El vent tomba un camió en l’N-340, a l’altura de Benicarló

Imatge de dues palmeres empeses pel fort vent

Imatge d’arxiu | ValènciaDiari

Les fortes ratxes de vent que han assotat este dimarts el nord de la província de Castelló, davant de l’alerta taronja per fort vent activada per l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Esta passada nit de dimarts, un camió ha bolcat en la carretera nacional 340, a l’altura de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Segons ha informat ‘Mediterráneo’, la Guàrdia Civil de Trànsit va haver d’habilitar un pas alternatiu per al pas dels altres vehicles fins a que retiraren el camió bolcat de la via. Les fortes ratxes de vent van provocar que el remolc del camió bolcara, tot i que, afortunadament, el conductor no ha resultat ferit.

 

Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), este dimarts, els bombers han fet fins a quatre servicis relacionats amb el vent en Vinaròs, en la mateixa comarca. En la façana de l’hospital i d’un edifici, es van produir alguns despreniments; el vent va arrancar una xapa metàl·lica i els bombers també van haver d’assegurar un tendal que s’havia mig despenjat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.