La denúncia que deixa a ‘Sálvame’ a les portes del tancament

 

Karmele Marchante torna a carregar contra els col·laboradors de ‘Sálvame’ i ha amenaçat als que eren els seus companys, arribant a acusar al programa de ‘Telecinco’ d’«escombriaire», és a dir, de terreny ple de fem.

 

«Este dimarts, saltant-se les meues normes, van tornar a anomenar-me en este escombriaire. Ja els vaig avisar. I ja no hi ha volta de fulla. Que es preparen! Ja m’he cansat. Me vaig enterar per terceres persones. Programa amb absència de direcció i directrius», assegurava la veterana periodista, molt enfadada.

 

 

Karmele Marchante es referix al comentari que van fer dimecres passat en el programa de ‘Telecinco’ mentres comentaven com era l’època de Tómbola en la que ella era una dels principals estrelles. A demés, la van nomenar per a una enquesta de ‘Sálvame’, preguntant si preferien a Antonio Montero o a Lydia Lozano com a col·laborador. «A Karmele la tirem perquè ho va decidir el públic», van arribar a dir amb una certa ironia.
 

Karmele Marchante ja va arremetre fa un mes contra ‘Sálvame’

No és la primera volta que Karmele carrega durament contra ‘Sálvame’, els seus col·laboradors i fins i tot els seus caps. Fa un mes, Marchante explotava en les seues xarxes socials confessant una sèrie d’històries que van impactar a tots i que fins i tot es va convertir en tendència com un dels temes més virals. Segons ella, hi havia «carreres de drogues en banys i camerinos».

«Si em continuen mencionant, escric tot el que vaig viure. Carreres de drogues en banys i camerinos, alcohol, mentides no informatives, ordres de la direcció per a desvirtuar successos per a major audiència. Nepotisme. Endogàmies amoroses per a col·locar parelles, baralles per la publicitat….», va publicar Karmele.

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.