El vent tomba un camió en l’N-340, a l’altura de Benicarló

Imatge de dues palmeres empeses pel fort vent

Imatge d’arxiu | ValènciaDiari

Les fortes ratxes de vent que han assotat este dimarts el nord de la província de Castelló, davant de l’alerta taronja per fort vent activada per l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Esta passada nit de dimarts, un camió ha bolcat en la carretera nacional 340, a l’altura de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Segons ha informat ‘Mediterráneo’, la Guàrdia Civil de Trànsit va haver d’habilitar un pas alternatiu per al pas dels altres vehicles fins a que retiraren el camió bolcat de la via. Les fortes ratxes de vent van provocar que el remolc del camió bolcara, tot i que, afortunadament, el conductor no ha resultat ferit.

 

Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), este dimarts, els bombers han fet fins a quatre servicis relacionats amb el vent en Vinaròs, en la mateixa comarca. En la façana de l’hospital i d’un edifici, es van produir alguns despreniments; el vent va arrancar una xapa metàl·lica i els bombers també van haver d’assegurar un tendal que s’havia mig despenjat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.