10.8 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

María Teresa Campos destapa les raons de la seua absència televisiva

María Teresa Campos podria tornar TVE

María Teresa Campos podria tornar a la televisió | València Diari

 

María Teresa Campos és una de les periodistes més veteranes, admirades i respectades d’Espanya. Però, des de fa uns mesos, que la seua figura professional s’ha vist perjudicada a causa de la falta de relació laboral activa amb Mediaset. 

 

Després que acabara el programa ‘¡Qué tiempo tan feliz!’, la Campos ha passat per una complicada època en la que no ha pogut treballar, ni ficar-se davant d’una pantalla, fet que tant li agrada a esta apassionada de la comunicació.

 

Les raons de la seua ‘desaparició’ en la televisió

Però, en una última entrevista oferida a Júlia Otero en el seu programa de ràdio d’Onda Cero, la periodista va explicar les verdaderes raons de la seua absència televisiva. I esta raó era el contracte que tenia firmat amb Mediaset fins a l’abril del 2019. «En la meua ignorància legal, pensava que si em contractaven, em donaven faena. Però si no te’n donen, millor no fer-ho, perquè et desacrediten a escala professional no donant-te treball», explicava.

 

A pesar de tot, ha assegurat que «gràcies a Déu, estic alliberada. No veia el moment que acabara». Però, tot i la complicada relació professional que ha tingut amb Mediaset en els últims temps, la presentadora s’ha referit al conseller delegat Paolo Vasile que: «Segurament, ho va fer amb bona intenció i jo li tindré afecte tota la vida». Però per a la Campos, Telecinco, per fi, ja ha passat a millor vida i, tot i la seua edat, no veu el moment de tornar a posar-se davant d’una càmera.

 

Un possible programa nou

Són uns quants els rumors que apunten al fet que podria tornar a presentar un programa, en este cas, en Canal Sur però, de moment, no hi ha res confirmat i es veu en l’obligació de mantindre el seu futur professional en secret. «Li direm rumrum. M’he de callar encara, però espere que prompte t’ho puga explicar», deia la Campos a Otero referint-se al rumor.

 

I és que la famosa periodista té una cosa ben clara: «Del que estic farta és d’estar en la cadira que tinc en la meua habitació». Amb esta declaració d’intencions, la periodista malaguenya espera poder tornar ben prompte al món de la televisió i seguir la seua llarga trajectòria professional durant uns quants anys més.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.