25.9 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

Un treballador mor electrocutat en un parc eòlic en la Yesa

Un treballador, de 41 anys, ha mort este dijous després de patir un accident laboral en la Yesa, en la comarca dels Serrans (València), segons informen fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

El CICU ha rebut un avís cap a les 12 hores, advertint que un treballador havia patit una descàrrega elèctrica en un parc eòlic, pel que ràpidament ha mobilitzat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), una del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), un helicòpter medicalitzat i un metge d’Atenció Primària del centre de salut del municipi.

 

En arribar al lloc dels fets, els efectius mèdics li han fet una reanimació cardiopulmonar avançada al treballador, de 41 anys, però no hi ha hagut cap resposta. L’home ha mort.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Óscar Puente ha sostingut que amb un PP decent i assenyat Mazón no hauria seguit després de la DANA

El ministre ha carregat contra la continuïtat de Carlos Mazón un any després de la DANA. Ha defés la seua presència en el funeral, però qüestiona que seguisca en el càrrec.

Presó provisional per a la conductora del cotxe que va caure a l’aigua a Gandia en el qual va morir una jove

El Jutjat d'Instrucció 1 de Gandia ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a la conductora el cotxe de la qual va caure al riu Serpis. En el sinistre va morir una jove de 20 anys i la dona queda investigada per diversos delictes.

El Vila-real firma la seua millor arrancada de lliga com a local en Primera

El 4-0 al Raig eleva a cinc victòries i un empat el balanç del Vila-real en La Ceràmica. Amb 16 gols a favor, l'equip aconseguix el seu millor inici a casa en Primera

El València no troba fre a la seua caiguda i acabarà una altra jornada en descens

El València acabarà la jornada en descens per segona vegada seguida després de caure al Bernabéu. L'equip de Corberán suma 9 de 33 i sis jornades sense guanyar.

Morant exigix a Maribel Vilaplana dir la veritat davant la jutgessa i no ser còmplice de Mazón

Diana Morant ha reclamat a Maribel Vilaplana que aclarisca davant la jutgessa les incògnites sobre el seu menjar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. La dirigent del PSPV vincula la veritat amb la depuració de responsabilitats i planteja eleccions anticipades.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

Feijóo i Mazón parlaran en les pròximes hores per a analitzar la situació política a la Comunitat Valenciana i les necessitats del PP valencià. Gamarra ha avançat el contacte sense oferir més detalls.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

El líder del PP i el president de la Generalitat mantindran una conversa per a analitzar la situació política en la Comunitat Valenciana, en ple debat intern del partit.

Joselito ha sigut nomenat fill adoptiu d’Utiel pel seu paper com a ‘ambaixador extraordinari’

L'actor i cantant ha sigut distingit en el Teatre Rambal després de l'aprovació plenària. El reconeixement premia la seua trajectòria i la seua labor de promoció d'Utiel.