Anuncios

Tres detinguts per furtar dos rodes d’una furgoneta en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a tres hòmens, d’entre 21 i 42 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força, després de pel que pareix furtar dos rodes d’un furgó.

 

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores, quan uns policies de paisà van observar en el carrer Juan de la Cierva de Manises un cotxe aparcat molt pròxim a un furgó. Dins es trobaven dos hòmens en actitud vigilant.

Anuncios

 

Davant l’estrany comportament dels sospitosos, els agents van decidir esperar i vigilar-los, observant un altre home amb una llanterna baix del furgó, motiu pel que van demanar suport a un indicatiu de Seguretat Ciutadana. Mentres, la persona que es trobava baix del furgó va pujar en el cotxe, i va emprendre la marxa, encara que va acabar sent interceptat pels agents.

 

Dos rodes sostretes

Els policies van registrar el cotxe, localitzant dins d’ell dos rodes de furgoneta, amb les seues llandes; ferramentes probablement usades per a la seua sostracció, com a claus de tub, clau de roda, clau anglesa i una palanca; quatre bidons buits que desprenien una forta olor de gasoil i una mànega d’uns tres metres de longitud.

 

Els agents van comprovar, els baixos del furgó a on havien vist a un dels sospitosos, observant que havien sigut furtades dos rodes de la part posterior esquerra, quedant este costat del vehicle en l’aire. De la mateixa manera, van comprovar que una tercera roda estava completament solta, perquè li havien llevat els caragols d’ancoratge, per este motiu la van retirar pel perill que poguera suposar, i la van traslladar a dependències policials.

 

Per tot això, els agents van detindre als tres hòmens com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els arrestats, tots ells amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.

El Consell defén que complix la llei en la regularització d’immigrants enfront de les crítiques del PSPV

El Consell sosté que col·labora lleialment amb el procés de regularització d'immigrants i que complix les seues obligacions legals, malgrat considerar que la mesura és una imposició unilateral del Govern central.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat al creuer

Una persona a Alacant ha sigut ingressada i aïllada per símptomes compatibles amb hantavirus després d'haver estat en contacte amb la dona morta a Johannesburg vinculada al creuer.

Sarabia subratlla la importància del dol davant l’Alabés però insistix que no serà definitiu

Eder Sarabia recalca que el xoc enfront de l'Esportiu Alabés és un dels més importants en la lluita per la permanència, encara que no decidix encara el futur de l'Elx. El tècnic manté la confiança en l'equip i avisa que eixiran a guanyar, no a especular amb l'empat.
Anuncios