Ortega Cano revela la malaltia de la seua dona: «no es pren les pastilles»

La relació entre Ortega Cano i Ana María Aldón ha estat en boca de tots en els últims mesos. Tot va començar un dissabte qualsevol quan l’encara dona del torero va acudir al seu lloc de treball habitual en el programa ‘Viva la Vida’ de Telecinco.

En un moment determinat la presentadora, Emma García, la va preguntar a la col·laboradora de Mediaset com es trobava. I va anar llavors quan va soltar la bomba. El matrimoni no estava en el seu millor moment. Ana María Aldón venia de passar uns dies complicats i sabia que el seu marit havia dit en televisió davant tota Espanya que Rocío Jurado havia sigut l’amor de la seua vida.

Aldón va voler reclamar el seu espai, però va anar més enllà. Va assegurar que no sabia el que havia estat passant en el seu matrimoni però que no se sentia lliure. Els reporters van començar llavors a seguir a la parella i el serial es va convertir en alguna cosa que estava en boca de tots.

Presentadors de la cadena com Jorge Javier Vázquez van arribar fins i tot a assegurar que el matrimoni estava completament trencat i que era qüestió de temps que anunciaren el divorci.

El nebot d’Ortega Cano va acusar aquesta mateixa vesprada a Aldón d’haver-se guanyat “una assegurança de vida” tenint un fill amb el torero. I sembla que aqueixa va ser la gota que va satisfer el got.

La telefonada d’Ortega Cano

Després dels últims esdeveniments sobre la seua relació amb la seua dona, Ana María Aldón, i la seua família, José Ortega Cano es va afartar i va decidir cridar a ‘Viva la vida’, programa en el qual col·labora l’ex supervivent.

El torero, que va parlar durant més de deu minuts amb Emma García, deixava clar que, encara que vol moltíssim als seus germans, el seu suport li ho dona a Aldón.

«Jo estic molt tocat, molt afectat. Soc fort, intent ser fort, però arriba un moment en el qual ja no tinc força per a lluitar davant tanta història. Jo l’única cosa que he fet en la meua vida és portar-me bé amb tothom, però quan no és una cosa és una altra. Jo quan vaig iniciar la relació amb Ana María vaig decidir que això era per sempre, i damunt amb un xiquet que és clavat a mi dels peus al capdavant, no he dubtat mai que el xiquet poguera no ser meu, des del moment en el qual va nàixer que ho vaig agafar als meus braços i vaig veure que era un Ortega», començava el destre.

Però va anar més enllà. Va assegurar que la seua dona pateix una malaltia (una depressió) i que no s’està prenent les pastilles que deuria.

«Jo estic posicionat al costat d’Ana, perquè és una dona que té uns valors importants, però ella ha de prendre’s uns medicaments que porta temps sense prendre’s. Suport totalment a la meua dona i la vull moltíssim, espere que Déu la mantinga molts anys al nostre costat per a poder gaudir del nostre fill que és meravellós», va dir ferm, buidant una de les incògnites que en els últims dies planejava sobre el matrimoni.

A més, Ortega Cano va carregar contra els mitjans i, més concretament, contra Telecinco, alguna cosa que va provocar una topada entre entrevistat i entrevistadora. «Sembla que a Telecinco li agrada molt crear polèmica, hauríeu de deixar-me una mica tranquil perquè a mi m’agrada el bon rotllo i l’harmonia, però també em puc cansar i no vull arribar a aqueix extrem», va dir el destre.

«Jo t’entenc, Ortega, però aquest tema no l’ha tret Telecinco, en aquesta història tu eres la víctima, però en aquesta història qui ha parlat és la teua dona, ara el teu nebot i l’altre dia la teua germana Conchi», va haver d’intervindre Emma.

Últimes notícies

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.