Nova expulsió en ‘MasterChef Celebrity 6’: No em tragueu papada en la meua última entrevista

+Els concursants de Masterchef Celebrity 6

Masterchef canvia d’estratègia pensant en els més petits | RTVE

 

El seu màxim temor era estar en la prova de l’expulsió de ‘Masterchef Celebrity’ perquè no volia anar-se, però en la huitena setmana ha sigut inevitable. Eduardo Navarrete ha hagut de penjar el seu davantal i separar-se per sempre d’Arkano, la seua parella televisiva.

 

Eduardo Navarrete en 'MasterChef Celebrity'

Tant el raper com Edu han sigut els pitjors valorats pels xefs. Els davantals negres havien d’elaborar un plat amb una sèrie d’ingredients que no superaren les 600 calories, i ells, a més de passar-se bastant, no han aconseguit executar bé el menú que han presentat en el tast.

Va ser un pollastre el·lipse cuinat amb diverses fallades el que li va costar el seu pas pel programa, una elaboració qualificada de «fallida» per Pepe Rodríguez a l’hora de provar-la.

No obstant això, Navarrete va ser el que més fuetades ha rebut per part del jurat. Jordi Cruz va denominar el seu intent de pollastre farcit com un, «farcit i guarnició sense sentit«. «No has fet ni un rostit ni un guisat, sinó una cosa intermèdia. La carn no ha rebut la suficient cocció per a estar sucós i de pollastre farcit sol té l’estètica. És un tros de pollastre que dins té coses», va afegir el cuiner, desaprovant el seu plat.

Pepe Rodríguez no es va quedar tampoc arrere i també va suspendre l’última elaboració del ja ex aspirant: «Hi ha moltes fallades en el plat. És un pimentó sofregit que el fiques en el pollastre, però com no saps quant temps deixar-lo en el forn ja vas mal temps i se’t queda enter. Aqueixa teula d’un centímetre de gruix i un aire que no sé de què és, perquè no sap a res, doncs… Això què és? Plat fallit«.

Ni Samantha Vallejo Nágera, que va intentar donar-li un toc positiu al seu veredicte, va aconseguir convéncer-li el plat presentat per Edu: «El formatge de la teula està mal fet, però està bo». Una suma de queixes que van acabar amb l’expulsió definitiva de l’ex concursant de ‘Maestros de la costura’, els jutges de la qual, Colom Spain, Lorenzo Capile i María Escoté també han cuinat al seu costat com convidats estrela al programa.

No obstant això, per al jove, haver arribat fins a aqueix punt va ser digne de celebració. «No em vaig amb pena, perquè estic satisfet. Haver tirat a Terelu Campos, a Victoria Abril… ni en els meus somnis. Això sí, he sigut un pocavergonya, però és que soc així. No puc fingir el contrari», va dir en conéixer la notícia en l’entrevista amb Rodríguez.

Això sí, no sense abans mostrar la seua preocupació per si li eixia papada en el seu moment estel·lar, evidenciant el coqueto que és fins al final. Miki Nadal va destacar que el millor disseny del jove era la seua personalitat, i Verónica Forqué va presumir d’haver-li preguntat diversos vestits.

«Jo ací m’he fet el meu agost, he arrasat. I això que jo pensava que la gent ja s’havia oblidat de mi»… va reflexionar Navarrete. Però no tot van ser paraules boniques en el seu comiat, perquè durant la valoració del seu plat, el dissenyador va tindre una topada amb Rodríguez, que li va etzibar que la seua actitud estava sent irrespectuosa.

 

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.