Karina i Kiko Hernández guanyen ‘Sálvame Mediafest’ i emocionen a les xarxes


Telecinco va emetre anit un nou lliurament de ‘Sálvame Mediafest’. El programa va tornar a ser d’allò més comentat en xarxes i va demostrar una vegada més que Karina és un dels personatges més estimats pel seu lliurament i tendresa.

La veterana cantant va interpretar al costat del col·laborador Kiko Hernández, ‘Un mundo nuevo’.
Precisament per això es va emocionar tant en el format en agrair que es comptara amb ella, alguna cosa que es va traslladar a les xarxes. «Amb la il·lusió que tinc per viure. He plorat molt, però ara plore d’alegria, gràcies per cridar-me«, va dir.

A més, va formar al costat de Kiko Hernández un dels millors tandems de la nit tant vocal com estilísticament. Tant és així, que la parella es va erigir guanyadora, prenent el testimoni de Carmen Alcayde, que va guanyar el primer programa.

Kiko i Karina van tindre que interpretar una segona vegada la cançó, i ho van fer molt més emocionats. En acabar, es van fondre en una forta abraçada i l’artista no va deixar de donar les gràcies, plena d’alegria.

El públic els va donar 9 punts i el jurat 10, fent-los guanyadors.



Soraya rebenta com mai per ‘Sálvame Mediafest’: perd els papers davant les crítiques

La cantant Soraya Arnelas va cantar anit al costat de Lydia Lozano en el ‘Sálvame Mediafest’, per la qual cosa ha volgut convidar als seus seguidors en les xarxes socials a seguir el programa musical.

No obstant això, la resposta d’alguns d’ells no va ser la que l’artista haguera desitjat, la qual cosa li ha portat a posar els punts sobre les is a més d’un.

«Ens veiem aquesta nit en ‘Sálvame’. Lydia Lozano i jo cantarem juntes un superhit. Això se’ns va de les mans, serà èpic! Mare meua, mare meua!«, comentava la cantant extremenya al principi de la vesprada en el seu compte personal en Twitter.


Les respostes no es feien esperar, amb diversos usuaris criticant la seua aparició en l’espai de Telecinco. Soraya no es quedava callada, arribant a replicar a algun dels missatges més feridors. «De veritat et prestes a això?«, li preguntava un amb molta sorna. «Els que hi ha que no tenen treball, estan les coses per a anar rebutjant oportunitats. A més, jo m’ho passe genial. Així és que… a qui li importa!«, li responia amb educació Soraya.

Més expeditiva es mostrava quan un altre seguidor li deia que al programa només portaven a gent «acabada, que va triomfar fa 20 o 30 anys«, prestant-se a convertir-se en això per només «cinc minuts de glòria»: «Mira’t la meua agenda de concerts, ja veuràs que acabada estic. M’importa el que és una merda la teua opinió«, li etzibava amb contundència, perdent el componiment.

Davant aquesta mena de comentaris, Arnelas optava per publicar un nou missatge més general en el qual acabava per perdre definitivament les formes, cansada de crítiques: «A veure si els queda clar a alguns, no m’importa una merda, parlant mal i prompte, la vostra opinió de res sobre la meua vida i les meues decisions. Que compliré 40 anys i ja tinc el cony pelat«.

L’actuació de Soraya i Lydia Lozano al ‘Sálvame Mediafest’

Últimes notícies

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.