‘Supervivientes 2020’, a punt de firmar el contracte amb la seua participant estrella

Rocío Flores en una de sus intervenciones como defensora de su padre en 'GH VIP 7'

Rocío Flores ha estat temptada en diferents edicions | La Coctelera

Després del fixatge d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes‘, pocs són els noms que poden superar la jugada mestra de Telecinco. Però ara hi ha un nom que sona amb més força que mai i que, segons pareix, estaria molt prop de convertir-se en concursant de la nova edició del concurs de convivència i que s’estrenaria en els primers mesos del 2020. Rocío Flores, la filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, es trobaria en una fase de negociació molt avançada amb la productora que s’encarrega de ‘Supervivientes’ i que, de ser d’eixa manera, es convertiria en la concursant millor pagada de la nova edició.

 

Segons avança la revista ‘Lecturas’, les dos bandes estarien veient molt viables les condicions que s’oferixen i estarien a pocs dies de signar el precontracte que vincularia a la jove amb un dels formats estrella del canal principal de Mediaset.

 

Una negociació del passat

La intenció d’incorporar a Rocío Flores en ‘Supervivientes’ no seria nova i ja s’hauria plantejat just fa un any, però les condicions econòmiques s’haurien complicat, a causa de l’entrada d’Isabel Pantoja, que hauria eclipsat els altres contractes. Ara, parei que l’arribada de Flores estaria en el seu millor moment, coincidint amb la recent defensa que li ha fet a son pare en els platós de televisió durant ‘Gran Hermano VIP’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.