Anuncios

Detingut per trencar una barrera d’un pàrquing i eixir en cotxe sense pagar en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 26 anys després de trencar la barrera d’un pàrquing per a eixir amb el cotxe que tenia aparcat una setmana, sense pagar l’import que ascendia a més de 30 euros. Els danys provocats estaven valorats en uns 3.000 euros.

 

Les investigacions es van iniciar a mitjans d’abril en tindre coneixement els agents de què un home, per a eixir d’un pàrquing en el que havia aparcat el cotxe durant una setmana, havia fracturat el braç de la barrera i cremat el motor d’esta.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els policies han descobert que el sospitós se n’havia anat sense pagar l’import d’estacionament que ascendia a uns 30 euros i els danys causats estaven valorats en uns 3.000.

 

A demés, han descobert la identitat del conductor, que no era el propietari, i que finalment s’ha presentat en dependències policials, a on ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de danys.

 

L’arrestat, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, després de declarar ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan fora requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.