Els metges practiquen una cesària d’urgència a la dona salvada pel seu fill en València

 

Actualització 16/12/2020 a les 20.20 hores. Els metges de l’hospital Clínic de València que atenen a Lorena, la dona que va patir un vessament cerebral quan es trobava en casa amb el seu fill de 4 anys, van decidir practicar-li cap a les 14.00 hores d’este dimarts una cesària per a extraure-li el bebé de set mesos que esperava.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, la mesura, consensuada amb el marit de la pacient, és el pas previ per a intentar revertir la seua actual situació, després d’haver passat moltes hores inconscient en la seua casa, després d’haver patit l’accident cerebrovascular. A hores d’ara, el pronòstic és reservat i el seu estat continua sent molt greu.

 

L’operació va eixir segons el que estava previst. Res més nàixer, el bebé va ser traslladat a la sala de nounats i ingressat en una incubadora, amb ventilació artificial, a on passarà un temps, ja que el naixement s’ha produït amb només set mesos de gestació.

 

La mare va ser portada de nou a la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) del centre sanitari valencià després d’acabar la intervenció. Lorena ja ha sigut sotmesa a dos operacions per a intentar solucionar el vessament cerebral, però la seua situació és complicada.

 

Un xiquet de 4 anys salva a sa mare, embarassada, en demanar ajuda pel WhatsApp en València

Esta nit de diumenge, cap a les 21.00 hores, un xiquet de 4 anys ha salvat la vida a sa mare, qui està embarassada, en la ciutat de València. Els fets s’han produït quan el menor, a través del mòbil de sa mare, ha enviat àudios a través del WhatsApp a la seua família.

 

Pel que pareix, la dona havia perdut el coneixement i el menor, en vore que sa mare no reaccionava, ha començat a dir a la família que sa mare estava en terra i no es menejava.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, un dels familiars, en rebre els missatges, ha avisat al servici d’emergències del 112 i els ha explicat que hi havia una dona inconscient en sa casa i que els acabava d’avisar el seu fill de 4 anys. Ràpidament, fins allí s’han mobilitzat una patrulla de la Policia Nacional.

 

Una volta allí, ningú els obria la porta. Als pocs minuts, els agents han parlat amb el menor, qui els ha dit que no podia obrir la porta perquè estava tancada en clau. Davant d’això, la Policia ha demanat l’ajuda dels bombers, qui finalment han obert la porta.

 

Ràpidament, han entrat els agents i els sanitaris d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), qui han assistit a la dona en casa i, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada fins a l’Hospital Clínic de la ciutat. Una volta allí, l’han operada d’urgència, ja que havia patit un accident cerebrovascular i havien d’evitar els efectes del vessament cerebral. Ara, la dona ha de recuperar-se.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.