Una col·laboradora de ‘Sálvame’, al carrer

En els últims mesos, els espectadors de ‘Sálvame’ hem pogut vore com cada volta hi havia més col·laboradors, però sense que cap d’ells diguera adeu. Una situació complicada per a Telecinco, ja que no tots ells poden anar al programa alhora i complir amb els dies setmanals de treball que li pertoquen segons els seus contractes amb Mediaset. D’esta manera, la productora s’hauria vist obligada a despedir a un d’ells: Anabel Pantoja.

 

Anabel Pantoja, despedida de Telecinco

Esta situació hauria fet que Telecinco es precipitara en la seua decisió de despedir a algun dels col·laboradors que possiblement a hores d’ara no els donen els beneficis del principi, ni aconseguixen tanta audiència com altres. Per tant, a partir d’este moment, hauran de tindre en el cap altres llocs de treball.

 

Anabel Pantoja ha sigut la primera de tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ en dir adeu enguany. La neboda d’Isabel Pantoja feia més de cinc anys que era col·laboradora del programa de les vesprades de Telecinco i, fins i tot, ha protagonitzat molts moments estel·lars en el plató. Però això no seria suficient per a que la productora volguera mantindre-la en plantilla.

 

Segons ha avançat la revista ‘Lecturas’, Mediaset no hauria tancat la porta completament a Anabel Pantoja, ja que haurien arribat a un acord que determina que la jove podria continuar col·laborant amb ‘Sálvame’ de manera puntual, sempre que calga la seua presència en el programa per tal de parlar sobre l’actualitat relacionada amb la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.

Nit sufocant a Benidorm amb mínimes de fins a 27,2 graus

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tropical i tòrrida, amb una mínima de 27,2 graus a Benidorm i valors molt elevats en altres localitats del litoral i de les capitals de província.

40 detinguts i quasi 1.000 identificats a València en la Nit de Sant Joan

La Policia Nacional ha detingut 40 persones i ha identificat 927 ciutadans en el dispositiu especial de la Nit de Sant Joan a València, amb 225 actes, sobretot per drogues, i denúncies per una agressió sexual i dos casos de violència de gènere.

Cel ras i lleu descens de les màximes este dimecres a la Comunitat Valenciana

Este dimecres s’espera cel ras a la Comunitat Valenciana, amb temperatures mínimes sense canvis, màximes en lleuger descens i vent fluix variable que girarà a llevant a migdia.

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.