Una nova incorporació podria fer perdre el treball a algun col·laborador de ‘Sálvame’

Son alguns els concursants de realitys que després del seu pas per estos formats consegueixen provar sort com a col·laboradors de programes de televisió, però pocs acaben consolidant el seu lloc i mantenint-se en el pas del temps dins de les plantilles dels programes.

 

El nou col·laborador de ‘Sálvame’ no té el benefici del dubte perquè ja ha estat treballant com a col·laborador, sent un dels millors pagats i que, a més, compta amb el reconeixement de molts dels directius de televisió. Antonio David Flores apareixia en les altures del programa, a on anunciava la seua incorporació en el programa de les vesprades de Telecinco. La seua primera vesprada no ha sigut fàcil perquè ha hagut de donar resposta a moltes de les disputes que té obertes a conseqüència del seu pas per ‘Gran Hermano VIP”.

 

Uns companys molt preocupats

Quan Carlota Corredera anunciava fa uns dies la possibilitat de què Antonio David s’incorporara al programa, saltaven totes les alarmes pel que podria ser la ressituació de les cadires dels tertulians. Este fixatge podria implicar que alguns dels tertulians perderen dies de faena i que, fins i tot, algun deixara de participar en el programa. De moment, el programa no ha parlat d’esta opció i el mateix Flores ha dit que no ve amb la intenció de llevar-li el treball a ningú.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera i Arcadi España dirigirà Hisenda

Pedro Sánchez nomena a Carlos Cuerpo vicepresident primer i a Arcadi España ministre d'Hisenda en substitució de María Jesús Montero, candidata del PSOE a Andalusia.

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.