Nova expulsió en ‘MasterChef Celebrity 6’: No em tragueu papada en la meua última entrevista

+Els concursants de Masterchef Celebrity 6

Masterchef canvia d’estratègia pensant en els més petits | RTVE

 

El seu màxim temor era estar en la prova de l’expulsió de ‘Masterchef Celebrity’ perquè no volia anar-se, però en la huitena setmana ha sigut inevitable. Eduardo Navarrete ha hagut de penjar el seu davantal i separar-se per sempre d’Arkano, la seua parella televisiva.

 

Eduardo Navarrete en 'MasterChef Celebrity'

Tant el raper com Edu han sigut els pitjors valorats pels xefs. Els davantals negres havien d’elaborar un plat amb una sèrie d’ingredients que no superaren les 600 calories, i ells, a més de passar-se bastant, no han aconseguit executar bé el menú que han presentat en el tast.

Va ser un pollastre el·lipse cuinat amb diverses fallades el que li va costar el seu pas pel programa, una elaboració qualificada de “fallida” per Pepe Rodríguez a l’hora de provar-la.

No obstant això, Navarrete va ser el que més fuetades ha rebut per part del jurat. Jordi Cruz va denominar el seu intent de pollastre farcit com un, “farcit i guarnició sense sentit“. “No has fet ni un rostit ni un guisat, sinó una cosa intermèdia. La carn no ha rebut la suficient cocció per a estar sucós i de pollastre farcit sol té l’estètica. És un tros de pollastre que dins té coses”, va afegir el cuiner, desaprovant el seu plat.

Pepe Rodríguez no es va quedar tampoc arrere i també va suspendre l’última elaboració del ja ex aspirant: “Hi ha moltes fallades en el plat. És un pimentó sofregit que el fiques en el pollastre, però com no saps quant temps deixar-lo en el forn ja vas mal temps i se’t queda enter. Aqueixa teula d’un centímetre de gruix i un aire que no sé de què és, perquè no sap a res, doncs… Això què és? Plat fallit“.

Ni Samantha Vallejo Nágera, que va intentar donar-li un toc positiu al seu veredicte, va aconseguir convéncer-li el plat presentat per Edu: “El formatge de la teula està mal fet, però està bo”. Una suma de queixes que van acabar amb l’expulsió definitiva de l’ex concursant de ‘Maestros de la costura’, els jutges de la qual, Colom Spain, Lorenzo Capile i María Escoté també han cuinat al seu costat com convidats estrela al programa.

No obstant això, per al jove, haver arribat fins a aqueix punt va ser digne de celebració. “No em vaig amb pena, perquè estic satisfet. Haver tirat a Terelu Campos, a Victoria Abril… ni en els meus somnis. Això sí, he sigut un pocavergonya, però és que soc així. No puc fingir el contrari”, va dir en conéixer la notícia en l’entrevista amb Rodríguez.

Això sí, no sense abans mostrar la seua preocupació per si li eixia papada en el seu moment estel·lar, evidenciant el coqueto que és fins al final. Miki Nadal va destacar que el millor disseny del jove era la seua personalitat, i Verónica Forqué va presumir d’haver-li preguntat diversos vestits.

“Jo ací m’he fet el meu agost, he arrasat. I això que jo pensava que la gent ja s’havia oblidat de mi”… va reflexionar Navarrete. Però no tot van ser paraules boniques en el seu comiat, perquè durant la valoració del seu plat, el dissenyador va tindre una topada amb Rodríguez, que li va etzibar que la seua actitud estava sent irrespectuosa.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.

La vaga mèdica deixa prop de 270.000 pacients sense atendre en la Comunitat Valenciana

La vaga mèdica intermitent en la Comunitat Valenciana ha provocat que quasi 270.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de cirurgies i consultes ajornades i un fort xoc entre sindicats i Conselleria per les xifres de seguiment.

Va unir Municipalista porta a les Corts més de 11.000 firmes per a rebaixar la barrera electoral del 5 al 3 per cent

Va unir Municipalista registra en Les Corts més de 11.000 firmes per a tramitar una iniciativa legislativa popular que rebaixe la barrera electoral del 5 al 3 per cent i compute els vots per província.

CCOO denuncia que l’Hospital de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada

CCOO assegura que el Departament de Salut de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada, mentres l'hospital defén que la mesura ha reduït les llistes d'espera.

Compromís tanca files amb Mónica Oltra i l’assenyala com a futura alcaldessa de València

Joan Baldoví i Papi Robles destaquen el consens intern en Compromís perquè Mónica Oltra encapçale la candidatura a l'Alcaldia de València i descarten una fractura en la coalició.