Kiko Rivera acusa Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’

Kiko Rivera

Kiko Rivera acusa Carlos Lozano de ser el ‘preferit’ en ‘Supervivientes’ | TELECINCO

 

El presentador Jorge Javier Vázquez i la concursant Dakota van mantindre una forta discussió durant l’últim debat de la gal·la ‘Supervivientes’. El motiu era l’evidència de favoritisme en el reality d’aventures cap a Isabel Pantoja, un fet que ha enfadat a Dakota i a molts espectadors. A través de les xarxes socials, uns quants usuaris s’han manifestat per a mostrar el seu desacord amb el tracte desigual que reben els participants de ‘Supervivientes’.

 

Kiko Rivera, fill de la ‘tonadillera’, no ha dubtat en manifestar-se i defendre sa mare dels rumors que li pertoquen, ja que està exhaust de les especulacions que s’han difós des de l’inici del reality. El que ha fet el dj ha sigut acusar a un altre concursant de rebre un tracte especial, i ha assenyalat a Carlos Lozano com el favorit del programa.

Kiko s’ha mostrat profundament dolgut i decebut amb els rumors dels seguidors del programa que han arremés contra sa mare per estar rebent una atenció diferent gràcies a la seua reputació. A través d’un vídeo que ha compartit en el seu perfil d’Instagram, Kiko Rivera ha opinat públicament sobre estes acusacions i ha criticat durament a Carlos Lozano per rebre un tracte superior als altres concursants.

 

Isabel Pantoja també protagonitzarà un 'docu-reality' sobre la seva vida

Kiko Rivera no ha dubtat a defendre a sa mare de les acusacions que està rebent  | INSTAGRAM @RIVERAKIKO

 

«La veritat és que estic un poc cansat del tema del favoritisme cap a ma mare. Ma mare és una concursant com tots els altres, però si parlem de favoritismes, qui ha afaitat a Carlos Lozano?», comentava Kiko Rivera a través del vídeo.

 

El marit d’Irene Rosales ha recalcat este fet per l’aparició de Lozano en l’última gal·la sense barba, i ha deixat entendre que la mateixa organització del reality podria haver-li deixat una fulla d’afaitar.

 

L’organització desmunta la seua insinuació

Poc després de les acusacions de Kiko Rivera, l’organització de ‘Supervivientes’ ha desmuntat les seues insinuacions amb un comunicat en el programa presentat per María Patiño, ‘Socialité’.

 

En el text pot llegir-se el següent: «A tots els concursants se’ls atorga una fulla d’afaitar i un raspall de dents quan arriben a l’illa, objectes que els han de durar tot el concurs». Per tant, la teoria de Kiko Rivera sobre el favoritisme de Carlos Lozano queda desacreditada, afectant també a la defensa de sa mare.

 

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.