7.7 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

L’error garrafal de Jorge Javier en directe que corre com la pólvora

 

Este dijous, Jorge Javier Vázquez es va posar novament al capdavant d’una nova gala de ‘La Casa Fuerte’. Una gala que va tindre moments molt sorprenents, com els vídeos d’Asraf carregant contra la seua parella o, sense passar per alt que fins i tot Aurah Ruiz va rebre la cridada de Jesé Rodríguez que, tot i la suposada infidelitat comesa, deia estar enamorat.

 

No obstant això, a demés de tot, va haver una altra cosa que va cridar molt l’atenció dels espectadors. I no va ser altra que la ficada de pota del presentador. Un error que va fer riure enormement al públic i que s’ha convertit en ‘viral’ en les xarxes socials.

 

L’error garrafal de Vázquez

Enmig de la gala del ‘reality’, Jorge Javier va haver de fer un anunci que res tenia a vore amb el programa. En concret, va haver de donar a conèixer que warw pròxim dissabte, dia 5 de desembre, el canal Divinity, de Mediaset, anava a emetre la gala ‘Els40 Music Awards’ i ho farà en directe partir de les 21.00 hores.

 

I precisament donant esta informació és a on va ficar la pota. I és que les seues paraules van ser: «A demés de conèixer els premiats en les diferents categories, podreu disfrutar de les actuacions dels millors artistes del moment com a Dua Lupa a Christian Tangana».

 

En este moment, després de pronunciar estes paraules, al presentador li va entrar el dubte de si havia pronunciat bé este últim nom. Per això, l’equip del programa li va vindre a dir que s’havia equivocat i ell va dir: «Ah, és C. Tangana? Però és Christian Tangana, veritat? D’acord, d’acord».

Els veritables noms d’estos dos artistes

Estava clar que havia clavat la pota a l’hora d’anomenar a estos dos artistes. I és que la primera, és una cantant britànica, coneguda per singles com ‘New Love’ o ‘Be the one’, que es diu realment Dua Lipa. Una artista que va començar la seua carrera musical amb només 14 anys i que ha conseguit convertir-se en ídol de masses en mig món. Bona mostra d’això és que compta ja amb una interminable llista de premis internacionals: 3 ‘Brit Awards’, dos ‘Eurosonic Noorderslag’, 1 ‘Glamour Awards’, un ‘Grammy’, dos ‘MTV Europe Music Awards…

 

 

El segon artista a qui va fer menció no és Christian Tangana. El seu nom artístic és C. Tangana i el seu nom real és Antón Álvarez Alfaro. És un cantant madrileny que s’ha convertit en un referent en els últims anys dins el món del reggaeton, el trap i fins i tot el pop llatí. Entre les seues cançons més conegudes estan ‘Antes de morirme’, ‘Mala mujer’ o ‘Tu me dejaste de querer’. Això sense oblidar que és el coautor de la cançó ‘Malamente’, que va donar fama internacional a Rosalía, que va ser la seua parella fa temps.

 

El públic es partix amb la clavada de pota de Jorge Javier Vázquez

L’error comés per Jorge Javier durant la gala de ‘La Casa Fuerte’ va fer riure moltíssim als espectadors. I és que mostra d’això és que ràpidament les xarxes socials es van omplir de missatges que parlaven del que va passar, alguns com estos:

 

  • «Jorge Javier Vázquez està a l’avantguarda com sempre jajajaja».
  • «M’ofegue del riure».
  • «A tu t’agrada la nova Dua Lupa».
  • «Noves recomanacions per al cotxe?».

 

Això sense passar per alt, que també va haver algun espectador que es va enfadar perquè Vázquez no haguera pronunciat bé el nom d’estos artistes.

 

Per este motiu van deixar algun missatge en contra i molest com este: «Em fa vergonya que este senyor sigui del mateix país que jo». Tampoc cal molestar-se. Un error el té qualsevol. A demés, ja se sap, són coses del directe.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.