Un col·laborador de ‘Sálvame’ acusat d’apropiar-se una herència que no li pertany

 

La gran diversitat de col·laboradors que hi ha en ‘Sálvame’ ens permet conéixer diàriament noves trames.

Estes ens aporten moltes hores de televisió, encara que a vegades això requerisca posar en grans destrets als tertulians del programa. ‘Sálvame’ va començar ahir la seua emissió anunciant seriosos problemes per a un dels tertulians.

Paz Padilla advertia que no anava a ser una bona vesprada per a Canales Rivera i la veritat és que no s’equivocava. Fa uns mesos el programa connectava en directe amb el funeral de Riverita, el germà del conegut torero Paquirri. Des d’allí, Canales parlava totalment apesarat per la defunció del seu oncle.

Ja en eixe moment va haver-hi gent que no es va creure les seues llàgrimes i el van veure una miqueta sobreactuat en les seues aparicions televisives.

Encara que sembla indiscutible que l’hereu universal és José Antonio Canales Rivera, hi ha més béns de Riverita que s’han repartit. 

Canales ha comentat en ‘Sálvame’, que el seu oncle Antonio i la seua mare, Teresa Rivera, no tenen relació des de fa anys: “Es volen, es respecten i es porten bé, però no tenen relació”, va argumentar el destre.

Este distanciament podria ser el motiu que l’oncle no estiga d’acord que Canales dispose el que vulga sobre l’herència. També podria estar darrere dels rumors que va ser una prima de Canales, Agustina, qui més a prop va estar de Riverita en els seus últims mesos de vida.

 

Es repeteix la polèmica per una herència entre els Rivera

 

De fet, va haver-hi una persona que va estar molt prop de Riverita i que va ser molt contundent amb el paper de Canales.

Esta dona i que és periodista i amiga de l’oncle de Canales, afirma que el col·laborador de ‘Sálvame’ va començar a visitar-lo amb més freqüència quan l’ancià va emmalaltir. Això li va fer pensar que ho feia per a obtindre uns beneficis i que solament podia aconseguir si feia acte de presència.

Pel seu costat, Canales nega que s’acostara per interés al seu oncle i que si li ha quedat una mica d’herència, és solament per la voluntat de Riverita que així ho volia. No obstant això, hui en ‘Sálvame’ han posat sobre la taula una dada una miqueta sospitosa i que promet llargs minuts de televisió.

El programa podria tindre en el seu poder unes proves que servirien per a demostrar que Canales Rivera hauria intentat condicionar al seu familiar perquè el seu patrimoni recaiguera sobre la seua persona.

Una dada que s’hauria intentat amagar durant molt de temps, però que ara està començant a eixir a la llum.

Durant la vesprada el programa aportarà proves i testimoniatges que serviran per a desemmascarar al vertader Canales i que sempre ha volgut vendre’s com un sant. Pel que sembla l’herència ja s’hauria publicat i ara sabent el que ha deixat Riverita és més fàcil saber el paper que ha tingut el rostre de Telecinco.

 

Qui s’emportarà la resta de l’herència?

 

En tot este serial hi ha un altre nom important: el de Mónica Gavira, cuidadora de Riverita que va acabar convertint-se en la seua ‘amiga especial’. Pel que sembla, esta dona no es porta bé amb la germana de Riverita, Teresa, i ambdues han discutit sobre els adorns en la tomba i altres últimes voluntats que el germà de Paquirri va deixar per escrit en el seu testament.

Tampoc inclou este escrit a qui aniria a parar la seua casa de Barbate, una finca de més de 300 metres quadrats i, sens dubte, l’única joia que inclou la seua fortuna.

Riverita, qui va morir a conseqüència d’un càncer el passat 21 de gener, era un home bohemi, seductor i generós. D’aquí ve que en vida acollira fins a tres ‘sense sostre’ a la seua casa de Barbate.

Amics del primer torero que va tindre la família Rivera han comentat després de la seua pèrdua que Riverita feia gala de tindre fins a 17 fills ‘secrets’, la qual cosa no s’ha demostrat encara. És una incògnita el motiu pel qual Riverita no va reconéixer legalment a cap dels seus presumptes plançons.

Ni tampoc s’entén que els que tenien coneixement de la identitat del seu pare biològic no hagen emprés accions legals en la seua vida. Canales seria, en cas que els presumptes fills del seu oncle demostraren amb proves d’ADN la seua filiació, un dels més perjudicats per la seua aparició, això és evident.
La unió familiar penja d’un fil i esta herència podria originar nous cismes en el clan Rivera.

Si més no, el paper de Canales és molt curiós, perquè este sempre havia renegat de la seua família torera, als quals a més els atribuiria part del seu fracàs com a torero. Però ara i aprofitant la guerra entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, hauria intentat acostar-se als germans Rivera per a fer pinya amb ells.

Anuncios

Últimes notícies

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.