14.9 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

David Cantero deixa a tots impactats en el plató de ‘Mediafest’

Telecinco tancava aquest dimecres el ‘Sálvame Mediafest’ amb un programa molt especial en el qual, per primera vegada, els col·laboradors no eren els protagonistes de la nit, sinó que li cedien el seu lloc a altres rostres de la cadena, especialment treballadors anònims que l’audiència no coneix i que han tingut l’oportunitat d’actuar davant d’un nombrós públic.

No obstant això, ells no van ser els únics, també van participar en el concert final, altres noms molt volguts pels espectadors com a Ion Aramendi o David Cantero, que va sorprendre a tots traient el seu costat més rocker i tocant la guitarra al costat del seu grup.

Per motius de salut, Jorge Javier Vázquez no va poder ser present, per la qual cosa van ser María Patiño i Nuria Marín les encarregades de presentar l’últim lliurament del ‘Mediafest’, i la cantant Soraya Arnelas l’encarregada d’obrir la nit d’actuacions amb la seua pròpia versió de la BSO de ‘El gran showman’.

Queden-se ara amb el concert final de ‘Sálvame Mediafest’, us sorprendrà, us ho assegure“. El mateix Cantero feia així pas a l’esdeveniment del neorreality de la casa ‘Sálvame’ des de la taula de ‘Informativos Telecinco’. I, efectivament, va impactar a tots, per compartir amb tots els teleespectadors la seua faceta menys vista, però que més l’apassiona.

El periodista ha sigut el primer dels convidats estel·lars a trepitjar l’escenari al costat del seu grup Marengo Club al ritme de ‘Black is black’ dels Braus. Els rockers van encendre els ànims i el furor, no sols en l’estudi 6 de les instal·lacions de Mediaset España, sinó també en algunes cases, si s’ha de jutjar per les reaccions de no pocs seguidors del reeixit festival televisiu.

Molts coneixien el costat artístic del company de faena de Pedro Piqueras, ja que Cantero ha participat en diverses ocasions en esdeveniments musicals en algunes emissores del nostre país. No obstant això, uns altres es van quedar bocabadats per la destresa del comunicador de les notícies de Telecinco amb la guitarra elèctrica.

Clar que molts no sols van destacar la faceta mai abans vista de David Cantero pels teleespectadors en les pantalles d’aquesta televisió, sinó que el periodista va triomfar pel seu atractiu físic davant les càmeres de ‘Sálvame Mediafest 2022’ i, sobretot, per compaginar la seua labor com a presentador d’informatius amb aquest esdeveniment tan allunyat de la serietat de la seua redacció.

Cantero i el seu grup van conquistar a tots amb la seua versió de la cançó ‘Black is black’, dels Braus, encara que el periodista no es considera cap estrela de la cançó: “Jo soc un apassionat de la música. Soc un projecte de músic, encara que porte molts anys donant-li. Però ells són músics de veritat. Ells són un tros de banda als quals els he d’agrair que siguen ací aquesta nit amb mi. Perquè cal tindre molt de valor per a ficar-se ací amb mi”.

Tal va ser l’emoció que va sentir el presentador de l’edició nocturna de ‘Informativos Telecinco’ que fins es va atrevir a fer realitat la petició fortuïta de Nuria Marín. Cantero va regalar a tota l’audiència un solo de la seua guitarra, encara que acompanyat dels seus companys de la banda, als quals els va dedicar emotives paraules, ja que ells sí que treballen professionalment amb aquest nom.

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.