24.3 C
València
Diumenge, 19 octubre, 2025

El vent tomba un camió en l’N-340, a l’altura de Benicarló

Imatge de dues palmeres empeses pel fort vent

Imatge d’arxiu | ValènciaDiari

Les fortes ratxes de vent que han assotat este dimarts el nord de la província de Castelló, davant de l’alerta taronja per fort vent activada per l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Esta passada nit de dimarts, un camió ha bolcat en la carretera nacional 340, a l’altura de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Segons ha informat ‘Mediterráneo’, la Guàrdia Civil de Trànsit va haver d’habilitar un pas alternatiu per al pas dels altres vehicles fins a que retiraren el camió bolcat de la via. Les fortes ratxes de vent van provocar que el remolc del camió bolcara, tot i que, afortunadament, el conductor no ha resultat ferit.

 

Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), este dimarts, els bombers han fet fins a quatre servicis relacionats amb el vent en Vinaròs, en la mateixa comarca. En la façana de l’hospital i d’un edifici, es van produir alguns despreniments; el vent va arrancar una xapa metàl·lica i els bombers també van haver d’assegurar un tendal que s’havia mig despenjat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mendizorroza mesura la solidesa de l’Alabés i la reacció del València

Mendizorroza tanca la jornada 9 amb un dol que enfronta la bona línia de l'Alabés amb la urgència del València, sense guanyar a Vitòria des de fa huit anys. Els albiazules arriben amb bloc recognoscible; els valencianistes, amb baixes i el focus en la pilota parada.

Sedavi demana duplicar el Col·lector Oest i multiplicar les eixides per a evitar una altra dana

A un any del 29-O, el municipi reclama duplicar el Col·lector Oest i triplicar o quadruplicar les eixides cap a eixe llit per a reduir danys i protegir vides.

L’empresariat i la política valenciana lamenten la mort de José Vicente González

El exdirigente de CEV, FEMEVAL i Fira València mor als 79 anys. La seua gestió va modernitzar la patronal i va reforçar el diàleg social, amb reconeixement legal.

Actors valencians convoquen una lectura de noms de xiquets assassinats a Gaza a València

La AAPV crida a participar el dilluns 20 d'octubre en una lectura pública de 10.00 a 22.00 en la plaça del Patriarca. L'acte busca recordar a les víctimes infantils de Gaza

El Vila-real encaixa tres derrotes en les últimes cinc visites angleses a la Ceràmica

El Vila-real rep al Manchester City amb un precedent incòmode: els clubs anglesos han guanyat tres de les seues cinc últimes visites a la Ceràmica. L'historial alterna ensopegades en Champions i triomfs de pes en l'Europa League.

Gerard Moreno, a un partit dels 300 amb el Vila-real

El davanter va tornar després de dos mesos lesionat i suma 299 partits oficials amb el Vila-real. Si participa davant el Manchester City, aconseguirà els 300.

Vicente Moreno advertix que les seqüeles de la dana encara persistixen a Massanassa

El tècnic valencià, afectat per la riuada del 29 d'octubre de 2024, subratlla que la normalitat avança però les marques del desastre continuen visibles. Defén l'esport com a ferramenta per a recuperar la vida comunitària.

Zones inundables: el risc silenciós que sorprén milers de llars

Les inundacions són el segon fenomen natural més mortal a Espanya i fins a 2,7 milions de persones viuen en àrees amb perill de anegación. El Govern endurix permisos i reclama més prevenció.