Trobada la dona de 91 anys que va desaparéixer ahir dissabte en el Pico Agudo d’Orihuela

 

La dona de 90 anys que va desaparéixer aquest dissabte als voltants del Pico Agudo d’Orihuela, al Baix Segura, va ser trobada amb vida ahir, cap a les 10:30 hores, en una zona de barranc.

  

  

A meitat de la vesprada del dissabte, la Guàrdia Civil d’Alacant va començar la cerca d’una senyora de 90 anys que s’havia perdut en el Pico Agudo, terme municipal d’Orihuela. María es va perdre el dissabte a la vesprada quan estava amb la seua família.

 

 

La dona presentava signes d’hipotèrmia

 

  

Més d’una vintena d’agents de la Guàrdia Civil van començar la cerca d’aquesta persona pel fet que la llum diürna arribava a la seua fi i al fet que l’enfonsament de les temperatures durant la nit podia posar en perill la vida d’aquesta dona. La nit no va impedir que prosseguira la cerca, en la qual es van realitzar contínues batudes a peu, comptant amb el gos de la Guàrdia Civil especialitzat en cerca de persones, i a més amb la col·laboració d’altres cossos policials, Protecció Civil i Bombers.

  

  

Finalment, ahir al matí es va localitzar a María, cap a les 10:30 hores, des de l’helicòpter. Fins a aquest punt exacte s’han acostat els agents del EREIM a peu per a rescatar-la. Li van proporcionar aigua i la seua pròpia roba d’abric perquè entrara en calor, ja que presentava signes d’hipotèrmia.

 

 

Es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers

 

  

A causa de l’inaccessible de la posició de la dona, es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers per a evacuar-la i el seu posterior trasllat a l’Hospital d’Elx, per a una revisió mèdica.

 

Últimes notícies

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.