13.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Irene Rosales parla en Telecinco de la seua mala relació amb Chabelita

 

Anabel Pantoja, sense parlar, ho ha dit tot. La neboda preferida d’Isabel Pantoja va entrar este dimecres en la casa de ‘GH Vip 7’ i amb la seua entrada va deixar moltes coses clares sobre la situació que viu la seua família.

 

Des de la participació de la Pantoja en ‘Supervivientes’, es va fer públic que Chabelita i Kiko Rivera no passen pel seu millor moment com a germans. De fet, els dos han manifestat tindre una mala relació que va començar per un comentari de Chabelita sobre la dona del seu germà, Irene Rosales.

 

Irene defendrà a Anabel en el plató de Telecinco

I, precisament, Irene ha sigut triada per Anabel per a ser la seua defensora en els platós mentres dure dins del concurs de Telecinco. Cal recordar que Chabelita, durant les seues diferents participacions en concursos, sempre ha cedit la seua confiança a la seua cosina per a que la defenguera. No ha passat ara al revés, quan Anabel ha deixat plantada a Chabelita i li ha cedit el paper de representant a la dona del seu cosí.

 

Aprofitant, per tant, la visita d’Irene en el plató de ‘GH Vip 7’, Jorge Javier Vázquez no va poder deixar passar l’oportunitat de preguntar-li sobre la nova carrera musical que acaba d’iniciar la seua cunyada. Està previst que la presentació del single de la filla menuda de la Pantoja tinga lloc en els pròxims dies, això no obstant, Irene va assegurar que, com ara no tenen una bona relació, el més segur és que no vaja.

 

«Ara mateixa no estem bé. Per això crec que no aniré», va sentenciar. Estes dures i clares paraules d’Irene no donen peu a la confusió i deixen clar que, de moment, la reconciliació entre els Pantoja està més lluny que mai.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.

Un familiar admet baixa probabilitat de trobar vius al seu gendre i tres nets després d’un naufragi a Indonèsia

L'avi i sogre de les víctimes ha explicat que la seua filla i una neta han sigut rescatades després d'eixir comiats, mentres que tres menors i el seu pare seguixen desapareguts. Ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són baixes perquè el vaixell es va partir i es va afonar ràpidament

La pluja obliga a ajornar la manifestació per la dana prevista esta vesprada a València

Entitats socials, cíviques, sindicals i associacions de víctimes del 29 d'octubre de 2024 van ajornar la marxa a València per previsió de pluja. Anunciaran noves dates en les pròximes setmanes.

El Vila-real només podrà incorporar en el mercat d’hivern si abans es produïx alguna eixida

El club arriba a gener amb totes les fitxes i les places d'extracomunitari ocupades, per la qual cosa només hi haurà incorporacions si es produïxen eixides. Thiago Fernández haurà d'esperar.

Josep Puerto advertix del bon moment de l’Andorra i demana màxima atenció

El capità del València Basket va reconéixer la dificultat del dol del diumenge davant Morabanc Andorra en el Roig Arena i va elogiar la seua ratxa. També va subratllar la duresa dels equips de Joan Plaza i va demanar mantindre la concentració.

El València Basket rep a l’Andorra per a no perdre el deixant de Madrid i Múrcia

El València Basket rep a l'Andorra en la jornada 12 amb la vista posada a seguir el deixant de Reial Madrid i UCAM després de caure a Múrcia. Torna López-Arostegui i el rival arriba impulsat per Evans i Kuric