Karina i Kiko Hernández guanyen ‘Sálvame Mediafest’ i emocionen a les xarxes


Telecinco va emetre anit un nou lliurament de ‘Sálvame Mediafest’. El programa va tornar a ser d’allò més comentat en xarxes i va demostrar una vegada més que Karina és un dels personatges més estimats pel seu lliurament i tendresa.

La veterana cantant va interpretar al costat del col·laborador Kiko Hernández, ‘Un mundo nuevo’.
Precisament per això es va emocionar tant en el format en agrair que es comptara amb ella, alguna cosa que es va traslladar a les xarxes. “Amb la il·lusió que tinc per viure. He plorat molt, però ara plore d’alegria, gràcies per cridar-me“, va dir.

A més, va formar al costat de Kiko Hernández un dels millors tandems de la nit tant vocal com estilísticament. Tant és així, que la parella es va erigir guanyadora, prenent el testimoni de Carmen Alcayde, que va guanyar el primer programa.

Kiko i Karina van tindre que interpretar una segona vegada la cançó, i ho van fer molt més emocionats. En acabar, es van fondre en una forta abraçada i l’artista no va deixar de donar les gràcies, plena d’alegria.

El públic els va donar 9 punts i el jurat 10, fent-los guanyadors.



Soraya rebenta com mai per ‘Sálvame Mediafest’: perd els papers davant les crítiques

La cantant Soraya Arnelas va cantar anit al costat de Lydia Lozano en el ‘Sálvame Mediafest’, per la qual cosa ha volgut convidar als seus seguidors en les xarxes socials a seguir el programa musical.

No obstant això, la resposta d’alguns d’ells no va ser la que l’artista haguera desitjat, la qual cosa li ha portat a posar els punts sobre les is a més d’un.

Ens veiem aquesta nit en ‘Sálvame’. Lydia Lozano i jo cantarem juntes un superhit. Això se’ns va de les mans, serà èpic! Mare meua, mare meua!“, comentava la cantant extremenya al principi de la vesprada en el seu compte personal en Twitter.


Les respostes no es feien esperar, amb diversos usuaris criticant la seua aparició en l’espai de Telecinco. Soraya no es quedava callada, arribant a replicar a algun dels missatges més feridors. “De veritat et prestes a això?“, li preguntava un amb molta sorna. “Els que hi ha que no tenen treball, estan les coses per a anar rebutjant oportunitats. A més, jo m’ho passe genial. Així és que… a qui li importa!“, li responia amb educació Soraya.

Més expeditiva es mostrava quan un altre seguidor li deia que al programa només portaven a gent “acabada, que va triomfar fa 20 o 30 anys“, prestant-se a convertir-se en això per només “cinc minuts de glòria”: “Mira’t la meua agenda de concerts, ja veuràs que acabada estic. M’importa el que és una merda la teua opinió“, li etzibava amb contundència, perdent el componiment.

Davant aquesta mena de comentaris, Arnelas optava per publicar un nou missatge més general en el qual acabava per perdre definitivament les formes, cansada de crítiques: “A veure si els queda clar a alguns, no m’importa una merda, parlant mal i prompte, la vostra opinió de res sobre la meua vida i les meues decisions. Que compliré 40 anys i ja tinc el cony pelat“.

L’actuació de Soraya i Lydia Lozano al ‘Sálvame Mediafest’

Últimes notícies

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.

Cau a València una xarxa de robatoris de coure a empreses del transport ferroviari

Sis detinguts, cinc d'ells a la presó, per una sèrie de robatoris de cable de coure en la xarxa ferroviària de València que van afectar més de 700 trens i van causar importants danys econòmics.

El València encadena nou partits de Lliga sense perdre davant el Celta a Mestalla

El València rep al Celta a Mestalla en la trentena jornada de Lliga amb una ratxa de nou partits invicte com a local davant el conjunt gallec, amb set triomfs i dos empats des de 2016.

L’Elx recorda la seua última derrota a Vallecas amb un gol en el descompte

L'Elx arriba a la seua visita a Vallecas amb el precedent de la temporada 2022-23, quan va perdre davant el Raig amb un gol en l'últim minut de l'afegit després d'haver-se avançat en el marcador.