9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

María Teresa Campos destapa les raons de la seua absència televisiva

María Teresa Campos podria tornar TVE

María Teresa Campos podria tornar a la televisió | València Diari

 

María Teresa Campos és una de les periodistes més veteranes, admirades i respectades d’Espanya. Però, des de fa uns mesos, que la seua figura professional s’ha vist perjudicada a causa de la falta de relació laboral activa amb Mediaset. 

 

Després que acabara el programa ‘¡Qué tiempo tan feliz!’, la Campos ha passat per una complicada època en la que no ha pogut treballar, ni ficar-se davant d’una pantalla, fet que tant li agrada a esta apassionada de la comunicació.

 

Les raons de la seua ‘desaparició’ en la televisió

Però, en una última entrevista oferida a Júlia Otero en el seu programa de ràdio d’Onda Cero, la periodista va explicar les verdaderes raons de la seua absència televisiva. I esta raó era el contracte que tenia firmat amb Mediaset fins a l’abril del 2019. «En la meua ignorància legal, pensava que si em contractaven, em donaven faena. Però si no te’n donen, millor no fer-ho, perquè et desacrediten a escala professional no donant-te treball», explicava.

 

A pesar de tot, ha assegurat que «gràcies a Déu, estic alliberada. No veia el moment que acabara». Però, tot i la complicada relació professional que ha tingut amb Mediaset en els últims temps, la presentadora s’ha referit al conseller delegat Paolo Vasile que: «Segurament, ho va fer amb bona intenció i jo li tindré afecte tota la vida». Però per a la Campos, Telecinco, per fi, ja ha passat a millor vida i, tot i la seua edat, no veu el moment de tornar a posar-se davant d’una càmera.

 

Un possible programa nou

Són uns quants els rumors que apunten al fet que podria tornar a presentar un programa, en este cas, en Canal Sur però, de moment, no hi ha res confirmat i es veu en l’obligació de mantindre el seu futur professional en secret. «Li direm rumrum. M’he de callar encara, però espere que prompte t’ho puga explicar», deia la Campos a Otero referint-se al rumor.

 

I és que la famosa periodista té una cosa ben clara: «Del que estic farta és d’estar en la cadira que tinc en la meua habitació». Amb esta declaració d’intencions, la periodista malaguenya espera poder tornar ben prompte al món de la televisió i seguir la seua llarga trajectòria professional durant uns quants anys més.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.