L’error garrafal de Jorge Javier en directe que corre com la pólvora

 

Este dijous, Jorge Javier Vázquez es va posar novament al capdavant d’una nova gala de ‘La Casa Fuerte’. Una gala que va tindre moments molt sorprenents, com els vídeos d’Asraf carregant contra la seua parella o, sense passar per alt que fins i tot Aurah Ruiz va rebre la cridada de Jesé Rodríguez que, tot i la suposada infidelitat comesa, deia estar enamorat.

 

No obstant això, a demés de tot, va haver una altra cosa que va cridar molt l’atenció dels espectadors. I no va ser altra que la ficada de pota del presentador. Un error que va fer riure enormement al públic i que s’ha convertit en ‘viral’ en les xarxes socials.

 

L’error garrafal de Vázquez

Enmig de la gala del ‘reality’, Jorge Javier va haver de fer un anunci que res tenia a vore amb el programa. En concret, va haver de donar a conèixer que warw pròxim dissabte, dia 5 de desembre, el canal Divinity, de Mediaset, anava a emetre la gala ‘Els40 Music Awards’ i ho farà en directe partir de les 21.00 hores.

 

I precisament donant esta informació és a on va ficar la pota. I és que les seues paraules van ser: «A demés de conèixer els premiats en les diferents categories, podreu disfrutar de les actuacions dels millors artistes del moment com a Dua Lupa a Christian Tangana».

 

En este moment, després de pronunciar estes paraules, al presentador li va entrar el dubte de si havia pronunciat bé este últim nom. Per això, l’equip del programa li va vindre a dir que s’havia equivocat i ell va dir: «Ah, és C. Tangana? Però és Christian Tangana, veritat? D’acord, d’acord».

Els veritables noms d’estos dos artistes

Estava clar que havia clavat la pota a l’hora d’anomenar a estos dos artistes. I és que la primera, és una cantant britànica, coneguda per singles com ‘New Love’ o ‘Be the one’, que es diu realment Dua Lipa. Una artista que va començar la seua carrera musical amb només 14 anys i que ha conseguit convertir-se en ídol de masses en mig món. Bona mostra d’això és que compta ja amb una interminable llista de premis internacionals: 3 ‘Brit Awards’, dos ‘Eurosonic Noorderslag’, 1 ‘Glamour Awards’, un ‘Grammy’, dos ‘MTV Europe Music Awards…

 

 

El segon artista a qui va fer menció no és Christian Tangana. El seu nom artístic és C. Tangana i el seu nom real és Antón Álvarez Alfaro. És un cantant madrileny que s’ha convertit en un referent en els últims anys dins el món del reggaeton, el trap i fins i tot el pop llatí. Entre les seues cançons més conegudes estan ‘Antes de morirme’, ‘Mala mujer’ o ‘Tu me dejaste de querer’. Això sense oblidar que és el coautor de la cançó ‘Malamente’, que va donar fama internacional a Rosalía, que va ser la seua parella fa temps.

 

El públic es partix amb la clavada de pota de Jorge Javier Vázquez

L’error comés per Jorge Javier durant la gala de ‘La Casa Fuerte’ va fer riure moltíssim als espectadors. I és que mostra d’això és que ràpidament les xarxes socials es van omplir de missatges que parlaven del que va passar, alguns com estos:

 

  • «Jorge Javier Vázquez està a l’avantguarda com sempre jajajaja».
  • «M’ofegue del riure».
  • «A tu t’agrada la nova Dua Lupa».
  • «Noves recomanacions per al cotxe?».

 

Això sense passar per alt, que també va haver algun espectador que es va enfadar perquè Vázquez no haguera pronunciat bé el nom d’estos artistes.

 

Per este motiu van deixar algun missatge en contra i molest com este: «Em fa vergonya que este senyor sigui del mateix país que jo». Tampoc cal molestar-se. Un error el té qualsevol. A demés, ja se sap, són coses del directe.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.