Un xic detingut per apunyalar a un home i intentar matar-lo en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits a València a un xic de 27 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar amb un ganivet de cuina en la barbeta i en l’avantbraç a la víctima, quan esta ha intentat protegir-se de l’agressió. El ferit ha sigut traslladat pels servicis sanitaris fins a l’Hospital La Fe de València.

 

Els fets han passat este divendres cap a les 22.50 hores de la nit quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Trànsits a on s’estava produint una baralla amb ganivets entre diferents persones.

 

Immediatament, els agents s’han mobilitzat fins al lloc dels fets observant des de la via pública a un home amb tot el cos cobert de sang en el balcó d’una casa. Ràpidament, els policies han entrat dins de l’edifici i han trobat a un home que baixava per les escales amb les mans i la roba plenes de sang i en comprovar la gravetat dels fets, els policies han demanat el suport d’altres dotacions, al mateix temps que sol·licitaven presència sanitària.

 

El ganivet usat té 30 centímetres de llarg i 20 de fulla

En este context, els agents han vist com la víctima tenia una ferida en la barbeta i una altra que sagnava abundantment al seu braç dret, pel que un dels policies li ha fet un embenatge comprensiu amb una tovallola per a frenar l’hemorràgia fins a l’arribada dels servicis sanitaris. 

 

Pel que pareix, l’incident s’hauria iniciat quan els xics es trobaven bevent en la casa al costat de la parella de l’ara detingut i un altre amic més, quan el ferit ha insultat al sospitós i ha començat una forta discussió entre els dos. En un moment donat, l’autor dels fets ha anat a la cuina, ha agafat un ganivet i s’ha tirat damunt del ferit fent-li un tall profund en la cara i posteriorment un altre en l’avantbraç, en voler protegir-se este de l’agressió.

 

Posteriorment, els agents han intervingut el ganivet de 30 centímetres de llarg i 20 de fulla amb restes de sang en la cuina. Per tals fets, l’agressor ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.