Detingut per trencar una barrera d’un pàrquing i eixir en cotxe sense pagar en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys després de trencar la barrera d’un pàrquing per a eixir amb el cotxe que tenia aparcat una setmana, sense pagar l’import que ascendia a més de 30 euros. Els danys provocats estaven valorats en uns 3.000 euros.

 

Les investigacions es van iniciar a mitjans d’abril en tindre coneixement els agents de què un home, per a eixir d’un pàrquing en el que havia aparcat el cotxe durant una setmana, havia fracturat el braç de la barrera i cremat el motor d’esta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies han descobert que el sospitós se n’havia anat sense pagar l’import d’estacionament que ascendia a uns 30 euros i els danys causats estaven valorats en uns 3.000.

 

A demés, han descobert la identitat del conductor, que no era el propietari, i que finalment s’ha presentat en dependències policials, a on ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de danys.

 

L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, després de declarar ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan fora requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.