El cabreig d’Alberto Chicote en directe per una pregunta en ‘Espejo Público’

Alberto Chicote en una imagen promocional de 'Pesadilla en la cocina'

Imatge d’arxiu d’Alberto Chicote | Antena 3

 

Alberto Chicote, enfadat per una pregunta de mal gust d’un col·laborador d’Antena 3. El reconegut xef és un dels presentadors privilegiats que han donat la benvinguda el 2020 en directe per televisió, juntament amb Cristina Pedroche, de la mateixa manera que ha fet en els últims tres anys.

 

Chicote, molt enfadat per una pregunta indiscreta

Per a promocionar les campanades de Cap d’Any, Chicote va anar a ‘Espejo Público’ a on un dels seus col·laboradors, Saúl Ortiz, va provocar el cabreig del cuiner en fer-li «la pregunta que tot el món vol fer-li».

 

Ortiz no va dubtar ni un moment en preguntar a Chicote si duria roba interior durant les campanades. Davant d’estes paraules, el presentador va respondre molt sorprés: «De veritat?», mentres tot el món reia. El col·laborador es va justificar dient que també ho pregunta sempre a Cristina Pedroche, cosa que encara el va fer enfadar molt més.

 

Chicote va saltar: «A mi ningú em pregunta si porte calçotets perquè crec que és totalment evident», afegint, «A mi no se m’acudiria preguntar-te si portes o no calçotets perquè és una pregunta molt poc elegant». Davant d’esta situació, Ortiz va continuar defensant-se, afirmant que era «una broma», però no va conseguir calmar els ànims del cuiner i la resta de col·laboradors del programa van canviar ràpidament de tema per a poder continuar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.