2001 va ser ferit al coll a Pamplona.

 

  

 

 

Últimes notícies

Peter Gabriel posa un quadre de Genovés en la portada del seu nou senzill

El músic britànic ha triat ‘Bloques’, de Juan Genovés, per a il·lustrar ‘Who are we talking to?’, el seu nou senzill.

Rescaten un gos encallat al Ponoig després de seguir unes cabres

Els bombers han rescatat un gos al Ponoig, a Polop de la Marina, després que seguira unes cabres en un tram ascendent. L’animal ha tornat sa i estalvi amb el seu propietari.

Sindicats docents es tanquen a Educació per a reprendre les negociacions

STEPV, CCOO i UGT s’han tancat en la Conselleria d’Educació per a reclamar una data i el calendari de negociació dels temes pendents de la vaga indefinida.

El PSPV critica que Justicia asuma la major part de Serveis Socials

El PSPV-PSOE ha rebutjat que Juanfran Pérez Llorca integre la major part de les competències de Serveis Socials en la Conselleria de Justícia.

Gastrónoma reuneix més de 200 ponents i 252 expositors a València

La fira ha obert a Feria Valencia amb més de 200 ponents i 252 expositors. Les jornades tracten la cuina, el producte, la sostenibilitat i l’hospitalitat.

Feijóo farà el míting central del PP a València el 21 de novembre

Alberto Núñez Feijóo farà un míting de campanya a la plaça de bous de València el dissabte 21 de novembre, a les 12 hores.

Villarreal C i Levante B s’escapen en la Tercera Federació

El Villarreal C conserva el lideratge del grup sisé, amb quatre punts d’avantatge sobre l’Atlético Levante després de la huitena jornada.

L’Elx encadena tres jornades sense encaixar gols en Primera

L’Elx ha encadenat tres partits de Primera sense rebre gols, una ratxa que no aconseguia des de les primeres jornades de la temporada 2020-21.