Kiko Rivera explica els seus inicis amb les drogues

Kiko Rivera

Kiko Rivera narra les seues memòries en una revista | La Coctelera

 

Kiko Rivera està escrivint periòdicament les seues memòries en la revista ‘Semana’ i, si la primera edició va ser sorprenent en parlar sobre com va viure l’arribada de sa germana Chabelita, esta segona és, senzillament, molt dura, segons explica ‘La Coctelera’.

 

Rivera ha aprofitat la seua explosió de sinceritat per a explicar com va ser la pitjor època de la seua vida. El fill d’Isabel Pantoja va tindre un problema molt greu amb les drogues, fins al punt que ell mateix ha afirmat: «Estic viu de miracle».

El primer bolo per un preu de 25.000 pessetes

Tot va començar quan només amb 17 anys el van contractar per un ‘bolo’ en la discoteca piràmide de Castelló. La proposta era fer-se fotos amb els clients i cobrar 25.000 pessetes. L’oferta va ser massa atractiva per a que Kiko diguera que no, i va acceptar. Aquell va ser l’inici del seu declivi personal. Aquell mateix cap de setmana, explica, va provar per primera volta la cocaïna i es va gastar tots els diners que havia guanyat.

 

El ritme de vida que va començar a adoptar, amb actuacions en discoteques de tot el país i cobrant importants xifres de diners, el van portar a entrar en un cercle viciós descontrolat. Kiko, fins i tot, ha explicat que una volta va estar celebrant amb uns amics el seu aniversari durant fins a tres dies sense parar. Van començar a Madrid i van passar per Barcelona, València i Sevilla. Tot sense dormir, i tal com diu Kiko, no cal s’explique com van poder aguantar els tres dies sense defallir.

 

Kiko Rivera com a dj

Kiko Rivera va començar molt jove en el món de la nit | La Coctelera

 

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels 6 milions d’euros en capritxos

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels sis milions d’euros en capritxos com cotxes de luxe, dels quals, va arribar a acumular-ne nou en una cotxera. Este gasto descontrolat de diners li va portar a no poder ajudar a sa mare quan va haver d’entrar en la presó, fet que va marcar fortament els sentiments de Kiko. El fill de la Pantoja també explica que a les dos mares dels seus fills, Jessica Bueno i Irene Rosales, les ha estat enganyant sobre el seu estil de vida i addiccions, fins a que l’última li va fer triar entre les drogues o ella i les filles.

 

Este ultimàtum va fer-li obrir els ulls i va ser el moment d’explicar-li la seua situació a sa mare. Des d’eixe moment, i amb l’ànim de curar-se, la Pantoja no es va separar del costat del seu fill i Kiko va poder recuperar-se de forma tranquil·la i pausada en sa casa acompanyat de sa mare i la dona. Finalment, Kiko va borrar tots els contactes d’aquelles persones tòxiques que el lligaven a una etapa de la seua vida que, segur, no vol tornar a viure mai més.

 

Kiko Rivera i Irene Rosales

Irene Rosales és l’actual dona de Kiko Rivera | La Coctelera
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.