Detingut per trencar una barrera d’un pàrquing i eixir en cotxe sense pagar en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys després de trencar la barrera d’un pàrquing per a eixir amb el cotxe que tenia aparcat una setmana, sense pagar l’import que ascendia a més de 30 euros. Els danys provocats estaven valorats en uns 3.000 euros.

 

Les investigacions es van iniciar a mitjans d’abril en tindre coneixement els agents de què un home, per a eixir d’un pàrquing en el que havia aparcat el cotxe durant una setmana, havia fracturat el braç de la barrera i cremat el motor d’esta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies han descobert que el sospitós se n’havia anat sense pagar l’import d’estacionament que ascendia a uns 30 euros i els danys causats estaven valorats en uns 3.000.

 

A demés, han descobert la identitat del conductor, que no era el propietari, i que finalment s’ha presentat en dependències policials, a on ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de danys.

 

L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, després de declarar ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan fora requerit.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.