18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

‘Los Lobos’ diuen l’últim adéu a José Pinto

Enterrament de José Pinto dijous passat

L’enterrament de José Pinto va tenir lloc aquest passat dijous   | CEDIDA

 

El passat dijous dia 28 de febrer va tenir lloc a Casillas de Flores (Salamanca) l’enterrament de José Pinto, l’exconcursant del programa ¡Boom!, que va morir a causa d’un infart a l’edat de 57 anys.

 

Centenars de persones a l’enterrament

Centenars de familiars, amics, veïns i autoritats es van aplegar al poble de Salamanca, Casillas de Flores, per acomiadar-se de José Pinto. A més, ‘Los Lobos, l’equip de Pinto al programa també es van traslladar per donar l’últim adéu al seu company de programa durant 373 programes.

 

'Los Lobos' durant l'enterrament del seu company

‘Los Lobos’, durant l’enterrament del seu company | CEDIDA

 

 

Els altres tres components de l’equip, Manu, Erundino i Valentín i el substitut del malaurat José, Alberto també van estar acompanyats d’algunes cares conegudes dels concursos de televisió com són el cas de Jero Hernández de ‘Saber y Ganar’ i ‘Pasapalabra’ i els integrants de l’equip ‘Los Rockampers’ que també van triomfar al concurs ‘¡Boom!’ abans que ho feren ‘Los Lobos’, emportant-se per primera vegada el pot del programa.

 

Reconeixement de Ciudad Rodrigo

Amic i familiars de Pinto van traslladar el fèretre a l’església des de l’Ajuntament de Casillas, on s’havia instal·lat la sala de vetlla. Una vegada acabada la cerimònia i ja al cementeri , el mossèn del poble va voler donar les gràcies públicament a José Pinto per la seva defensa d’un món rural ple de «dignitat, senzillesa i vida».

 

A l'enterrament de José Pinto va assistir molta gent

A l’enterrament de José Pinto van assistir-hi centenars de persones | CEDIDA

 

Després de les emotives paraules en record de Pinto, l’acte ha acabat amb un llarg i sonor aplaudiment, abans de realitzar-se el mateix enterrament del cos de José al mateix cementiri de la localitat, on també es van desplaçar centenars de persones per dir-li l’últim adéu.

 

Casualment el divendres de Carnaval, l’exconcursant de ¡Boom!, havia de fer el pregó major del Carnaval de Ciudad Rodrigo, però l’acte es va suspendre i va ser substituït per un minut de silenci. La població veïna de Casillas li va voler retre homenatge així al conegut ramader i concursant televisiu.

 

Homenatge del programa ‘¡Boom!’

El mateix dimecres que José Pinto va morir, el programa en el qual va participar durant 373 vegades, ja li va fer el seu particular homenatge. Durant el programa vam poder veure els companys del seu equip i el presentador molt afectats per la seuapèrdua, i no van desaprofitar l’ocasió per dedicar-li unes paraules.

 

Els companys de José Pinto van voler recordar el «bon rotllo» que sempre mostrava i el  somriure que lluïa en tot moment. Així, Juanra Bonet li va dedicar aquest missatge en nom del programa: «Des del programa ens hem sentit uns afortunats per poder compartir tant de temps amb ell. Ens hem sentit uns privilegiats, una abraçada als seus amics, a la seua família, a tot el poble de Casillas de Flores, el portarem sempre al cor. Bon viatge, José».

 

 

La direcció del programa ha decidit aturar les gravacions dels propers programes fins al pròxim 11 de març per tal que els companys d’equip de José Pinto es puguen recuperar d’aquest colp tan dur. S’espera que en aquestes dos setmanes d’aturada, Manu, Erundio, Valentín i Alberto puguen tornar amb més energia i així, seguir allargant la seua participació durant el nombre més gran de programes possible.

 

Últimes notícies

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.

Catalá nega que Vox demanara renunciar a la ZBE per a facilitar a Pérez Llorca

L'alcaldessa ha rebutjat que la ZBE de València siga una moneda de canvi en la negociació autonòmica i ha defés mantindre el calendari per a no perdre fons europeus.

AVA estima que el graníssol del dilluns ha danyat 5.000 tones de caquis a la Ribera

AVA-Asaja estima 5.000 tones de caqui afectades per la calamarsada del dilluns a la Ribera, amb danys a Carlet i Massalavés. La pèrdua agreuja el minvament de la campanya i pot elevar el preu de la fruita sana

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria

Detingut a Castelló un fugitiu entre els deu més buscats del Canadà

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu inclòs entre els deu més buscats del Canadà. Està reclamat per frau, robatori d'identitat i trànsit d'informació personal.