Tres investigats per furtar més de 100 productes en diferents supermercats en Calp

Producte recuperats

Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene | Guàrdia Civil
 
Els agents de la Guàrdia Civil de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han detingut a tres persones com a presumptes autors del robatori de més de 100 productes per valor de 600 euros en establiments d’alimentació d’un complex comercial d’esta localitat.

 

Durant un servici de vigilància específic que uns agents de paisà estaven fent el passat cap de setmana, van observar un comportament atípic en un home i una dona, que anaven i venien des dels supermercats fins a un vehicle aparcat, en el que els esperava un tercer. Una volta descarregaven tot el que portaven damunt, tornaven a un altre comerç, mentres el conductor esperava en actitud vigilant.

 

En una de les ocasions en les que van tornar al cotxe, la Guàrdia Civil va decidir procedir a la seua identificació. En la bossa que portava la dona hi havia ocultes, dins d’un buit creat expressament per a això, una gran quantitat de llandes de conserva d’alt valor econòmic. L’home, en canvi, havia triat furtar elements de grossor inferior com envasos d’ibèrics i de salmó, per a poder adherir-los al seu cos dins d’un mallot de ciclista.

 

En el registre del cotxe es van trobar la resta de productes furtats repartits entre el maleter i els diferents buits dels seients. Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene, tots de primeres marques, valorats en uns 600 euros.

 

Estes tres persones, dos hòmens i una dona, tots de nacionalitat romanesa de 37, 31 i 18 anys, van ser investigats com a presumptes autors d’un delicte continuat de robatori i un delicte de pertinença a un grup criminal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.