Nova expulsió en ‘MasterChef Celebrity 6’: No em tragueu papada en la meua última entrevista

+Els concursants de Masterchef Celebrity 6

Masterchef canvia d’estratègia pensant en els més petits | RTVE

 

El seu màxim temor era estar en la prova de l’expulsió de ‘Masterchef Celebrity’ perquè no volia anar-se, però en la huitena setmana ha sigut inevitable. Eduardo Navarrete ha hagut de penjar el seu davantal i separar-se per sempre d’Arkano, la seua parella televisiva.

 

Eduardo Navarrete en 'MasterChef Celebrity'

Tant el raper com Edu han sigut els pitjors valorats pels xefs. Els davantals negres havien d’elaborar un plat amb una sèrie d’ingredients que no superaren les 600 calories, i ells, a més de passar-se bastant, no han aconseguit executar bé el menú que han presentat en el tast.

Va ser un pollastre el·lipse cuinat amb diverses fallades el que li va costar el seu pas pel programa, una elaboració qualificada de «fallida» per Pepe Rodríguez a l’hora de provar-la.

No obstant això, Navarrete va ser el que més fuetades ha rebut per part del jurat. Jordi Cruz va denominar el seu intent de pollastre farcit com un, «farcit i guarnició sense sentit«. «No has fet ni un rostit ni un guisat, sinó una cosa intermèdia. La carn no ha rebut la suficient cocció per a estar sucós i de pollastre farcit sol té l’estètica. És un tros de pollastre que dins té coses», va afegir el cuiner, desaprovant el seu plat.

Pepe Rodríguez no es va quedar tampoc arrere i també va suspendre l’última elaboració del ja ex aspirant: «Hi ha moltes fallades en el plat. És un pimentó sofregit que el fiques en el pollastre, però com no saps quant temps deixar-lo en el forn ja vas mal temps i se’t queda enter. Aqueixa teula d’un centímetre de gruix i un aire que no sé de què és, perquè no sap a res, doncs… Això què és? Plat fallit«.

Ni Samantha Vallejo Nágera, que va intentar donar-li un toc positiu al seu veredicte, va aconseguir convéncer-li el plat presentat per Edu: «El formatge de la teula està mal fet, però està bo». Una suma de queixes que van acabar amb l’expulsió definitiva de l’ex concursant de ‘Maestros de la costura’, els jutges de la qual, Colom Spain, Lorenzo Capile i María Escoté també han cuinat al seu costat com convidats estrela al programa.

No obstant això, per al jove, haver arribat fins a aqueix punt va ser digne de celebració. «No em vaig amb pena, perquè estic satisfet. Haver tirat a Terelu Campos, a Victoria Abril… ni en els meus somnis. Això sí, he sigut un pocavergonya, però és que soc així. No puc fingir el contrari», va dir en conéixer la notícia en l’entrevista amb Rodríguez.

Això sí, no sense abans mostrar la seua preocupació per si li eixia papada en el seu moment estel·lar, evidenciant el coqueto que és fins al final. Miki Nadal va destacar que el millor disseny del jove era la seua personalitat, i Verónica Forqué va presumir d’haver-li preguntat diversos vestits.

«Jo ací m’he fet el meu agost, he arrasat. I això que jo pensava que la gent ja s’havia oblidat de mi»… va reflexionar Navarrete. Però no tot van ser paraules boniques en el seu comiat, perquè durant la valoració del seu plat, el dissenyador va tindre una topada amb Rodríguez, que li va etzibar que la seua actitud estava sent irrespectuosa.

 

Últimes notícies

Simulacre a la platja del Postiguet amb moto aquàtica i dron per a millorar els rescats

El servici de Salvament i Socorrisme i la Unitat de Platges de la Policia Local d'Alacant han provat al Postiguet un protocol de rescat amb moto aquàtica i dron per a comprovar el temps de resposta davant una emergència en l'aigua.

Cárdenas afronta la final amb el Barça complint el somni de jugar contra els seus ídols

El base del Valencia Basket Álvaro Cárdenas ha explicat que és una il·lusió especial disputar la final de la Lliga Endesa contra el Barça i enfrontar-se a bases com Nico Laprovittola, jugadors que havia seguit per televisió.

El nou trasvasament Tajo-Segura aportarà 120 hectòmetres cúbics en juny i juliol

La Comissió d'Explotació de l'Aqüeducte Tajo-Segura ha autoritzat un nou enviament de 120 hectòmetres cúbics per als mesos de juny i juliol, 60 cada mes, mentres els municipis riberenys critiquen que encara no s'han actualitzat les regles d'explotació.

Els pantans del Xúquer i del Segura perden aigua però resisten millor que la mitjana estatal

Les reserves dels pantans del Xúquer i del Segura han baixat un 0,8 % i un 0,3 % en lúltima setmana, per davall del descens mitjà espanyol del 0,9 %, ambdós per damunt del 50 % de la seua capacitat.

Estudiants de la UMH busquen el podi de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26

Un equip d’estudiants de la UMH d’Elx competirà del 24 al 29 de juny al circuit polonés de Silesia Ring amb el prototip Dátil 26, amb l’objectiu declarat de pujar al podi de la Shell Eco-Marathon Europe and Africa 2026.

Sis de cada deu espanyols gasten uns 20 euros en tapes almenys una volta a la setmana

El 65 % dels espanyols ix de tapes almenys una vegada a la setmana i gasta fins a 20 euros per ocasió. El sector busca ara que el tapeo siga reconegut com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO.

Les primeres peces de la Foguera Oficial ja ocupen la plaça de l’Ajuntament d’Alacant

Les primeres peces de ‘Singulares’, la Foguera Oficial d’Alacant de Pedro Espadero, ja han arribat a la plaça de l’Ajuntament, on este dimecres està previst alçar el gran remat amb l’ajuda de grues.

Mor un home en una baralla amb armes blanques a Aldaia i hi ha dos detinguts

Un home ha mort en una baralla amb armes blanques a Aldaia i dos més han sigut detinguts. La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació.