Rocío Flores no sent por per la seua mare: Té nom i cognoms

Este dimecres passat es va emetre un altre episodi de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva‘ a Telecinco. S’hi narrava un dels fets que més polèmica han generat: el succés de violència domèstica que va ocórrer el 27 de juliol de 2012. «Em va creuar la cara. De banda a banda», relata Carrasco. «Comença a pegar-me i, mentre em pegava, anava cridant ‘No em pegues!!’, i jo la mirava… i era ella qui em pegava a mi. […] Em va passar com una pel·lícula pel cap. Sabia que això obeïa a una cosa que no era normal», comenta.

Comentaris molt durs que va fer Rocío Carrasco, però, tot i això, Rocío Flores s’ha mostrat confosa pel que fa a tallar part del documental. «No entenc que ara es decidesca ocultar part d’un testimoni que es va gravar fa un any. Demane que s’emeta tot sencer. No tinc res a amagar, no tinc por de res», assegurava la jove en unes declaracions a Telecinco. «Vaig tenir por fa molts anys de la meua vida per moltes altres circumstàncies que no tenen res a veure amb este episodi. Ho vaig dir l’altre dia i ho repetesc huí: jo sé el que he viscut en aquella casa i ja no dic res més», sentenciava la filla de Rocío Carrasco, hores abans que s’emetés en obert l’últim episodi de la docusèrie de la seua mare. I és que la gran incògnita continua sent la mateixa: de qui té por Rocío Flores?

 

 

Un últim episodi que va impressionar

Segons la filla de Rocío Jurado, després d’este succés tan desagradable el següent que recorda és «el Fidel reanimant-me. Quan vaig tornar en si, tenia les pulsacions a 140. La meua filla se’n va anar. Ella s’espanta quan em veu caure a plom a terra i puja al cotxe de Paco, que ja sabia de què anava la cosa», comenta sobre els instants següents a l’agressió. «Ell em diu que la xiqueta va entrar al cotxe amb un atac d’ansietat i que, de cop i volta, es transforma, treu un mòbil i diu “Papa, ja està fet“», comenta Rocío Carrasco. Estes declaracions han provocat una gran polèmica per ser tan explícites i, sobretot, perquè donen peu a l’autèntic delicte de manipulació que Antonio Flores exerciria sobre la seua filla.

La filla de Pedro Carrasco assegura que l’agressió és una de les moltes escenes dramàtiques que es vivien a la casa. Una d’estes situacions va ocórrer un dia que, en un moment de tensió, Rocío Flores estava escridassant el seu germà i la mare va intervenir a la discussió per a posar calma. «Li dic que vaja a la seua habitació i em comença a increpar, i em diu: “Que sàpigues que al setembre, a esta casa no m’hi porta ni un jutge ni ton pare ni ta mare, que estan sota terra, maltractadora“. La vaig treure de l’habitació del seu germà, i al mig de passadís em deia “Pega’m, Rociíto, no tens ous!”», comenta la protagonista a la docusèrie.

 

Més xacres amb la relació amb la seua filla

Carrasco va explicar més vivències desagradables que la vinculen a la seua filla, com un dia en què la va trobar fotografiant documents a altes hores de la nit. «La gran reprimenda de la qual es va parlar tant només va ser que li vaig dir que em donés el mòbil i se n’anés a dormir. Per això li va comprar un mòbil el seu pare, no per a trucar-li per saber com estava», assegura. A més, diu que Rocío Flores no era més que un instrument manipulat pel seu pare per a revelar notícies sobre la vida de la mare. «Als quatre dies que se n’anés, un periodista va anunciar en un programa de televisió que Fidel i jo ens separàvem», comenta.

Sens dubte, el relat de Rocío Carrasco contrasta amb el de la seua filla. La jove assegura que no té por dels comentaris de la seua mare, però, sens dubte, no la deixen en bon lloc.

Últimes notícies

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.