Kiko Rivera acusa Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’

Kiko Rivera

Kiko Rivera acusa Carlos Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

El presentador Jorge Javier Vázquez i la concursant Dakota van mantindre una forta discussió durant l’últim debat de la gal·la ‘Supervivientes’. El motiu era l’evidència de favoritisme en el reality d’aventures cap a Isabel Pantoja, un fet que ha enfadat a Dakota i a molts espectadors. A través de les xarxes socials, uns quants usuaris s’han manifestat per a mostrar el seu desacord amb el tracte desigual que reben els participants de ‘Supervivientes’.

 

Kiko Rivera, fill de la ‘tonadillera’, no ha dubtat en manifestar-se i defendre sa mare dels rumors que li pertoquen, ja que està exhaust de les especulacions que s’han difós des de l’inici del reality. El que ha fet el dj ha sigut acusar a un altre concursant de rebre un tracte especial, i ha assenyalat a Carlos Lozano com el favorit del programa.

Kiko s’ha mostrat profundament dolgut i decebut amb els rumors dels seguidors del programa que han arremés contra sa mare per estar rebent una atenció diferent gràcies a la seua reputació. A través d’un vídeo que ha compartit en el seu perfil d’Instagram, Kiko Rivera ha opinat públicament sobre estes acusacions i ha criticat durament a Carlos Lozano per rebre un tracte superior als altres concursants.

 

Isabel Pantoja també protagonitzarà un 'docu-reality' sobre la seva vida

Kiko Rivera no ha dubtat a defendre a sa mare de les acusacions que està rebent  | INSTAGRAM @RIVERAKIKO

 

«La veritat és que estic un poc cansat del tema del favoritisme cap a ma mare. Ma mare és una concursant com tots els altres, però si parlem de favoritismes, qui ha afaitat a Carlos Lozano?», comentava Kiko Rivera a través del vídeo.

 

El marit d’Irene Rosales ha recalcat este fet per l’aparició de Lozano en l’última gal·la sense barba, i ha deixat entendre que la mateixa organització del reality podria haver-li deixat una fulla d’afaitar.

 

L’organització desmunta la seua insinuació

Poc després de les acusacions de Kiko Rivera, l’organització de ‘Supervivientes’ ha desmuntat les seues insinuacions amb un comunicat en el programa presentat per María Patiño, ‘Socialité’.

 

En el text pot llegir-se el següent: «A tots els concursants se’ls atorga una fulla d’afaitar i un raspall de dents quan arriben a l’illa, objectes que els han de durar tot el concurs». Per tant, la teoria de Kiko Rivera sobre el favoritisme de Carlos Lozano queda desacreditada, afectant també a la defensa de sa mare.

 

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.