El cabreig de Carmen Borrego per una broma en ‘Viva la vida’

Carmen Borrego en el plató de 'Viva la vida'

Carmen Borrego en el programa ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

El vídeo de Carmen Borrego rebent un pastís en la cara per part del pallasso de ‘Gran Hermano’ ha sigut, sense dubte, un dels moments més recordats de la seua trajectòria televisiva. Però ara arriba un nou vídeo viral de la filla menuda de María Teresa Campos i que té pinta de què seguirà tenint recorregut en les xarxes socials durant uns quants dies.

 

Els fets van passar en el programa d’este dissabte de ‘Viva la vida’ de Telecinco, que celebraven el dia dels innocents amb bromes que havien gastat al seu equip de col·laboradors, entre ells Carmen Borrego.

 

La innocentada, que tenia com a còmplice al periodista Luis Rollán, tenia lloc dins del cotxe que els havia de portar fins als estudis de Telecinco, a on s’havia de fer el programa a on acostuma a participar cada cap de setmana. En un moment donat, el conductor els comenta que han de parar-se un moment en una gasolinera i és en eixe moment quan es viu un autèntic moment de pànic.

Carmen Borrego embogix

El xofer abandona el cotxe i és en eixe moment quan es puja al vehicle un fan de la col·laboradora, que decidix tancar els pestells de seguretats i segrestar als dos col·laboradors, demanant-los que els acompanye fins a sa casa per a fer-se una fotografia amb la seua parella.

 

En este moment Carmen Borrego embogix i demana que la deixe eixir, fent sonar el clàxon del cotxe i intentant traure-li les claus a l’individu. Entre crits i moments de nerviosisme, la innocentada es va fent fins que, finalment, torna el conductor original del vehicle i els rescata. La col·laboradora no es va prendre gens bé la broma i va voler anar-se’n cap a casa, en lloc d’anar cap a les instal·lacions de la cadena.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.