Una nova incorporació podria fer perdre el treball a algun col·laborador de ‘Sálvame’

Son alguns els concursants de realitys que després del seu pas per estos formats consegueixen provar sort com a col·laboradors de programes de televisió, però pocs acaben consolidant el seu lloc i mantenint-se en el pas del temps dins de les plantilles dels programes.

 

El nou col·laborador de ‘Sálvame’ no té el benefici del dubte perquè ja ha estat treballant com a col·laborador, sent un dels millors pagats i que, a més, compta amb el reconeixement de molts dels directius de televisió. Antonio David Flores apareixia en les altures del programa, a on anunciava la seua incorporació en el programa de les vesprades de Telecinco. La seua primera vesprada no ha sigut fàcil perquè ha hagut de donar resposta a moltes de les disputes que té obertes a conseqüència del seu pas per ‘Gran Hermano VIP».

 

Uns companys molt preocupats

Quan Carlota Corredera anunciava fa uns dies la possibilitat de què Antonio David s’incorporara al programa, saltaven totes les alarmes pel que podria ser la ressituació de les cadires dels tertulians. Este fixatge podria implicar que alguns dels tertulians perderen dies de faena i que, fins i tot, algun deixara de participar en el programa. De moment, el programa no ha parlat d’esta opció i el mateix Flores ha dit que no ve amb la intenció de llevar-li el treball a ningú.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.