Els metges practiquen una cesària d’urgència a la dona salvada pel seu fill en València

 

Actualització 16/12/2020 a les 20.20 hores. Els metges de l’hospital Clínic de València que atenen a Lorena, la dona que va patir un vessament cerebral quan es trobava en casa amb el seu fill de 4 anys, van decidir practicar-li cap a les 14.00 hores d’este dimarts una cesària per a extraure-li el bebé de set mesos que esperava.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, la mesura, consensuada amb el marit de la pacient, és el pas previ per a intentar revertir la seua actual situació, després d’haver passat moltes hores inconscient en la seua casa, després d’haver patit l’accident cerebrovascular. A hores d’ara, el pronòstic és reservat i el seu estat continua sent molt greu.

 

L’operació va eixir segons el que estava previst. Res més nàixer, el bebé va ser traslladat a la sala de nounats i ingressat en una incubadora, amb ventilació artificial, a on passarà un temps, ja que el naixement s’ha produït amb només set mesos de gestació.

 

La mare va ser portada de nou a la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) del centre sanitari valencià després d’acabar la intervenció. Lorena ja ha sigut sotmesa a dos operacions per a intentar solucionar el vessament cerebral, però la seua situació és complicada.

 

Un xiquet de 4 anys salva a sa mare, embarassada, en demanar ajuda pel WhatsApp en València

Esta nit de diumenge, cap a les 21.00 hores, un xiquet de 4 anys ha salvat la vida a sa mare, qui està embarassada, en la ciutat de València. Els fets s’han produït quan el menor, a través del mòbil de sa mare, ha enviat àudios a través del WhatsApp a la seua família.

 

Pel que pareix, la dona havia perdut el coneixement i el menor, en vore que sa mare no reaccionava, ha començat a dir a la família que sa mare estava en terra i no es menejava.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, un dels familiars, en rebre els missatges, ha avisat al servici d’emergències del 112 i els ha explicat que hi havia una dona inconscient en sa casa i que els acabava d’avisar el seu fill de 4 anys. Ràpidament, fins allí s’han mobilitzat una patrulla de la Policia Nacional.

 

Una volta allí, ningú els obria la porta. Als pocs minuts, els agents han parlat amb el menor, qui els ha dit que no podia obrir la porta perquè estava tancada en clau. Davant d’això, la Policia ha demanat l’ajuda dels bombers, qui finalment han obert la porta.

 

Ràpidament, han entrat els agents i els sanitaris d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), qui han assistit a la dona en casa i, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada fins a l’Hospital Clínic de la ciutat. Una volta allí, l’han operada d’urgència, ja que havia patit un accident cerebrovascular i havien d’evitar els efectes del vessament cerebral. Ara, la dona ha de recuperar-se.

Últimes notícies

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.