L’error garrafal de Jorge Javier en directe que corre com la pólvora

 

Este dijous, Jorge Javier Vázquez es va posar novament al capdavant d’una nova gala de ‘La Casa Fuerte’. Una gala que va tindre moments molt sorprenents, com els vídeos d’Asraf carregant contra la seua parella o, sense passar per alt que fins i tot Aurah Ruiz va rebre la cridada de Jesé Rodríguez que, tot i la suposada infidelitat comesa, deia estar enamorat.

 

No obstant això, a demés de tot, va haver una altra cosa que va cridar molt l’atenció dels espectadors. I no va ser altra que la ficada de pota del presentador. Un error que va fer riure enormement al públic i que s’ha convertit en ‘viral’ en les xarxes socials.

 

L’error garrafal de Vázquez

Enmig de la gala del ‘reality’, Jorge Javier va haver de fer un anunci que res tenia a vore amb el programa. En concret, va haver de donar a conèixer que warw pròxim dissabte, dia 5 de desembre, el canal Divinity, de Mediaset, anava a emetre la gala ‘Els40 Music Awards’ i ho farà en directe partir de les 21.00 hores.

 

I precisament donant esta informació és a on va ficar la pota. I és que les seues paraules van ser: «A demés de conèixer els premiats en les diferents categories, podreu disfrutar de les actuacions dels millors artistes del moment com a Dua Lupa a Christian Tangana».

 

En este moment, després de pronunciar estes paraules, al presentador li va entrar el dubte de si havia pronunciat bé este últim nom. Per això, l’equip del programa li va vindre a dir que s’havia equivocat i ell va dir: «Ah, és C. Tangana? Però és Christian Tangana, veritat? D’acord, d’acord».

Els veritables noms d’estos dos artistes

Estava clar que havia clavat la pota a l’hora d’anomenar a estos dos artistes. I és que la primera, és una cantant britànica, coneguda per singles com ‘New Love’ o ‘Be the one’, que es diu realment Dua Lipa. Una artista que va començar la seua carrera musical amb només 14 anys i que ha conseguit convertir-se en ídol de masses en mig món. Bona mostra d’això és que compta ja amb una interminable llista de premis internacionals: 3 ‘Brit Awards’, dos ‘Eurosonic Noorderslag’, 1 ‘Glamour Awards’, un ‘Grammy’, dos ‘MTV Europe Music Awards…

 

 

El segon artista a qui va fer menció no és Christian Tangana. El seu nom artístic és C. Tangana i el seu nom real és Antón Álvarez Alfaro. És un cantant madrileny que s’ha convertit en un referent en els últims anys dins el món del reggaeton, el trap i fins i tot el pop llatí. Entre les seues cançons més conegudes estan ‘Antes de morirme’, ‘Mala mujer’ o ‘Tu me dejaste de querer’. Això sense oblidar que és el coautor de la cançó ‘Malamente’, que va donar fama internacional a Rosalía, que va ser la seua parella fa temps.

 

El públic es partix amb la clavada de pota de Jorge Javier Vázquez

L’error comés per Jorge Javier durant la gala de ‘La Casa Fuerte’ va fer riure moltíssim als espectadors. I és que mostra d’això és que ràpidament les xarxes socials es van omplir de missatges que parlaven del que va passar, alguns com estos:

 

  • «Jorge Javier Vázquez està a l’avantguarda com sempre jajajaja».
  • «M’ofegue del riure».
  • «A tu t’agrada la nova Dua Lupa».
  • «Noves recomanacions per al cotxe?».

 

Això sense passar per alt, que també va haver algun espectador que es va enfadar perquè Vázquez no haguera pronunciat bé el nom d’estos artistes.

 

Per este motiu van deixar algun missatge en contra i molest com este: «Em fa vergonya que este senyor sigui del mateix país que jo». Tampoc cal molestar-se. Un error el té qualsevol. A demés, ja se sap, són coses del directe.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.