Nova expulsió en ‘MasterChef Celebrity 6’: No em tragueu papada en la meua última entrevista

+Els concursants de Masterchef Celebrity 6

Masterchef canvia d’estratègia pensant en els més petits | RTVE

 

El seu màxim temor era estar en la prova de l’expulsió de ‘Masterchef Celebrity’ perquè no volia anar-se, però en la huitena setmana ha sigut inevitable. Eduardo Navarrete ha hagut de penjar el seu davantal i separar-se per sempre d’Arkano, la seua parella televisiva.

 

Eduardo Navarrete en 'MasterChef Celebrity'

Tant el raper com Edu han sigut els pitjors valorats pels xefs. Els davantals negres havien d’elaborar un plat amb una sèrie d’ingredients que no superaren les 600 calories, i ells, a més de passar-se bastant, no han aconseguit executar bé el menú que han presentat en el tast.

Va ser un pollastre el·lipse cuinat amb diverses fallades el que li va costar el seu pas pel programa, una elaboració qualificada de «fallida» per Pepe Rodríguez a l’hora de provar-la.

No obstant això, Navarrete va ser el que més fuetades ha rebut per part del jurat. Jordi Cruz va denominar el seu intent de pollastre farcit com un, «farcit i guarnició sense sentit«. «No has fet ni un rostit ni un guisat, sinó una cosa intermèdia. La carn no ha rebut la suficient cocció per a estar sucós i de pollastre farcit sol té l’estètica. És un tros de pollastre que dins té coses», va afegir el cuiner, desaprovant el seu plat.

Pepe Rodríguez no es va quedar tampoc arrere i també va suspendre l’última elaboració del ja ex aspirant: «Hi ha moltes fallades en el plat. És un pimentó sofregit que el fiques en el pollastre, però com no saps quant temps deixar-lo en el forn ja vas mal temps i se’t queda enter. Aqueixa teula d’un centímetre de gruix i un aire que no sé de què és, perquè no sap a res, doncs… Això què és? Plat fallit«.

Ni Samantha Vallejo Nágera, que va intentar donar-li un toc positiu al seu veredicte, va aconseguir convéncer-li el plat presentat per Edu: «El formatge de la teula està mal fet, però està bo». Una suma de queixes que van acabar amb l’expulsió definitiva de l’ex concursant de ‘Maestros de la costura’, els jutges de la qual, Colom Spain, Lorenzo Capile i María Escoté també han cuinat al seu costat com convidats estrela al programa.

No obstant això, per al jove, haver arribat fins a aqueix punt va ser digne de celebració. «No em vaig amb pena, perquè estic satisfet. Haver tirat a Terelu Campos, a Victoria Abril… ni en els meus somnis. Això sí, he sigut un pocavergonya, però és que soc així. No puc fingir el contrari», va dir en conéixer la notícia en l’entrevista amb Rodríguez.

Això sí, no sense abans mostrar la seua preocupació per si li eixia papada en el seu moment estel·lar, evidenciant el coqueto que és fins al final. Miki Nadal va destacar que el millor disseny del jove era la seua personalitat, i Verónica Forqué va presumir d’haver-li preguntat diversos vestits.

«Jo ací m’he fet el meu agost, he arrasat. I això que jo pensava que la gent ja s’havia oblidat de mi»… va reflexionar Navarrete. Però no tot van ser paraules boniques en el seu comiat, perquè durant la valoració del seu plat, el dissenyador va tindre una topada amb Rodríguez, que li va etzibar que la seua actitud estava sent irrespectuosa.

 

Últimes notícies

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.