‘L’Alqueria Blanca’ ha tornat més triomfant que mai

Actors de l'Alqueria Blanca posant

«El desencant» títol que donava nom al tercer capítol de la dotzena temporada, donant pas així a l’inici de les trames de la nova temporada.

Este tercer episodi de la popular sèrie s’alça com ‘el més vist’, amb un 9.4% de quota d’audiència, una mitjana de 182.000 espectadors i una fidelitat del 52,9%

Ni més ni menys que un 9.4% de quota de pantalla va aconseguir anit el capítol de la qual va ser el fenomen del moment, una popularitat que sembla que no passa desapercebuda en la seua reaparició. Així està sent l’acolliment per part del públic de ‘L’Alqueria Blanca’, la sèrie que ahir va registrar 182.000 espectadors de mitjana, anotant-se d’esta manera unes xifres de fidelitat extraordinàries, amb un 52,9%.

Els seguidors d’esta popular sèrie tenien fam d’ella i així ho han demostrat aconseguint que el tercer capítol es posicione com ‘EL MÉS VIST’ del dia de la televisió valenciana. A més, la retransmissió va ser sintonitzada per al voltant de 343.000 persones en algun moment.

El retorn de la popular sèrie està sent tot un esdeveniment per al canal, amb tres capítols ja emesos que s’han alçat amb les millors dades en cada diumenge des del seu inici; el primer capítol amb un 12,8% de share i el segon amb un 8.9%. En este sentit, en la lluita per aconseguir una audiència fidel d’À Punt, sembla que ‘L’Alqueria Blanca’ ha estat una aposta triomfant.

Audiència À Punt

Diferents trames, un alcalde que no és gens volgut pel poble com és Narcís Boira. Ferri el mig agrat que sense pedre la seua mala llet ens dona unes pinzellades còmiques. Una Dora molt patidora, però que donara que parlar. La gràcia de Tonet que ara té un fill amb la seua dona Marisol, però que realment no és seu… Unes trames que ens té a tots a la espectativa.

[instagram]CM-PFZnCdxG[/instagram]

Sembla que la visió del director general d’À Punt, Alfred Costa, en la presentació de la nova temporada va estar més que encertada i els espectadors li han donat la raó.»Tenim la sensació d’estar donant resposta a centenars de milers d’espectadors i espectadores que van quedar orfes fa uns anys»; van ser les oportunes paraules del director.

El tercer llançament, que va descobrir la misteriosa història entre Don Joaquim i Bàrbara, va suposar una aportació del 26.4% a l’audiència de l’autonomia, les xifres de la qual romanen entorn del 3% o al 4% en el pla general, amb excepció del primer diumenge d’estrena, on À Punt va registrar el seu màxim anual amb un 5,6% de la quota de pantalla de la jornada.

[instagram]CNQjDrjqo93[/instagram]

Estes dades es tradueixen en bones sensacions i valoracions per a la televisió pública i albiren un horitzó formidable per a les xifres d’audiència d’À Punt, si bé encara queden 15 capítols perquè la sèrie de ficció assegure el seu èxit i abast els extraordinaris valors de temporades anteriors.

[instagram]CMApyloCMai[/instagram]

Últimes notícies

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.