El cabreig de Carmen Borrego per una broma en ‘Viva la vida’

Carmen Borrego en el plató de 'Viva la vida'

Carmen Borrego en el programa ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

El vídeo de Carmen Borrego rebent un pastís en la cara per part del pallasso de ‘Gran Hermano’ ha sigut, sense dubte, un dels moments més recordats de la seua trajectòria televisiva. Però ara arriba un nou vídeo viral de la filla menuda de María Teresa Campos i que té pinta de què seguirà tenint recorregut en les xarxes socials durant uns quants dies.

 

Els fets van passar en el programa d’este dissabte de ‘Viva la vida’ de Telecinco, que celebraven el dia dels innocents amb bromes que havien gastat al seu equip de col·laboradors, entre ells Carmen Borrego.

 

La innocentada, que tenia com a còmplice al periodista Luis Rollán, tenia lloc dins del cotxe que els havia de portar fins als estudis de Telecinco, a on s’havia de fer el programa a on acostuma a participar cada cap de setmana. En un moment donat, el conductor els comenta que han de parar-se un moment en una gasolinera i és en eixe moment quan es viu un autèntic moment de pànic.

Carmen Borrego embogix

El xofer abandona el cotxe i és en eixe moment quan es puja al vehicle un fan de la col·laboradora, que decidix tancar els pestells de seguretats i segrestar als dos col·laboradors, demanant-los que els acompanye fins a sa casa per a fer-se una fotografia amb la seua parella.

 

En este moment Carmen Borrego embogix i demana que la deixe eixir, fent sonar el clàxon del cotxe i intentant traure-li les claus a l’individu. Entre crits i moments de nerviosisme, la innocentada es va fent fins que, finalment, torna el conductor original del vehicle i els rescata. La col·laboradora no es va prendre gens bé la broma i va voler anar-se’n cap a casa, en lloc d’anar cap a les instal·lacions de la cadena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.