María Teresa Campos destapa les raons de la seua absència televisiva

María Teresa Campos podria tornar TVE

María Teresa Campos podria tornar a la televisió | València Diari

 

María Teresa Campos és una de les periodistes més veteranes, admirades i respectades d’Espanya. Però, des de fa uns mesos, que la seua figura professional s’ha vist perjudicada a causa de la falta de relació laboral activa amb Mediaset. 

 

Després que acabara el programa ‘¡Qué tiempo tan feliz!’, la Campos ha passat per una complicada època en la que no ha pogut treballar, ni ficar-se davant d’una pantalla, fet que tant li agrada a esta apassionada de la comunicació.

 

Les raons de la seua ‘desaparició’ en la televisió

Però, en una última entrevista oferida a Júlia Otero en el seu programa de ràdio d’Onda Cero, la periodista va explicar les verdaderes raons de la seua absència televisiva. I esta raó era el contracte que tenia firmat amb Mediaset fins a l’abril del 2019. «En la meua ignorància legal, pensava que si em contractaven, em donaven faena. Però si no te’n donen, millor no fer-ho, perquè et desacrediten a escala professional no donant-te treball», explicava.

 

A pesar de tot, ha assegurat que «gràcies a Déu, estic alliberada. No veia el moment que acabara». Però, tot i la complicada relació professional que ha tingut amb Mediaset en els últims temps, la presentadora s’ha referit al conseller delegat Paolo Vasile que: «Segurament, ho va fer amb bona intenció i jo li tindré afecte tota la vida». Però per a la Campos, Telecinco, per fi, ja ha passat a millor vida i, tot i la seua edat, no veu el moment de tornar a posar-se davant d’una càmera.

 

Un possible programa nou

Són uns quants els rumors que apunten al fet que podria tornar a presentar un programa, en este cas, en Canal Sur però, de moment, no hi ha res confirmat i es veu en l’obligació de mantindre el seu futur professional en secret. «Li direm rumrum. M’he de callar encara, però espere que prompte t’ho puga explicar», deia la Campos a Otero referint-se al rumor.

 

I és que la famosa periodista té una cosa ben clara: «Del que estic farta és d’estar en la cadira que tinc en la meua habitació». Amb esta declaració d’intencions, la periodista malaguenya espera poder tornar ben prompte al món de la televisió i seguir la seua llarga trajectòria professional durant uns quants anys més.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.