‘Supervivientes 2020’, a punt de firmar el contracte amb la seua participant estrella

Rocío Flores en una de sus intervenciones como defensora de su padre en 'GH VIP 7'

Rocío Flores ha estat temptada en diferents edicions | La Coctelera

Després del fixatge d’Isabel Pantoja per ‘Supervivientes‘, pocs són els noms que poden superar la jugada mestra de Telecinco. Però ara hi ha un nom que sona amb més força que mai i que, segons pareix, estaria molt prop de convertir-se en concursant de la nova edició del concurs de convivència i que s’estrenaria en els primers mesos del 2020. Rocío Flores, la filla d’Antonio David Flores i Rocío Carrasco, es trobaria en una fase de negociació molt avançada amb la productora que s’encarrega de ‘Supervivientes’ i que, de ser d’eixa manera, es convertiria en la concursant millor pagada de la nova edició.

 

Segons avança la revista ‘Lecturas’, les dos bandes estarien veient molt viables les condicions que s’oferixen i estarien a pocs dies de signar el precontracte que vincularia a la jove amb un dels formats estrella del canal principal de Mediaset.

 

Una negociació del passat

La intenció d’incorporar a Rocío Flores en ‘Supervivientes’ no seria nova i ja s’hauria plantejat just fa un any, però les condicions econòmiques s’haurien complicat, a causa de l’entrada d’Isabel Pantoja, que hauria eclipsat els altres contractes. Ara, parei que l’arribada de Flores estaria en el seu millor moment, coincidint amb la recent defensa que li ha fet a son pare en els platós de televisió durant ‘Gran Hermano VIP’.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.