El vent tomba un camió en l’N-340, a l’altura de Benicarló

Imatge de dues palmeres empeses pel fort vent

Imatge d’arxiu | ValènciaDiari

Les fortes ratxes de vent que han assotat este dimarts el nord de la província de Castelló, davant de l’alerta taronja per fort vent activada per l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Esta passada nit de dimarts, un camió ha bolcat en la carretera nacional 340, a l’altura de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Segons ha informat ‘Mediterráneo’, la Guàrdia Civil de Trànsit va haver d’habilitar un pas alternatiu per al pas dels altres vehicles fins a que retiraren el camió bolcat de la via. Les fortes ratxes de vent van provocar que el remolc del camió bolcara, tot i que, afortunadament, el conductor no ha resultat ferit.

 

Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), este dimarts, els bombers han fet fins a quatre servicis relacionats amb el vent en Vinaròs, en la mateixa comarca. En la façana de l’hospital i d’un edifici, es van produir alguns despreniments; el vent va arrancar una xapa metàl·lica i els bombers també van haver d’assegurar un tendal que s’havia mig despenjat.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.