‘Los Lobos’ diuen l’últim adéu a José Pinto

Enterrament de José Pinto dijous passat

L’enterrament de José Pinto va tenir lloc aquest passat dijous   | CEDIDA

 

El passat dijous dia 28 de febrer va tenir lloc a Casillas de Flores (Salamanca) l’enterrament de José Pinto, l’exconcursant del programa ¡Boom!, que va morir a causa d’un infart a l’edat de 57 anys.

 

Centenars de persones a l’enterrament

Centenars de familiars, amics, veïns i autoritats es van aplegar al poble de Salamanca, Casillas de Flores, per acomiadar-se de José Pinto. A més, ‘Los Lobos, l’equip de Pinto al programa també es van traslladar per donar l’últim adéu al seu company de programa durant 373 programes.

 

'Los Lobos' durant l'enterrament del seu company

‘Los Lobos’, durant l’enterrament del seu company | CEDIDA

 

 

Els altres tres components de l’equip, Manu, Erundino i Valentín i el substitut del malaurat José, Alberto també van estar acompanyats d’algunes cares conegudes dels concursos de televisió com són el cas de Jero Hernández de ‘Saber y Ganar’ i ‘Pasapalabra’ i els integrants de l’equip ‘Los Rockampers’ que també van triomfar al concurs ‘¡Boom!’ abans que ho feren ‘Los Lobos’, emportant-se per primera vegada el pot del programa.

 

Reconeixement de Ciudad Rodrigo

Amic i familiars de Pinto van traslladar el fèretre a l’església des de l’Ajuntament de Casillas, on s’havia instal·lat la sala de vetlla. Una vegada acabada la cerimònia i ja al cementeri , el mossèn del poble va voler donar les gràcies públicament a José Pinto per la seva defensa d’un món rural ple de «dignitat, senzillesa i vida».

 

A l'enterrament de José Pinto va assistir molta gent

A l’enterrament de José Pinto van assistir-hi centenars de persones | CEDIDA

 

Després de les emotives paraules en record de Pinto, l’acte ha acabat amb un llarg i sonor aplaudiment, abans de realitzar-se el mateix enterrament del cos de José al mateix cementiri de la localitat, on també es van desplaçar centenars de persones per dir-li l’últim adéu.

 

Casualment el divendres de Carnaval, l’exconcursant de ¡Boom!, havia de fer el pregó major del Carnaval de Ciudad Rodrigo, però l’acte es va suspendre i va ser substituït per un minut de silenci. La població veïna de Casillas li va voler retre homenatge així al conegut ramader i concursant televisiu.

 

Homenatge del programa ‘¡Boom!’

El mateix dimecres que José Pinto va morir, el programa en el qual va participar durant 373 vegades, ja li va fer el seu particular homenatge. Durant el programa vam poder veure els companys del seu equip i el presentador molt afectats per la seuapèrdua, i no van desaprofitar l’ocasió per dedicar-li unes paraules.

 

Els companys de José Pinto van voler recordar el «bon rotllo» que sempre mostrava i el  somriure que lluïa en tot moment. Així, Juanra Bonet li va dedicar aquest missatge en nom del programa: «Des del programa ens hem sentit uns afortunats per poder compartir tant de temps amb ell. Ens hem sentit uns privilegiats, una abraçada als seus amics, a la seua família, a tot el poble de Casillas de Flores, el portarem sempre al cor. Bon viatge, José».

 

 

La direcció del programa ha decidit aturar les gravacions dels propers programes fins al pròxim 11 de març per tal que els companys d’equip de José Pinto es puguen recuperar d’aquest colp tan dur. S’espera que en aquestes dos setmanes d’aturada, Manu, Erundio, Valentín i Alberto puguen tornar amb més energia i així, seguir allargant la seua participació durant el nombre més gran de programes possible.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.