Tomás Gimeno podria haver tirat el mòbil i continuar a la mar

 

La desaparició de les xicotetes Anna i Olivia a les mans del seu pare Tomás Gimeno, manté en suspens a tot el país i part de l’exterior.

Salvament Marítim ha comunicat que este mateix matí pot atracar el vaixell per a avituallament. A més, des de ‘El Programa de Ana Rosa’, que l’Ángeles Alvariño “no ha deixat de treballar de manera exhaustiva tot el cap de setmana recorrent les zones que geolocalitzen el telèfon mòbil de Tomás”.

Concretament, “este matí s’ha allunyat més de la costa, està a 5 milles, a una profunditat de 1.500 metres, s’ha eixit de la zona de la posició del mòbil… els agents creuen que Tomás podria haver llançat el telèfon, ell haver continuat i s’estan guiant pels corrents de la mar”.

“La Guàrdia Civil sap que el robot està al límit de les seues possibilitats i treballaran fins que es trenque“, confessen des del programa.

El temor de la mare d’Anna i Olivia

 

En estos moments, la màxima preocupació de Beatriz Zimmermann, la mare de les xiquetes és que el progenitor no torne a cometre un acte així. Una pràctica com el segrest i presumpte assassinat de les seues filles.

D’esta manera ho ha indicat Joaquín Amills, el portaveu de la família, en una entrevista per al programa ‘Liarla Pardo.

“La seua màxima preocupació no és ella, és que no ho torne a repetir en uns anys”, ha sostingut. Segons el portaveu, si Gimeno es va llevar la vida després de fer-ho amb la de les xiquetes, fins que no trobe el seu cos la mare no podrà descansar.

En este sentit, Amills també ha explicat com està vivint esta mare coratge tot el referit al procés de la desaparició. A més, ha contat que l’espera està sent «dificilíssima» i repleta “d’ansietat”.

“Beatriz està pendent d’un miracle i que troben a este assassí”, ressalta Amills.

En els últims dies d’este dur tràngol, l’actual President del Govern, Pedro Sánchez, li va enviar un missatge encoratjador a la mare. En este, va prometre a Beatriz no cessar la cerca de la seua filla Anna.

En la conversa telefònica, li va assegurar que s’esgotaran totes les vies per a trobar a la xicoteta. També es va ocupar de traslladar-li el condol.

En l’emissió del programa anteriorment citat, el periodista Paco Lobatón, president de la Fundació Europea per les Persones Desaparegudes (QSDglobal), ha ressaltat que el cas de les menors desaparegudes a Tenerife és diferent d’uns altres de persones desaparegudes en la mar, ja que “les seues cerques han sigut sempre efímeres i amb recursos molt limitats”.

El comunicador ha manifestat en ‘Liarla Pardo’: “Benvingut siga el vaixell oceanogràfic Ángeles Alvariño. I si es continua buscant és perquè ho va demanar la delegació del Govern i, evidentment, per la pressió i el sentiment general, que és palpable”.

Afegit a l’anterior, el periodista també ha parlat sobre Anna i Olivia públicament destacant que, “la qual cosa al principi semblava un segrest parental, es va demostrar al final que era un pla criminal, un assassinat”. “És un cas de violència masclista portat a l’extrem. Punt i seguit, perquè quasi diàriament es produeix un segrest parental”, ha destacat.

Així mateix, no ha dubtat a dir que: “No trobar a Tomás Gimeno incrementa el sofriment de Beatriz i dona sensació d’impunitat”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.