David Cantero deixa a tots impactats en el plató de ‘Mediafest’

Telecinco tancava aquest dimecres el ‘Sálvame Mediafest’ amb un programa molt especial en el qual, per primera vegada, els col·laboradors no eren els protagonistes de la nit, sinó que li cedien el seu lloc a altres rostres de la cadena, especialment treballadors anònims que l’audiència no coneix i que han tingut l’oportunitat d’actuar davant d’un nombrós públic.

No obstant això, ells no van ser els únics, també van participar en el concert final, altres noms molt volguts pels espectadors com a Ion Aramendi o David Cantero, que va sorprendre a tots traient el seu costat més rocker i tocant la guitarra al costat del seu grup.

Per motius de salut, Jorge Javier Vázquez no va poder ser present, per la qual cosa van ser María Patiño i Nuria Marín les encarregades de presentar l’últim lliurament del ‘Mediafest’, i la cantant Soraya Arnelas l’encarregada d’obrir la nit d’actuacions amb la seua pròpia versió de la BSO de ‘El gran showman’.

«Queden-se ara amb el concert final de ‘Sálvame Mediafest’, us sorprendrà, us ho assegure«. El mateix Cantero feia així pas a l’esdeveniment del neorreality de la casa ‘Sálvame’ des de la taula de ‘Informativos Telecinco’. I, efectivament, va impactar a tots, per compartir amb tots els teleespectadors la seua faceta menys vista, però que més l’apassiona.

El periodista ha sigut el primer dels convidats estel·lars a trepitjar l’escenari al costat del seu grup Marengo Club al ritme de ‘Black is black’ dels Braus. Els rockers van encendre els ànims i el furor, no sols en l’estudi 6 de les instal·lacions de Mediaset España, sinó també en algunes cases, si s’ha de jutjar per les reaccions de no pocs seguidors del reeixit festival televisiu.

Molts coneixien el costat artístic del company de faena de Pedro Piqueras, ja que Cantero ha participat en diverses ocasions en esdeveniments musicals en algunes emissores del nostre país. No obstant això, uns altres es van quedar bocabadats per la destresa del comunicador de les notícies de Telecinco amb la guitarra elèctrica.

Clar que molts no sols van destacar la faceta mai abans vista de David Cantero pels teleespectadors en les pantalles d’aquesta televisió, sinó que el periodista va triomfar pel seu atractiu físic davant les càmeres de ‘Sálvame Mediafest 2022’ i, sobretot, per compaginar la seua labor com a presentador d’informatius amb aquest esdeveniment tan allunyat de la serietat de la seua redacció.

Cantero i el seu grup van conquistar a tots amb la seua versió de la cançó ‘Black is black’, dels Braus, encara que el periodista no es considera cap estrela de la cançó: “Jo soc un apassionat de la música. Soc un projecte de músic, encara que porte molts anys donant-li. Però ells són músics de veritat. Ells són un tros de banda als quals els he d’agrair que siguen ací aquesta nit amb mi. Perquè cal tindre molt de valor per a ficar-se ací amb mi”.

Tal va ser l’emoció que va sentir el presentador de l’edició nocturna de ‘Informativos Telecinco’ que fins es va atrevir a fer realitat la petició fortuïta de Nuria Marín. Cantero va regalar a tota l’audiència un solo de la seua guitarra, encara que acompanyat dels seus companys de la banda, als quals els va dedicar emotives paraules, ja que ells sí que treballen professionalment amb aquest nom.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.