Tres detinguts per furtar dos rodes d’una furgoneta en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a tres hòmens, d’entre 21 i 42 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força, després de pel que pareix furtar dos rodes d’un furgó.

 

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores, quan uns policies de paisà van observar en el carrer Juan de la Cierva de Manises un cotxe aparcat molt pròxim a un furgó. Dins es trobaven dos hòmens en actitud vigilant.

 

Davant l’estrany comportament dels sospitosos, els agents van decidir esperar i vigilar-los, observant un altre home amb una llanterna baix del furgó, motiu pel que van demanar suport a un indicatiu de Seguretat Ciutadana. Mentres, la persona que es trobava baix del furgó va pujar en el cotxe, i va emprendre la marxa, encara que va acabar sent interceptat pels agents.

 

Dos rodes sostretes

Els policies van registrar el cotxe, localitzant dins d’ell dos rodes de furgoneta, amb les seues llandes; ferramentes probablement usades per a la seua sostracció, com a claus de tub, clau de roda, clau anglesa i una palanca; quatre bidons buits que desprenien una forta olor de gasoil i una mànega d’uns tres metres de longitud.

 

Els agents van comprovar, els baixos del furgó a on havien vist a un dels sospitosos, observant que havien sigut furtades dos rodes de la part posterior esquerra, quedant este costat del vehicle en l’aire. De la mateixa manera, van comprovar que una tercera roda estava completament solta, perquè li havien llevat els caragols d’ancoratge, per este motiu la van retirar pel perill que poguera suposar, i la van traslladar a dependències policials.

 

Per tot això, els agents van detindre als tres hòmens com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els arrestats, tots ells amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.