María Teresa Campos destapa les raons de la seua absència televisiva

María Teresa Campos podria tornar TVE

María Teresa Campos podria tornar a la televisió | València Diari

 

María Teresa Campos és una de les periodistes més veteranes, admirades i respectades d’Espanya. Però, des de fa uns mesos, que la seua figura professional s’ha vist perjudicada a causa de la falta de relació laboral activa amb Mediaset. 

 

Després que acabara el programa ‘¡Qué tiempo tan feliz!’, la Campos ha passat per una complicada època en la que no ha pogut treballar, ni ficar-se davant d’una pantalla, fet que tant li agrada a esta apassionada de la comunicació.

 

Les raons de la seua ‘desaparició’ en la televisió

Però, en una última entrevista oferida a Júlia Otero en el seu programa de ràdio d’Onda Cero, la periodista va explicar les verdaderes raons de la seua absència televisiva. I esta raó era el contracte que tenia firmat amb Mediaset fins a l’abril del 2019. «En la meua ignorància legal, pensava que si em contractaven, em donaven faena. Però si no te’n donen, millor no fer-ho, perquè et desacrediten a escala professional no donant-te treball», explicava.

 

A pesar de tot, ha assegurat que «gràcies a Déu, estic alliberada. No veia el moment que acabara». Però, tot i la complicada relació professional que ha tingut amb Mediaset en els últims temps, la presentadora s’ha referit al conseller delegat Paolo Vasile que: «Segurament, ho va fer amb bona intenció i jo li tindré afecte tota la vida». Però per a la Campos, Telecinco, per fi, ja ha passat a millor vida i, tot i la seua edat, no veu el moment de tornar a posar-se davant d’una càmera.

 

Un possible programa nou

Són uns quants els rumors que apunten al fet que podria tornar a presentar un programa, en este cas, en Canal Sur però, de moment, no hi ha res confirmat i es veu en l’obligació de mantindre el seu futur professional en secret. «Li direm rumrum. M’he de callar encara, però espere que prompte t’ho puga explicar», deia la Campos a Otero referint-se al rumor.

 

I és que la famosa periodista té una cosa ben clara: «Del que estic farta és d’estar en la cadira que tinc en la meua habitació». Amb esta declaració d’intencions, la periodista malaguenya espera poder tornar ben prompte al món de la televisió i seguir la seua llarga trajectòria professional durant uns quants anys més.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

Un SMS de Sanitat alerta com vore l’eclipsi solar de forma segura a la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha enviat un SMS amb recomanacions per a observar de forma segura l’eclipsi solar del 12 d’agost i ha reforçat urgències, Oftalmologia i el dispositiu d’ambulàncies a la Comunitat Valenciana.

El calor extrem ja s’associa amb 249 morts a la Comunitat Valenciana des de juliol

Les altes temperatures han causat 249 morts estimades a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol, 75 d’elles a la província de València. El sistema MoMo adverteix que les xifres són provisionals i es revisen de manera contínua.

Mig segle de l’arribada de Mario Kempes, el gran mite del valencianisme

Fa 50 anys que un desconegut Mario Kempes va aterrar a València. Hui és considerat el major ídol de la història del club.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de València dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís groc per temperatures de fins a 36 graus a l’interior de la província de València i el Racó d’Ademús, coincidint amb l’eclipsi de sol. L’avís estarà vigent entre les 13.00 hores i la mitjanit del dia 13.

Controlat l’incendi de Tírig després de cremar 810 hectàrees de massa forestal

L’incendi declarat divendres a Tírig ha quedat controlat este dimarts després d’afectar 810 hectàrees, sobretot forestals, entre Tírig i Catí.

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.