Una col·laboradora de ‘Sálvame’, al carrer

En els últims mesos, els espectadors de ‘Sálvame’ hem pogut vore com cada volta hi havia més col·laboradors, però sense que cap d’ells diguera adeu. Una situació complicada per a Telecinco, ja que no tots ells poden anar al programa alhora i complir amb els dies setmanals de treball que li pertoquen segons els seus contractes amb Mediaset. D’esta manera, la productora s’hauria vist obligada a despedir a un d’ells: Anabel Pantoja.

 

Anabel Pantoja, despedida de Telecinco

Esta situació hauria fet que Telecinco es precipitara en la seua decisió de despedir a algun dels col·laboradors que possiblement a hores d’ara no els donen els beneficis del principi, ni aconseguixen tanta audiència com altres. Per tant, a partir d’este moment, hauran de tindre en el cap altres llocs de treball.

 

Anabel Pantoja ha sigut la primera de tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ en dir adeu enguany. La neboda d’Isabel Pantoja feia més de cinc anys que era col·laboradora del programa de les vesprades de Telecinco i, fins i tot, ha protagonitzat molts moments estel·lars en el plató. Però això no seria suficient per a que la productora volguera mantindre-la en plantilla.

 

Segons ha avançat la revista ‘Lecturas’, Mediaset no hauria tancat la porta completament a Anabel Pantoja, ja que haurien arribat a un acord que determina que la jove podria continuar col·laborant amb ‘Sálvame’ de manera puntual, sempre que calga la seua presència en el programa per tal de parlar sobre l’actualitat relacionada amb la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.