Támara Echegoyen i Marcus Cooper, abanderats espanyols en Paris 2024

MADRID, 26 (EUROPA PRESS)

La regatista Támara Echegoyen i el piragüista Marcus Cooper Walz seran els abanderats de la delegació espanyola en la cerimònia d’inauguració dels Jocs Olímpics de París, que se celebra el pròxim 26 de juliol, segons va confirmar el COE.

La gallega Támara Echegoyen, de 40 anys, va ser campiona olímpica a Londres 2012 en Elliot 6m junt amb Ángela Pumariega i Sofia Toro i va aconseguir dos diplomes olímpics a Rio 2016 i Tòquio 2020 en 49erFX amb Berta Betanzos i Paula Barceló, esta de nou la seua companya en les aigües de Marsella en la mateixa classe.

Per la seua banda, el balear Marcus Cooper, de 29 anys, va aconseguir l’or a Rio 2016 en la prova de K1 1000 metres i la plata a Tòquio 2020 formant part del K4 500 metres junt amb Saúl Craviotto, Rodrigo Germade i Carlos Arévalo. A París repetirà en el K4 i també en el K2 500 junt amb Adrián del Río.

Últimes notícies

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.