Tres investigats per furtar més de 100 productes en diferents supermercats en Calp

Producte recuperats

Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene | Guàrdia Civil
 
Els agents de la Guàrdia Civil de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han detingut a tres persones com a presumptes autors del robatori de més de 100 productes per valor de 600 euros en establiments d’alimentació d’un complex comercial d’esta localitat.

 

Durant un servici de vigilància específic que uns agents de paisà estaven fent el passat cap de setmana, van observar un comportament atípic en un home i una dona, que anaven i venien des dels supermercats fins a un vehicle aparcat, en el que els esperava un tercer. Una volta descarregaven tot el que portaven damunt, tornaven a un altre comerç, mentres el conductor esperava en actitud vigilant.

 

En una de les ocasions en les que van tornar al cotxe, la Guàrdia Civil va decidir procedir a la seua identificació. En la bossa que portava la dona hi havia ocultes, dins d’un buit creat expressament per a això, una gran quantitat de llandes de conserva d’alt valor econòmic. L’home, en canvi, havia triat furtar elements de grossor inferior com envasos d’ibèrics i de salmó, per a poder adherir-los al seu cos dins d’un mallot de ciclista.

 

En el registre del cotxe es van trobar la resta de productes furtats repartits entre el maleter i els diferents buits dels seients. Es van comptabilitzar més d’un centenar d’articles d’alimentació i d’higiene, tots de primeres marques, valorats en uns 600 euros.

 

Estes tres persones, dos hòmens i una dona, tots de nacionalitat romanesa de 37, 31 i 18 anys, van ser investigats com a presumptes autors d’un delicte continuat de robatori i un delicte de pertinença a un grup criminal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.

Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto

L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.