13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Ortega Cano revela la malaltia de la seua dona: “no es pren les pastilles”

La relació entre Ortega Cano i Ana María Aldón ha estat en boca de tots en els últims mesos. Tot va començar un dissabte qualsevol quan l’encara dona del torero va acudir al seu lloc de treball habitual en el programa ‘Viva la Vida’ de Telecinco.

En un moment determinat la presentadora, Emma García, la va preguntar a la col·laboradora de Mediaset com es trobava. I va anar llavors quan va soltar la bomba. El matrimoni no estava en el seu millor moment. Ana María Aldón venia de passar uns dies complicats i sabia que el seu marit havia dit en televisió davant tota Espanya que Rocío Jurado havia sigut l’amor de la seua vida.

Aldón va voler reclamar el seu espai, però va anar més enllà. Va assegurar que no sabia el que havia estat passant en el seu matrimoni però que no se sentia lliure. Els reporters van començar llavors a seguir a la parella i el serial es va convertir en alguna cosa que estava en boca de tots.

Presentadors de la cadena com Jorge Javier Vázquez van arribar fins i tot a assegurar que el matrimoni estava completament trencat i que era qüestió de temps que anunciaren el divorci.

El nebot d’Ortega Cano va acusar aquesta mateixa vesprada a Aldón d’haver-se guanyat “una assegurança de vida” tenint un fill amb el torero. I sembla que aqueixa va ser la gota que va satisfer el got.

La telefonada d’Ortega Cano

Després dels últims esdeveniments sobre la seua relació amb la seua dona, Ana María Aldón, i la seua família, José Ortega Cano es va afartar i va decidir cridar a ‘Viva la vida’, programa en el qual col·labora l’ex supervivent.

El torero, que va parlar durant més de deu minuts amb Emma García, deixava clar que, encara que vol moltíssim als seus germans, el seu suport li ho dona a Aldón.

Jo estic molt tocat, molt afectat. Soc fort, intent ser fort, però arriba un moment en el qual ja no tinc força per a lluitar davant tanta història. Jo l’única cosa que he fet en la meua vida és portar-me bé amb tothom, però quan no és una cosa és una altra. Jo quan vaig iniciar la relació amb Ana María vaig decidir que això era per sempre, i damunt amb un xiquet que és clavat a mi dels peus al capdavant, no he dubtat mai que el xiquet poguera no ser meu, des del moment en el qual va nàixer que ho vaig agafar als meus braços i vaig veure que era un Ortega”, començava el destre.

Però va anar més enllà. Va assegurar que la seua dona pateix una malaltia (una depressió) i que no s’està prenent les pastilles que deuria.

Jo estic posicionat al costat d’Ana, perquè és una dona que té uns valors importants, però ella ha de prendre’s uns medicaments que porta temps sense prendre’s. Suport totalment a la meua dona i la vull moltíssim, espere que Déu la mantinga molts anys al nostre costat per a poder gaudir del nostre fill que és meravellós”, va dir ferm, buidant una de les incògnites que en els últims dies planejava sobre el matrimoni.

A més, Ortega Cano va carregar contra els mitjans i, més concretament, contra Telecinco, alguna cosa que va provocar una topada entre entrevistat i entrevistadora. “Sembla que a Telecinco li agrada molt crear polèmica, hauríeu de deixar-me una mica tranquil perquè a mi m’agrada el bon rotllo i l’harmonia, però també em puc cansar i no vull arribar a aqueix extrem”, va dir el destre.

“Jo t’entenc, Ortega, però aquest tema no l’ha tret Telecinco, en aquesta història tu eres la víctima, però en aquesta història qui ha parlat és la teua dona, ara el teu nebot i l’altre dia la teua germana Conchi”, va haver d’intervindre Emma.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.