El cabreig d’Alberto Chicote en directe per una pregunta en ‘Espejo Público’

Alberto Chicote en una imagen promocional de 'Pesadilla en la cocina'

Imatge d’arxiu d’Alberto Chicote | Antena 3

 

Alberto Chicote, enfadat per una pregunta de mal gust d’un col·laborador d’Antena 3. El reconegut xef és un dels presentadors privilegiats que han donat la benvinguda el 2020 en directe per televisió, juntament amb Cristina Pedroche, de la mateixa manera que ha fet en els últims tres anys.

 

Chicote, molt enfadat per una pregunta indiscreta

Per a promocionar les campanades de Cap d’Any, Chicote va anar a ‘Espejo Público’ a on un dels seus col·laboradors, Saúl Ortiz, va provocar el cabreig del cuiner en fer-li «la pregunta que tot el món vol fer-li».

 

Ortiz no va dubtar ni un moment en preguntar a Chicote si duria roba interior durant les campanades. Davant d’estes paraules, el presentador va respondre molt sorprés: «De veritat?», mentres tot el món reia. El col·laborador es va justificar dient que també ho pregunta sempre a Cristina Pedroche, cosa que encara el va fer enfadar molt més.

 

Chicote va saltar: «A mi ningú em pregunta si porte calçotets perquè crec que és totalment evident», afegint, «A mi no se m’acudiria preguntar-te si portes o no calçotets perquè és una pregunta molt poc elegant». Davant d’esta situació, Ortiz va continuar defensant-se, afirmant que era «una broma», però no va conseguir calmar els ànims del cuiner i la resta de col·laboradors del programa van canviar ràpidament de tema per a poder continuar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.