Un xic detingut per apunyalar a un home i intentar matar-lo en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits a València a un xic de 27 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar amb un ganivet de cuina en la barbeta i en l’avantbraç a la víctima, quan esta ha intentat protegir-se de l’agressió. El ferit ha sigut traslladat pels servicis sanitaris fins a l’Hospital La Fe de València.

 

Els fets han passat este divendres cap a les 22.50 hores de la nit quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Trànsits a on s’estava produint una baralla amb ganivets entre diferents persones.

 

Immediatament, els agents s’han mobilitzat fins al lloc dels fets observant des de la via pública a un home amb tot el cos cobert de sang en el balcó d’una casa. Ràpidament, els policies han entrat dins de l’edifici i han trobat a un home que baixava per les escales amb les mans i la roba plenes de sang i en comprovar la gravetat dels fets, els policies han demanat el suport d’altres dotacions, al mateix temps que sol·licitaven presència sanitària.

 

El ganivet usat té 30 centímetres de llarg i 20 de fulla

En este context, els agents han vist com la víctima tenia una ferida en la barbeta i una altra que sagnava abundantment al seu braç dret, pel que un dels policies li ha fet un embenatge comprensiu amb una tovallola per a frenar l’hemorràgia fins a l’arribada dels servicis sanitaris. 

 

Pel que pareix, l’incident s’hauria iniciat quan els xics es trobaven bevent en la casa al costat de la parella de l’ara detingut i un altre amic més, quan el ferit ha insultat al sospitós i ha començat una forta discussió entre els dos. En un moment donat, l’autor dels fets ha anat a la cuina, ha agafat un ganivet i s’ha tirat damunt del ferit fent-li un tall profund en la cara i posteriorment un altre en l’avantbraç, en voler protegir-se este de l’agressió.

 

Posteriorment, els agents han intervingut el ganivet de 30 centímetres de llarg i 20 de fulla amb restes de sang en la cuina. Per tals fets, l’agressor ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.