Anuncios

Un xic li provoca un avortament a la seua nóvia de 15 anys per una pallissa

8M

El xic havia trencat diverses voltes l’ordre d’allunyament  | Angel Ullate

 

Una jove de 15 anys ha sigut agredida presumptament pel seu nóvio de 22 en el barri d’Orriols en València. No era la primera volta que el xic de nacionalitat romanesa maltractava la menor. Fa uns mesos, la xica va patir un avortament com a conseqüència de les pallisses del seu nóvio. Tot i això, la jove no va tallar la relació i van continuar vivint junts i, ara, torna a estar embarassada.

 

Anuncios

Fa només una setmana, l’agressor es va saltar l’ordre d’allunyament dictada pel Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València i tornà a agredir-la en el domicili que compartien, segons ha avançat el diari ‘Levante’. El xic ja ha sigut detingut per la Policia i està tancat en presó sense fiança, acusat de maltractaments, amenaces greus i trencament de l’ordre d’allunyament.

 

La Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional ja s’ha fet càrrec de la menor, que ha sigut valorada com a víctima de violència de gènere en «risc extrem». Els agents han tingut en compte l’agressivitat del detingut i les diverses voltes que s’ha saltat la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la víctima per a fer esta valoració. A més, ha sigut acusat d’un delicte d’amenaces greus per haver manifestat que la mataria quan isca de presó.

 

L’última pallissa es va produir el passat 12 d’agost quan els veïns van avisar a la Policia d’un possible cas de violència masclista. Segons els mateixos veïns, la mare de la menor va intentar intervindre perquè el nóvio deixara de pegar colps a la seua filla i acabà quedant-se inconscient en terra. Segons els veïns, «la seua família ho ha fet tot perquè s’allunye d’ell, perquè és molt agressiu, però la xiqueta està encapritxada».

 

Quan la Policia va arribar al lloc dels fets, l’agressor havia fugit. Finalment, eixa mateixa nit, una patrulla de la Policia el va acabar localitzant. El detingut se trobava molt prop del domicili, a on la Policia i una ambulància atenien a la menor, observant amagat entre uns cotxes.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.
Anuncios