‘L’Alqueria Blanca’ ha tornat més triomfant que mai

Actors de l'Alqueria Blanca posant

“El desencant” títol que donava nom al tercer capítol de la dotzena temporada, donant pas així a l’inici de les trames de la nova temporada.

Este tercer episodi de la popular sèrie s’alça com ‘el més vist’, amb un 9.4% de quota d’audiència, una mitjana de 182.000 espectadors i una fidelitat del 52,9%

Ni més ni menys que un 9.4% de quota de pantalla va aconseguir anit el capítol de la qual va ser el fenomen del moment, una popularitat que sembla que no passa desapercebuda en la seua reaparició. Així està sent l’acolliment per part del públic de ‘L’Alqueria Blanca’, la sèrie que ahir va registrar 182.000 espectadors de mitjana, anotant-se d’esta manera unes xifres de fidelitat extraordinàries, amb un 52,9%.

Els seguidors d’esta popular sèrie tenien fam d’ella i així ho han demostrat aconseguint que el tercer capítol es posicione com ‘EL MÉS VIST’ del dia de la televisió valenciana. A més, la retransmissió va ser sintonitzada per al voltant de 343.000 persones en algun moment.

El retorn de la popular sèrie està sent tot un esdeveniment per al canal, amb tres capítols ja emesos que s’han alçat amb les millors dades en cada diumenge des del seu inici; el primer capítol amb un 12,8% de share i el segon amb un 8.9%. En este sentit, en la lluita per aconseguir una audiència fidel d’À Punt, sembla que ‘L’Alqueria Blanca’ ha estat una aposta triomfant.

Audiència À Punt

Diferents trames, un alcalde que no és gens volgut pel poble com és Narcís Boira. Ferri el mig agrat que sense pedre la seua mala llet ens dona unes pinzellades còmiques. Una Dora molt patidora, però que donara que parlar. La gràcia de Tonet que ara té un fill amb la seua dona Marisol, però que realment no és seu… Unes trames que ens té a tots a la espectativa.

[instagram]CM-PFZnCdxG[/instagram]

Sembla que la visió del director general d’À Punt, Alfred Costa, en la presentació de la nova temporada va estar més que encertada i els espectadors li han donat la raó.”Tenim la sensació d’estar donant resposta a centenars de milers d’espectadors i espectadores que van quedar orfes fa uns anys”; van ser les oportunes paraules del director.

El tercer llançament, que va descobrir la misteriosa història entre Don Joaquim i Bàrbara, va suposar una aportació del 26.4% a l’audiència de l’autonomia, les xifres de la qual romanen entorn del 3% o al 4% en el pla general, amb excepció del primer diumenge d’estrena, on À Punt va registrar el seu màxim anual amb un 5,6% de la quota de pantalla de la jornada.

[instagram]CNQjDrjqo93[/instagram]

Estes dades es tradueixen en bones sensacions i valoracions per a la televisió pública i albiren un horitzó formidable per a les xifres d’audiència d’À Punt, si bé encara queden 15 capítols perquè la sèrie de ficció assegure el seu èxit i abast els extraordinaris valors de temporades anteriors.

[instagram]CMApyloCMai[/instagram]

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.