10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

‘L’Alqueria Blanca’ ha tornat més triomfant que mai

Actors de l'Alqueria Blanca posant

“El desencant” títol que donava nom al tercer capítol de la dotzena temporada, donant pas així a l’inici de les trames de la nova temporada.

Este tercer episodi de la popular sèrie s’alça com ‘el més vist’, amb un 9.4% de quota d’audiència, una mitjana de 182.000 espectadors i una fidelitat del 52,9%

Ni més ni menys que un 9.4% de quota de pantalla va aconseguir anit el capítol de la qual va ser el fenomen del moment, una popularitat que sembla que no passa desapercebuda en la seua reaparició. Així està sent l’acolliment per part del públic de ‘L’Alqueria Blanca’, la sèrie que ahir va registrar 182.000 espectadors de mitjana, anotant-se d’esta manera unes xifres de fidelitat extraordinàries, amb un 52,9%.

Els seguidors d’esta popular sèrie tenien fam d’ella i així ho han demostrat aconseguint que el tercer capítol es posicione com ‘EL MÉS VIST’ del dia de la televisió valenciana. A més, la retransmissió va ser sintonitzada per al voltant de 343.000 persones en algun moment.

El retorn de la popular sèrie està sent tot un esdeveniment per al canal, amb tres capítols ja emesos que s’han alçat amb les millors dades en cada diumenge des del seu inici; el primer capítol amb un 12,8% de share i el segon amb un 8.9%. En este sentit, en la lluita per aconseguir una audiència fidel d’À Punt, sembla que ‘L’Alqueria Blanca’ ha estat una aposta triomfant.

Audiència À Punt

Diferents trames, un alcalde que no és gens volgut pel poble com és Narcís Boira. Ferri el mig agrat que sense pedre la seua mala llet ens dona unes pinzellades còmiques. Una Dora molt patidora, però que donara que parlar. La gràcia de Tonet que ara té un fill amb la seua dona Marisol, però que realment no és seu… Unes trames que ens té a tots a la espectativa.

[instagram]CM-PFZnCdxG[/instagram]

Sembla que la visió del director general d’À Punt, Alfred Costa, en la presentació de la nova temporada va estar més que encertada i els espectadors li han donat la raó.”Tenim la sensació d’estar donant resposta a centenars de milers d’espectadors i espectadores que van quedar orfes fa uns anys”; van ser les oportunes paraules del director.

El tercer llançament, que va descobrir la misteriosa història entre Don Joaquim i Bàrbara, va suposar una aportació del 26.4% a l’audiència de l’autonomia, les xifres de la qual romanen entorn del 3% o al 4% en el pla general, amb excepció del primer diumenge d’estrena, on À Punt va registrar el seu màxim anual amb un 5,6% de la quota de pantalla de la jornada.

[instagram]CNQjDrjqo93[/instagram]

Estes dades es tradueixen en bones sensacions i valoracions per a la televisió pública i albiren un horitzó formidable per a les xifres d’audiència d’À Punt, si bé encara queden 15 capítols perquè la sèrie de ficció assegure el seu èxit i abast els extraordinaris valors de temporades anteriors.

[instagram]CMApyloCMai[/instagram]

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació turística al gener amb una alça del 4,1% i 7.825 afiliats més

La Comunitat Valenciana va encapçalar el creixement de l'ocupació turística al gener, amb un 4,1% interanual i 7.825 altes fins a 199.991 afiliats. Va ser el segon major augment absolut.

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.