15.4 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Un col·laborador de ‘Sálvame’ acusat d’apropiar-se una herència que no li pertany

 

La gran diversitat de col·laboradors que hi ha en ‘Sálvame’ ens permet conéixer diàriament noves trames.

Estes ens aporten moltes hores de televisió, encara que a vegades això requerisca posar en grans destrets als tertulians del programa. ‘Sálvame’ va començar ahir la seua emissió anunciant seriosos problemes per a un dels tertulians.

Paz Padilla advertia que no anava a ser una bona vesprada per a Canales Rivera i la veritat és que no s’equivocava. Fa uns mesos el programa connectava en directe amb el funeral de Riverita, el germà del conegut torero Paquirri. Des d’allí, Canales parlava totalment apesarat per la defunció del seu oncle.

Ja en eixe moment va haver-hi gent que no es va creure les seues llàgrimes i el van veure una miqueta sobreactuat en les seues aparicions televisives.

Encara que sembla indiscutible que l’hereu universal és José Antonio Canales Rivera, hi ha més béns de Riverita que s’han repartit. 

Canales ha comentat en ‘Sálvame’, que el seu oncle Antonio i la seua mare, Teresa Rivera, no tenen relació des de fa anys: “Es volen, es respecten i es porten bé, però no tenen relació”, va argumentar el destre.

Este distanciament podria ser el motiu que l’oncle no estiga d’acord que Canales dispose el que vulga sobre l’herència. També podria estar darrere dels rumors que va ser una prima de Canales, Agustina, qui més a prop va estar de Riverita en els seus últims mesos de vida.

 

Es repeteix la polèmica per una herència entre els Rivera

 

De fet, va haver-hi una persona que va estar molt prop de Riverita i que va ser molt contundent amb el paper de Canales.

Esta dona i que és periodista i amiga de l’oncle de Canales, afirma que el col·laborador de ‘Sálvame’ va començar a visitar-lo amb més freqüència quan l’ancià va emmalaltir. Això li va fer pensar que ho feia per a obtindre uns beneficis i que solament podia aconseguir si feia acte de presència.

Pel seu costat, Canales nega que s’acostara per interés al seu oncle i que si li ha quedat una mica d’herència, és solament per la voluntat de Riverita que així ho volia. No obstant això, hui en ‘Sálvame’ han posat sobre la taula una dada una miqueta sospitosa i que promet llargs minuts de televisió.

El programa podria tindre en el seu poder unes proves que servirien per a demostrar que Canales Rivera hauria intentat condicionar al seu familiar perquè el seu patrimoni recaiguera sobre la seua persona.

Una dada que s’hauria intentat amagar durant molt de temps, però que ara està començant a eixir a la llum.

Durant la vesprada el programa aportarà proves i testimoniatges que serviran per a desemmascarar al vertader Canales i que sempre ha volgut vendre’s com un sant. Pel que sembla l’herència ja s’hauria publicat i ara sabent el que ha deixat Riverita és més fàcil saber el paper que ha tingut el rostre de Telecinco.

 

Qui s’emportarà la resta de l’herència?

 

En tot este serial hi ha un altre nom important: el de Mónica Gavira, cuidadora de Riverita que va acabar convertint-se en la seua ‘amiga especial’. Pel que sembla, esta dona no es porta bé amb la germana de Riverita, Teresa, i ambdues han discutit sobre els adorns en la tomba i altres últimes voluntats que el germà de Paquirri va deixar per escrit en el seu testament.

Tampoc inclou este escrit a qui aniria a parar la seua casa de Barbate, una finca de més de 300 metres quadrats i, sens dubte, l’única joia que inclou la seua fortuna.

Riverita, qui va morir a conseqüència d’un càncer el passat 21 de gener, era un home bohemi, seductor i generós. D’aquí ve que en vida acollira fins a tres ‘sense sostre’ a la seua casa de Barbate.

Amics del primer torero que va tindre la família Rivera han comentat després de la seua pèrdua que Riverita feia gala de tindre fins a 17 fills ‘secrets’, la qual cosa no s’ha demostrat encara. És una incògnita el motiu pel qual Riverita no va reconéixer legalment a cap dels seus presumptes plançons.

Ni tampoc s’entén que els que tenien coneixement de la identitat del seu pare biològic no hagen emprés accions legals en la seua vida. Canales seria, en cas que els presumptes fills del seu oncle demostraren amb proves d’ADN la seua filiació, un dels més perjudicats per la seua aparició, això és evident.
La unió familiar penja d’un fil i esta herència podria originar nous cismes en el clan Rivera.

Si més no, el paper de Canales és molt curiós, perquè este sempre havia renegat de la seua família torera, als quals a més els atribuiria part del seu fracàs com a torero. Però ara i aprofitant la guerra entre Kiko Rivera i Isabel Pantoja, hauria intentat acostar-se als germans Rivera per a fer pinya amb ells.

Últimes notícies

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.