9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Trobada la dona de 91 anys que va desaparéixer ahir dissabte en el Pico Agudo d’Orihuela

 

La dona de 90 anys que va desaparéixer aquest dissabte als voltants del Pico Agudo d’Orihuela, al Baix Segura, va ser trobada amb vida ahir, cap a les 10:30 hores, en una zona de barranc.

  

  

A meitat de la vesprada del dissabte, la Guàrdia Civil d’Alacant va començar la cerca d’una senyora de 90 anys que s’havia perdut en el Pico Agudo, terme municipal d’Orihuela. María es va perdre el dissabte a la vesprada quan estava amb la seua família.

 

 

La dona presentava signes d’hipotèrmia

 

  

Més d’una vintena d’agents de la Guàrdia Civil van començar la cerca d’aquesta persona pel fet que la llum diürna arribava a la seua fi i al fet que l’enfonsament de les temperatures durant la nit podia posar en perill la vida d’aquesta dona. La nit no va impedir que prosseguira la cerca, en la qual es van realitzar contínues batudes a peu, comptant amb el gos de la Guàrdia Civil especialitzat en cerca de persones, i a més amb la col·laboració d’altres cossos policials, Protecció Civil i Bombers.

  

  

Finalment, ahir al matí es va localitzar a María, cap a les 10:30 hores, des de l’helicòpter. Fins a aquest punt exacte s’han acostat els agents del EREIM a peu per a rescatar-la. Li van proporcionar aigua i la seua pròpia roba d’abric perquè entrara en calor, ja que presentava signes d’hipotèrmia.

 

 

Es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers

 

  

A causa de l’inaccessible de la posició de la dona, es va necessitar la col·laboració de la grua de l’helicòpter de Bombers per a evacuar-la i el seu posterior trasllat a l’Hospital d’Elx, per a una revisió mèdica.

 

Últimes notícies

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.