Un col·laborador de ‘Sálvame’ acusat d’apropiar-se una herència que no li pertany

 

La gran diversitat de col·laboradors que hi ha en ‘Sálvame’ ens permet conéixer diàriament noves trames.

Estes ens aporten moltes hores de televisió, encara que a vegades això requerisca posar en grans destrets als tertulians del programa. ‘Sálvame’ va començar ahir la seua emissió anunciant seriosos problemes per a un dels tertulians.

Paz Padilla advertia que no anava a ser una bona vesprada per a Canales Rivera i la veritat és que no s’equivocava. Fa uns mesos el programa connectava en directe amb el funeral de Riverita, el germà del conegut torero Paquirri. Des d’allí, Canales parlava totalment apesarat per la defunció del seu oncle.

Ja en eixe moment va haver-hi gent que no es va creure les seues llàgrimes i el van veure una miqueta sobreactuat en les seues aparicions televisives.

Encara que sembla indiscutible que l’hereu universal és José Antonio Canales Rivera, hi ha més béns de Riverita que s’han repartit. 

Canales ha comentat en ‘Sálvame’, que el seu oncle Antonio i la seua mare, Teresa Rivera, no tenen relació des de fa anys: “Es volen, es respecten i es porten bé, però no tenen relació”, va argumentar el destre.

Este distanciament podria ser el motiu que l’oncle no estiga d’acord que Canales dispose el que vulga sobre l’herència. També podria estar darrere dels rumors que va ser una prima de Canales, Agustina, qui més a prop va estar de Riverita en els seus últims mesos de vida.

 

Es repeteix la polèmica per una herència entre els Rivera

 

De fet, va haver-hi una persona que va estar molt prop de Riverita i que va ser molt contundent amb el paper de Canales.

Esta dona i que és periodista i amiga de l’oncle de Canales, afirma que el col·laborador de ‘Sálvame’ va començar a visitar-lo amb més freqüència quan l’ancià va emmalaltir. Això li va fer pensar que ho feia per a obtindre uns beneficis i que solament podia aconseguir si feia acte de presència.

Pel seu costat, Canales nega que s’acostara per interés al seu oncle i que si li ha quedat una mica d’herència, és solament per la voluntat de Riverita que així ho volia. No obstant això, hui en ‘Sálvame’ han posat sobre la taula una dada una miqueta sospitosa i que promet llargs minuts de televisió.

El programa podria tindre en el seu poder unes proves que servirien per a demostrar que Canales Rivera hauria intentat condicionar al seu familiar perquè el seu patrimoni recaiguera sobre la seua persona.

Una dada que s’hauria intentat amagar durant molt de temps, però que ara està començant a eixir a la llum.

Durant la vesprada el programa aportarà proves i testimoniatges que serviran per a desemmascarar al vertader Canales i que sempre ha volgut vendre’s com un sant. Pel que sembla l’herència ja s’hauria publicat i ara sabent el que ha deixat Riverita és més fàcil saber el paper que ha tingut el rostre de Telecinco.

 

Qui s’emportarà la resta de l’herència?

 

En tot este serial hi ha un altre nom important: el de Mónica Gavira, cuidadora de Riverita que va acabar convertint-se en la seua ‘amiga especial’. Pel que sembla, esta dona no es porta bé amb la germana de Riverita, Teresa, i ambdues han discutit sobre els adorns en la tomba i altres últimes voluntats que el germà de Paquirri va deixar per escrit en el seu testament.

Tampoc inclou este escrit a qui aniria a parar la seua casa de Barbate, una finca de més de 300 metres quadrats i, sens dubte, l’única joia que inclou la seua fortuna.

Riverita, qui va morir a conseqüència d’un càncer el passat 21 de gener, era un home bohemi, seductor i generós. D’aquí ve que en vida acollira fins a tres ‘sense sostre’ a la seua casa de Barbate.

Amics del primer torero que va tindre la família Rivera han comentat després de la seua pèrdua que Riverita feia gala de tindre fins a 17 fills ‘secrets’, la qual cosa no s’ha demostrat encara. És una incògnita el motiu pel qual Riverita no va reconéixer legalment a cap dels seus presumptes plançons.

Ni tampoc s’entén que els que tenien coneixement de la identitat del seu pare biològic no hagen emprés accions legals en la seua vida. Canales seria, en cas que els presumptes fills del seu oncle demostraren amb proves d’ADN la seua filiació, un dels més perjudicats per la seua aparició, això és evident.
La unió familiar penja d’un fil i esta herència podria originar nous cismes en el clan Rivera.

Si més no, el paper de Canales és molt curiós, perquè este sempre havia renegat de la seua família torera, als quals a més els atribuiria part del seu fracàs com a torero. Però ara i aprofitant la guerra entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, hauria intentat acostar-se als germans Rivera per a fer pinya amb ells.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.