Anuncios

Trobada la dona de 91 anys que va desaparéixer ahir dissabte en el Pico Agudo d’Orihuela

 

La dona de 90 anys que va desaparéixer aquest dissabte als voltants del Pico Agudo d’Orihuela, al Baix Segura, va ser trobada amb vida ahir, cap a les 10:30 hores, en una zona de barranc.

  

  

A meitat de la vesprada del dissabte, la Guàrdia Civil d’Alacant va començar la cerca d’una senyora de 90 anys que s’havia perdut en el Pico Agudo, terme municipal d’Orihuela. María es va perdre el dissabte a la vesprada quan estava amb la seua família.

Anuncios

 

 

La dona presentava signes d’hipotèrmia

 

  

Més d’una vintena d’agents de la Guàrdia Civil van començar la cerca d’aquesta persona pel fet que la llum diürna arribava a la seua fi i al fet que l’enfonsament de les temperatures durant la nit podia posar en perill la vida d’aquesta dona. La nit no va impedir que prosseguira la cerca, en la qual es van realitzar contínues batudes a peu, comptant amb el gos de la Guàrdia Civil especialitzat en cerca de persones, i a més amb la col·laboració d’altres cossos policials, Protecció Civil i Bombers.

  

  

Finalment, ahir al matí es va localitzar a María, cap a les 10:30 hores, des de l’helicòpter. Fins a aquest punt exacte s’han acostat els agents del EREIM a peu per a rescatar-la. Li van proporcionar aigua i la seua pròpia roba d’abric perquè entrara en calor, ja que presentava signes d’hipotèrmia.

 

 

Es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers

 

  

A causa de l’inaccessible de la posició de la dona, es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers per a evacuar-la i el seu posterior trasllat a l’Hospital d’Elx, per a una revisió mèdica.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.

Presó provisional per a l’acusat de matar a un home en una perruqueria de València

Un jutjat de València envia a presó provisional sense fiança al jove de 26 anys detingut per la mort a ganivetades del seu company en una perruqueria del barri de Russafa.

Un miler d’aspirants acudix al càsting d’extres d’Embullats en Ciutat de la Llum

Prop d'un miler de persones ha participat en el càsting de figuració per al rodatge de la superproducció musical Embullats en els estudis Ciutat de la Llum i altres enclavaments d'Alacant.

Elda celebra la declaració internacional dels seus Moros i Cristians

La declaració de Festa d'Interés Turístic Internacional per als Moros i Cristians d'Elda reconeix la seua rellevància històrica i social i reforça el paper de la ciutat en el turisme cultural.

Desarticulada a València una xarxa que va estafar 500.000 euros amb l’estafa del sicari a clients de prostitució

La Policia Nacional ha desmantellat a València una organització que utilitzava l'estafa del sicari per a extorquir a clients de prostitució, aconseguint més de 500.000 euros i generant almenys 80 denúncies en tota Espanya.

El Llevant s’agarra al seu estadi per a continuar viu davant un Osasuna que somia amb Europa

El Llevant, penúltim i a quatre punts de la salvació, necessita guanyar a un Osasuna ja quasi salvat i en plena baralla pels llocs europeus en el Ciutat de València.

Camps insistix a liderar el PPCV i reivindica que part del vot de Vox vol majoria absoluta del PP

Francisco Camps manté la seua intenció d'encapçalar de nou el PP valencià i optar a la Presidència de la Generalitat, recolzat en una enquesta que situa la seua figura per damunt d'altres dirigents i reflectix que part dels votants de Vox desitja una majoria absoluta del PP.
Anuncios