Kiko Rivera acusa Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’

Kiko Rivera

Kiko Rivera acusa Carlos Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

El presentador Jorge Javier Vázquez i la concursant Dakota van mantindre una forta discussió durant l’últim debat de la gal·la ‘Supervivientes’. El motiu era l’evidència de favoritisme en el reality d’aventures cap a Isabel Pantoja, un fet que ha enfadat a Dakota i a molts espectadors. A través de les xarxes socials, uns quants usuaris s’han manifestat per a mostrar el seu desacord amb el tracte desigual que reben els participants de ‘Supervivientes’.

 

Kiko Rivera, fill de la ‘tonadillera’, no ha dubtat en manifestar-se i defendre sa mare dels rumors que li pertoquen, ja que està exhaust de les especulacions que s’han difós des de l’inici del reality. El que ha fet el dj ha sigut acusar a un altre concursant de rebre un tracte especial, i ha assenyalat a Carlos Lozano com el favorit del programa.

Kiko s’ha mostrat profundament dolgut i decebut amb els rumors dels seguidors del programa que han arremés contra sa mare per estar rebent una atenció diferent gràcies a la seua reputació. A través d’un vídeo que ha compartit en el seu perfil d’Instagram, Kiko Rivera ha opinat públicament sobre estes acusacions i ha criticat durament a Carlos Lozano per rebre un tracte superior als altres concursants.

 

Isabel Pantoja també protagonitzarà un 'docu-reality' sobre la seva vida

Kiko Rivera no ha dubtat a defendre a sa mare de les acusacions que està rebent  | INSTAGRAM @RIVERAKIKO

 

«La veritat és que estic un poc cansat del tema del favoritisme cap a ma mare. Ma mare és una concursant com tots els altres, però si parlem de favoritismes, qui ha afaitat a Carlos Lozano?», comentava Kiko Rivera a través del vídeo.

 

El marit d’Irene Rosales ha recalcat este fet per l’aparició de Lozano en l’última gal·la sense barba, i ha deixat entendre que la mateixa organització del reality podria haver-li deixat una fulla d’afaitar.

 

L’organització desmunta la seua insinuació

Poc després de les acusacions de Kiko Rivera, l’organització de ‘Supervivientes’ ha desmuntat les seues insinuacions amb un comunicat en el programa presentat per María Patiño, ‘Socialité’.

 

En el text pot llegir-se el següent: «A tots els concursants se’ls atorga una fulla d’afaitar i un raspall de dents quan arriben a l’illa, objectes que els han de durar tot el concurs». Per tant, la teoria de Kiko Rivera sobre el favoritisme de Carlos Lozano queda desacreditada, afectant també a la defensa de sa mare.

 

Últimes notícies

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.