Karina i Kiko Hernández guanyen ‘Sálvame Mediafest’ i emocionen a les xarxes


Telecinco va emetre anit un nou lliurament de ‘Sálvame Mediafest’. El programa va tornar a ser d’allò més comentat en xarxes i va demostrar una vegada més que Karina és un dels personatges més estimats pel seu lliurament i tendresa.

La veterana cantant va interpretar al costat del col·laborador Kiko Hernández, ‘Un mundo nuevo’.
Precisament per això es va emocionar tant en el format en agrair que es comptara amb ella, alguna cosa que es va traslladar a les xarxes. «Amb la il·lusió que tinc per viure. He plorat molt, però ara plore d’alegria, gràcies per cridar-me«, va dir.

A més, va formar al costat de Kiko Hernández un dels millors tandems de la nit tant vocal com estilísticament. Tant és així, que la parella es va erigir guanyadora, prenent el testimoni de Carmen Alcayde, que va guanyar el primer programa.

Kiko i Karina van tindre que interpretar una segona vegada la cançó, i ho van fer molt més emocionats. En acabar, es van fondre en una forta abraçada i l’artista no va deixar de donar les gràcies, plena d’alegria.

El públic els va donar 9 punts i el jurat 10, fent-los guanyadors.



Soraya rebenta com mai per ‘Sálvame Mediafest’: perd els papers davant les crítiques

La cantant Soraya Arnelas va cantar anit al costat de Lydia Lozano en el ‘Sálvame Mediafest’, per la qual cosa ha volgut convidar als seus seguidors en les xarxes socials a seguir el programa musical.

No obstant això, la resposta d’alguns d’ells no va ser la que l’artista haguera desitjat, la qual cosa li ha portat a posar els punts sobre les is a més d’un.

«Ens veiem aquesta nit en ‘Sálvame’. Lydia Lozano i jo cantarem juntes un superhit. Això se’ns va de les mans, serà èpic! Mare meua, mare meua!«, comentava la cantant extremenya al principi de la vesprada en el seu compte personal en Twitter.


Les respostes no es feien esperar, amb diversos usuaris criticant la seua aparició en l’espai de Telecinco. Soraya no es quedava callada, arribant a replicar a algun dels missatges més feridors. «De veritat et prestes a això?«, li preguntava un amb molta sorna. «Els que hi ha que no tenen treball, estan les coses per a anar rebutjant oportunitats. A més, jo m’ho passe genial. Així és que… a qui li importa!«, li responia amb educació Soraya.

Més expeditiva es mostrava quan un altre seguidor li deia que al programa només portaven a gent «acabada, que va triomfar fa 20 o 30 anys«, prestant-se a convertir-se en això per només «cinc minuts de glòria»: «Mira’t la meua agenda de concerts, ja veuràs que acabada estic. M’importa el que és una merda la teua opinió«, li etzibava amb contundència, perdent el componiment.

Davant aquesta mena de comentaris, Arnelas optava per publicar un nou missatge més general en el qual acabava per perdre definitivament les formes, cansada de crítiques: «A veure si els queda clar a alguns, no m’importa una merda, parlant mal i prompte, la vostra opinió de res sobre la meua vida i les meues decisions. Que compliré 40 anys i ja tinc el cony pelat«.

L’actuació de Soraya i Lydia Lozano al ‘Sálvame Mediafest’

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.