Trobada una bomba militar en el passeig marítim d’Orpesa

Orpesa

El projectil militaren Orpesa | Policia Local

 

La Policia Local d’Orpesa en la comarca de la Plana Alta (Castelló) van localitzar un projectil militar en el matí d’este diumenge, dia 3 de novembre, en el passeig marítim Mediterrani, una zona que va ser acordonada pels efectius policials per a garantir la seguretat de veïns i visitants.

 

L’artefacte, de 50 i 60 centímetres de longitud, va ser trobat al costat d’una palmera als voltants de l’emblemàtic hotel Koral, situat enfront de la platja Morro de Gos del municipi.

 

Després de l’avís, que el va donar un vianant que es trobava passejant per la zona, fins al lloc es van traslladar, a més de la Policia Local de la localitat, dos patrulles de la Guàrdia Civil d’Orpesa, a més d’agents de la Guàrdia Civil de Benicàssim i Castelló.

 

Els agents van abandonar el lloc emportant-se l’artefacte, que finalment va poder ser identificat com una granada de morter moderna de l’Exèrcit de la que, segons s’extrau de l’informe policial, faltava l’espoleta, possiblement amb munició, amb el que no va fer falta detonar l’arma.

 

La investigació continua oberta i ara els agents volen descobrir la procedència del projectil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.
FILMOTECA D'ESTIU