6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

La denúncia que deixa a ‘Sálvame’ a les portes del tancament

 

Karmele Marchante torna a carregar contra els col·laboradors de ‘Sálvame’ i ha amenaçat als que eren els seus companys, arribant a acusar al programa de ‘Telecinco’ d’«escombriaire», és a dir, de terreny ple de fem.

 

«Este dimarts, saltant-se les meues normes, van tornar a anomenar-me en este escombriaire. Ja els vaig avisar. I ja no hi ha volta de fulla. Que es preparen! Ja m’he cansat. Me vaig enterar per terceres persones. Programa amb absència de direcció i directrius», assegurava la veterana periodista, molt enfadada.

 

 

Karmele Marchante es referix al comentari que van fer dimecres passat en el programa de ‘Telecinco’ mentres comentaven com era l’època de Tómbola en la que ella era una dels principals estrelles. A demés, la van nomenar per a una enquesta de ‘Sálvame’, preguntant si preferien a Antonio Montero o a Lydia Lozano com a col·laborador. «A Karmele la tirem perquè ho va decidir el públic», van arribar a dir amb una certa ironia.
 

Karmele Marchante ja va arremetre fa un mes contra ‘Sálvame’

No és la primera volta que Karmele carrega durament contra ‘Sálvame’, els seus col·laboradors i fins i tot els seus caps. Fa un mes, Marchante explotava en les seues xarxes socials confessant una sèrie d’històries que van impactar a tots i que fins i tot es va convertir en tendència com un dels temes més virals. Segons ella, hi havia «carreres de drogues en banys i camerinos».

«Si em continuen mencionant, escric tot el que vaig viure. Carreres de drogues en banys i camerinos, alcohol, mentides no informatives, ordres de la direcció per a desvirtuar successos per a major audiència. Nepotisme. Endogàmies amoroses per a col·locar parelles, baralles per la publicitat….», va publicar Karmele.

Últimes notícies

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.