La denúncia que deixa a ‘Sálvame’ a les portes del tancament

 

Karmele Marchante torna a carregar contra els col·laboradors de ‘Sálvame’ i ha amenaçat als que eren els seus companys, arribant a acusar al programa de ‘Telecinco’ d’«escombriaire», és a dir, de terreny ple de fem.

 

«Este dimarts, saltant-se les meues normes, van tornar a anomenar-me en este escombriaire. Ja els vaig avisar. I ja no hi ha volta de fulla. Que es preparen! Ja m’he cansat. Me vaig enterar per terceres persones. Programa amb absència de direcció i directrius», assegurava la veterana periodista, molt enfadada.

 

 

Karmele Marchante es referix al comentari que van fer dimecres passat en el programa de ‘Telecinco’ mentres comentaven com era l’època de Tómbola en la que ella era una dels principals estrelles. A demés, la van nomenar per a una enquesta de ‘Sálvame’, preguntant si preferien a Antonio Montero o a Lydia Lozano com a col·laborador. «A Karmele la tirem perquè ho va decidir el públic», van arribar a dir amb una certa ironia.
 

Karmele Marchante ja va arremetre fa un mes contra ‘Sálvame’

No és la primera volta que Karmele carrega durament contra ‘Sálvame’, els seus col·laboradors i fins i tot els seus caps. Fa un mes, Marchante explotava en les seues xarxes socials confessant una sèrie d’històries que van impactar a tots i que fins i tot es va convertir en tendència com un dels temes més virals. Segons ella, hi havia «carreres de drogues en banys i camerinos».

«Si em continuen mencionant, escric tot el que vaig viure. Carreres de drogues en banys i camerinos, alcohol, mentides no informatives, ordres de la direcció per a desvirtuar successos per a major audiència. Nepotisme. Endogàmies amoroses per a col·locar parelles, baralles per la publicitat….», va publicar Karmele.

Últimes notícies

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.