Detingut per trencar una barrera d’un pàrquing i eixir en cotxe sense pagar en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys després de trencar la barrera d’un pàrquing per a eixir amb el cotxe que tenia aparcat una setmana, sense pagar l’import que ascendia a més de 30 euros. Els danys provocats estaven valorats en uns 3.000 euros.

 

Les investigacions es van iniciar a mitjans d’abril en tindre coneixement els agents de què un home, per a eixir d’un pàrquing en el que havia aparcat el cotxe durant una setmana, havia fracturat el braç de la barrera i cremat el motor d’esta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies han descobert que el sospitós se n’havia anat sense pagar l’import d’estacionament que ascendia a uns 30 euros i els danys causats estaven valorats en uns 3.000.

 

A demés, han descobert la identitat del conductor, que no era el propietari, i que finalment s’ha presentat en dependències policials, a on ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de danys.

 

L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, després de declarar ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan fora requerit.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.