Dani Martinez demana ‘ajuda’ al seu germà com a jurat en ‘Got Talent España’

Dani Martinez amb els seu germà Hugo

Dani Martinez va demanar ajuda al seu germà Hugo | Telecinco

 

Got Talent España‘ és art i talent, però també espectacle. Els membres del jurat saben molt bé que, a banda de valorar els concursants, han de formar part, en certa manera, d’un espectacle televisiu que els espectadors admiren des de les seues cases.

 

Enguany, Dani Martinez és el nou membre del jurat i pareix que, de moment, ha arribat amb la lliçó ben apresa. Tot va començar després de l’actuació de ‘PapiFlex’, un xic d’origen africà, que no parlava res d’espanyol, però que no li van fer falta paraules per a deixar bocabadat al jurat i, sobretot, al públic.

 

Una flexibilitat que va sorprendre a tots

La flexibilitat de totes les seues parts del cos va sorprendre moltíssim al jurat, tant, que Risto va donar-li un ‘no’ pensant que en pròximes actuacions ja no podria sorprendre’l més. Però qui sí que va sorprendre a tots va ser Dani Martinez. L’humorista va dir que en estes decisions tan complicades sempre acostuma a demanar-li opinió a sa mare, però que com aquella nit era impossible, ho faria amb algú que també era sang de la seua sang.

El germà de Dani Martinez va donar-li el 'Pase de Oro'

El germà de Dani Martinez va deixar a tots bocabadats | Telecinco

 

 

Concretament, Dani va traure davant de les càmeres a Hugo, el seu germà que és càmera de Telecinco i que, per primera volta, coincidia amb el seu germà en un plató de televisió. Davant la curiositat de tots, Dani li va dir al seu germà: «Nacho, tu donaràs el sí o el no». Bé, el càmera no va donar ni el sí, ni el no, sinó que va picar directament el botó del ‘Pase de Oro’ i va portar a l’africà directament a la final de ‘Got Talent España’.

 

Dani Martinez es va quedar gelat

La reacció de Nacho no només va sorprendre a tots els presents, també ho va fer amb Dani que, minuts més tard, va publicar en el seu perfil de Twitter: «El meu germà s’acaba de passar en Got Talent! La primera volta que el ‘Pase de Oro’ el dóna algú que no és jurat». Després d’esta eufòria, ara només queda esperar a la final i vore si realment ‘PapiFlex’ pot tornar a fer el més impossible encara.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.