David Cantero deixa a tots impactats en el plató de ‘Mediafest’

Telecinco tancava aquest dimecres el ‘Sálvame Mediafest’ amb un programa molt especial en el qual, per primera vegada, els col·laboradors no eren els protagonistes de la nit, sinó que li cedien el seu lloc a altres rostres de la cadena, especialment treballadors anònims que l’audiència no coneix i que han tingut l’oportunitat d’actuar davant d’un nombrós públic.

No obstant això, ells no van ser els únics, també van participar en el concert final, altres noms molt volguts pels espectadors com a Ion Aramendi o David Cantero, que va sorprendre a tots traient el seu costat més rocker i tocant la guitarra al costat del seu grup.

Per motius de salut, Jorge Javier Vázquez no va poder ser present, per la qual cosa van ser María Patiño i Nuria Marín les encarregades de presentar l’últim lliurament del ‘Mediafest’, i la cantant Soraya Arnelas l’encarregada d’obrir la nit d’actuacions amb la seua pròpia versió de la BSO de ‘El gran showman’.

«Queden-se ara amb el concert final de ‘Sálvame Mediafest’, us sorprendrà, us ho assegure«. El mateix Cantero feia així pas a l’esdeveniment del neorreality de la casa ‘Sálvame’ des de la taula de ‘Informativos Telecinco’. I, efectivament, va impactar a tots, per compartir amb tots els teleespectadors la seua faceta menys vista, però que més l’apassiona.

El periodista ha sigut el primer dels convidats estel·lars a trepitjar l’escenari al costat del seu grup Marengo Club al ritme de ‘Black is black’ dels Braus. Els rockers van encendre els ànims i el furor, no sols en l’estudi 6 de les instal·lacions de Mediaset España, sinó també en algunes cases, si s’ha de jutjar per les reaccions de no pocs seguidors del reeixit festival televisiu.

Molts coneixien el costat artístic del company de faena de Pedro Piqueras, ja que Cantero ha participat en diverses ocasions en esdeveniments musicals en algunes emissores del nostre país. No obstant això, uns altres es van quedar bocabadats per la destresa del comunicador de les notícies de Telecinco amb la guitarra elèctrica.

Clar que molts no sols van destacar la faceta mai abans vista de David Cantero pels teleespectadors en les pantalles d’aquesta televisió, sinó que el periodista va triomfar pel seu atractiu físic davant les càmeres de ‘Sálvame Mediafest 2022’ i, sobretot, per compaginar la seua labor com a presentador d’informatius amb aquest esdeveniment tan allunyat de la serietat de la seua redacció.

Cantero i el seu grup van conquistar a tots amb la seua versió de la cançó ‘Black is black’, dels Braus, encara que el periodista no es considera cap estrela de la cançó: “Jo soc un apassionat de la música. Soc un projecte de músic, encara que porte molts anys donant-li. Però ells són músics de veritat. Ells són un tros de banda als quals els he d’agrair que siguen ací aquesta nit amb mi. Perquè cal tindre molt de valor per a ficar-se ací amb mi”.

Tal va ser l’emoció que va sentir el presentador de l’edició nocturna de ‘Informativos Telecinco’ que fins es va atrevir a fer realitat la petició fortuïta de Nuria Marín. Cantero va regalar a tota l’audiència un solo de la seua guitarra, encara que acompanyat dels seus companys de la banda, als quals els va dedicar emotives paraules, ja que ells sí que treballen professionalment amb aquest nom.

Últimes notícies

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.