Karina i Kiko Hernández guanyen ‘Sálvame Mediafest’ i emocionen a les xarxes


Telecinco va emetre anit un nou lliurament de ‘Sálvame Mediafest’. El programa va tornar a ser d’allò més comentat en xarxes i va demostrar una vegada més que Karina és un dels personatges més estimats pel seu lliurament i tendresa.

La veterana cantant va interpretar al costat del col·laborador Kiko Hernández, ‘Un mundo nuevo’.
Precisament per això es va emocionar tant en el format en agrair que es comptara amb ella, alguna cosa que es va traslladar a les xarxes. «Amb la il·lusió que tinc per viure. He plorat molt, però ara plore d’alegria, gràcies per cridar-me«, va dir.

A més, va formar al costat de Kiko Hernández un dels millors tandems de la nit tant vocal com estilísticament. Tant és així, que la parella es va erigir guanyadora, prenent el testimoni de Carmen Alcayde, que va guanyar el primer programa.

Kiko i Karina van tindre que interpretar una segona vegada la cançó, i ho van fer molt més emocionats. En acabar, es van fondre en una forta abraçada i l’artista no va deixar de donar les gràcies, plena d’alegria.

El públic els va donar 9 punts i el jurat 10, fent-los guanyadors.



Soraya rebenta com mai per ‘Sálvame Mediafest’: perd els papers davant les crítiques

La cantant Soraya Arnelas va cantar anit al costat de Lydia Lozano en el ‘Sálvame Mediafest’, per la qual cosa ha volgut convidar als seus seguidors en les xarxes socials a seguir el programa musical.

No obstant això, la resposta d’alguns d’ells no va ser la que l’artista haguera desitjat, la qual cosa li ha portat a posar els punts sobre les is a més d’un.

«Ens veiem aquesta nit en ‘Sálvame’. Lydia Lozano i jo cantarem juntes un superhit. Això se’ns va de les mans, serà èpic! Mare meua, mare meua!«, comentava la cantant extremenya al principi de la vesprada en el seu compte personal en Twitter.


Les respostes no es feien esperar, amb diversos usuaris criticant la seua aparició en l’espai de Telecinco. Soraya no es quedava callada, arribant a replicar a algun dels missatges més feridors. «De veritat et prestes a això?«, li preguntava un amb molta sorna. «Els que hi ha que no tenen treball, estan les coses per a anar rebutjant oportunitats. A més, jo m’ho passe genial. Així és que… a qui li importa!«, li responia amb educació Soraya.

Més expeditiva es mostrava quan un altre seguidor li deia que al programa només portaven a gent «acabada, que va triomfar fa 20 o 30 anys«, prestant-se a convertir-se en això per només «cinc minuts de glòria»: «Mira’t la meua agenda de concerts, ja veuràs que acabada estic. M’importa el que és una merda la teua opinió«, li etzibava amb contundència, perdent el componiment.

Davant aquesta mena de comentaris, Arnelas optava per publicar un nou missatge més general en el qual acabava per perdre definitivament les formes, cansada de crítiques: «A veure si els queda clar a alguns, no m’importa una merda, parlant mal i prompte, la vostra opinió de res sobre la meua vida i les meues decisions. Que compliré 40 anys i ja tinc el cony pelat«.

L’actuació de Soraya i Lydia Lozano al ‘Sálvame Mediafest’

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.