17.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Kiko Rivera explica els seus inicis amb les drogues

Kiko Rivera

Kiko Rivera narra les seues memòries en una revista | La Coctelera

 

Kiko Rivera està escrivint periòdicament les seues memòries en la revista ‘Semana’ i, si la primera edició va ser sorprenent en parlar sobre com va viure l’arribada de sa germana Chabelita, esta segona és, senzillament, molt dura, segons explica ‘La Coctelera’.

 

Rivera ha aprofitat la seua explosió de sinceritat per a explicar com va ser la pitjor època de la seua vida. El fill d’Isabel Pantoja va tindre un problema molt greu amb les drogues, fins al punt que ell mateix ha afirmat: «Estic viu de miracle».

El primer bolo per un preu de 25.000 pessetes

Tot va començar quan només amb 17 anys el van contractar per un ‘bolo’ en la discoteca piràmide de Castelló. La proposta era fer-se fotos amb els clients i cobrar 25.000 pessetes. L’oferta va ser massa atractiva per a que Kiko diguera que no, i va acceptar. Aquell va ser l’inici del seu declivi personal. Aquell mateix cap de setmana, explica, va provar per primera volta la cocaïna i es va gastar tots els diners que havia guanyat.

 

El ritme de vida que va començar a adoptar, amb actuacions en discoteques de tot el país i cobrant importants xifres de diners, el van portar a entrar en un cercle viciós descontrolat. Kiko, fins i tot, ha explicat que una volta va estar celebrant amb uns amics el seu aniversari durant fins a tres dies sense parar. Van començar a Madrid i van passar per Barcelona, València i Sevilla. Tot sense dormir, i tal com diu Kiko, no cal s’explique com van poder aguantar els tres dies sense defallir.

 

Kiko Rivera com a dj

Kiko Rivera va començar molt jove en el món de la nit | La Coctelera

 

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels 6 milions d’euros en capritxos

El problema amb els diners l’han portat a gastar-se prop dels sis milions d’euros en capritxos com cotxes de luxe, dels quals, va arribar a acumular-ne nou en una cotxera. Este gasto descontrolat de diners li va portar a no poder ajudar a sa mare quan va haver d’entrar en la presó, fet que va marcar fortament els sentiments de Kiko. El fill de la Pantoja també explica que a les dos mares dels seus fills, Jessica Bueno i Irene Rosales, les ha estat enganyant sobre el seu estil de vida i addiccions, fins a que l’última li va fer triar entre les drogues o ella i les filles.

 

Este ultimàtum va fer-li obrir els ulls i va ser el moment d’explicar-li la seua situació a sa mare. Des d’eixe moment, i amb l’ànim de curar-se, la Pantoja no es va separar del costat del seu fill i Kiko va poder recuperar-se de forma tranquil·la i pausada en sa casa acompanyat de sa mare i la dona. Finalment, Kiko va borrar tots els contactes d’aquelles persones tòxiques que el lligaven a una etapa de la seua vida que, segur, no vol tornar a viure mai més.

 

Kiko Rivera i Irene Rosales

Irene Rosales és l’actual dona de Kiko Rivera | La Coctelera

Últimes notícies

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges