‘Supervivientes 2020’, a punt de firmar el contracte amb la seua participant estrella

Rocío Flores en una de sus intervenciones como defensora de su padre en 'GH VIP 7'

Rocío Flores ha estat temptada en diferents edicions | La Coctelera

Després del fixatge d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes‘, pocs són els noms que poden superar la jugada mestra de Telecinco. Però ara hi ha un nom que sona amb més força que mai i que, segons pareix, estaria molt prop de convertir-se en concursant de la nova edició del concurs de convivència i que s’estrenaria en els primers mesos del 2020. Rocío Flores, la filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, es trobaria en una fase de negociació molt avançada amb la productora que s’encarrega de ‘Supervivientes’ i que, de ser d’eixa manera, es convertiria en la concursant millor pagada de la nova edició.

 

Segons avança la revista ‘Lecturas’, les dos bandes estarien veient molt viables les condicions que s’oferixen i estarien a pocs dies de signar el precontracte que vincularia a la jove amb un dels formats estrella del canal principal de Mediaset.

 

Una negociació del passat

La intenció d’incorporar a Rocío Flores en ‘Supervivientes’ no seria nova i ja s’hauria plantejat just fa un any, però les condicions econòmiques s’haurien complicat, a causa de l’entrada d’Isabel Pantoja, que hauria eclipsat els altres contractes. Ara, parei que l’arribada de Flores estaria en el seu millor moment, coincidint amb la recent defensa que li ha fet a son pare en els platós de televisió durant ‘Gran Hermano VIP’.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.