L’error garrafal de Jorge Javier en directe que corre com la pólvora

 

Este dijous, Jorge Javier Vázquez es va posar novament al capdavant d’una nova gala de ‘La Casa Fuerte’. Una gala que va tindre moments molt sorprenents, com els vídeos d’Asraf carregant contra la seua parella o, sense passar per alt que fins i tot Aurah Ruiz va rebre la cridada de Jesé Rodríguez que, tot i la suposada infidelitat comesa, deia estar enamorat.

 

No obstant això, a demés de tot, va haver una altra cosa que va cridar molt l’atenció dels espectadors. I no va ser altra que la ficada de pota del presentador. Un error que va fer riure enormement al públic i que s’ha convertit en ‘viral’ en les xarxes socials.

 

L’error garrafal de Vázquez

Enmig de la gala del ‘reality’, Jorge Javier va haver de fer un anunci que res tenia a vore amb el programa. En concret, va haver de donar a conèixer que warw pròxim dissabte, dia 5 de desembre, el canal Divinity, de Mediaset, anava a emetre la gala ‘Els40 Music Awards’ i ho farà en directe partir de les 21.00 hores.

 

I precisament donant esta informació és a on va ficar la pota. I és que les seues paraules van ser: «A demés de conèixer els premiats en les diferents categories, podreu disfrutar de les actuacions dels millors artistes del moment com a Dua Lupa a Christian Tangana».

 

En este moment, després de pronunciar estes paraules, al presentador li va entrar el dubte de si havia pronunciat bé este últim nom. Per això, l’equip del programa li va vindre a dir que s’havia equivocat i ell va dir: «Ah, és C. Tangana? Però és Christian Tangana, veritat? D’acord, d’acord».

Els veritables noms d’estos dos artistes

Estava clar que havia clavat la pota a l’hora d’anomenar a estos dos artistes. I és que la primera, és una cantant britànica, coneguda per singles com ‘New Love’ o ‘Be the one’, que es diu realment Dua Lipa. Una artista que va començar la seua carrera musical amb només 14 anys i que ha conseguit convertir-se en ídol de masses en mig món. Bona mostra d’això és que compta ja amb una interminable llista de premis internacionals: 3 ‘Brit Awards’, dos ‘Eurosonic Noorderslag’, 1 ‘Glamour Awards’, un ‘Grammy’, dos ‘MTV Europe Music Awards…

 

 

El segon artista a qui va fer menció no és Christian Tangana. El seu nom artístic és C. Tangana i el seu nom real és Antón Álvarez Alfaro. És un cantant madrileny que s’ha convertit en un referent en els últims anys dins el món del reggaeton, el trap i fins i tot el pop llatí. Entre les seues cançons més conegudes estan ‘Antes de morirme’, ‘Mala mujer’ o ‘Tu me dejaste de querer’. Això sense oblidar que és el coautor de la cançó ‘Malamente’, que va donar fama internacional a Rosalía, que va ser la seua parella fa temps.

 

El públic es partix amb la clavada de pota de Jorge Javier Vázquez

L’error comés per Jorge Javier durant la gala de ‘La Casa Fuerte’ va fer riure moltíssim als espectadors. I és que mostra d’això és que ràpidament les xarxes socials es van omplir de missatges que parlaven del que va passar, alguns com estos:

 

  • «Jorge Javier Vázquez està a l’avantguarda com sempre jajajaja».
  • «M’ofegue del riure».
  • «A tu t’agrada la nova Dua Lupa».
  • «Noves recomanacions per al cotxe?».

 

Això sense passar per alt, que també va haver algun espectador que es va enfadar perquè Vázquez no haguera pronunciat bé el nom d’estos artistes.

 

Per este motiu van deixar algun missatge en contra i molest com este: «Em fa vergonya que este senyor sigui del mateix país que jo». Tampoc cal molestar-se. Un error el té qualsevol. A demés, ja se sap, són coses del directe.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.