‘Supervivientes 2020’, a punt de firmar el contracte amb la seua participant estrella

Rocío Flores en una de sus intervenciones como defensora de su padre en 'GH VIP 7'

Rocío Flores ha estat temptada en diferents edicions | La Coctelera

Després del fixatge d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes‘, pocs són els noms que poden superar la jugada mestra de Telecinco. Però ara hi ha un nom que sona amb més força que mai i que, segons pareix, estaria molt prop de convertir-se en concursant de la nova edició del concurs de convivència i que s’estrenaria en els primers mesos del 2020. Rocío Flores, la filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, es trobaria en una fase de negociació molt avançada amb la productora que s’encarrega de ‘Supervivientes’ i que, de ser d’eixa manera, es convertiria en la concursant millor pagada de la nova edició.

 

Segons avança la revista ‘Lecturas’, les dos bandes estarien veient molt viables les condicions que s’oferixen i estarien a pocs dies de signar el precontracte que vincularia a la jove amb un dels formats estrella del canal principal de Mediaset.

 

Una negociació del passat

La intenció d’incorporar a Rocío Flores en ‘Supervivientes’ no seria nova i ja s’hauria plantejat just fa un any, però les condicions econòmiques s’haurien complicat, a causa de l’entrada d’Isabel Pantoja, que hauria eclipsat els altres contractes. Ara, parei que l’arribada de Flores estaria en el seu millor moment, coincidint amb la recent defensa que li ha fet a son pare en els platós de televisió durant ‘Gran Hermano VIP’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.