El cabreig d’Alberto Chicote en directe per una pregunta en ‘Espejo Público’

Alberto Chicote en una imagen promocional de 'Pesadilla en la cocina'

Imatge d’arxiu d’Alberto Chicote | Antena 3

 

Alberto Chicote, enfadat per una pregunta de mal gust d’un col·laborador d’Antena 3. El reconegut xef és un dels presentadors privilegiats que han donat la benvinguda el 2020 en directe per televisió, juntament amb Cristina Pedroche, de la mateixa manera que ha fet en els últims tres anys.

 

Chicote, molt enfadat per una pregunta indiscreta

Per a promocionar les campanades de Cap d’Any, Chicote va anar a ‘Espejo Público’ a on un dels seus col·laboradors, Saúl Ortiz, va provocar el cabreig del cuiner en fer-li «la pregunta que tot el món vol fer-li».

 

Ortiz no va dubtar ni un moment en preguntar a Chicote si duria roba interior durant les campanades. Davant d’estes paraules, el presentador va respondre molt sorprés: «De veritat?», mentres tot el món reia. El col·laborador es va justificar dient que també ho pregunta sempre a Cristina Pedroche, cosa que encara el va fer enfadar molt més.

 

Chicote va saltar: «A mi ningú em pregunta si porte calçotets perquè crec que és totalment evident», afegint, «A mi no se m’acudiria preguntar-te si portes o no calçotets perquè és una pregunta molt poc elegant». Davant d’esta situació, Ortiz va continuar defensant-se, afirmant que era «una broma», però no va conseguir calmar els ànims del cuiner i la resta de col·laboradors del programa van canviar ràpidament de tema per a poder continuar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.