Les proves que converteixen a Olga Moreno en còmplice del seu marit

Olga Moreno va partir a participar en ‘Superviviemtes‘ quan apenes començava la docusèrie de la vida de Rocío Carrasco en el que es desvela que el seu marit Antonio David Flores està acusat de maltractar a la seua exmuller i d’haver manipulat als seus fills en contra de la seua mare. Però, era Olga coneixedora de tot el que succeïa a la seua esquena?

Moltes són les persones que asseguren que Moreno si sabia de tot el que feia el seu home en contra de Rocío Carrasco. «Jo cada dia tinc més clar que Olga és coneixedora. Estes dones florer que porten vint anys amb el seu marit, sobretot d’una generació jove com és Olga, i que no saben el que està ocorrent a casa mai me les he cregut», ha assenyalat María Patiño en el ‘Deluxe‘.

És a dir, que entre altres coses, «Olga ha de saber que Antonio David tenia una guàrdia i custòdia que no va signar sis mesos després d’haver-la concedit». «També ha de saber que facturava a través de la seua empresa i no facturava legalment…», ha començat enumerant la presentadora de ‘Socialité‘.

A més, «ha de ser coneixedora dels reportatges perquè va, viu la vida, els reportatges robats, pactats, que ha fet el seu marit i en els quals ella participava. En definitiva, que ha de ser coneixedora de tot l’aspecte mediàtic», ha prosseguit analitzant Patiño.

Això, sumat al fet que «Antonio David, en la seua llibertat, i també emparat per tots nosaltres, criticava a Rocío Carrasco al llarg de vint anys», recalcava.

«I tot este coneixement la fa, com sempre dic, que faça un pas endavant i diga ‘doncs sí, jo faig costat al meu marit, sé el que fa el meu marit perquè em dóna la gana’. El problema és que Olga pretén com ignorar, tenir un segon pla, i donar a entendre que no és conscient del que realment és», ha resolt la tertuliana posant de manifest la culpabilitat de la dissenyadora.

Bona prova d’això, és que després d’haver arremés amb duresa contra Carrasco estes setmanes, en l’últim moment ha volgut rentar-se les mans i fer com si res. I fins i tot la gran amiga que Olga s’ha fet en el reality, Marta López, sembla haver-la deixat en evidència.

«Si que hem parlat de Rocío Carrasco, però no l’hem criticat. Simplement, hem parlat de coses que Olga ha viscut i ho hem parlat perquè ens ha donat la gana… Sé que li donareu la volta i no ho comprendreu. No ha criticat a Rocío Carrasco, tan sols ha parlat de moments puntuals», ha reconegut en el ‘Deluxe’.

Ja en el seu documental, Rociíto ha desmuntat esta imatge de mare abnegada que la dona d’Antonio David s’ha esforçat per reflectir davant els mitjans, on sempre ha recalcat que vol a Rocío i David Flores com si foren els seus propis fills.

De fet, la filla de ‘la més gran’ assegurava que va estar a punt d’arribar a les mans amb Olga després del famós incident en el qual suposadament es va trobar amb el seu fill David en els jutjats, però es va negar a saludar-li.

«En eixir, ací ja sí que veig a David. Quan obri la porta, creua amb la mirada d’Olga, que em mira fixament. Ella em veu sortir de la sala, em mira, li agafa la cara al xiquet i comença a donar-li besos i li gira la cara perquè no em veja», explicava en un dels episodis del seu docuserie.

Va ser en este moment quan Carrasco va estar a punt de muntar un escàndol. «Quan passa això, jo anava directa per ella. Podia passar que hi hagués algun problema i que alguna de les dos no eixira d’allí. Jo, esta que és ací, anava per ella. El meu advocat em va agafar de la màniga i em va dir ‘No Ro, tira que et fiques en un problema’».

«Ella no deixa que el meu fill em veja a mi, però és mentida, com ha comptat en el ‘Deluxe’, que s’aixeque i em diga: ‘De debò no saludaràs al teu fill?’. No té cony. No té el que ha de tenir, per a després del que ha fet dir-me a mi ni això», apuntava amb ràbia.

Així, ratllava a la dissenyadora de ser una provocadora l’única intenció de la qual era continuar omplint-se les butxaques a la seua costa al costat del seu marit.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.