Terrible cornada del torero Juan José Padilla a Valladolid

 

El torero andalús, Juan José Padilla ha tornat a ser notícia per un incident mentre torejava. Aquesta vegada ha estat a Valladolid, on actuava aquest dissabte a la vesprada dins la seua gira de comiat, ja que va anunciar que aquest 2018 seria la seua darrera temporada. A l'arena, Padilla ha patit una duríssima cornada d'un bou, que ha causat el silenci absolut a la plaça durant diversos segons. Segons informa 'Tribuna Salamanca', l'agafada ha passat al terç de banderilles.

 

Padilla intentava clavar les banderilles al bou i, segons els experts, ha ajustat tant el moviment que l'animal ha aprofitat per alçar-lo pels aires amb les seues banyes. El bou l'ha agafat per l'armilla, a l'alçada del pit i l'ha tingut penjant durant diversos segons. La imatge ha estat molt dura i molts dels assistents han recordat els pitjors accidents del torero andalús, famós per haver perdut un ull. Just pocs segons després, el bou l'ha llançat a terra i li ha trencat els pantalons.

 

Padilla ha acabat la feina tot i la cornada

 

  

Malgrat l'accident, el popular torero, conegut també com «El Pirata», ha pogut seguir la feina. Amb el seu pegat a l'ull i el mocador negre, s'ha pogut reincorporar i ha deixat l'incident en un esglai. Sense pantalons, s'ha hagut de vestir amb texans per seguir torejant. 

 

Finalment, Juan José Padilla ha aconseguit l'orella i l'ha lluït davant un públic molt entregat que li ha llançat flors i fins a un gall. Una tarda que ha fet patir a molts. Després dels crits, Padilla ha passat per la infermeria per veure la gravetat de les ferides. De tota manera, tot apunta que no és res greu i que prompte seguirà torejant.

 

Juan José Padilla, greu historial d'accidents

Si per alguna cosa és conegut Padilla entre el públic, és majoritàriament pels seus accidents. Fa pocs mesos un bou li va arrencar el cuir cabellut. El 2011 va perdre l'ull, mentre que el 2001 va ser ferit al coll a Pamplona.

 

  

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.