Rocío Flores no sent por per la seua mare: Té nom i cognoms

Ejemplo de shortcode con estilo
Este dimecres passat es va emetre un altre episodi de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva‘ a Telecinco. S’hi narrava un dels fets que més polèmica han generat: el succés de violència domèstica que va ocórrer el 27 de juliol de 2012. «Em va creuar la cara. De banda a banda», relata Carrasco. «Comença a pegar-me i, […]

Este dimecres passat es va emetre un altre episodi de ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva‘ a Telecinco. S’hi narrava un dels fets que més polèmica han generat: el succés de violència domèstica que va ocórrer el 27 de juliol de 2012. «Em va creuar la cara. De banda a banda», relata Carrasco. «Comença a pegar-me i, mentre em pegava, anava cridant ‘No em pegues!!’, i jo la mirava… i era ella qui em pegava a mi. […] Em va passar com una pel·lícula pel cap. Sabia que això obeïa a una cosa que no era normal», comenta.

Comentaris molt durs que va fer Rocío Carrasco, però, tot i això, Rocío Flores s’ha mostrat confosa pel que fa a tallar part del documental. «No entenc que ara es decidesca ocultar part d’un testimoni que es va gravar fa un any. Demane que s’emeta tot sencer. No tinc res a amagar, no tinc por de res», assegurava la jove en unes declaracions a Telecinco. «Vaig tenir por fa molts anys de la meua vida per moltes altres circumstàncies que no tenen res a veure amb este episodi. Ho vaig dir l’altre dia i ho repetesc huí: jo sé el que he viscut en aquella casa i ja no dic res més», sentenciava la filla de Rocío Carrasco, hores abans que s’emetés en obert l’últim episodi de la docusèrie de la seua mare. I és que la gran incògnita continua sent la mateixa: de qui té por Rocío Flores?

 

 

Un últim episodi que va impressionar

Segons la filla de Rocío Jurado, després d’este succés tan desagradable el següent que recorda és «el Fidel reanimant-me. Quan vaig tornar en si, tenia les pulsacions a 140. La meua filla se’n va anar. Ella s’espanta quan em veu caure a plom a terra i puja al cotxe de Paco, que ja sabia de què anava la cosa», comenta sobre els instants següents a l’agressió. «Ell em diu que la xiqueta va entrar al cotxe amb un atac d’ansietat i que, de cop i volta, es transforma, treu un mòbil i diu «Papa, ja està fet«», comenta Rocío Carrasco. Estes declaracions han provocat una gran polèmica per ser tan explícites i, sobretot, perquè donen peu a l’autèntic delicte de manipulació que Antonio Flores exerciria sobre la seua filla.

La filla de Pedro Carrasco assegura que l’agressió és una de les moltes escenes dramàtiques que es vivien a la casa. Una d’estes situacions va ocórrer un dia que, en un moment de tensió, Rocío Flores estava escridassant el seu germà i la mare va intervenir a la discussió per a posar calma. «Li dic que vaja a la seua habitació i em comença a increpar, i em diu: «Que sàpigues que al setembre, a esta casa no m’hi porta ni un jutge ni ton pare ni ta mare, que estan sota terra, maltractadora«. La vaig treure de l’habitació del seu germà, i al mig de passadís em deia «Pega’m, Rociíto, no tens ous!»», comenta la protagonista a la docusèrie.

 

Més xacres amb la relació amb la seua filla

Carrasco va explicar més vivències desagradables que la vinculen a la seua filla, com un dia en què la va trobar fotografiant documents a altes hores de la nit. «La gran reprimenda de la qual es va parlar tant només va ser que li vaig dir que em donés el mòbil i se n’anés a dormir. Per això li va comprar un mòbil el seu pare, no per a trucar-li per saber com estava», assegura. A més, diu que Rocío Flores no era més que un instrument manipulat pel seu pare per a revelar notícies sobre la vida de la mare. «Als quatre dies que se n’anés, un periodista va anunciar en un programa de televisió que Fidel i jo ens separàvem», comenta.

Sens dubte, el relat de Rocío Carrasco contrasta amb el de la seua filla. La jove assegura que no té por dels comentaris de la seua mare, però, sens dubte, no la deixen en bon lloc.

Últimes notícies

Així afectarà a la Comunitat Valenciana l’avís per fortes pluges des de dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat un avís especial per un episodi de pluges intenses i persistents que podria començar dissabte i concentrar-se diumenge als litorals i prelitorals mediterranis.

L’Audiència rebutja el recurs d’Emilio Argüeso pel cas de la DANA a Chiva i Utiel

La Secció Segona de l’Audiència de València ha confirmat l’ordre que exigix als ajuntaments de Chiva i Utiel certificar si reberen els avisos d’Emergències durant la DANA, i ha tombat el recurs de la defensa d’Emilio Argüeso.

Tres informes ja advertien que el Museu de Villena necessitava vigilància 24 hores abans del robatori del Tresor

La comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena ha constatat que tres informes previs recomanaven vigilància física 24 hores al museu. L’oposició reclama més documentació, mentres el govern local defensa que les exigències mínimes de seguretat sí que es complien.

Sis mesos de presó a un empresari per tindre deu empleats sense alta en la Seguretat Social

Un empresari de 42 anys ha sigut condemnat a sis mesos de presó i una multa per tindre tota la plantilla, deu treballadors colombians, sense contracte ni alta en la Seguretat Social a Alacant. La pena de presó ha quedat en suspens sempre que no torne a delinquir.

Divaldirectia complix 10 anys formant directius locals amb tres presidents de la Diputació

La Diputació de València ha celebrat el desé aniversari de Divaldirectia amb la presència dels tres últims presidents i l’inici de la sisena edició del programa, que ha format ja 239 directius locals.

Nicolás Olea, nou doctor honoris causa de la UA: ‘El cos humà no es pot separar del seu ambient’

El metge i catedràtic emèrit Nicolás Olea ha sigut investit doctor honoris causa per la Universitat d’Alacant, on ha defensat que el cos humà està íntimament lligat al seu entorn i que la medicina ha de prevenir el sofriment abans que calga curar-lo.

Elx recorda els dotze guàrdies civils assassinats per ETA en 1986 amb una exposició

La Llotja Medieval d’Elx acull fins al 15 de novembre l’exposició ‘12 vidas. Una herida permanente’, que homenatja els dotze guàrdies civils assassinats per ETA en 1986 a Madrid, entre ells dos agents nascuts a la Comunitat Valenciana.

Fixades les noves declaracions de cinc alcaldes per la gestió de la DANA a València

El jutjat que investiga la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024 ha programat per a novembre i desembre les declaracions de cinc alcaldes de l’Horta i de la comissaria cap de la Unitat Adscrita, com a testimonis. En la mateixa causa continuen investigats l’exconsellera Salomé Pradas i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso.