Tres investigats per furtar més de 100 productes en diferents supermercats en Calp

Producte recuperats

Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene | Guàrdia Civil
 
Els agents de la Guàrdia Civil de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han detingut a tres persones com a presumptes autors del robatori de més de 100 productes per valor de 600 euros en establiments d’alimentació d’un complex comercial d’esta localitat.

 

Durant un servici de vigilància específic que uns agents de paisà estaven fent el passat cap de setmana, van observar un comportament atípic en un home i una dona, que anaven i venien des dels supermercats fins a un vehicle aparcat, en el que els esperava un tercer. Una volta descarregaven tot el que portaven damunt, tornaven a un altre comerç, mentres el conductor esperava en actitud vigilant.

 

En una de les ocasions en les que van tornar al cotxe, la Guàrdia Civil va decidir procedir a la seua identificació. En la bossa que portava la dona hi havia ocultes, dins d’un buit creat expressament per a això, una gran quantitat de llandes de conserva d’alt valor econòmic. L’home, en canvi, havia triat furtar elements de grossor inferior com envasos d’ibèrics i de salmó, per a poder adherir-los al seu cos dins d’un mallot de ciclista.

 

En el registre del cotxe es van trobar la resta de productes furtats repartits entre el maleter i els diferents buits dels seients. Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene, tots de primeres marques, valorats en uns 600 euros.

 

Estes tres persones, dos hòmens i una dona, tots de nacionalitat romanesa de 37, 31 i 18 anys, van ser investigats com a presumptes autors d’un delicte continuat de robatori i un delicte de pertinença a un grup criminal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.