Una col·laboradora de ‘Sálvame’, al carrer

En els últims mesos, els espectadors de ‘Sálvame’ hem pogut vore com cada volta hi havia més col·laboradors, però sense que cap d’ells diguera adeu. Una situació complicada per a Telecinco, ja que no tots ells poden anar al programa alhora i complir amb els dies setmanals de treball que li pertoquen segons els seus contractes amb Mediaset. D’esta manera, la productora s’hauria vist obligada a despedir a un d’ells: Anabel Pantoja.

 

Anabel Pantoja, despedida de Telecinco

Esta situació hauria fet que Telecinco es precipitara en la seua decisió de despedir a algun dels col·laboradors que possiblement a hores d’ara no els donen els beneficis del principi, ni aconseguixen tanta audiència com altres. Per tant, a partir d’este moment, hauran de tindre en el cap altres llocs de treball.

 

Anabel Pantoja ha sigut la primera de tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ en dir adeu enguany. La neboda d’Isabel Pantoja feia més de cinc anys que era col·laboradora del programa de les vesprades de Telecinco i, fins i tot, ha protagonitzat molts moments estel·lars en el plató. Però això no seria suficient per a que la productora volguera mantindre-la en plantilla.

 

Segons ha avançat la revista ‘Lecturas’, Mediaset no hauria tancat la porta completament a Anabel Pantoja, ja que haurien arribat a un acord que determina que la jove podria continuar col·laborant amb ‘Sálvame’ de manera puntual, sempre que calga la seua presència en el programa per tal de parlar sobre l’actualitat relacionada amb la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.