20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Kiko Rivera explica els seus inicis amb les drogues

Kiko Rivera

Kiko Rivera narra les seues memòries en una revista | La Coctelera

 

Kiko Rivera està escrivint periòdicament les seues memòries en la revista ‘Semana’ i, si la primera edició va ser sorprenent en parlar sobre com va viure l’arribada de sa germana Chabelita, esta segona és, senzillament, molt dura, segons explica ‘La Coctelera’.

 

Rivera ha aprofitat la seua explosió de sinceritat per a explicar com va ser la pitjor època de la seua vida. El fill d’Isabel Pantoja va tindre un problema molt greu amb les drogues, fins al punt que ell mateix ha afirmat: «Estic viu de miracle».

El primer bolo per un preu de 25.000 pessetes

Tot va començar quan només amb 17 anys el van contractar per un ‘bolo’ en la discoteca piràmide de Castelló. La proposta era fer-se fotos amb els clients i cobrar 25.000 pessetes. L’oferta va ser massa atractiva per a que Kiko diguera que no, i va acceptar. Aquell va ser l’inici del seu declivi personal. Aquell mateix cap de setmana, explica, va provar per primera volta la cocaïna i es va gastar tots els diners que havia guanyat.

 

El ritme de vida que va començar a adoptar, amb actuacions en discoteques de tot el país i cobrant importants xifres de diners, el van portar a entrar en un cercle viciós descontrolat. Kiko, fins i tot, ha explicat que una volta va estar celebrant amb uns amics el seu aniversari durant fins a tres dies sense parar. Van començar a Madrid i van passar per Barcelona, València i Sevilla. Tot sense dormir, i tal com diu Kiko, no cal s’explique com van poder aguantar els tres dies sense defallir.

 

Kiko Rivera com a dj

Kiko Rivera va començar molt jove en el món de la nit | La Coctelera

 

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels 6 milions d’euros en capritxos

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels sis milions d’euros en capritxos com cotxes de luxe, dels quals, va arribar a acumular-ne nou en una cotxera. Este gasto descontrolat de diners li va portar a no poder ajudar a sa mare quan va haver d’entrar en la presó, fet que va marcar fortament els sentiments de Kiko. El fill de la Pantoja també explica que a les dos mares dels seus fills, Jessica Bueno i Irene Rosales, les ha estat enganyant sobre el seu estil de vida i addiccions, fins a que l’última li va fer triar entre les drogues o ella i les filles.

 

Este ultimàtum va fer-li obrir els ulls i va ser el moment d’explicar-li la seua situació a sa mare. Des d’eixe moment, i amb l’ànim de curar-se, la Pantoja no es va separar del costat del seu fill i Kiko va poder recuperar-se de forma tranquil·la i pausada en sa casa acompanyat de sa mare i la dona. Finalment, Kiko va borrar tots els contactes d’aquelles persones tòxiques que el lligaven a una etapa de la seua vida que, segur, no vol tornar a viure mai més.

 

Kiko Rivera i Irene Rosales

Irene Rosales és l’actual dona de Kiko Rivera | La Coctelera
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una infermera de 64 anys mor apunyalada per la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim

La sanitària, de 64 anys, ha mort després de ser atacada amb una arma blanca de grans dimensions en el seu lloc de treball; la seua exparella, de 70, ha sigut detinguda. Ni víctima ni presumpte autor figuraven en VioGén i la investigació continua oberta.

La Generalitat demana a la policia aclarir qui viu en les VPP de la Platja de Sant Joan

Vivenda ha sol·licitat a l'Ajuntament d'Alacant el llistat d'empadronats i verificacions in situ en les 140 VPP dels Naus, i investiga l'adjudicació. Susana Camarero ha defés el Pla Viu i ha criticat els controls de l'anterior Consell.

Roman tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera per la seua exparella

L'ambulatori suspén la seua activitat mentres un equip de salut mental fa costat al personal. L'exparella de la víctima, de 70 anys, ha sigut detinguda.

La Fundació Broseta rebutja la semillibertat per a Txeroki per falta de penediment

La Fundació Professor Manuel Broseta ha condemnat la concessió de semillibertat a Garikoiz Aspiazu, Txeroki, en considerar que no ha mostrat penediment. Reclama decisions transparents i ajustades als requisits reforçats per a delictes de terrorisme.

Mor una infermera apunyalada en un centre de salut de Benicàssim per la seua exparella, ja detingut

Una sanitària de 64 anys ha sigut atacada amb una arma blanca en el seu lloc de treball i ha mort després de ser traslladada a l'Hospital General de Castelló. La Guàrdia Civil ha detingut a la seua exparella, de 70 anys, i manté oberta la investigació.

Mor una infermera apunyalada per la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Una dona de 64 anys ha mort després de ser apunyalada en el seu lloc de treball a Benicàssim. La seua exparella, de 70 anys, ha sigut detingut i la Guàrdia Civil investiga.

La jutgessa demana a Telegram i WhatsApp els missatges de l’excap de gabinet de Mazón del 29-O

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha demanat a Telegram i WhatsApp els missatges del 29-O de l'excap de Gabinet de Mazón i amplia les diligències. A més, cita a testimonis i rebutja investigar la presa de Forata per falta de relació amb les defuncions.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h a Alacant i l’interior nord de Castelló fins a la matinada del dimarts

Aemet ha activat l'avís groc per vent a Alacant i l'interior nord de Castelló fins a les 6.00 del dimarts, amb ratxes de fins a 80 km/h. També hi ha avisos a València per vent i fenòmens costaners.