L’error garrafal de Jorge Javier en directe que corre com la pólvora

 

Este dijous, Jorge Javier Vázquez es va posar novament al capdavant d’una nova gala de ‘La Casa Fuerte’. Una gala que va tindre moments molt sorprenents, com els vídeos d’Asraf carregant contra la seua parella o, sense passar per alt que fins i tot Aurah Ruiz va rebre la cridada de Jesé Rodríguez que, tot i la suposada infidelitat comesa, deia estar enamorat.

 

No obstant això, a demés de tot, va haver una altra cosa que va cridar molt l’atenció dels espectadors. I no va ser altra que la ficada de pota del presentador. Un error que va fer riure enormement al públic i que s’ha convertit en ‘viral’ en les xarxes socials.

 

L’error garrafal de Vázquez

Enmig de la gala del ‘reality’, Jorge Javier va haver de fer un anunci que res tenia a vore amb el programa. En concret, va haver de donar a conèixer que warw pròxim dissabte, dia 5 de desembre, el canal Divinity, de Mediaset, anava a emetre la gala ‘Els40 Music Awards’ i ho farà en directe partir de les 21.00 hores.

 

I precisament donant esta informació és a on va ficar la pota. I és que les seues paraules van ser: «A demés de conèixer els premiats en les diferents categories, podreu disfrutar de les actuacions dels millors artistes del moment com a Dua Lupa a Christian Tangana».

 

En este moment, després de pronunciar estes paraules, al presentador li va entrar el dubte de si havia pronunciat bé este últim nom. Per això, l’equip del programa li va vindre a dir que s’havia equivocat i ell va dir: «Ah, és C. Tangana? Però és Christian Tangana, veritat? D’acord, d’acord».

Els veritables noms d’estos dos artistes

Estava clar que havia clavat la pota a l’hora d’anomenar a estos dos artistes. I és que la primera, és una cantant britànica, coneguda per singles com ‘New Love’ o ‘Be the one’, que es diu realment Dua Lipa. Una artista que va començar la seua carrera musical amb només 14 anys i que ha conseguit convertir-se en ídol de masses en mig món. Bona mostra d’això és que compta ja amb una interminable llista de premis internacionals: 3 ‘Brit Awards’, dos ‘Eurosonic Noorderslag’, 1 ‘Glamour Awards’, un ‘Grammy’, dos ‘MTV Europe Music Awards…

 

 

El segon artista a qui va fer menció no és Christian Tangana. El seu nom artístic és C. Tangana i el seu nom real és Antón Álvarez Alfaro. És un cantant madrileny que s’ha convertit en un referent en els últims anys dins el món del reggaeton, el trap i fins i tot el pop llatí. Entre les seues cançons més conegudes estan ‘Antes de morirme’, ‘Mala mujer’ o ‘Tu me dejaste de querer’. Això sense oblidar que és el coautor de la cançó ‘Malamente’, que va donar fama internacional a Rosalía, que va ser la seua parella fa temps.

 

El públic es partix amb la clavada de pota de Jorge Javier Vázquez

L’error comés per Jorge Javier durant la gala de ‘La Casa Fuerte’ va fer riure moltíssim als espectadors. I és que mostra d’això és que ràpidament les xarxes socials es van omplir de missatges que parlaven del que va passar, alguns com estos:

 

  • «Jorge Javier Vázquez està a l’avantguarda com sempre jajajaja».
  • «M’ofegue del riure».
  • «A tu t’agrada la nova Dua Lupa».
  • «Noves recomanacions per al cotxe?».

 

Això sense passar per alt, que també va haver algun espectador que es va enfadar perquè Vázquez no haguera pronunciat bé el nom d’estos artistes.

 

Per este motiu van deixar algun missatge en contra i molest com este: «Em fa vergonya que este senyor sigui del mateix país que jo». Tampoc cal molestar-se. Un error el té qualsevol. A demés, ja se sap, són coses del directe.

Últimes notícies

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.