Un xic detingut per apunyalar a un home i intentar matar-lo en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits a València a un xic de 27 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar amb un ganivet de cuina en la barbeta i en l’avantbraç a la víctima, quan esta ha intentat protegir-se de l’agressió. El ferit ha sigut traslladat pels servicis sanitaris fins a l’Hospital La Fe de València.

 

Els fets han passat este divendres cap a les 22.50 hores de la nit quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Trànsits a on s’estava produint una baralla amb ganivets entre diferents persones.

 

Immediatament, els agents s’han mobilitzat fins al lloc dels fets observant des de la via pública a un home amb tot el cos cobert de sang en el balcó d’una casa. Ràpidament, els policies han entrat dins de l’edifici i han trobat a un home que baixava per les escales amb les mans i la roba plenes de sang i en comprovar la gravetat dels fets, els policies han demanat el suport d’altres dotacions, al mateix temps que sol·licitaven presència sanitària.

 

El ganivet usat té 30 centímetres de llarg i 20 de fulla

En este context, els agents han vist com la víctima tenia una ferida en la barbeta i una altra que sagnava abundantment al seu braç dret, pel que un dels policies li ha fet un embenatge comprensiu amb una tovallola per a frenar l’hemorràgia fins a l’arribada dels servicis sanitaris. 

 

Pel que pareix, l’incident s’hauria iniciat quan els xics es trobaven bevent en la casa al costat de la parella de l’ara detingut i un altre amic més, quan el ferit ha insultat al sospitós i ha començat una forta discussió entre els dos. En un moment donat, l’autor dels fets ha anat a la cuina, ha agafat un ganivet i s’ha tirat damunt del ferit fent-li un tall profund en la cara i posteriorment un altre en l’avantbraç, en voler protegir-se este de l’agressió.

 

Posteriorment, els agents han intervingut el ganivet de 30 centímetres de llarg i 20 de fulla amb restes de sang en la cuina. Per tals fets, l’agressor ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.