El cabreig d’Alberto Chicote en directe per una pregunta en ‘Espejo Público’

Alberto Chicote en una imagen promocional de 'Pesadilla en la cocina'

Imatge d’arxiu d’Alberto Chicote | Antena 3

 

Alberto Chicote, enfadat per una pregunta de mal gust d’un col·laborador d’Antena 3. El reconegut xef és un dels presentadors privilegiats que han donat la benvinguda el 2020 en directe per televisió, juntament amb Cristina Pedroche, de la mateixa manera que ha fet en els últims tres anys.

 

Chicote, molt enfadat per una pregunta indiscreta

Per a promocionar les campanades de Cap d’Any, Chicote va anar a ‘Espejo Público’ a on un dels seus col·laboradors, Saúl Ortiz, va provocar el cabreig del cuiner en fer-li «la pregunta que tot el món vol fer-li».

 

Ortiz no va dubtar ni un moment en preguntar a Chicote si duria roba interior durant les campanades. Davant d’estes paraules, el presentador va respondre molt sorprés: «De veritat?», mentres tot el món reia. El col·laborador es va justificar dient que també ho pregunta sempre a Cristina Pedroche, cosa que encara el va fer enfadar molt més.

 

Chicote va saltar: «A mi ningú em pregunta si porte calçotets perquè crec que és totalment evident», afegint, «A mi no se m’acudiria preguntar-te si portes o no calçotets perquè és una pregunta molt poc elegant». Davant d’esta situació, Ortiz va continuar defensant-se, afirmant que era «una broma», però no va conseguir calmar els ànims del cuiner i la resta de col·laboradors del programa van canviar ràpidament de tema per a poder continuar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.