Els metges practiquen una cesària d’urgència a la dona salvada pel seu fill en València

 

Actualització 16/12/2020 a les 20.20 hores. Els metges de l’hospital Clínic de València que atenen a Lorena, la dona que va patir un vessament cerebral quan es trobava en casa amb el seu fill de 4 anys, van decidir practicar-li cap a les 14.00 hores d’este dimarts una cesària per a extraure-li el bebé de set mesos que esperava.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, la mesura, consensuada amb el marit de la pacient, és el pas previ per a intentar revertir la seua actual situació, després d’haver passat moltes hores inconscient en la seua casa, després d’haver patit l’accident cerebrovascular. A hores d’ara, el pronòstic és reservat i el seu estat continua sent molt greu.

 

L’operació va eixir segons el que estava previst. Res més nàixer, el bebé va ser traslladat a la sala de nounats i ingressat en una incubadora, amb ventilació artificial, a on passarà un temps, ja que el naixement s’ha produït amb només set mesos de gestació.

 

La mare va ser portada de nou a la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) del centre sanitari valencià després d’acabar la intervenció. Lorena ja ha sigut sotmesa a dos operacions per a intentar solucionar el vessament cerebral, però la seua situació és complicada.

 

Un xiquet de 4 anys salva a sa mare, embarassada, en demanar ajuda pel WhatsApp en València

Esta nit de diumenge, cap a les 21.00 hores, un xiquet de 4 anys ha salvat la vida a sa mare, qui està embarassada, en la ciutat de València. Els fets s’han produït quan el menor, a través del mòbil de sa mare, ha enviat àudios a través del WhatsApp a la seua família.

 

Pel que pareix, la dona havia perdut el coneixement i el menor, en vore que sa mare no reaccionava, ha començat a dir a la família que sa mare estava en terra i no es menejava.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, un dels familiars, en rebre els missatges, ha avisat al servici d’emergències del 112 i els ha explicat que hi havia una dona inconscient en sa casa i que els acabava d’avisar el seu fill de 4 anys. Ràpidament, fins allí s’han mobilitzat una patrulla de la Policia Nacional.

 

Una volta allí, ningú els obria la porta. Als pocs minuts, els agents han parlat amb el menor, qui els ha dit que no podia obrir la porta perquè estava tancada en clau. Davant d’això, la Policia ha demanat l’ajuda dels bombers, qui finalment han obert la porta.

 

Ràpidament, han entrat els agents i els sanitaris d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), qui han assistit a la dona en casa i, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada fins a l’Hospital Clínic de la ciutat. Una volta allí, l’han operada d’urgència, ja que havia patit un accident cerebrovascular i havien d’evitar els efectes del vessament cerebral. Ara, la dona ha de recuperar-se.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.