Un xic li provoca un avortament a la seua nóvia de 15 anys per una pallissa

8M

El xic havia trencat diverses voltes l’ordre d’allunyament  | Angel Ullate

 

Una jove de 15 anys ha sigut agredida presumptament pel seu nóvio de 22 en el barri d’Orriols en València. No era la primera volta que el xic de nacionalitat romanesa maltractava la menor. Fa uns mesos, la xica va patir un avortament com a conseqüència de les pallisses del seu nóvio. Tot i això, la jove no va tallar la relació i van continuar vivint junts i, ara, torna a estar embarassada.

 

Fa només una setmana, l’agressor es va saltar l’ordre d’allunyament dictada pel Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València i tornà a agredir-la en el domicili que compartien, segons ha avançat el diari ‘Levante’. El xic ja ha sigut detingut per la Policia i està tancat en presó sense fiança, acusat de maltractaments, amenaces greus i trencament de l’ordre d’allunyament.

 

La Unitat d’Atenció a la Família i la Dona (UFAM) de la Policia Nacional ja s’ha fet càrrec de la menor, que ha sigut valorada com a víctima de violència de gènere en «risc extrem». Els agents han tingut en compte l’agressivitat del detingut i les diverses voltes que s’ha saltat la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la víctima per a fer esta valoració. A més, ha sigut acusat d’un delicte d’amenaces greus per haver manifestat que la mataria quan isca de presó.

 

L’última pallissa es va produir el passat 12 d’agost quan els veïns van avisar a la Policia d’un possible cas de violència masclista. Segons els mateixos veïns, la mare de la menor va intentar intervindre perquè el nóvio deixara de pegar colps a la seua filla i acabà quedant-se inconscient en terra. Segons els veïns, «la seua família ho ha fet tot perquè s’allunye d’ell, perquè és molt agressiu, però la xiqueta està encapritxada».

 

Quan la Policia va arribar al lloc dels fets, l’agressor havia fugit. Finalment, eixa mateixa nit, una patrulla de la Policia el va acabar localitzant. El detingut se trobava molt prop del domicili, a on la Policia i una ambulància atenien a la menor, observant amagat entre uns cotxes.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.