El cabreig de Carmen Borrego per una broma en ‘Viva la vida’

Carmen Borrego en el plató de 'Viva la vida'

Carmen Borrego en el programa ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

El vídeo de Carmen Borrego rebent un pastís en la cara per part del pallasso de ‘Gran Hermano’ ha sigut, sense dubte, un dels moments més recordats de la seua trajectòria televisiva. Però ara arriba un nou vídeo viral de la filla menuda de María Teresa Campos i que té pinta de què seguirà tenint recorregut en les xarxes socials durant uns quants dies.

 

Els fets van passar en el programa d’este dissabte de ‘Viva la vida’ de Telecinco, que celebraven el dia dels innocents amb bromes que havien gastat al seu equip de col·laboradors, entre ells Carmen Borrego.

 

La innocentada, que tenia com a còmplice al periodista Luis Rollán, tenia lloc dins del cotxe que els havia de portar fins als estudis de Telecinco, a on s’havia de fer el programa a on acostuma a participar cada cap de setmana. En un moment donat, el conductor els comenta que han de parar-se un moment en una gasolinera i és en eixe moment quan es viu un autèntic moment de pànic.

Carmen Borrego embogix

El xofer abandona el cotxe i és en eixe moment quan es puja al vehicle un fan de la col·laboradora, que decidix tancar els pestells de seguretats i segrestar als dos col·laboradors, demanant-los que els acompanye fins a sa casa per a fer-se una fotografia amb la seua parella.

 

En este moment Carmen Borrego embogix i demana que la deixe eixir, fent sonar el clàxon del cotxe i intentant traure-li les claus a l’individu. Entre crits i moments de nerviosisme, la innocentada es va fent fins que, finalment, torna el conductor original del vehicle i els rescata. La col·laboradora no es va prendre gens bé la broma i va voler anar-se’n cap a casa, en lloc d’anar cap a les instal·lacions de la cadena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.