12.6 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Trobada la dona de 91 anys que va desaparéixer ahir dissabte en el Pico Agudo d’Orihuela

 

La dona de 90 anys que va desaparéixer aquest dissabte als voltants del Pico Agudo d’Orihuela, al Baix Segura, va ser trobada amb vida ahir, cap a les 10:30 hores, en una zona de barranc.

  

  

A meitat de la vesprada del dissabte, la Guàrdia Civil d’Alacant va començar la cerca d’una senyora de 90 anys que s’havia perdut en el Pico Agudo, terme municipal d’Orihuela. María es va perdre el dissabte a la vesprada quan estava amb la seua família.

 

 

La dona presentava signes d’hipotèrmia

 

  

Més d’una vintena d’agents de la Guàrdia Civil van començar la cerca d’aquesta persona pel fet que la llum diürna arribava a la seua fi i al fet que l’enfonsament de les temperatures durant la nit podia posar en perill la vida d’aquesta dona. La nit no va impedir que prosseguira la cerca, en la qual es van realitzar contínues batudes a peu, comptant amb el gos de la Guàrdia Civil especialitzat en cerca de persones, i a més amb la col·laboració d’altres cossos policials, Protecció Civil i Bombers.

  

  

Finalment, ahir al matí es va localitzar a María, cap a les 10:30 hores, des de l’helicòpter. Fins a aquest punt exacte s’han acostat els agents del EREIM a peu per a rescatar-la. Li van proporcionar aigua i la seua pròpia roba d’abric perquè entrara en calor, ja que presentava signes d’hipotèrmia.

 

 

Es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers

 

  

A causa de l’inaccessible de la posició de la dona, es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers per a evacuar-la i el seu posterior trasllat a l’Hospital d’Elx, per a una revisió mèdica.

 

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.