Una col·laboradora de ‘Sálvame’, al carrer

En els últims mesos, els espectadors de ‘Sálvame’ hem pogut vore com cada volta hi havia més col·laboradors, però sense que cap d’ells diguera adeu. Una situació complicada per a Telecinco, ja que no tots ells poden anar al programa alhora i complir amb els dies setmanals de treball que li pertoquen segons els seus contractes amb Mediaset. D’esta manera, la productora s’hauria vist obligada a despedir a un d’ells: Anabel Pantoja.

 

Anabel Pantoja, despedida de Telecinco

Esta situació hauria fet que Telecinco es precipitara en la seua decisió de despedir a algun dels col·laboradors que possiblement a hores d’ara no els donen els beneficis del principi, ni aconseguixen tanta audiència com altres. Per tant, a partir d’este moment, hauran de tindre en el cap altres llocs de treball.

 

Anabel Pantoja ha sigut la primera de tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ en dir adeu enguany. La neboda d’Isabel Pantoja feia més de cinc anys que era col·laboradora del programa de les vesprades de Telecinco i, fins i tot, ha protagonitzat molts moments estel·lars en el plató. Però això no seria suficient per a que la productora volguera mantindre-la en plantilla.

 

Segons ha avançat la revista ‘Lecturas’, Mediaset no hauria tancat la porta completament a Anabel Pantoja, ja que haurien arribat a un acord que determina que la jove podria continuar col·laborant amb ‘Sálvame’ de manera puntual, sempre que calga la seua presència en el programa per tal de parlar sobre l’actualitat relacionada amb la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.