Karina i Kiko Hernández guanyen ‘Sálvame Mediafest’ i emocionen a les xarxes


Telecinco va emetre anit un nou lliurament de ‘Sálvame Mediafest’. El programa va tornar a ser d’allò més comentat en xarxes i va demostrar una vegada més que Karina és un dels personatges més estimats pel seu lliurament i tendresa.

La veterana cantant va interpretar al costat del col·laborador Kiko Hernández, ‘Un mundo nuevo’.
Precisament per això es va emocionar tant en el format en agrair que es comptara amb ella, alguna cosa que es va traslladar a les xarxes. «Amb la il·lusió que tinc per viure. He plorat molt, però ara plore d’alegria, gràcies per cridar-me«, va dir.

A més, va formar al costat de Kiko Hernández un dels millors tandems de la nit tant vocal com estilísticament. Tant és així, que la parella es va erigir guanyadora, prenent el testimoni de Carmen Alcayde, que va guanyar el primer programa.

Kiko i Karina van tindre que interpretar una segona vegada la cançó, i ho van fer molt més emocionats. En acabar, es van fondre en una forta abraçada i l’artista no va deixar de donar les gràcies, plena d’alegria.

El públic els va donar 9 punts i el jurat 10, fent-los guanyadors.



Soraya rebenta com mai per ‘Sálvame Mediafest’: perd els papers davant les crítiques

La cantant Soraya Arnelas va cantar anit al costat de Lydia Lozano en el ‘Sálvame Mediafest’, per la qual cosa ha volgut convidar als seus seguidors en les xarxes socials a seguir el programa musical.

No obstant això, la resposta d’alguns d’ells no va ser la que l’artista haguera desitjat, la qual cosa li ha portat a posar els punts sobre les is a més d’un.

«Ens veiem aquesta nit en ‘Sálvame’. Lydia Lozano i jo cantarem juntes un superhit. Això se’ns va de les mans, serà èpic! Mare meua, mare meua!«, comentava la cantant extremenya al principi de la vesprada en el seu compte personal en Twitter.


Les respostes no es feien esperar, amb diversos usuaris criticant la seua aparició en l’espai de Telecinco. Soraya no es quedava callada, arribant a replicar a algun dels missatges més feridors. «De veritat et prestes a això?«, li preguntava un amb molta sorna. «Els que hi ha que no tenen treball, estan les coses per a anar rebutjant oportunitats. A més, jo m’ho passe genial. Així és que… a qui li importa!«, li responia amb educació Soraya.

Més expeditiva es mostrava quan un altre seguidor li deia que al programa només portaven a gent «acabada, que va triomfar fa 20 o 30 anys«, prestant-se a convertir-se en això per només «cinc minuts de glòria»: «Mira’t la meua agenda de concerts, ja veuràs que acabada estic. M’importa el que és una merda la teua opinió«, li etzibava amb contundència, perdent el componiment.

Davant aquesta mena de comentaris, Arnelas optava per publicar un nou missatge més general en el qual acabava per perdre definitivament les formes, cansada de crítiques: «A veure si els queda clar a alguns, no m’importa una merda, parlant mal i prompte, la vostra opinió de res sobre la meua vida i les meues decisions. Que compliré 40 anys i ja tinc el cony pelat«.

L’actuació de Soraya i Lydia Lozano al ‘Sálvame Mediafest’

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.