12.9 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Un col·laborador de ‘Sálvame’ acusat d’apropiar-se una herència que no li pertany

 

La gran diversitat de col·laboradors que hi ha en ‘Sálvame’ ens permet conéixer diàriament noves trames.

Estes ens aporten moltes hores de televisió, encara que a vegades això requerisca posar en grans destrets als tertulians del programa. ‘Sálvame’ va començar ahir la seua emissió anunciant seriosos problemes per a un dels tertulians.

Paz Padilla advertia que no anava a ser una bona vesprada per a Canales Rivera i la veritat és que no s’equivocava. Fa uns mesos el programa connectava en directe amb el funeral de Riverita, el germà del conegut torero Paquirri. Des d’allí, Canales parlava totalment apesarat per la defunció del seu oncle.

Ja en eixe moment va haver-hi gent que no es va creure les seues llàgrimes i el van veure una miqueta sobreactuat en les seues aparicions televisives.

Encara que sembla indiscutible que l’hereu universal és José Antonio Canales Rivera, hi ha més béns de Riverita que s’han repartit. 

Canales ha comentat en ‘Sálvame’, que el seu oncle Antonio i la seua mare, Teresa Rivera, no tenen relació des de fa anys: “Es volen, es respecten i es porten bé, però no tenen relació”, va argumentar el destre.

Este distanciament podria ser el motiu que l’oncle no estiga d’acord que Canales dispose el que vulga sobre l’herència. També podria estar darrere dels rumors que va ser una prima de Canales, Agustina, qui més a prop va estar de Riverita en els seus últims mesos de vida.

 

Es repeteix la polèmica per una herència entre els Rivera

 

De fet, va haver-hi una persona que va estar molt prop de Riverita i que va ser molt contundent amb el paper de Canales.

Esta dona i que és periodista i amiga de l’oncle de Canales, afirma que el col·laborador de ‘Sálvame’ va començar a visitar-lo amb més freqüència quan l’ancià va emmalaltir. Això li va fer pensar que ho feia per a obtindre uns beneficis i que solament podia aconseguir si feia acte de presència.

Pel seu costat, Canales nega que s’acostara per interés al seu oncle i que si li ha quedat una mica d’herència, és solament per la voluntat de Riverita que així ho volia. No obstant això, hui en ‘Sálvame’ han posat sobre la taula una dada una miqueta sospitosa i que promet llargs minuts de televisió.

El programa podria tindre en el seu poder unes proves que servirien per a demostrar que Canales Rivera hauria intentat condicionar al seu familiar perquè el seu patrimoni recaiguera sobre la seua persona.

Una dada que s’hauria intentat amagar durant molt de temps, però que ara està començant a eixir a la llum.

Durant la vesprada el programa aportarà proves i testimoniatges que serviran per a desemmascarar al vertader Canales i que sempre ha volgut vendre’s com un sant. Pel que sembla l’herència ja s’hauria publicat i ara sabent el que ha deixat Riverita és més fàcil saber el paper que ha tingut el rostre de Telecinco.

 

Qui s’emportarà la resta de l’herència?

 

En tot este serial hi ha un altre nom important: el de Mónica Gavira, cuidadora de Riverita que va acabar convertint-se en la seua ‘amiga especial’. Pel que sembla, esta dona no es porta bé amb la germana de Riverita, Teresa, i ambdues han discutit sobre els adorns en la tomba i altres últimes voluntats que el germà de Paquirri va deixar per escrit en el seu testament.

Tampoc inclou este escrit a qui aniria a parar la seua casa de Barbate, una finca de més de 300 metres quadrats i, sens dubte, l’única joia que inclou la seua fortuna.

Riverita, qui va morir a conseqüència d’un càncer el passat 21 de gener, era un home bohemi, seductor i generós. D’aquí ve que en vida acollira fins a tres ‘sense sostre’ a la seua casa de Barbate.

Amics del primer torero que va tindre la família Rivera han comentat després de la seua pèrdua que Riverita feia gala de tindre fins a 17 fills ‘secrets’, la qual cosa no s’ha demostrat encara. És una incògnita el motiu pel qual Riverita no va reconéixer legalment a cap dels seus presumptes plançons.

Ni tampoc s’entén que els que tenien coneixement de la identitat del seu pare biològic no hagen emprés accions legals en la seua vida. Canales seria, en cas que els presumptes fills del seu oncle demostraren amb proves d’ADN la seua filiació, un dels més perjudicats per la seua aparició, això és evident.
La unió familiar penja d’un fil i esta herència podria originar nous cismes en el clan Rivera.

Si més no, el paper de Canales és molt curiós, perquè este sempre havia renegat de la seua família torera, als quals a més els atribuiria part del seu fracàs com a torero. Però ara i aprofitant la guerra entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, hauria intentat acostar-se als germans Rivera per a fer pinya amb ells.

Últimes notícies

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.