‘L’Alqueria Blanca’ ha tornat més triomfant que mai

Actors de l'Alqueria Blanca posant

“El desencant” títol que donava nom al tercer capítol de la dotzena temporada, donant pas així a l’inici de les trames de la nova temporada.

Este tercer episodi de la popular sèrie s’alça com ‘el més vist’, amb un 9.4% de quota d’audiència, una mitjana de 182.000 espectadors i una fidelitat del 52,9%

Ni més ni menys que un 9.4% de quota de pantalla va aconseguir anit el capítol de la qual va ser el fenomen del moment, una popularitat que sembla que no passa desapercebuda en la seua reaparició. Així està sent l’acolliment per part del públic de ‘L’Alqueria Blanca’, la sèrie que ahir va registrar 182.000 espectadors de mitjana, anotant-se d’esta manera unes xifres de fidelitat extraordinàries, amb un 52,9%.

Els seguidors d’esta popular sèrie tenien fam d’ella i així ho han demostrat aconseguint que el tercer capítol es posicione com ‘EL MÉS VIST’ del dia de la televisió valenciana. A més, la retransmissió va ser sintonitzada per al voltant de 343.000 persones en algun moment.

El retorn de la popular sèrie està sent tot un esdeveniment per al canal, amb tres capítols ja emesos que s’han alçat amb les millors dades en cada diumenge des del seu inici; el primer capítol amb un 12,8% de share i el segon amb un 8.9%. En este sentit, en la lluita per aconseguir una audiència fidel d’À Punt, sembla que ‘L’Alqueria Blanca’ ha estat una aposta triomfant.

Audiència À Punt

Diferents trames, un alcalde que no és gens volgut pel poble com és Narcís Boira. Ferri el mig agrat que sense pedre la seua mala llet ens dona unes pinzellades còmiques. Una Dora molt patidora, però que donara que parlar. La gràcia de Tonet que ara té un fill amb la seua dona Marisol, però que realment no és seu… Unes trames que ens té a tots a la espectativa.

[instagram]CM-PFZnCdxG[/instagram]

Sembla que la visió del director general d’À Punt, Alfred Costa, en la presentació de la nova temporada va estar més que encertada i els espectadors li han donat la raó.”Tenim la sensació d’estar donant resposta a centenars de milers d’espectadors i espectadores que van quedar orfes fa uns anys”; van ser les oportunes paraules del director.

El tercer llançament, que va descobrir la misteriosa història entre Don Joaquim i Bàrbara, va suposar una aportació del 26.4% a l’audiència de l’autonomia, les xifres de la qual romanen entorn del 3% o al 4% en el pla general, amb excepció del primer diumenge d’estrena, on À Punt va registrar el seu màxim anual amb un 5,6% de la quota de pantalla de la jornada.

[instagram]CNQjDrjqo93[/instagram]

Estes dades es tradueixen en bones sensacions i valoracions per a la televisió pública i albiren un horitzó formidable per a les xifres d’audiència d’À Punt, si bé encara queden 15 capítols perquè la sèrie de ficció assegure el seu èxit i abast els extraordinaris valors de temporades anteriors.

[instagram]CMApyloCMai[/instagram]

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.