Els metges practiquen una cesària d’urgència a la dona salvada pel seu fill en València

 

Actualització 16/12/2020 a les 20.20 hores. Els metges de l’hospital Clínic de València que atenen a Lorena, la dona que va patir un vessament cerebral quan es trobava en casa amb el seu fill de 4 anys, van decidir practicar-li cap a les 14.00 hores d’este dimarts una cesària per a extraure-li el bebé de set mesos que esperava.

 

Segons ha publicat el diari ‘Información’, la mesura, consensuada amb el marit de la pacient, és el pas previ per a intentar revertir la seua actual situació, després d’haver passat moltes hores inconscient en la seua casa, després d’haver patit l’accident cerebrovascular. A hores d’ara, el pronòstic és reservat i el seu estat continua sent molt greu.

 

L’operació va eixir segons el que estava previst. Res més nàixer, el bebé va ser traslladat a la sala de nounats i ingressat en una incubadora, amb ventilació artificial, a on passarà un temps, ja que el naixement s’ha produït amb només set mesos de gestació.

 

La mare va ser portada de nou a la Unitat de Cuidats Intensius (UCI) del centre sanitari valencià després d’acabar la intervenció. Lorena ja ha sigut sotmesa a dos operacions per a intentar solucionar el vessament cerebral, però la seua situació és complicada.

 

Un xiquet de 4 anys salva a sa mare, embarassada, en demanar ajuda pel WhatsApp en València

Esta nit de diumenge, cap a les 21.00 hores, un xiquet de 4 anys ha salvat la vida a sa mare, qui està embarassada, en la ciutat de València. Els fets s’han produït quan el menor, a través del mòbil de sa mare, ha enviat àudios a través del WhatsApp a la seua família.

 

Pel que pareix, la dona havia perdut el coneixement i el menor, en vore que sa mare no reaccionava, ha començat a dir a la família que sa mare estava en terra i no es menejava.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, un dels familiars, en rebre els missatges, ha avisat al servici d’emergències del 112 i els ha explicat que hi havia una dona inconscient en sa casa i que els acabava d’avisar el seu fill de 4 anys. Ràpidament, fins allí s’han mobilitzat una patrulla de la Policia Nacional.

 

Una volta allí, ningú els obria la porta. Als pocs minuts, els agents han parlat amb el menor, qui els ha dit que no podia obrir la porta perquè estava tancada en clau. Davant d’això, la Policia ha demanat l’ajuda dels bombers, qui finalment han obert la porta.

 

Ràpidament, han entrat els agents i els sanitaris d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), qui han assistit a la dona en casa i, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada fins a l’Hospital Clínic de la ciutat. Una volta allí, l’han operada d’urgència, ja que havia patit un accident cerebrovascular i havien d’evitar els efectes del vessament cerebral. Ara, la dona ha de recuperar-se.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU