16.3 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Una col·laboradora de ‘Sálvame’, al carrer

En els últims mesos, els espectadors de ‘Sálvame’ hem pogut vore com cada volta hi havia més col·laboradors, però sense que cap d’ells diguera adeu. Una situació complicada per a Telecinco, ja que no tots ells poden anar al programa alhora i complir amb els dies setmanals de treball que li pertoquen segons els seus contractes amb Mediaset. D’esta manera, la productora s’hauria vist obligada a despedir a un d’ells: Anabel Pantoja.

 

Anabel Pantoja, despedida de Telecinco

Esta situació hauria fet que Telecinco es precipitara en la seua decisió de despedir a algun dels col·laboradors que possiblement a hores d’ara no els donen els beneficis del principi, ni aconseguixen tanta audiència com altres. Per tant, a partir d’este moment, hauran de tindre en el cap altres llocs de treball.

 

Anabel Pantoja ha sigut la primera de tots els col·laboradors de ‘Sálvame’ en dir adeu enguany. La neboda d’Isabel Pantoja feia més de cinc anys que era col·laboradora del programa de les vesprades de Telecinco i, fins i tot, ha protagonitzat molts moments estel·lars en el plató. Però això no seria suficient per a que la productora volguera mantindre-la en plantilla.

 

Segons ha avançat la revista ‘Lecturas’, Mediaset no hauria tancat la porta completament a Anabel Pantoja, ja que haurien arribat a un acord que determina que la jove podria continuar col·laborant amb ‘Sálvame’ de manera puntual, sempre que calga la seua presència en el programa per tal de parlar sobre l’actualitat relacionada amb la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La supervivència del càncer infantil a Europa depén de la rapidesa del diagnòstic

Un macroestudi amb quasi 10.000 casos en 27 països confirma que l'estadi al diagnòstic és decisiu per a la supervivència. Espanya mostra solidesa, amb millores pendents en medul·loblastoma.

Alboraia instal·la cambres i gàbies per a controlar i capturar senglars

Alboraia ha desplegat cambres i gàbies per al control selectiu de senglars, amb monitoratge remot i protocols de benestar animal. El pla prioritza actuacions puntuals per a reduir riscos sanitaris i danys en infraestructures.

L’esquerra d’Alacant urgix al PP a fixar data per a la comissió per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han urgit a Luis Barcala a convocar ja la comissió que investigarà l'adjudicació de 140 VPP a la Platja de Sant Joan. També han avançat mesures de vivenda per al pròxim ple.

L’avís per vent puja a roig a Castelló amb ratxes de fins a 140 km/h este dissabte

Aemet ha elevat a roig l'avís per vent a Castelló, amb ratxes de 140 km/h a l'interior i 130 km/h en el litoral. Alacant i València activen avisos taronja i groc.

Marcelino avisa d’un dol ajustat davant un Getafe que concedix poc

El tècnic del Vila-real preveu un partit exigent en el camp del Getafe, destaca la solidesa del rival i reclama equilibri i eficàcia per a sostindre la gran temporada.

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez ha atestat que el perill en la presa de Forata li va recordar el trencament de Tous. Ha detallat el debat intern sobre l'És-Alert i els dubtes sobre el confinament.

La Generalitat instal·la les primeres gàbies per al control de senglars al Millars

La Generalitat ha desplegat cinc gàbies homologades en la desembocadura del Millars per a reduir una densitat rècord de senglars i contindre el risc sanitari. El pla s'integra en 14 zones prioritàries i reforça el seguiment amb fototrampeo.

Un alt càrrec d’Emergències declara que el risc en la presa de Forata li va recordar la pantanada de Tous

Raúl Quílez, director general d'Innovació en Emergències, ha declarat davant la jutgessa de la DANA que l'avís sobre Forata li va evocar la catàstrofe de 1982. El seu testimoniatge detalla l'activació del Cecopi i les dificultats operatives prèvies.