11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

El cabreig de Carmen Borrego per una broma en ‘Viva la vida’

Carmen Borrego en el plató de 'Viva la vida'

Carmen Borrego en el programa ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

El vídeo de Carmen Borrego rebent un pastís en la cara per part del pallasso de ‘Gran Hermano’ ha sigut, sense dubte, un dels moments més recordats de la seua trajectòria televisiva. Però ara arriba un nou vídeo viral de la filla menuda de María Teresa Campos i que té pinta de què seguirà tenint recorregut en les xarxes socials durant uns quants dies.

 

Els fets van passar en el programa d’este dissabte de ‘Viva la vida’ de Telecinco, que celebraven el dia dels innocents amb bromes que havien gastat al seu equip de col·laboradors, entre ells Carmen Borrego.

 

La innocentada, que tenia com a còmplice al periodista Luis Rollán, tenia lloc dins del cotxe que els havia de portar fins als estudis de Telecinco, a on s’havia de fer el programa a on acostuma a participar cada cap de setmana. En un moment donat, el conductor els comenta que han de parar-se un moment en una gasolinera i és en eixe moment quan es viu un autèntic moment de pànic.

Carmen Borrego embogix

El xofer abandona el cotxe i és en eixe moment quan es puja al vehicle un fan de la col·laboradora, que decidix tancar els pestells de seguretats i segrestar als dos col·laboradors, demanant-los que els acompanye fins a sa casa per a fer-se una fotografia amb la seua parella.

 

En este moment Carmen Borrego embogix i demana que la deixe eixir, fent sonar el clàxon del cotxe i intentant traure-li les claus a l’individu. Entre crits i moments de nerviosisme, la innocentada es va fent fins que, finalment, torna el conductor original del vehicle i els rescata. La col·laboradora no es va prendre gens bé la broma i va voler anar-se’n cap a casa, en lloc d’anar cap a les instal·lacions de la cadena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos detinguts per tres robatoris amb força en locals d’hostaleria de La Safor

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i a una dona per tres robatoris amb força en locals d'hostaleria de La Safor. Van ser identificats gràcies a cambres i a un cotxe de lloguer.

Detinguda en Alcossebre una dona reclamada per Països Baixos per explotació sexual de menors

La Guàrdia Civil ha arrestat en Alcossebre a una dona buscada per Països Baixos per explotació sexual de menors. Quatre menors van quedar sota protecció a l'espera de la seua tutela pel país d'origen.

Nati Algado substituirà a Pérez Llorca com a alcaldessa de Finestrat

La primera tinenta d'alcalde assumirà el relleu a Finestrat quan Juanfran Pérez Llorca formalitze la seua renúncia després de ser investit en Les Corts. Amb 11 de 13 regidors, el PP perfila una transició ràpida

El Suprem eximix al banc en una transferència amb IBAN incorrecte

El Tribunal Suprem ha donat la raó a Caixa Popular i ha descartat la responsabilitat del banc quan el client introduïx un IBAN equivocat en una transferència. La nova norma europea imposa verificació del beneficiari en pagaments instantanis, però el cas es va resoldre amb la regulació anterior.

La jutgessa de la DANA suspén la testifical d’este dilluns per l’alerta meteorològica

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ha suspés la testifical prevista a les 9.30 per l'alerta meteorològica. La nova data es fixarà més avant.

Tota la Comunitat, en avís groc per pluges després de cancel·lar-se el taronja a Castelló

Aemet ha rebaixat a groc l'avís per pluges en el sud de Castelló, de manera que tota la Comunitat Valenciana manté nivell groc fins a les 18 hores. Es preveuen 20 litres per metre quadrat en una hora o 60 en dotze hores.

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.