David Cantero deixa a tots impactats en el plató de ‘Mediafest’

Telecinco tancava aquest dimecres el ‘Sálvame Mediafest’ amb un programa molt especial en el qual, per primera vegada, els col·laboradors no eren els protagonistes de la nit, sinó que li cedien el seu lloc a altres rostres de la cadena, especialment treballadors anònims que l’audiència no coneix i que han tingut l’oportunitat d’actuar davant d’un nombrós públic.

No obstant això, ells no van ser els únics, també van participar en el concert final, altres noms molt volguts pels espectadors com a Ion Aramendi o David Cantero, que va sorprendre a tots traient el seu costat més rocker i tocant la guitarra al costat del seu grup.

Per motius de salut, Jorge Javier Vázquez no va poder ser present, per la qual cosa van ser María Patiño i Nuria Marín les encarregades de presentar l’últim lliurament del ‘Mediafest’, i la cantant Soraya Arnelas l’encarregada d’obrir la nit d’actuacions amb la seua pròpia versió de la BSO de ‘El gran showman’.

«Queden-se ara amb el concert final de ‘Sálvame Mediafest’, us sorprendrà, us ho assegure«. El mateix Cantero feia així pas a l’esdeveniment del neorreality de la casa ‘Sálvame’ des de la taula de ‘Informativos Telecinco’. I, efectivament, va impactar a tots, per compartir amb tots els teleespectadors la seua faceta menys vista, però que més l’apassiona.

El periodista ha sigut el primer dels convidats estel·lars a trepitjar l’escenari al costat del seu grup Marengo Club al ritme de ‘Black is black’ dels Braus. Els rockers van encendre els ànims i el furor, no sols en l’estudi 6 de les instal·lacions de Mediaset España, sinó també en algunes cases, si s’ha de jutjar per les reaccions de no pocs seguidors del reeixit festival televisiu.

Molts coneixien el costat artístic del company de faena de Pedro Piqueras, ja que Cantero ha participat en diverses ocasions en esdeveniments musicals en algunes emissores del nostre país. No obstant això, uns altres es van quedar bocabadats per la destresa del comunicador de les notícies de Telecinco amb la guitarra elèctrica.

Clar que molts no sols van destacar la faceta mai abans vista de David Cantero pels teleespectadors en les pantalles d’aquesta televisió, sinó que el periodista va triomfar pel seu atractiu físic davant les càmeres de ‘Sálvame Mediafest 2022’ i, sobretot, per compaginar la seua labor com a presentador d’informatius amb aquest esdeveniment tan allunyat de la serietat de la seua redacció.

Cantero i el seu grup van conquistar a tots amb la seua versió de la cançó ‘Black is black’, dels Braus, encara que el periodista no es considera cap estrela de la cançó: “Jo soc un apassionat de la música. Soc un projecte de músic, encara que porte molts anys donant-li. Però ells són músics de veritat. Ells són un tros de banda als quals els he d’agrair que siguen ací aquesta nit amb mi. Perquè cal tindre molt de valor per a ficar-se ací amb mi”.

Tal va ser l’emoció que va sentir el presentador de l’edició nocturna de ‘Informativos Telecinco’ que fins es va atrevir a fer realitat la petició fortuïta de Nuria Marín. Cantero va regalar a tota l’audiència un solo de la seua guitarra, encara que acompanyat dels seus companys de la banda, als quals els va dedicar emotives paraules, ja que ells sí que treballen professionalment amb aquest nom.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.