Trobada una bomba militar en el passeig marítim d’Orpesa

Orpesa

El projectil militaren Orpesa | Policia Local

 

La Policia Local d’Orpesa en la comarca de la Plana Alta (Castelló) van localitzar un projectil militar en el matí d’este diumenge, dia 3 de novembre, en el passeig marítim Mediterrani, una zona que va ser acordonada pels efectius policials per a garantir la seguretat de veïns i visitants.

 

L’artefacte, de 50 i 60 centímetres de longitud, va ser trobat al costat d’una palmera als voltants de l’emblemàtic hotel Koral, situat enfront de la platja Morro de Gos del municipi.

 

Després de l’avís, que el va donar un vianant que es trobava passejant per la zona, fins al lloc es van traslladar, a més de la Policia Local de la localitat, dos patrulles de la Guàrdia Civil d’Orpesa, a més d’agents de la Guàrdia Civil de Benicàssim i Castelló.

 

Els agents van abandonar el lloc emportant-se l’artefacte, que finalment va poder ser identificat com una granada de morter moderna de l’Exèrcit de la que, segons s’extrau de l’informe policial, faltava l’espoleta, possiblement amb munició, amb el que no va fer falta detonar l’arma.

 

La investigació continua oberta i ara els agents volen descobrir la procedència del projectil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.