Detingut per trencar una barrera d’un pàrquing i eixir en cotxe sense pagar en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys després de trencar la barrera d’un pàrquing per a eixir amb el cotxe que tenia aparcat una setmana, sense pagar l’import que ascendia a més de 30 euros. Els danys provocats estaven valorats en uns 3.000 euros.

 

Les investigacions es van iniciar a mitjans d’abril en tindre coneixement els agents de què un home, per a eixir d’un pàrquing en el que havia aparcat el cotxe durant una setmana, havia fracturat el braç de la barrera i cremat el motor d’esta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies han descobert que el sospitós se n’havia anat sense pagar l’import d’estacionament que ascendia a uns 30 euros i els danys causats estaven valorats en uns 3.000.

 

A demés, han descobert la identitat del conductor, que no era el propietari, i que finalment s’ha presentat en dependències policials, a on ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de danys.

 

L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, després de declarar ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan fora requerit.

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.