15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Kiko Rivera explica els seus inicis amb les drogues

Kiko Rivera

Kiko Rivera narra les seues memòries en una revista | La Coctelera

 

Kiko Rivera està escrivint periòdicament les seues memòries en la revista ‘Semana’ i, si la primera edició va ser sorprenent en parlar sobre com va viure l’arribada de sa germana Chabelita, esta segona és, senzillament, molt dura, segons explica ‘La Coctelera’.

 

Rivera ha aprofitat la seua explosió de sinceritat per a explicar com va ser la pitjor època de la seua vida. El fill d’Isabel Pantoja va tindre un problema molt greu amb les drogues, fins al punt que ell mateix ha afirmat: «Estic viu de miracle».

El primer bolo per un preu de 25.000 pessetes

Tot va començar quan només amb 17 anys el van contractar per un ‘bolo’ en la discoteca piràmide de Castelló. La proposta era fer-se fotos amb els clients i cobrar 25.000 pessetes. L’oferta va ser massa atractiva per a que Kiko diguera que no, i va acceptar. Aquell va ser l’inici del seu declivi personal. Aquell mateix cap de setmana, explica, va provar per primera volta la cocaïna i es va gastar tots els diners que havia guanyat.

 

El ritme de vida que va començar a adoptar, amb actuacions en discoteques de tot el país i cobrant importants xifres de diners, el van portar a entrar en un cercle viciós descontrolat. Kiko, fins i tot, ha explicat que una volta va estar celebrant amb uns amics el seu aniversari durant fins a tres dies sense parar. Van començar a Madrid i van passar per Barcelona, València i Sevilla. Tot sense dormir, i tal com diu Kiko, no cal s’explique com van poder aguantar els tres dies sense defallir.

 

Kiko Rivera com a dj

Kiko Rivera va començar molt jove en el món de la nit | La Coctelera

 

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels 6 milions d’euros en capritxos

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels sis milions d’euros en capritxos com cotxes de luxe, dels quals, va arribar a acumular-ne nou en una cotxera. Este gasto descontrolat de diners li va portar a no poder ajudar a sa mare quan va haver d’entrar en la presó, fet que va marcar fortament els sentiments de Kiko. El fill de la Pantoja també explica que a les dos mares dels seus fills, Jessica Bueno i Irene Rosales, les ha estat enganyant sobre el seu estil de vida i addiccions, fins a que l’última li va fer triar entre les drogues o ella i les filles.

 

Este ultimàtum va fer-li obrir els ulls i va ser el moment d’explicar-li la seua situació a sa mare. Des d’eixe moment, i amb l’ànim de curar-se, la Pantoja no es va separar del costat del seu fill i Kiko va poder recuperar-se de forma tranquil·la i pausada en sa casa acompanyat de sa mare i la dona. Finalment, Kiko va borrar tots els contactes d’aquelles persones tòxiques que el lligaven a una etapa de la seua vida que, segur, no vol tornar a viure mai més.

 

Kiko Rivera i Irene Rosales

Irene Rosales és l’actual dona de Kiko Rivera | La Coctelera

Últimes notícies

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.