Trobada la dona de 91 anys que va desaparéixer ahir dissabte en el Pico Agudo d’Orihuela

 

La dona de 90 anys que va desaparéixer aquest dissabte als voltants del Pico Agudo d’Orihuela, al Baix Segura, va ser trobada amb vida ahir, cap a les 10:30 hores, en una zona de barranc.

  

  

A meitat de la vesprada del dissabte, la Guàrdia Civil d’Alacant va començar la cerca d’una senyora de 90 anys que s’havia perdut en el Pico Agudo, terme municipal d’Orihuela. María es va perdre el dissabte a la vesprada quan estava amb la seua família.

 

 

La dona presentava signes d’hipotèrmia

 

  

Més d’una vintena d’agents de la Guàrdia Civil van començar la cerca d’aquesta persona pel fet que la llum diürna arribava a la seua fi i al fet que l’enfonsament de les temperatures durant la nit podia posar en perill la vida d’aquesta dona. La nit no va impedir que prosseguira la cerca, en la qual es van realitzar contínues batudes a peu, comptant amb el gos de la Guàrdia Civil especialitzat en cerca de persones, i a més amb la col·laboració d’altres cossos policials, Protecció Civil i Bombers.

  

  

Finalment, ahir al matí es va localitzar a María, cap a les 10:30 hores, des de l’helicòpter. Fins a aquest punt exacte s’han acostat els agents del EREIM a peu per a rescatar-la. Li van proporcionar aigua i la seua pròpia roba d’abric perquè entrara en calor, ja que presentava signes d’hipotèrmia.

 

 

Es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers

 

  

A causa de l’inaccessible de la posició de la dona, es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers per a evacuar-la i el seu posterior trasllat a l’Hospital d’Elx, per a una revisió mèdica.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.