12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Irene Rosales parla en Telecinco de la seua mala relació amb Chabelita

 

Anabel Pantoja, sense parlar, ho ha dit tot. La neboda preferida d’Isabel Pantoja va entrar este dimecres en la casa de ‘GH Vip 7’ i amb la seua entrada va deixar moltes coses clares sobre la situació que viu la seua família.

 

Des de la participació de la Pantoja en ‘Supervivientes’, es va fer públic que Chabelita i Kiko Rivera no passen pel seu millor moment com a germans. De fet, els dos han manifestat tindre una mala relació que va començar per un comentari de Chabelita sobre la dona del seu germà, Irene Rosales.

 

Irene defendrà a Anabel en el plató de Telecinco

I, precisament, Irene ha sigut triada per Anabel per a ser la seua defensora en els platós mentres dure dins del concurs de Telecinco. Cal recordar que Chabelita, durant les seues diferents participacions en concursos, sempre ha cedit la seua confiança a la seua cosina per a que la defenguera. No ha passat ara al revés, quan Anabel ha deixat plantada a Chabelita i li ha cedit el paper de representant a la dona del seu cosí.

 

Aprofitant, per tant, la visita d’Irene en el plató de ‘GH Vip 7’, Jorge Javier Vázquez no va poder deixar passar l’oportunitat de preguntar-li sobre la nova carrera musical que acaba d’iniciar la seua cunyada. Està previst que la presentació del single de la filla menuda de la Pantoja tinga lloc en els pròxims dies, això no obstant, Irene va assegurar que, com ara no tenen una bona relació, el més segur és que no vaja.

 

«Ara mateixa no estem bé. Per això crec que no aniré», va sentenciar. Estes dures i clares paraules d’Irene no donen peu a la confusió i deixen clar que, de moment, la reconciliació entre els Pantoja està més lluny que mai.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.