Demanen l’acomiadament de Paz Padilla de Sálvame

 

Cada dia una persona diferent presenta el programa de Telecinco ‘Sálvame‘ i es que sembla tota una tómbola per als espectadors, perquè és pràcticament impossible encertar qui serà el presentador o presentadora que es farà càrrec del programa en cadascuna de les vesprades que s’emet. Este divendres l’elegida per la direcció ha estat Paz Padilla, que encara que ja porta diversos anys presentant l’espai, no acaba de trobar el seu lloc i són molts els espectadors que sense cap mena de pudor, afirmen preferir a altres presentadors com Jorge Javier Vázquez o Carlota Corredera.

Els espectadors asseguren estar farts de que Paz Padilla es presente en el plató del programa sense haver-se vist la resta de programa ni haver-se informat dels temes que es tractaran. Perquè al final les seues intervencions acaben sent preguntes als col·laboradors sobre temes que ja s’han emés i que ja se saben, però que ella desconeix per estar totalment aliena en l’actualitat de la premsa rosa.

Els espectadors de ‘Sálvame’ carreguen contra Paz Padilla

A més, la mateixa Paz Padilla ha assegurat en moltes ocasions que no li interessa el món del cor, alguna cosa que no s’entén tenint en compte que en l’actualitat està presentant ‘Sálvame’ uns dos o tres dies per setmana. Però això sembla que no li importa a la còmica i que fent oïdes sordes a l’audiència continua dinamitant el programa de preguntes sense sentit i sense gens de por de preguntar evidències, davant la sorpresa dels seus companys i dels seguidors de ‘Sálvame’

 

Alguns temes que es tracten en “Sálvame” tenen important serietat és per això que la ignorància de Padilla no tindria importància si no fora per la gravetat d’alguns casos. Per exemple, el cas de la docusèrie de Rocío Carrasco i que en l’actualitat ocupa hores i hores de ‘Sálvame’, per la qual cosa se’ls demana a tots els col·laboradors que vagen a treballar sabent molt del tema per a poder aportar noves dades i opinions consistents.

Els tertulians sí que compleixen, però segons els espectadors la presentadora sembla que no fa els deures a casa. I que li dóna absolutament igual com quede el programa davant els ulls dels espectadors i també dels seus caps que,  els és igual que la presentadora no estiga a l’altura de les circumstàncies. Amb esta mena de coses és quan gana molt més pes el paper de Carlota Corredera, qui està molt més ficada en l’assumpte, actuant amb molt de tacte i delicadesa, alguna cosa que també se li exigeix a Padilla i que segons sembla, brilla per la seua absència en cadascuna de les seues aparicions televisives.

 

 

Els espectadors li exigeixen que tinga més tacte

Per altra banda, els espectadors li demanen a la presentadora que almenys actue amb tacte i no qüestione, posant en dubte el paper de Rocío Carrasco i vaja sempre a favor d’Antonio David Flores.
Alguna cosa que li fa trencar la línia editorial de la cadena i que demana als seus treballadors que siguen empàtics i que opinen des d’esta empatia tan necessària per a entendre el relat de Carrasco.

El pitjor de tot és que la presentadora aprofita la seua ignorància per a fer preguntes molt malintencionades i que busquen continuar tirant per terra l’esquinçador testimoniatge de Rocío Carrasco. La seua bona sintonia amb Antonio David Flores era més que evident en pantalla. De fet, era l’única presentadora que li tenia afecte, perquè tant Jorge Javier com Carlota ja han dit públicament que treballar amb ell era una de les pitjors coses que tenia el programa. De fet, Corredera va afirmar que quan fins i tot Antonio David no havia estat acomiadat de la cadena, no va poder dormir en pensar que l’endemà de l’emissió de la docusèrie li tocaria compartir plató amb ell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.