‘Los Lobos’ diuen l’últim adéu a José Pinto

Enterrament de José Pinto dijous passat

L’enterrament de José Pinto va tenir lloc aquest passat dijous   | CEDIDA

 

El passat dijous dia 28 de febrer va tenir lloc a Casillas de Flores (Salamanca) l’enterrament de José Pinto, l’exconcursant del programa ¡Boom!, que va morir a causa d’un infart a l’edat de 57 anys.

 

Centenars de persones a l’enterrament

Centenars de familiars, amics, veïns i autoritats es van aplegar al poble de Salamanca, Casillas de Flores, per acomiadar-se de José Pinto. A més, ‘Los Lobos, l’equip de Pinto al programa també es van traslladar per donar l’últim adéu al seu company de programa durant 373 programes.

 

'Los Lobos' durant l'enterrament del seu company

‘Los Lobos’, durant l’enterrament del seu company | CEDIDA

 

 

Els altres tres components de l’equip, Manu, Erundino i Valentín i el substitut del malaurat José, Alberto també van estar acompanyats d’algunes cares conegudes dels concursos de televisió com són el cas de Jero Hernández de ‘Saber y Ganar’ i ‘Pasapalabra’ i els integrants de l’equip ‘Los Rockampers’ que també van triomfar al concurs ‘¡Boom!’ abans que ho feren ‘Los Lobos’, emportant-se per primera vegada el pot del programa.

 

Reconeixement de Ciudad Rodrigo

Amic i familiars de Pinto van traslladar el fèretre a l’església des de l’Ajuntament de Casillas, on s’havia instal·lat la sala de vetlla. Una vegada acabada la cerimònia i ja al cementeri , el mossèn del poble va voler donar les gràcies públicament a José Pinto per la seva defensa d’un món rural ple de «dignitat, senzillesa i vida».

 

A l'enterrament de José Pinto va assistir molta gent

A l’enterrament de José Pinto van assistir-hi centenars de persones | CEDIDA

 

Després de les emotives paraules en record de Pinto, l’acte ha acabat amb un llarg i sonor aplaudiment, abans de realitzar-se el mateix enterrament del cos de José al mateix cementiri de la localitat, on també es van desplaçar centenars de persones per dir-li l’últim adéu.

 

Casualment el divendres de Carnaval, l’exconcursant de ¡Boom!, havia de fer el pregó major del Carnaval de Ciudad Rodrigo, però l’acte es va suspendre i va ser substituït per un minut de silenci. La població veïna de Casillas li va voler retre homenatge així al conegut ramader i concursant televisiu.

 

Homenatge del programa ‘¡Boom!’

El mateix dimecres que José Pinto va morir, el programa en el qual va participar durant 373 vegades, ja li va fer el seu particular homenatge. Durant el programa vam poder veure els companys del seu equip i el presentador molt afectats per la seuapèrdua, i no van desaprofitar l’ocasió per dedicar-li unes paraules.

 

Els companys de José Pinto van voler recordar el «bon rotllo» que sempre mostrava i el  somriure que lluïa en tot moment. Així, Juanra Bonet li va dedicar aquest missatge en nom del programa: «Des del programa ens hem sentit uns afortunats per poder compartir tant de temps amb ell. Ens hem sentit uns privilegiats, una abraçada als seus amics, a la seua família, a tot el poble de Casillas de Flores, el portarem sempre al cor. Bon viatge, José».

 

 

La direcció del programa ha decidit aturar les gravacions dels propers programes fins al pròxim 11 de març per tal que els companys d’equip de José Pinto es puguen recuperar d’aquest colp tan dur. S’espera que en aquestes dos setmanes d’aturada, Manu, Erundio, Valentín i Alberto puguen tornar amb més energia i així, seguir allargant la seua participació durant el nombre més gran de programes possible.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal