Mastodon
29.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

David Cantero deixa a tots impactats en el plató de ‘Mediafest’

Telecinco tancava aquest dimecres el ‘Sálvame Mediafest’ amb un programa molt especial en el qual, per primera vegada, els col·laboradors no eren els protagonistes de la nit, sinó que li cedien el seu lloc a altres rostres de la cadena, especialment treballadors anònims que l’audiència no coneix i que han tingut l’oportunitat d’actuar davant d’un nombrós públic.

No obstant això, ells no van ser els únics, també van participar en el concert final, altres noms molt volguts pels espectadors com a Ion Aramendi o David Cantero, que va sorprendre a tots traient el seu costat més rocker i tocant la guitarra al costat del seu grup.

Per motius de salut, Jorge Javier Vázquez no va poder ser present, per la qual cosa van ser María Patiño i Nuria Marín les encarregades de presentar l’últim lliurament del ‘Mediafest’, i la cantant Soraya Arnelas l’encarregada d’obrir la nit d’actuacions amb la seua pròpia versió de la BSO de ‘El gran showman’.

Queden-se ara amb el concert final de ‘Sálvame Mediafest’, us sorprendrà, us ho assegure“. El mateix Cantero feia així pas a l’esdeveniment del neorreality de la casa ‘Sálvame’ des de la taula de ‘Informativos Telecinco’. I, efectivament, va impactar a tots, per compartir amb tots els teleespectadors la seua faceta menys vista, però que més l’apassiona.

El periodista ha sigut el primer dels convidats estel·lars a trepitjar l’escenari al costat del seu grup Marengo Club al ritme de ‘Black is black’ dels Braus. Els rockers van encendre els ànims i el furor, no sols en l’estudi 6 de les instal·lacions de Mediaset España, sinó també en algunes cases, si s’ha de jutjar per les reaccions de no pocs seguidors del reeixit festival televisiu.

Molts coneixien el costat artístic del company de faena de Pedro Piqueras, ja que Cantero ha participat en diverses ocasions en esdeveniments musicals en algunes emissores del nostre país. No obstant això, uns altres es van quedar bocabadats per la destresa del comunicador de les notícies de Telecinco amb la guitarra elèctrica.

Clar que molts no sols van destacar la faceta mai abans vista de David Cantero pels teleespectadors en les pantalles d’aquesta televisió, sinó que el periodista va triomfar pel seu atractiu físic davant les càmeres de ‘Sálvame Mediafest 2022’ i, sobretot, per compaginar la seua labor com a presentador d’informatius amb aquest esdeveniment tan allunyat de la serietat de la seua redacció.

Cantero i el seu grup van conquistar a tots amb la seua versió de la cançó ‘Black is black’, dels Braus, encara que el periodista no es considera cap estrela de la cançó: “Jo soc un apassionat de la música. Soc un projecte de músic, encara que porte molts anys donant-li. Però ells són músics de veritat. Ells són un tros de banda als quals els he d’agrair que siguen ací aquesta nit amb mi. Perquè cal tindre molt de valor per a ficar-se ací amb mi”.

Tal va ser l’emoció que va sentir el presentador de l’edició nocturna de ‘Informativos Telecinco’ que fins es va atrevir a fer realitat la petició fortuïta de Nuria Marín. Cantero va regalar a tota l’audiència un solo de la seua guitarra, encara que acompanyat dels seus companys de la banda, als quals els va dedicar emotives paraules, ja que ells sí que treballen professionalment amb aquest nom.

Últimes notícies

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.

El jutjat de la DANA demana més mobiliari i micròfons davant l’alta assistència a testificals

El jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA sol·licita més mobiliari i cinc micròfons per a afrontar pròximes declaracions amb gran afluència.

El València Basket llança les entrades per a la seua estrena en el Roig Arena: de 15 a 300 euros

El club posa a la venda les entrades per als primers partits en el nou pavelló: Eurolliga i acb masculines i Lliga Femenina, amb preus de 15 a 300 euros.

Mompó defén que el xicotet comerç és trinxera de la llengua pròpia i anuncia noves mesures

El president de la Diputació de València reivindica al comerç de proximitat com a sustentació del valencià i reforça els premis locals amb noves accions.

Dos associacions de víctimes planten al Consell en la presentació de parcs inundables

Dos associacions de víctimes refusen assistir a la presentació del projecte per considerar-lo insuficient: hi ha 2 milions en 2026 enfront d'una obra valorada en 150 milions. Exigixen mesures concretes i la dimissió de Mazón

Llopis frega el podi a Tòquio: quart en 110 tanques amb 13.16 i a quatre centèsimes del bronze

Quique Llopis acaba quart en 110 tanques en els Mundials de Tòquio amb 13.16, a 0.04 del bronze. Satisfet amb la progressió, anuncia descans i ajustos tècnics.

Quique Llopis es queda a quatre centèsimes del bronze mundial en 110 tanques

Quique Llopis va ser quart en la final de 110 tanques del Mundial de Tòquio amb 13.16, a 0,04 del podi. L'or va ser per a l'estatunidenc Cordell Tinch amb 12.99.

Concentració demana la dimissió de Mazón davant l’obertura del curs en la Universitat d’Alacant

Unes 150 persones van rebre amb pancartes i consignes a la comitiva de l'acte d'obertura del curs de les universitats públiques valencianes en la UA. Van reclamar l'eixida de Carlos Mazón i del conseller José Antonio Rovira; l'inici es va retardar uns minuts i no va haver-hi incidents.