‘Supervivientes 2020’, a punt de firmar el contracte amb la seua participant estrella

Rocío Flores en una de sus intervenciones como defensora de su padre en 'GH VIP 7'

Rocío Flores ha estat temptada en diferents edicions | La Coctelera

Després del fixatge d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes‘, pocs són els noms que poden superar la jugada mestra de Telecinco. Però ara hi ha un nom que sona amb més força que mai i que, segons pareix, estaria molt prop de convertir-se en concursant de la nova edició del concurs de convivència i que s’estrenaria en els primers mesos del 2020. Rocío Flores, la filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, es trobaria en una fase de negociació molt avançada amb la productora que s’encarrega de ‘Supervivientes’ i que, de ser d’eixa manera, es convertiria en la concursant millor pagada de la nova edició.

 

Segons avança la revista ‘Lecturas’, les dos bandes estarien veient molt viables les condicions que s’oferixen i estarien a pocs dies de signar el precontracte que vincularia a la jove amb un dels formats estrella del canal principal de Mediaset.

 

Una negociació del passat

La intenció d’incorporar a Rocío Flores en ‘Supervivientes’ no seria nova i ja s’hauria plantejat just fa un any, però les condicions econòmiques s’haurien complicat, a causa de l’entrada d’Isabel Pantoja, que hauria eclipsat els altres contractes. Ara, parei que l’arribada de Flores estaria en el seu millor moment, coincidint amb la recent defensa que li ha fet a son pare en els platós de televisió durant ‘Gran Hermano VIP’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.