Tres investigats per furtar més de 100 productes en diferents supermercats en Calp

Producte recuperats

Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene | Guàrdia Civil
 
Els agents de la Guàrdia Civil de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han detingut a tres persones com a presumptes autors del robatori de més de 100 productes per valor de 600 euros en establiments d’alimentació d’un complex comercial d’esta localitat.

 

Durant un servici de vigilància específic que uns agents de paisà estaven fent el passat cap de setmana, van observar un comportament atípic en un home i una dona, que anaven i venien des dels supermercats fins a un vehicle aparcat, en el que els esperava un tercer. Una volta descarregaven tot el que portaven damunt, tornaven a un altre comerç, mentres el conductor esperava en actitud vigilant.

 

En una de les ocasions en les que van tornar al cotxe, la Guàrdia Civil va decidir procedir a la seua identificació. En la bossa que portava la dona hi havia ocultes, dins d’un buit creat expressament per a això, una gran quantitat de llandes de conserva d’alt valor econòmic. L’home, en canvi, havia triat furtar elements de grossor inferior com envasos d’ibèrics i de salmó, per a poder adherir-los al seu cos dins d’un mallot de ciclista.

 

En el registre del cotxe es van trobar la resta de productes furtats repartits entre el maleter i els diferents buits dels seients. Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene, tots de primeres marques, valorats en uns 600 euros.

 

Estes tres persones, dos hòmens i una dona, tots de nacionalitat romanesa de 37, 31 i 18 anys, van ser investigats com a presumptes autors d’un delicte continuat de robatori i un delicte de pertinença a un grup criminal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.