Kiko Rivera acusa Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’

Kiko Rivera

Kiko Rivera acusa Carlos Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

El presentador Jorge Javier Vázquez i la concursant Dakota van mantindre una forta discussió durant l’últim debat de la gal·la ‘Supervivientes’. El motiu era l’evidència de favoritisme en el reality d’aventures cap a Isabel Pantoja, un fet que ha enfadat a Dakota i a molts espectadors. A través de les xarxes socials, uns quants usuaris s’han manifestat per a mostrar el seu desacord amb el tracte desigual que reben els participants de ‘Supervivientes’.

 

Kiko Rivera, fill de la ‘tonadillera’, no ha dubtat en manifestar-se i defendre sa mare dels rumors que li pertoquen, ja que està exhaust de les especulacions que s’han difós des de l’inici del reality. El que ha fet el dj ha sigut acusar a un altre concursant de rebre un tracte especial, i ha assenyalat a Carlos Lozano com el favorit del programa.

Kiko s’ha mostrat profundament dolgut i decebut amb els rumors dels seguidors del programa que han arremés contra sa mare per estar rebent una atenció diferent gràcies a la seua reputació. A través d’un vídeo que ha compartit en el seu perfil d’Instagram, Kiko Rivera ha opinat públicament sobre estes acusacions i ha criticat durament a Carlos Lozano per rebre un tracte superior als altres concursants.

 

Isabel Pantoja també protagonitzarà un 'docu-reality' sobre la seva vida

Kiko Rivera no ha dubtat a defendre a sa mare de les acusacions que està rebent  | INSTAGRAM @RIVERAKIKO

 

«La veritat és que estic un poc cansat del tema del favoritisme cap a ma mare. Ma mare és una concursant com tots els altres, però si parlem de favoritismes, qui ha afaitat a Carlos Lozano?», comentava Kiko Rivera a través del vídeo.

 

El marit d’Irene Rosales ha recalcat este fet per l’aparició de Lozano en l’última gal·la sense barba, i ha deixat entendre que la mateixa organització del reality podria haver-li deixat una fulla d’afaitar.

 

L’organització desmunta la seua insinuació

Poc després de les acusacions de Kiko Rivera, l’organització de ‘Supervivientes’ ha desmuntat les seues insinuacions amb un comunicat en el programa presentat per María Patiño, ‘Socialité’.

 

En el text pot llegir-se el següent: «A tots els concursants se’ls atorga una fulla d’afaitar i un raspall de dents quan arriben a l’illa, objectes que els han de durar tot el concurs». Per tant, la teoria de Kiko Rivera sobre el favoritisme de Carlos Lozano queda desacreditada, afectant també a la defensa de sa mare.

 

Últimes notícies

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.

Kempes demana no alimentar teories conspiratives després de la final del Mundial

Mario Alberto Kempes ha criticat les teories conspiratives sobre la derrota d’Argentina contra Espanya en la final del Mundial 2026 i ha demanat respecte per la selecció albiceleste.

Camarero rebutja que la Comunitat Valenciana blanquege la política migratòria del Govern

La vicepresidenta Susana Camarero rebutja acudir a la Conferència Sectorial d’Immigració a Madrid i acusa el Govern d’imposar una regularització migratòria opaca i sense finançament suficient.

Onze anys de presó per agredir sexualment durant anys la seua filla menor a la Plana Alta

La Audiencia Provincial de Castellón ha condemnat a onze anys de presó un home per un delicte continuat d’agressió sexual a la seua filla menor en una localitat de la Plana Alta. La xiqueta, que tenia 7 anys quan van començar els abusos, va revelar els fets al col·legi en 2024.

La UPV suspén les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia per l’alerta roja

La Universitat Politècnica de València ha suspés les activitats a l’aire lliure al campus de Gandia i les ha restringides als de València i Alcoi per l’alerta per calor extrema.

Mediterránea Triatlón bat rècord amb més de 6.600 participants en 2026

El circuit Mediterránea Triatlón ha tancat l’edició de 2026 amb més de 6.600 participants, la xifra més alta fins ara, i un fort impacte internacional i femení.

Benidorm reunirà l’elit mundial del ciclisme en la primera Gala UCI el 9 de desembre

Benidorm acollirà el 9 de desembre la primera Gala del Ciclisme UCI, on es premiarà els millors ciclistes, equips i països de la temporada 2026.

Investiguen un veí d’Alacant per suplantar un treballador i quedar-se el seu finiquito

La Guàrdia Civil ha identificat un ciberdelinqüent d'Alacant que ha suplantat el correu d'un empleat d'una empresa de la província de València per cobrar el seu finiquito i l'última nòmina. El frau, basat en la tècnica BEC, ha acabat amb l'investigat acusat d'estafa informàtica i blanqueig de capitals.