6.5 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Irene Rosales parla en Telecinco de la seua mala relació amb Chabelita

 

Anabel Pantoja, sense parlar, ho ha dit tot. La neboda preferida d’Isabel Pantoja va entrar este dimecres en la casa de ‘GH Vip 7’ i amb la seua entrada va deixar moltes coses clares sobre la situació que viu la seua família.

 

Des de la participació de la Pantoja en ‘Supervivientes’, es va fer públic que Chabelita i Kiko Rivera no passen pel seu millor moment com a germans. De fet, els dos han manifestat tindre una mala relació que va començar per un comentari de Chabelita sobre la dona del seu germà, Irene Rosales.

 

Irene defendrà a Anabel en el plató de Telecinco

I, precisament, Irene ha sigut triada per Anabel per a ser la seua defensora en els platós mentres dure dins del concurs de Telecinco. Cal recordar que Chabelita, durant les seues diferents participacions en concursos, sempre ha cedit la seua confiança a la seua cosina per a que la defenguera. No ha passat ara al revés, quan Anabel ha deixat plantada a Chabelita i li ha cedit el paper de representant a la dona del seu cosí.

 

Aprofitant, per tant, la visita d’Irene en el plató de ‘GH Vip 7’, Jorge Javier Vázquez no va poder deixar passar l’oportunitat de preguntar-li sobre la nova carrera musical que acaba d’iniciar la seua cunyada. Està previst que la presentació del single de la filla menuda de la Pantoja tinga lloc en els pròxims dies, això no obstant, Irene va assegurar que, com ara no tenen una bona relació, el més segur és que no vaja.

 

«Ara mateixa no estem bé. Per això crec que no aniré», va sentenciar. Estes dures i clares paraules d’Irene no donen peu a la confusió i deixen clar que, de moment, la reconciliació entre els Pantoja està més lluny que mai.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.