Terrible cornada del torero Juan José Padilla a Valladolid

 

El torero andalús, Juan José Padilla ha tornat a ser notícia per un incident mentre torejava. Aquesta vegada ha estat a Valladolid, on actuava aquest dissabte a la vesprada dins la seua gira de comiat, ja que va anunciar que aquest 2018 seria la seua darrera temporada. A l'arena, Padilla ha patit una duríssima cornada d'un bou, que ha causat el silenci absolut a la plaça durant diversos segons. Segons informa 'Tribuna Salamanca', l'agafada ha passat al terç de banderilles.

 

Padilla intentava clavar les banderilles al bou i, segons els experts, ha ajustat tant el moviment que l'animal ha aprofitat per alçar-lo pels aires amb les seues banyes. El bou l'ha agafat per l'armilla, a l'alçada del pit i l'ha tingut penjant durant diversos segons. La imatge ha estat molt dura i molts dels assistents han recordat els pitjors accidents del torero andalús, famós per haver perdut un ull. Just pocs segons després, el bou l'ha llançat a terra i li ha trencat els pantalons.

 

Padilla ha acabat la feina tot i la cornada

 

  

Malgrat l'accident, el popular torero, conegut també com «El Pirata», ha pogut seguir la feina. Amb el seu pegat a l'ull i el mocador negre, s'ha pogut reincorporar i ha deixat l'incident en un esglai. Sense pantalons, s'ha hagut de vestir amb texans per seguir torejant. 

 

Finalment, Juan José Padilla ha aconseguit l'orella i l'ha lluït davant un públic molt entregat que li ha llançat flors i fins a un gall. Una tarda que ha fet patir a molts. Després dels crits, Padilla ha passat per la infermeria per veure la gravetat de les ferides. De tota manera, tot apunta que no és res greu i que prompte seguirà torejant.

 

Juan José Padilla, greu historial d'accidents

Si per alguna cosa és conegut Padilla entre el públic, és majoritàriament pels seus accidents. Fa pocs mesos un bou li va arrencar el cuir cabellut. El 2011 va perdre l'ull, mentre que el 2001 va ser ferit al coll a Pamplona.

 

  

 

 

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.