El vent tomba un camió en l’N-340, a l’altura de Benicarló

Imatge de dues palmeres empeses pel fort vent

Imatge d’arxiu | ValènciaDiari

Les fortes ratxes de vent que han assotat este dimarts el nord de la província de Castelló, davant de l’alerta taronja per fort vent activada per l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Esta passada nit de dimarts, un camió ha bolcat en la carretera nacional 340, a l’altura de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Segons ha informat ‘Mediterráneo’, la Guàrdia Civil de Trànsit va haver d’habilitar un pas alternatiu per al pas dels altres vehicles fins a que retiraren el camió bolcat de la via. Les fortes ratxes de vent van provocar que el remolc del camió bolcara, tot i que, afortunadament, el conductor no ha resultat ferit.

 

Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), este dimarts, els bombers han fet fins a quatre servicis relacionats amb el vent en Vinaròs, en la mateixa comarca. En la façana de l’hospital i d’un edifici, es van produir alguns despreniments; el vent va arrancar una xapa metàl·lica i els bombers també van haver d’assegurar un tendal que s’havia mig despenjat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.