Tres detinguts per furtar dos rodes d’una furgoneta en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a tres hòmens, d’entre 21 i 42 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força, després de pel que pareix furtar dos rodes d’un furgó.

 

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores, quan uns policies de paisà van observar en el carrer Juan de la Cierva de Manises un cotxe aparcat molt pròxim a un furgó. Dins es trobaven dos hòmens en actitud vigilant.

 

Davant l’estrany comportament dels sospitosos, els agents van decidir esperar i vigilar-los, observant un altre home amb una llanterna baix del furgó, motiu pel que van demanar suport a un indicatiu de Seguretat Ciutadana. Mentres, la persona que es trobava baix del furgó va pujar en el cotxe, i va emprendre la marxa, encara que va acabar sent interceptat pels agents.

 

Dos rodes sostretes

Els policies van registrar el cotxe, localitzant dins d’ell dos rodes de furgoneta, amb les seues llandes; ferramentes probablement usades per a la seua sostracció, com a claus de tub, clau de roda, clau anglesa i una palanca; quatre bidons buits que desprenien una forta olor de gasoil i una mànega d’uns tres metres de longitud.

 

Els agents van comprovar, els baixos del furgó a on havien vist a un dels sospitosos, observant que havien sigut furtades dos rodes de la part posterior esquerra, quedant este costat del vehicle en l’aire. De la mateixa manera, van comprovar que una tercera roda estava completament solta, perquè li havien llevat els caragols d’ancoratge, per este motiu la van retirar pel perill que poguera suposar, i la van traslladar a dependències policials.

 

Per tot això, els agents van detindre als tres hòmens com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els arrestats, tots ells amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.