Un xic li provoca un avortament a la seua nóvia de 15 anys per una pallissa

8M

El xic havia trencat diverses voltes l’ordre d’allunyament  | Angel Ullate

 

Una jove de 15 anys ha sigut agredida presumptament pel seu nóvio de 22 en el barri d’Orriols en València. No era la primera volta que el xic de nacionalitat romanesa maltractava la menor. Fa uns mesos, la xica va patir un avortament com a conseqüència de les pallisses del seu nóvio. Tot i això, la jove no va tallar la relació i van continuar vivint junts i, ara, torna a estar embarassada.

 

Fa només una setmana, l’agressor es va saltar l’ordre d’allunyament dictada pel Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València i tornà a agredir-la en el domicili que compartien, segons ha avançat el diari ‘Levante’. El xic ja ha sigut detingut per la Policia i està tancat en presó sense fiança, acusat de maltractaments, amenaces greus i trencament de l’ordre d’allunyament.

 

La Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional ja s’ha fet càrrec de la menor, que ha sigut valorada com a víctima de violència de gènere en «risc extrem». Els agents han tingut en compte l’agressivitat del detingut i les diverses voltes que s’ha saltat la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la víctima per a fer esta valoració. A més, ha sigut acusat d’un delicte d’amenaces greus per haver manifestat que la mataria quan isca de presó.

 

L’última pallissa es va produir el passat 12 d’agost quan els veïns van avisar a la Policia d’un possible cas de violència masclista. Segons els mateixos veïns, la mare de la menor va intentar intervindre perquè el nóvio deixara de pegar colps a la seua filla i acabà quedant-se inconscient en terra. Segons els veïns, «la seua família ho ha fet tot perquè s’allunye d’ell, perquè és molt agressiu, però la xiqueta està encapritxada».

 

Quan la Policia va arribar al lloc dels fets, l’agressor havia fugit. Finalment, eixa mateixa nit, una patrulla de la Policia el va acabar localitzant. El detingut se trobava molt prop del domicili, a on la Policia i una ambulància atenien a la menor, observant amagat entre uns cotxes.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.