7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

‘Los Lobos’ diuen l’últim adéu a José Pinto

Enterrament de José Pinto dijous passat

L’enterrament de José Pinto va tenir lloc aquest passat dijous   | CEDIDA

 

El passat dijous dia 28 de febrer va tenir lloc a Casillas de Flores (Salamanca) l’enterrament de José Pinto, l’exconcursant del programa ¡Boom!, que va morir a causa d’un infart a l’edat de 57 anys.

 

Centenars de persones a l’enterrament

Centenars de familiars, amics, veïns i autoritats es van aplegar al poble de Salamanca, Casillas de Flores, per acomiadar-se de José Pinto. A més, ‘Los Lobos, l’equip de Pinto al programa també es van traslladar per donar l’últim adéu al seu company de programa durant 373 programes.

 

'Los Lobos' durant l'enterrament del seu company

‘Los Lobos’, durant l’enterrament del seu company | CEDIDA

 

 

Els altres tres components de l’equip, Manu, Erundino i Valentín i el substitut del malaurat José, Alberto també van estar acompanyats d’algunes cares conegudes dels concursos de televisió com són el cas de Jero Hernández de ‘Saber y Ganar’ i ‘Pasapalabra’ i els integrants de l’equip ‘Los Rockampers’ que també van triomfar al concurs ‘¡Boom!’ abans que ho feren ‘Los Lobos’, emportant-se per primera vegada el pot del programa.

 

Reconeixement de Ciudad Rodrigo

Amic i familiars de Pinto van traslladar el fèretre a l’església des de l’Ajuntament de Casillas, on s’havia instal·lat la sala de vetlla. Una vegada acabada la cerimònia i ja al cementeri , el mossèn del poble va voler donar les gràcies públicament a José Pinto per la seva defensa d’un món rural ple de «dignitat, senzillesa i vida».

 

A l'enterrament de José Pinto va assistir molta gent

A l’enterrament de José Pinto van assistir-hi centenars de persones | CEDIDA

 

Després de les emotives paraules en record de Pinto, l’acte ha acabat amb un llarg i sonor aplaudiment, abans de realitzar-se el mateix enterrament del cos de José al mateix cementiri de la localitat, on també es van desplaçar centenars de persones per dir-li l’últim adéu.

 

Casualment el divendres de Carnaval, l’exconcursant de ¡Boom!, havia de fer el pregó major del Carnaval de Ciudad Rodrigo, però l’acte es va suspendre i va ser substituït per un minut de silenci. La població veïna de Casillas li va voler retre homenatge així al conegut ramader i concursant televisiu.

 

Homenatge del programa ‘¡Boom!’

El mateix dimecres que José Pinto va morir, el programa en el qual va participar durant 373 vegades, ja li va fer el seu particular homenatge. Durant el programa vam poder veure els companys del seu equip i el presentador molt afectats per la seuapèrdua, i no van desaprofitar l’ocasió per dedicar-li unes paraules.

 

Els companys de José Pinto van voler recordar el «bon rotllo» que sempre mostrava i el  somriure que lluïa en tot moment. Així, Juanra Bonet li va dedicar aquest missatge en nom del programa: «Des del programa ens hem sentit uns afortunats per poder compartir tant de temps amb ell. Ens hem sentit uns privilegiats, una abraçada als seus amics, a la seua família, a tot el poble de Casillas de Flores, el portarem sempre al cor. Bon viatge, José».

 

 

La direcció del programa ha decidit aturar les gravacions dels propers programes fins al pròxim 11 de març per tal que els companys d’equip de José Pinto es puguen recuperar d’aquest colp tan dur. S’espera que en aquestes dos setmanes d’aturada, Manu, Erundio, Valentín i Alberto puguen tornar amb més energia i així, seguir allargant la seua participació durant el nombre més gran de programes possible.

 

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.