Rocío Flores no sent por per la seua mare: Té nom i cognoms

Este dimecres passat es va emetre un altre episodi de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva‘ a Telecinco. S’hi narrava un dels fets que més polèmica han generat: el succés de violència domèstica que va ocórrer el 27 de juliol de 2012. «Em va creuar la cara. De banda a banda», relata Carrasco. «Comença a pegar-me i, mentre em pegava, anava cridant ‘No em pegues!!’, i jo la mirava… i era ella qui em pegava a mi. […] Em va passar com una pel·lícula pel cap. Sabia que això obeïa a una cosa que no era normal», comenta.

Comentaris molt durs que va fer Rocío Carrasco, però, tot i això, Rocío Flores s’ha mostrat confosa pel que fa a tallar part del documental. «No entenc que ara es decidesca ocultar part d’un testimoni que es va gravar fa un any. Demane que s’emeta tot sencer. No tinc res a amagar, no tinc por de res», assegurava la jove en unes declaracions a Telecinco. «Vaig tenir por fa molts anys de la meua vida per moltes altres circumstàncies que no tenen res a veure amb este episodi. Ho vaig dir l’altre dia i ho repetesc huí: jo sé el que he viscut en aquella casa i ja no dic res més», sentenciava la filla de Rocío Carrasco, hores abans que s’emetés en obert l’últim episodi de la docusèrie de la seua mare. I és que la gran incògnita continua sent la mateixa: de qui té por Rocío Flores?

 

 

Un últim episodi que va impressionar

Segons la filla de Rocío Jurado, després d’este succés tan desagradable el següent que recorda és «el Fidel reanimant-me. Quan vaig tornar en si, tenia les pulsacions a 140. La meua filla se’n va anar. Ella s’espanta quan em veu caure a plom a terra i puja al cotxe de Paco, que ja sabia de què anava la cosa», comenta sobre els instants següents a l’agressió. «Ell em diu que la xiqueta va entrar al cotxe amb un atac d’ansietat i que, de cop i volta, es transforma, treu un mòbil i diu «Papa, ja està fet«», comenta Rocío Carrasco. Estes declaracions han provocat una gran polèmica per ser tan explícites i, sobretot, perquè donen peu a l’autèntic delicte de manipulació que Antonio Flores exerciria sobre la seua filla.

La filla de Pedro Carrasco assegura que l’agressió és una de les moltes escenes dramàtiques que es vivien a la casa. Una d’estes situacions va ocórrer un dia que, en un moment de tensió, Rocío Flores estava escridassant el seu germà i la mare va intervenir a la discussió per a posar calma. «Li dic que vaja a la seua habitació i em comença a increpar, i em diu: «Que sàpigues que al setembre, a esta casa no m’hi porta ni un jutge ni ton pare ni ta mare, que estan sota terra, maltractadora«. La vaig treure de l’habitació del seu germà, i al mig de passadís em deia «Pega’m, Rociíto, no tens ous!»», comenta la protagonista a la docusèrie.

 

Més xacres amb la relació amb la seua filla

Carrasco va explicar més vivències desagradables que la vinculen a la seua filla, com un dia en què la va trobar fotografiant documents a altes hores de la nit. «La gran reprimenda de la qual es va parlar tant només va ser que li vaig dir que em donés el mòbil i se n’anés a dormir. Per això li va comprar un mòbil el seu pare, no per a trucar-li per saber com estava», assegura. A més, diu que Rocío Flores no era més que un instrument manipulat pel seu pare per a revelar notícies sobre la vida de la mare. «Als quatre dies que se n’anés, un periodista va anunciar en un programa de televisió que Fidel i jo ens separàvem», comenta.

Sens dubte, el relat de Rocío Carrasco contrasta amb el de la seua filla. La jove assegura que no té por dels comentaris de la seua mare, però, sens dubte, no la deixen en bon lloc.

Últimes notícies

Pérez Llorca rebutja la vaga general i defensa el Pla Viu de lloguer assequible a Alacant

Juanfran Pérez Llorca considera que Espanya no està per a vagues generals després de l’anunci sindical per la vivenda i destaca a Alacant les noves vivendes de lloguer assequible del Pla Viu en Rabasa.

Catalá defensa que el 9 d’Octubre es celebre amb “tota la solemnitat” davant l’acampada per la vivenda

L’alcaldessa de València, María José Catalá, afirma que l’Ajuntament farà “tot el possible” perquè el 9 d’Octubre es desenvolupe amb normalitat i seguretat malgrat l’acampada per la vivenda en la plaça.

Els números de Javier Aguirre en els seus debuts a LaLiga il·lusionen el valencianisme

Javier Aguirre debuta este diumenge amb el Valencia en LaLiga i arriba avalat per cinc estrenes amb punts en sis intents, tot i que la més recent va acabar en derrota amb el Mallorca.

Una base de dades de la UV rescata 400 sanitaris valencians represaliats pel franquisme

La Universitat de València ha obert una base de dades que identifica 400 metges i científics valencians represaliats pel franquisme després de trenta anys d’investigació liderada per Josep Lluís Barona.

Pérez Llorca descarta avançar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Alacant que no s'ha plantejat avançar les eleccions autonòmiques a la Comunitat Valenciana per a fer-les coincidir amb unes generals.

Més de 9.600 persones es presenten a les proves escrites de valencià de la JQCV

Un total de 9.634 persones s’han presentat a les proves escrites dels nivells B2, C1 i C2 de valencià de la JQCV, celebrades en 24 municipis de la Comunitat Valenciana. La participació global ha sigut del 58,81 % i la convocatòria continuarà ara amb les proves orals.

Comissió Ciutat-Port portarà al Suprem l’ampliació nord del Port de València

La plataforma ciutadana Comissió Ciutat-Port ha presentat davant el TSJCV l’escrit per preparar un recurs de cassació contra la sentència que avala el projecte constructiu de l’ampliació nord del Port de València.

Presó provisional per a un home de 33 anys per diversos robatoris a Benicarló

Un home de 33 anys ha ingressat en presó provisional acusat de diversos robatoris amb força en locals de Benicarló. La Guàrdia Civil també ha detingut tres jóvens més a Benicarló i Peníscola per delictes contra el patrimoni.