El cabreig d’Alberto Chicote en directe per una pregunta en ‘Espejo Público’

Alberto Chicote en una imagen promocional de 'Pesadilla en la cocina'

Imatge d’arxiu d’Alberto Chicote | Antena 3

 

Alberto Chicote, enfadat per una pregunta de mal gust d’un col·laborador d’Antena 3. El reconegut xef és un dels presentadors privilegiats que han donat la benvinguda el 2020 en directe per televisió, juntament amb Cristina Pedroche, de la mateixa manera que ha fet en els últims tres anys.

 

Chicote, molt enfadat per una pregunta indiscreta

Per a promocionar les campanades de Cap d’Any, Chicote va anar a ‘Espejo Público’ a on un dels seus col·laboradors, Saúl Ortiz, va provocar el cabreig del cuiner en fer-li «la pregunta que tot el món vol fer-li».

 

Ortiz no va dubtar ni un moment en preguntar a Chicote si duria roba interior durant les campanades. Davant d’estes paraules, el presentador va respondre molt sorprés: «De veritat?», mentres tot el món reia. El col·laborador es va justificar dient que també ho pregunta sempre a Cristina Pedroche, cosa que encara el va fer enfadar molt més.

 

Chicote va saltar: «A mi ningú em pregunta si porte calçotets perquè crec que és totalment evident», afegint, «A mi no se m’acudiria preguntar-te si portes o no calçotets perquè és una pregunta molt poc elegant». Davant d’esta situació, Ortiz va continuar defensant-se, afirmant que era «una broma», però no va conseguir calmar els ànims del cuiner i la resta de col·laboradors del programa van canviar ràpidament de tema per a poder continuar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.