Un xic detingut per apunyalar a un home i intentar matar-lo en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Trànsits a València a un xic de 27 anys com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar amb un ganivet de cuina en la barbeta i en l’avantbraç a la víctima, quan esta ha intentat protegir-se de l’agressió. El ferit ha sigut traslladat pels servicis sanitaris fins a l’Hospital La Fe de València.

 

Els fets han passat este divendres cap a les 22.50 hores de la nit quan els agents han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa en el districte de Trànsits a on s’estava produint una baralla amb ganivets entre diferents persones.

 

Immediatament, els agents s’han mobilitzat fins al lloc dels fets observant des de la via pública a un home amb tot el cos cobert de sang en el balcó d’una casa. Ràpidament, els policies han entrat dins de l’edifici i han trobat a un home que baixava per les escales amb les mans i la roba plenes de sang i en comprovar la gravetat dels fets, els policies han demanat el suport d’altres dotacions, al mateix temps que sol·licitaven presència sanitària.

 

El ganivet usat té 30 centímetres de llarg i 20 de fulla

En este context, els agents han vist com la víctima tenia una ferida en la barbeta i una altra que sagnava abundantment al seu braç dret, pel que un dels policies li ha fet un embenatge comprensiu amb una tovallola per a frenar l’hemorràgia fins a l’arribada dels servicis sanitaris. 

 

Pel que pareix, l’incident s’hauria iniciat quan els xics es trobaven bevent en la casa al costat de la parella de l’ara detingut i un altre amic més, quan el ferit ha insultat al sospitós i ha començat una forta discussió entre els dos. En un moment donat, l’autor dels fets ha anat a la cuina, ha agafat un ganivet i s’ha tirat damunt del ferit fent-li un tall profund en la cara i posteriorment un altre en l’avantbraç, en voler protegir-se este de l’agressió.

 

Posteriorment, els agents han intervingut el ganivet de 30 centímetres de llarg i 20 de fulla amb restes de sang en la cuina. Per tals fets, l’agressor ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptatiu. L’arrestat ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.