Tres detinguts per furtar dos rodes d’una furgoneta en Manises

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a tres hòmens, d’entre 21 i 42 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força, després de pel que pareix furtar dos rodes d’un furgó.

 

Els fets s’han produït cap a les 20.00 hores, quan uns policies de paisà van observar en el carrer Juan de la Cierva de Manises un cotxe aparcat molt pròxim a un furgó. Dins es trobaven dos hòmens en actitud vigilant.

 

Davant l’estrany comportament dels sospitosos, els agents van decidir esperar i vigilar-los, observant un altre home amb una llanterna baix del furgó, motiu pel que van demanar suport a un indicatiu de Seguretat Ciutadana. Mentres, la persona que es trobava baix del furgó va pujar en el cotxe, i va emprendre la marxa, encara que va acabar sent interceptat pels agents.

 

Dos rodes sostretes

Els policies van registrar el cotxe, localitzant dins d’ell dos rodes de furgoneta, amb les seues llandes; ferramentes probablement usades per a la seua sostracció, com a claus de tub, clau de roda, clau anglesa i una palanca; quatre bidons buits que desprenien una forta olor de gasoil i una mànega d’uns tres metres de longitud.

 

Els agents van comprovar, els baixos del furgó a on havien vist a un dels sospitosos, observant que havien sigut furtades dos rodes de la part posterior esquerra, quedant este costat del vehicle en l’aire. De la mateixa manera, van comprovar que una tercera roda estava completament solta, perquè li havien llevat els caragols d’ancoratge, per este motiu la van retirar pel perill que poguera suposar, i la van traslladar a dependències policials.

 

Per tot això, els agents van detindre als tres hòmens com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els arrestats, tots ells amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mariano Pernía: Espanya ha merescut un resultat més ampli en la final del Mundial

Mariano Pernía, exinternacional amb Espanya i tècnic de Sesiones AFE, considera que el 1-0 de la final del Mundial 2026 es queda curt i que la selecció espanyola ha sigut clarament superior.

Quasi 400 regatistes omplin la badia d’Alacant en el TabarcaVela-Trofeu Diputació

Quasi 400 regatistes i 50 embarcacions participen este cap de setmana en la 30a edició de la regata TabarcaVela-Trofeu Diputació d’Alacant, una cita clau de la vela de creuer al Mediterrani.

El PP exigix la dimissió de Diana Morant per comparar Feijóo amb Hitler

Miguel Tellado ha reclamat la dimissió immediata de Diana Morant després que la ministra afirmara que Alberto Núñez Feijóo seguix un camí que s’assembla al del govern de Hitler. Les paraules han obert una forta polèmica i han provocat reaccions dispars en PSOE, Sumar, IU i Podem.

Barcala es nega a comparéixer en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala (PP), ha comunicat que no acudirà este divendres a la comissió municipal sobre les vivendes públiques de Les Naus, al·legant que no aportaria res nou i que hi ha una causa judicial oberta. L’oposició l’acusa d’evitar donar explicacions sobre el que qualifica com el major escàndal polític del seu mandat.

Greenpeace alerta de quasi 200 punts crítics al litoral espanyol per la seua fragilitat extrema

Un informe de Greenpeace alerta que el litoral espanyol viu una fragilitat sense precedents pel canvi climàtic i la urbanització, amb 194 punts crítics i fortes conseqüències econòmiques i ambientals.

El tercer dia de l’ona de calor deixa fins a 44 graus a València i activa l’avís roig

La tercera ona de calor de l’estiu tanca este dijous amb fins a 44 ºC i avís roig a la Comunitat Valenciana, especialment a València i Alacant, i risc extrem d’incendis.

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.

Risc de reventons càlids i ratxes de vent molt fortes esta vesprada a Alacant

Aemet ha activat l’avís roig per calor extrema i alerta de possibles reventons càlids amb ratxes de vent de més de 90 km/h, sobretot a la província d’Alacant.