15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Tres investigats per furtar més de 100 productes en diferents supermercats en Calp

Producte recuperats

Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene | Guàrdia Civil
 
Els agents de la Guàrdia Civil de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han detingut a tres persones com a presumptes autors del robatori de més de 100 productes per valor de 600 euros en establiments d’alimentació d’un complex comercial d’esta localitat.

 

Durant un servici de vigilància específic que uns agents de paisà estaven fent el passat cap de setmana, van observar un comportament atípic en un home i una dona, que anaven i venien des dels supermercats fins a un vehicle aparcat, en el que els esperava un tercer. Una volta descarregaven tot el que portaven damunt, tornaven a un altre comerç, mentres el conductor esperava en actitud vigilant.

 

En una de les ocasions en les que van tornar al cotxe, la Guàrdia Civil va decidir procedir a la seua identificació. En la bossa que portava la dona hi havia ocultes, dins d’un buit creat expressament per a això, una gran quantitat de llandes de conserva d’alt valor econòmic. L’home, en canvi, havia triat furtar elements de grossor inferior com envasos d’ibèrics i de salmó, per a poder adherir-los al seu cos dins d’un mallot de ciclista.

 

En el registre del cotxe es van trobar la resta de productes furtats repartits entre el maleter i els diferents buits dels seients. Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene, tots de primeres marques, valorats en uns 600 euros.

 

Estes tres persones, dos hòmens i una dona, tots de nacionalitat romanesa de 37, 31 i 18 anys, van ser investigats com a presumptes autors d’un delicte continuat de robatori i un delicte de pertinença a un grup criminal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.