20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Nova expulsió en ‘MasterChef Celebrity 6’: No em tragueu papada en la meua última entrevista

+Els concursants de Masterchef Celebrity 6

Masterchef canvia d’estratègia pensant en els més petits | RTVE

 

El seu màxim temor era estar en la prova de l’expulsió de ‘Masterchef Celebrity’ perquè no volia anar-se, però en la huitena setmana ha sigut inevitable. Eduardo Navarrete ha hagut de penjar el seu davantal i separar-se per sempre d’Arkano, la seua parella televisiva.

 

Eduardo Navarrete en 'MasterChef Celebrity'

Tant el raper com Edu han sigut els pitjors valorats pels xefs. Els davantals negres havien d’elaborar un plat amb una sèrie d’ingredients que no superaren les 600 calories, i ells, a més de passar-se bastant, no han aconseguit executar bé el menú que han presentat en el tast.

Va ser un pollastre el·lipse cuinat amb diverses fallades el que li va costar el seu pas pel programa, una elaboració qualificada de “fallida” per Pepe Rodríguez a l’hora de provar-la.

No obstant això, Navarrete va ser el que més fuetades ha rebut per part del jurat. Jordi Cruz va denominar el seu intent de pollastre farcit com un, “farcit i guarnició sense sentit“. “No has fet ni un rostit ni un guisat, sinó una cosa intermèdia. La carn no ha rebut la suficient cocció per a estar sucós i de pollastre farcit sol té l’estètica. És un tros de pollastre que dins té coses”, va afegir el cuiner, desaprovant el seu plat.

Pepe Rodríguez no es va quedar tampoc arrere i també va suspendre l’última elaboració del ja ex aspirant: “Hi ha moltes fallades en el plat. És un pimentó sofregit que el fiques en el pollastre, però com no saps quant temps deixar-lo en el forn ja vas mal temps i se’t queda enter. Aqueixa teula d’un centímetre de gruix i un aire que no sé de què és, perquè no sap a res, doncs… Això què és? Plat fallit“.

Ni Samantha Vallejo Nágera, que va intentar donar-li un toc positiu al seu veredicte, va aconseguir convéncer-li el plat presentat per Edu: “El formatge de la teula està mal fet, però està bo”. Una suma de queixes que van acabar amb l’expulsió definitiva de l’ex concursant de ‘Maestros de la costura’, els jutges de la qual, Colom Spain, Lorenzo Capile i María Escoté també han cuinat al seu costat com convidats estrela al programa.

No obstant això, per al jove, haver arribat fins a aqueix punt va ser digne de celebració. “No em vaig amb pena, perquè estic satisfet. Haver tirat a Terelu Campos, a Victoria Abril… ni en els meus somnis. Això sí, he sigut un pocavergonya, però és que soc així. No puc fingir el contrari”, va dir en conéixer la notícia en l’entrevista amb Rodríguez.

Això sí, no sense abans mostrar la seua preocupació per si li eixia papada en el seu moment estel·lar, evidenciant el coqueto que és fins al final. Miki Nadal va destacar que el millor disseny del jove era la seua personalitat, i Verónica Forqué va presumir d’haver-li preguntat diversos vestits.

“Jo ací m’he fet el meu agost, he arrasat. I això que jo pensava que la gent ja s’havia oblidat de mi”… va reflexionar Navarrete. Però no tot van ser paraules boniques en el seu comiat, perquè durant la valoració del seu plat, el dissenyador va tindre una topada amb Rodríguez, que li va etzibar que la seua actitud estava sent irrespectuosa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.

La jutgessa de la DANA demana a Telegram i WhatsApp els missatges de Conca del 29-O

La magistrada demana per via internacional a Telegram i a WhatsApp els missatges de José Manuel Cuenca del 29-O. La mesura seguix a un informe de la Guàrdia Civil sobre les dificultats per a recuperar-los.

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.