10 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Kiko Rivera acusa Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’

Kiko Rivera

Kiko Rivera acusa Carlos Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

El presentador Jorge Javier Vázquez i la concursant Dakota van mantindre una forta discussió durant l’últim debat de la gal·la ‘Supervivientes’. El motiu era l’evidència de favoritisme en el reality d’aventures cap a Isabel Pantoja, un fet que ha enfadat a Dakota i a molts espectadors. A través de les xarxes socials, uns quants usuaris s’han manifestat per a mostrar el seu desacord amb el tracte desigual que reben els participants de ‘Supervivientes’.

 

Kiko Rivera, fill de la ‘tonadillera’, no ha dubtat en manifestar-se i defendre sa mare dels rumors que li pertoquen, ja que està exhaust de les especulacions que s’han difós des de l’inici del reality. El que ha fet el dj ha sigut acusar a un altre concursant de rebre un tracte especial, i ha assenyalat a Carlos Lozano com el favorit del programa.

Kiko s’ha mostrat profundament dolgut i decebut amb els rumors dels seguidors del programa que han arremés contra sa mare per estar rebent una atenció diferent gràcies a la seua reputació. A través d’un vídeo que ha compartit en el seu perfil d’Instagram, Kiko Rivera ha opinat públicament sobre estes acusacions i ha criticat durament a Carlos Lozano per rebre un tracte superior als altres concursants.

 

Isabel Pantoja també protagonitzarà un 'docu-reality' sobre la seva vida

Kiko Rivera no ha dubtat a defendre a sa mare de les acusacions que està rebent  | INSTAGRAM @RIVERAKIKO

 

«La veritat és que estic un poc cansat del tema del favoritisme cap a ma mare. Ma mare és una concursant com tots els altres, però si parlem de favoritismes, qui ha afaitat a Carlos Lozano?», comentava Kiko Rivera a través del vídeo.

 

El marit d’Irene Rosales ha recalcat este fet per l’aparició de Lozano en l’última gal·la sense barba, i ha deixat entendre que la mateixa organització del reality podria haver-li deixat una fulla d’afaitar.

 

L’organització desmunta la seua insinuació

Poc després de les acusacions de Kiko Rivera, l’organització de ‘Supervivientes’ ha desmuntat les seues insinuacions amb un comunicat en el programa presentat per María Patiño, ‘Socialité’.

 

En el text pot llegir-se el següent: «A tots els concursants se’ls atorga una fulla d’afaitar i un raspall de dents quan arriben a l’illa, objectes que els han de durar tot el concurs». Per tant, la teoria de Kiko Rivera sobre el favoritisme de Carlos Lozano queda desacreditada, afectant també a la defensa de sa mare.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.