María Teresa Campos destapa les raons de la seua absència televisiva

María Teresa Campos podria tornar TVE

María Teresa Campos podria tornar a la televisió | València Diari

 

María Teresa Campos és una de les periodistes més veteranes, admirades i respectades d’Espanya. Però, des de fa uns mesos, que la seua figura professional s’ha vist perjudicada a causa de la falta de relació laboral activa amb Mediaset. 

 

Després que acabara el programa ‘¡Qué tiempo tan feliz!’, la Campos ha passat per una complicada època en la que no ha pogut treballar, ni ficar-se davant d’una pantalla, fet que tant li agrada a esta apassionada de la comunicació.

 

Les raons de la seua ‘desaparició’ en la televisió

Però, en una última entrevista oferida a Júlia Otero en el seu programa de ràdio d’Onda Cero, la periodista va explicar les verdaderes raons de la seua absència televisiva. I esta raó era el contracte que tenia firmat amb Mediaset fins a l’abril del 2019. «En la meua ignorància legal, pensava que si em contractaven, em donaven faena. Però si no te’n donen, millor no fer-ho, perquè et desacrediten a escala professional no donant-te treball», explicava.

 

A pesar de tot, ha assegurat que «gràcies a Déu, estic alliberada. No veia el moment que acabara». Però, tot i la complicada relació professional que ha tingut amb Mediaset en els últims temps, la presentadora s’ha referit al conseller delegat Paolo Vasile que: «Segurament, ho va fer amb bona intenció i jo li tindré afecte tota la vida». Però per a la Campos, Telecinco, per fi, ja ha passat a millor vida i, tot i la seua edat, no veu el moment de tornar a posar-se davant d’una càmera.

 

Un possible programa nou

Són uns quants els rumors que apunten al fet que podria tornar a presentar un programa, en este cas, en Canal Sur però, de moment, no hi ha res confirmat i es veu en l’obligació de mantindre el seu futur professional en secret. «Li direm rumrum. M’he de callar encara, però espere que prompte t’ho puga explicar», deia la Campos a Otero referint-se al rumor.

 

I és que la famosa periodista té una cosa ben clara: «Del que estic farta és d’estar en la cadira que tinc en la meua habitació». Amb esta declaració d’intencions, la periodista malaguenya espera poder tornar ben prompte al món de la televisió i seguir la seua llarga trajectòria professional durant uns quants anys més.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.