Un xic detingut per apunyalar a un home i intentar matar-lo en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits a València a un xic de 27 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar amb un ganivet de cuina en la barbeta i en l’avantbraç a la víctima, quan esta ha intentat protegir-se de l’agressió. El ferit ha sigut traslladat pels servicis sanitaris fins a l’Hospital La Fe de València.

 

Els fets han passat este divendres cap a les 22.50 hores de la nit quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Trànsits a on s’estava produint una baralla amb ganivets entre diferents persones.

 

Immediatament, els agents s’han mobilitzat fins al lloc dels fets observant des de la via pública a un home amb tot el cos cobert de sang en el balcó d’una casa. Ràpidament, els policies han entrat dins de l’edifici i han trobat a un home que baixava per les escales amb les mans i la roba plenes de sang i en comprovar la gravetat dels fets, els policies han demanat el suport d’altres dotacions, al mateix temps que sol·licitaven presència sanitària.

 

El ganivet usat té 30 centímetres de llarg i 20 de fulla

En este context, els agents han vist com la víctima tenia una ferida en la barbeta i una altra que sagnava abundantment al seu braç dret, pel que un dels policies li ha fet un embenatge comprensiu amb una tovallola per a frenar l’hemorràgia fins a l’arribada dels servicis sanitaris. 

 

Pel que pareix, l’incident s’hauria iniciat quan els xics es trobaven bevent en la casa al costat de la parella de l’ara detingut i un altre amic més, quan el ferit ha insultat al sospitós i ha començat una forta discussió entre els dos. En un moment donat, l’autor dels fets ha anat a la cuina, ha agafat un ganivet i s’ha tirat damunt del ferit fent-li un tall profund en la cara i posteriorment un altre en l’avantbraç, en voler protegir-se este de l’agressió.

 

Posteriorment, els agents han intervingut el ganivet de 30 centímetres de llarg i 20 de fulla amb restes de sang en la cuina. Per tals fets, l’agressor ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.