20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Trobada una bomba militar en el passeig marítim d’Orpesa

Orpesa

El projectil militaren Orpesa | Policia Local

 

La Policia Local d’Orpesa en la comarca de la Plana Alta (Castelló) van localitzar un projectil militar en el matí d’este diumenge, dia 3 de novembre, en el passeig marítim Mediterrani, una zona que va ser acordonada pels efectius policials per a garantir la seguretat de veïns i visitants.

 

L’artefacte, de 50 i 60 centímetres de longitud, va ser trobat al costat d’una palmera als voltants de l’emblemàtic hotel Koral, situat enfront de la platja Morro de Gos del municipi.

 

Després de l’avís, que el va donar un vianant que es trobava passejant per la zona, fins al lloc es van traslladar, a més de la Policia Local de la localitat, dos patrulles de la Guàrdia Civil d’Orpesa, a més d’agents de la Guàrdia Civil de Benicàssim i Castelló.

 

Els agents van abandonar el lloc emportant-se l’artefacte, que finalment va poder ser identificat com una granada de morter moderna de l’Exèrcit de la que, segons s’extrau de l’informe policial, faltava l’espoleta, possiblement amb munició, amb el que no va fer falta detonar l’arma.

 

La investigació continua oberta i ara els agents volen descobrir la procedència del projectil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada en la seua història

València va reunir 30.777 corredors que van acabar la Marató València Trinidad Alfonso, màxim històric, amb 36.000 dorsals i un 85,4% de finalització. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any a nivell mundial

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.

El SUV urbà de gasolina lidera la demanda en la Fira de l’Automòbil de València

La 27a edició de la Fira de l'Automòbil de València ha constatat que el vehicle nou, especialment el SUV urbà de gasolina, concentra l'interés. Híbrids i electrificats guanyen terreny i l'afluència es dispara.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers, un màxim històric, després de vendre 36.000 dorsals i aconseguir un 85,4% d'arribada. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any en la prova femenina i la tercera de l'any en la masculina.

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.