13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un xic li provoca un avortament a la seua nóvia de 15 anys per una pallissa

8M

El xic havia trencat diverses voltes l’ordre d’allunyament  | Angel Ullate

 

Una jove de 15 anys ha sigut agredida presumptament pel seu nóvio de 22 en el barri d’Orriols en València. No era la primera volta que el xic de nacionalitat romanesa maltractava la menor. Fa uns mesos, la xica va patir un avortament com a conseqüència de les pallisses del seu nóvio. Tot i això, la jove no va tallar la relació i van continuar vivint junts i, ara, torna a estar embarassada.

 

Fa només una setmana, l’agressor es va saltar l’ordre d’allunyament dictada pel Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València i tornà a agredir-la en el domicili que compartien, segons ha avançat el diari ‘Levante’. El xic ja ha sigut detingut per la Policia i està tancat en presó sense fiança, acusat de maltractaments, amenaces greus i trencament de l’ordre d’allunyament.

 

La Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional ja s’ha fet càrrec de la menor, que ha sigut valorada com a víctima de violència de gènere en «risc extrem». Els agents han tingut en compte l’agressivitat del detingut i les diverses voltes que s’ha saltat la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la víctima per a fer esta valoració. A més, ha sigut acusat d’un delicte d’amenaces greus per haver manifestat que la mataria quan isca de presó.

 

L’última pallissa es va produir el passat 12 d’agost quan els veïns van avisar a la Policia d’un possible cas de violència masclista. Segons els mateixos veïns, la mare de la menor va intentar intervindre perquè el nóvio deixara de pegar colps a la seua filla i acabà quedant-se inconscient en terra. Segons els veïns, «la seua família ho ha fet tot perquè s’allunye d’ell, perquè és molt agressiu, però la xiqueta està encapritxada».

 

Quan la Policia va arribar al lloc dels fets, l’agressor havia fugit. Finalment, eixa mateixa nit, una patrulla de la Policia el va acabar localitzant. El detingut se trobava molt prop del domicili, a on la Policia i una ambulància atenien a la menor, observant amagat entre uns cotxes.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.