12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Una nova incorporació podria fer perdre el treball a algun col·laborador de ‘Sálvame’

Son alguns els concursants de realitys que després del seu pas per estos formats consegueixen provar sort com a col·laboradors de programes de televisió, però pocs acaben consolidant el seu lloc i mantenint-se en el pas del temps dins de les plantilles dels programes.

 

El nou col·laborador de ‘Sálvame’ no té el benefici del dubte perquè ja ha estat treballant com a col·laborador, sent un dels millors pagats i que, a més, compta amb el reconeixement de molts dels directius de televisió. Antonio David Flores apareixia en les altures del programa, a on anunciava la seua incorporació en el programa de les vesprades de Telecinco. La seua primera vesprada no ha sigut fàcil perquè ha hagut de donar resposta a moltes de les disputes que té obertes a conseqüència del seu pas per ‘Gran Hermano VIP”.

 

Uns companys molt preocupats

Quan Carlota Corredera anunciava fa uns dies la possibilitat de què Antonio David s’incorporara al programa, saltaven totes les alarmes pel que podria ser la ressituació de les cadires dels tertulians. Este fixatge podria implicar que alguns dels tertulians perderen dies de faena i que, fins i tot, algun deixara de participar en el programa. De moment, el programa no ha parlat d’esta opció i el mateix Flores ha dit que no ve amb la intenció de llevar-li el treball a ningú.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València Basket i AS Mònaco xoquen en la zona alta de l’Eurolliga amb estils oposats en atac

Dos equips en ratxa s'enfronten este dijous en el Roig Arena, separats per un triomf, per a mesurar dos atacs molt productius i oposats. La pintura i el triple es perfilen com a claus en un partit amb impacte directe en la classificació.

La jutgessa de la dana cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La magistrada que investiga la gestió de la dana ha citat al subsecretari de Justícia i a dos advocats per les contradiccions entre un informe i una versió prèvia. El jutjat afig a la causa l'informe de l'Advocacia i els wasaps Feijoo-Mazon amb acta notarial.

El València encarrila el fitxatge de Sadiq Umar després del seu comiat en Zubieta

El València veu encaminada l'arribada de Sadiq Umar i el davanter s'ha acomiadat dels seus companys en Zubieta. Els clubs negocien un traspàs definitiu.

El PP insta el PSPV a publicar les seues comunicacions de la dana i reclama transparència

Fernando Pastor ha reclamat al PSPV que faça públiques les seues comunicacions del 29 d'octubre de 2024, com ja ha fet el PP. També ha anomenat a consensos en Les Corts i ha alertat de riscos per a la Comunitat davant la reunió Sánchez-ERC.

Compromís denuncia un Nadal a València amb transport col·lapsat i boicot a vianants

Compromís ha acusat a María José Catalá d'impulsar el cotxe privat durant Nadal i de deixar el transport públic desbordat. La coalició reclama una reforma ambiciosa en Colón i advertix de costos per la falta de ZBE.

Indonèsia amplia dos dies la busca del menor valencià desaparegut després del naufragi

Les autoritats indonèsies van estendre fins al divendres el dispositiu per a localitzar al xiquet de 10 anys desaparegut després del naufragi. La pròrroga arriba després d'un dia sense troballes i després de recuperar el cos de Mateo, de 9 anys.

El València visitarà al Burgos i l’Elx al Betis en els octaus de la Copa del Rei

El sorteig d'octaus de la Copa del Rei va aparellar al València amb el Burgos i a l'Elx amb el Betis. La ronda es jugarà entre el 13 i el 15 de gener a partit únic.

Dimitrievski pot jugar en LaLiga amb el València més d’un any després

Stole Dimitrievski es perfila per a tornar a la Lliga amb el València per la lesió de Julen Agirrezabala, més d'un any després del seu últim partit. Carlos Corberán valora també a Cristian Rivero.