Anuncios

Rocío Flores no sent por per la seua mare: Té nom i cognoms

Este dimecres passat es va emetre un altre episodi de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva‘ a Telecinco. S’hi narrava un dels fets que més polèmica han generat: el succés de violència domèstica que va ocórrer el 27 de juliol de 2012. «Em va creuar la cara. De banda a banda», relata Carrasco. «Comença a pegar-me i, mentre em pegava, anava cridant ‘No em pegues!!’, i jo la mirava… i era ella qui em pegava a mi. […] Em va passar com una pel·lícula pel cap. Sabia que això obeïa a una cosa que no era normal», comenta.

Comentaris molt durs que va fer Rocío Carrasco, però, tot i això, Rocío Flores s’ha mostrat confosa pel que fa a tallar part del documental. «No entenc que ara es decidesca ocultar part d’un testimoni que es va gravar fa un any. Demane que s’emeta tot sencer. No tinc res a amagar, no tinc por de res», assegurava la jove en unes declaracions a Telecinco. «Vaig tenir por fa molts anys de la meua vida per moltes altres circumstàncies que no tenen res a veure amb este episodi. Ho vaig dir l’altre dia i ho repetesc huí: jo sé el que he viscut en aquella casa i ja no dic res més», sentenciava la filla de Rocío Carrasco, hores abans que s’emetés en obert l’últim episodi de la docusèrie de la seua mare. I és que la gran incògnita continua sent la mateixa: de qui té por Rocío Flores?

Anuncios

 

 

Un últim episodi que va impressionar

Segons la filla de Rocío Jurado, després d’este succés tan desagradable el següent que recorda és «el Fidel reanimant-me. Quan vaig tornar en si, tenia les pulsacions a 140. La meua filla se’n va anar. Ella s’espanta quan em veu caure a plom a terra i puja al cotxe de Paco, que ja sabia de què anava la cosa», comenta sobre els instants següents a l’agressió. «Ell em diu que la xiqueta va entrar al cotxe amb un atac d’ansietat i que, de cop i volta, es transforma, treu un mòbil i diu “Papa, ja està fet“», comenta Rocío Carrasco. Estes declaracions han provocat una gran polèmica per ser tan explícites i, sobretot, perquè donen peu a l’autèntic delicte de manipulació que Antonio Flores exerciria sobre la seua filla.

La filla de Pedro Carrasco assegura que l’agressió és una de les moltes escenes dramàtiques que es vivien a la casa. Una d’estes situacions va ocórrer un dia que, en un moment de tensió, Rocío Flores estava escridassant el seu germà i la mare va intervenir a la discussió per a posar calma. «Li dic que vaja a la seua habitació i em comença a increpar, i em diu: “Que sàpigues que al setembre, a esta casa no m’hi porta ni un jutge ni ton pare ni ta mare, que estan sota terra, maltractadora“. La vaig treure de l’habitació del seu germà, i al mig de passadís em deia “Pega’m, Rociíto, no tens ous!”», comenta la protagonista a la docusèrie.

 

Més xacres amb la relació amb la seua filla

Carrasco va explicar més vivències desagradables que la vinculen a la seua filla, com un dia en què la va trobar fotografiant documents a altes hores de la nit. «La gran reprimenda de la qual es va parlar tant només va ser que li vaig dir que em donés el mòbil i se n’anés a dormir. Per això li va comprar un mòbil el seu pare, no per a trucar-li per saber com estava», assegura. A més, diu que Rocío Flores no era més que un instrument manipulat pel seu pare per a revelar notícies sobre la vida de la mare. «Als quatre dies que se n’anés, un periodista va anunciar en un programa de televisió que Fidel i jo ens separàvem», comenta.

Sens dubte, el relat de Rocío Carrasco contrasta amb el de la seua filla. La jove assegura que no té por dels comentaris de la seua mare, però, sens dubte, no la deixen en bon lloc.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La manifestació de l’Orgull LGTBI+ tornarà a València el 20 de juny i trenca amb els Gai Games

Lambda convoca per al 20 de juny la manifestació de l'Orgull LGTBI+ a València amb el lema 'Pels teus drets: Actua!' i es desmarca dels Gai Games pel conflicte amb la llei trans i la falta de conveni social amb l'Ajuntament.

Carla, la jove que va perdre mans i peus per una sèpsia i ara diu que gaudix i valora més la vida

Carla Maronda, que va patir una sèpsia després d'una operació rutinària i va perdre mans i peus, relata com ha reconstruït la seua vida amb pròtesi, un llibre i una associació de suport.

La Diputació d’Alacant eleva a 6 milions la inversió contra els incendis forestals

La Diputació d'Alacant repartirà més de sis milions d'euros entre els 141 municipis de la província per a reforçar la prevenció d'incendis forestals i la gestió de les seues muntanyes.

Els Moros i Cristians d’Elda aconseguixen la distinció de Festa d’Interés Turístic Internacional

El Ministeri d'Indústria i Turisme ha reconegut als Moros i Cristians d'Elda com a Festa d'Interés Turístic Internacional pel seu valor cultural, la seua tradició i la seua capacitat d'atraure visitants.

El PSPV acusa el Consell de boicotejar la regularització de migrants i anuncia accions davant la Fiscalia

El PSPV acusa el Consell d'ordenar a centres de salut que no emeten certificats per a la regularització de persones migrants i avança que el denunciarà davant la Fiscalia, mentres el president nega qualsevol instrucció en eixe sentit.

Pérez Llorca condiciona el diàleg sobre la vaga educativa a no usar la PAU com a pressió

Juanfran Pérez Llorca rebutja negociar la vaga indefinida del professorat si els sindicats utilitzen els exàmens d'accés a la universitat com a mecanisme de pressió i defén compatibilitzar el dret de vaga amb la correcta avaluació de l'alumnat.

Alliberats al Marroc tretze macacos de Berbería rehabilitats a Villena

Tretze macacos de Berbería rescatats del tràfic il·legal han sigut alliberats al parc natural de Tazekka, al Marroc, després de la seua rehabilitació en el centre de recuperació de primats de Villena.

A la presó dos detinguts per dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló

Dos de les tres persones detingudes per la Guàrdia Civil ingressen a la presó després de desmantellar dos plantacions de marihuana indoor a Almassora i Castelló amb més de 700 plantes i material per al seu cultiu intensiu.
Anuncios