13.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Tres detinguts per furtar dos rodes d’una furgoneta en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a tres hòmens, d’entre 21 i 42 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força, després de pel que pareix furtar dos rodes d’un furgó.

 

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores, quan uns policies de paisà van observar en el carrer Juan de la Cierva de Manises un cotxe aparcat molt pròxim a un furgó. Dins es trobaven dos hòmens en actitud vigilant.

 

Davant l’estrany comportament dels sospitosos, els agents van decidir esperar i vigilar-los, observant un altre home amb una llanterna baix del furgó, motiu pel que van demanar suport a un indicatiu de Seguretat Ciutadana. Mentres, la persona que es trobava baix del furgó va pujar en el cotxe, i va emprendre la marxa, encara que va acabar sent interceptat pels agents.

 

Dos rodes sostretes

Els policies van registrar el cotxe, localitzant dins d’ell dos rodes de furgoneta, amb les seues llandes; ferramentes probablement usades per a la seua sostracció, com a claus de tub, clau de roda, clau anglesa i una palanca; quatre bidons buits que desprenien una forta olor de gasoil i una mànega d’uns tres metres de longitud.

 

Els agents van comprovar, els baixos del furgó a on havien vist a un dels sospitosos, observant que havien sigut furtades dos rodes de la part posterior esquerra, quedant este costat del vehicle en l’aire. De la mateixa manera, van comprovar que una tercera roda estava completament solta, perquè li havien llevat els caragols d’ancoratge, per este motiu la van retirar pel perill que poguera suposar, i la van traslladar a dependències policials.

 

Per tot això, els agents van detindre als tres hòmens com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els arrestats, tots ells amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.