Kiko Rivera explica els seus inicis amb les drogues

Kiko Rivera

Kiko Rivera narra les seues memòries en una revista | La Coctelera

 

Kiko Rivera està escrivint periòdicament les seues memòries en la revista ‘Semana’ i, si la primera edició va ser sorprenent en parlar sobre com va viure l’arribada de sa germana Chabelita, esta segona és, senzillament, molt dura, segons explica ‘La Coctelera’.

 

Rivera ha aprofitat la seua explosió de sinceritat per a explicar com va ser la pitjor època de la seua vida. El fill d’Isabel Pantoja va tindre un problema molt greu amb les drogues, fins al punt que ell mateix ha afirmat: «Estic viu de miracle».

El primer bolo per un preu de 25.000 pessetes

Tot va començar quan només amb 17 anys el van contractar per un ‘bolo’ en la discoteca piràmide de Castelló. La proposta era fer-se fotos amb els clients i cobrar 25.000 pessetes. L’oferta va ser massa atractiva per a que Kiko diguera que no, i va acceptar. Aquell va ser l’inici del seu declivi personal. Aquell mateix cap de setmana, explica, va provar per primera volta la cocaïna i es va gastar tots els diners que havia guanyat.

 

El ritme de vida que va començar a adoptar, amb actuacions en discoteques de tot el país i cobrant importants xifres de diners, el van portar a entrar en un cercle viciós descontrolat. Kiko, fins i tot, ha explicat que una volta va estar celebrant amb uns amics el seu aniversari durant fins a tres dies sense parar. Van començar a Madrid i van passar per Barcelona, València i Sevilla. Tot sense dormir, i tal com diu Kiko, no cal s’explique com van poder aguantar els tres dies sense defallir.

 

Kiko Rivera com a dj

Kiko Rivera va començar molt jove en el món de la nit | La Coctelera

 

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels 6 milions d’euros en capritxos

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels sis milions d’euros en capritxos com cotxes de luxe, dels quals, va arribar a acumular-ne nou en una cotxera. Este gasto descontrolat de diners li va portar a no poder ajudar a sa mare quan va haver d’entrar en la presó, fet que va marcar fortament els sentiments de Kiko. El fill de la Pantoja també explica que a les dos mares dels seus fills, Jessica Bueno i Irene Rosales, les ha estat enganyant sobre el seu estil de vida i addiccions, fins a que l’última li va fer triar entre les drogues o ella i les filles.

 

Este ultimàtum va fer-li obrir els ulls i va ser el moment d’explicar-li la seua situació a sa mare. Des d’eixe moment, i amb l’ànim de curar-se, la Pantoja no es va separar del costat del seu fill i Kiko va poder recuperar-se de forma tranquil·la i pausada en sa casa acompanyat de sa mare i la dona. Finalment, Kiko va borrar tots els contactes d’aquelles persones tòxiques que el lligaven a una etapa de la seua vida que, segur, no vol tornar a viure mai més.

 

Kiko Rivera i Irene Rosales

Irene Rosales és l’actual dona de Kiko Rivera | La Coctelera
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.