El cabreig de Carmen Borrego per una broma en ‘Viva la vida’

Carmen Borrego en el plató de 'Viva la vida'

Carmen Borrego en el programa ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

El vídeo de Carmen Borrego rebent un pastís en la cara per part del pallasso de ‘Gran Hermano’ ha sigut, sense dubte, un dels moments més recordats de la seua trajectòria televisiva. Però ara arriba un nou vídeo viral de la filla menuda de María Teresa Campos i que té pinta de què seguirà tenint recorregut en les xarxes socials durant uns quants dies.

 

Els fets van passar en el programa d’este dissabte de ‘Viva la vida’ de Telecinco, que celebraven el dia dels innocents amb bromes que havien gastat al seu equip de col·laboradors, entre ells Carmen Borrego.

 

La innocentada, que tenia com a còmplice al periodista Luis Rollán, tenia lloc dins del cotxe que els havia de portar fins als estudis de Telecinco, a on s’havia de fer el programa a on acostuma a participar cada cap de setmana. En un moment donat, el conductor els comenta que han de parar-se un moment en una gasolinera i és en eixe moment quan es viu un autèntic moment de pànic.

Carmen Borrego embogix

El xofer abandona el cotxe i és en eixe moment quan es puja al vehicle un fan de la col·laboradora, que decidix tancar els pestells de seguretats i segrestar als dos col·laboradors, demanant-los que els acompanye fins a sa casa per a fer-se una fotografia amb la seua parella.

 

En este moment Carmen Borrego embogix i demana que la deixe eixir, fent sonar el clàxon del cotxe i intentant traure-li les claus a l’individu. Entre crits i moments de nerviosisme, la innocentada es va fent fins que, finalment, torna el conductor original del vehicle i els rescata. La col·laboradora no es va prendre gens bé la broma i va voler anar-se’n cap a casa, en lloc d’anar cap a les instal·lacions de la cadena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.