13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Mediaset prescindix de María Teresa Campos

María Teresa Campos diu adéu a Mediaset

María Teresa Campos diu adéu a Mediaset | CEDIDA

 

La veterana presentadora de Telecinco, María Teresa Campos, travessa un dels moments més complicats de la seua vida, després que el passat dilluns 4 de març acabara el seu vincle contractual amb Mediaset.

 

Mediaset prescindix de María Teresa i no li renova el contracte

Després de dos dècades treballant i triomfant en diversos programes de Telecinco, el passat 4 de març, dia en què finalitzava el contracte de María Teresa Campos, la cadena va decidir prescindir de la periodista i donar per acabada la seua relació laboral.

 

Aquest fet no ha sorprés massa als teleespectadors, ja que la presentadora ja no assolia els èxits que havia aconseguit amb el programa que presentava els caps de setmana ‘Que tiempo tan feliz’, i Mediaset el va suprimir. Des d’ahí, les seues aparicions als platós de Telecinco es van limitar en la seua participació en alguns episodis del reality ‘Las Campos’.

 

María Teresa Campos està decebuda amb la cadena

María Teresa Campos està decebuda amb la cadena | TELECINCO

 

Així i tot, segons informa La Razón i assegura l’entorn de la periodista, durant aquests dos anys que María Teresa ha estat sense el seu programa però amb contracte en vigor, la productora li ha estat pagant uns 20.000 euros al mes: «Si no la renoven, perdrà al voltant de vint mil euros al mes». I és que durant aquests dos anys, tot i que la productora va intentar trobar un format on poguera encaixar bé la periodista, no van arribar a cap acord, però la veterana periodista va seguir cobrant per ser imatge de la productora.

Decebuda amb la cadena

El mateix entorn de la periodista han explicat com es troba María Teresa Campos després que hagen prescindit dels seus serveis i no li hagen renovat el contracte: «Està que mossega. María Teresa se sent humiliada, perquè l’han tingut dos anys amb els braços creuats. Ha tingut alguna oferta d’una altra cadena en els últims mesos, però no podia acceptar-la. Està pendent del que trie el canal on tant ha triomfat». A més, han afegit que: «María Teresa no està bé, i tot i que no li ha vingut per sorpresa, tenia alguna esperança perquè es veia capaç de seguir en la professió».

 

La periodista ha mostrat el seu disgust amb el tracte que li han donat

La periodista ha mostrat el seu disgust amb el tracte que li han donat | CEDIDA

 

La periodista està a punt de complir 78 anys però al seu cap no entra la possibilitat de jubilar-se, i com ja ha confessat en diverses ocasions «morirà amb les botes posades abans que jubilar-se». María Teresa també va demostrar, en una entrevista amb la col·laboradora Mila Ximénez, les seues ganes de tornar a dirigir un programa afirmant que: «Estic segura, que abans de retirar-me, tinc el dret de presentar un nou programa».

 

María Teresa estudia altres ofertes televisives

Tot i aquesta nova situació professional, María Teresa Campos s’ha mantingut en silenci com ha fet sempre. La periodista no ha volgut fer declaracions sobre les condicions laborals que tenia amb Mediaset ni del seu nou futur professional. 

 

Així i tot, és ben conegut que una vegada finalitzat el seu vincle laboral amb la cadena, la periodista podrà acceptar alguna de les ofertes que li han proposat altres cadenes com Telemadrid o Canal Sur, on sí que podrà dirigir el seu propi programa.

Últimes notícies

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.

Zulima Pérez demana a Martínez Mus explicacions per la retirada en FGV d’una campanya del Govern sobre la reconstrucció postdana

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha reclamat al vicepresident segon en funcions que aclarisca per quin FGV va retirar abans d'hora una campanya institucional, una decisió que ha vinculat amb censura per la falta d'explicacions.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han recuperat el cos d'un home en el riu Segura, a Orihuela, i la Policia Nacional ha obert una investigació. A l'espera de l'autòpsia, no s'han apreciat signes aparents de violència.

Ramazani no viatja a Vallecas i és baixa per al València-Raig

L'extrem belga va quedar fora de la llista i no va viatjar per al València-Raig després de valorar les seues sensacions en l'últim assaig. Diakhaby va seguir de baixa.

El Vila-real encadena tres victòries a domicili dos anys i mig després

El Vila-real va guanyar 2-3 a la Reial Societat i va encadenar el seu tercer triomf seguit com a visitant, alguna cosa que no aconseguia des de feia més de dos anys i mig. La sèrie es va iniciar amb dos 0-2 a Mestalla i Cornellà.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya: tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a tres presumptes membres de la primera cèl·lula de The Base a Espanya a la província de Castelló. El líder va ingressar a la presó i es van intervindre armes, material paramilitar i propaganda neonazi.

Desmantellada la primera cèl·lula de l’organització neonazi The Base a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres presumptes membres de The Base i ha confiscat armes i material supremacista. El líder de la cèl·lula ha ingressat a la presó provisional i la investigació continua oberta.