Les proves que converteixen a Olga Moreno en còmplice del seu marit

Olga Moreno va partir a participar en ‘Superviviemtes‘ quan apenes començava la docusèrie de la vida de Rocío Carrasco en el que es desvela que el seu marit Antonio David Flores està acusat de maltractar a la seua exmuller i d’haver manipulat als seus fills en contra de la seua mare. Però, era Olga coneixedora de tot el que succeïa a la seua esquena?

Moltes són les persones que asseguren que Moreno si sabia de tot el que feia el seu home en contra de Rocío Carrasco. «Jo cada dia tinc més clar que Olga és coneixedora. Estes dones florer que porten vint anys amb el seu marit, sobretot d’una generació jove com és Olga, i que no saben el que està ocorrent a casa mai me les he cregut», ha assenyalat María Patiño en el ‘Deluxe‘.

És a dir, que entre altres coses, «Olga ha de saber que Antonio David tenia una guàrdia i custòdia que no va signar sis mesos després d’haver-la concedit». «També ha de saber que facturava a través de la seua empresa i no facturava legalment…», ha començat enumerant la presentadora de ‘Socialité‘.

A més, «ha de ser coneixedora dels reportatges perquè va, viu la vida, els reportatges robats, pactats, que ha fet el seu marit i en els quals ella participava. En definitiva, que ha de ser coneixedora de tot l’aspecte mediàtic», ha prosseguit analitzant Patiño.

Això, sumat al fet que «Antonio David, en la seua llibertat, i també emparat per tots nosaltres, criticava a Rocío Carrasco al llarg de vint anys», recalcava.

«I tot este coneixement la fa, com sempre dic, que faça un pas endavant i diga ‘doncs sí, jo faig costat al meu marit, sé el que fa el meu marit perquè em dóna la gana’. El problema és que Olga pretén com ignorar, tenir un segon pla, i donar a entendre que no és conscient del que realment és», ha resolt la tertuliana posant de manifest la culpabilitat de la dissenyadora.

Bona prova d’això, és que després d’haver arremés amb duresa contra Carrasco estes setmanes, en l’últim moment ha volgut rentar-se les mans i fer com si res. I fins i tot la gran amiga que Olga s’ha fet en el reality, Marta López, sembla haver-la deixat en evidència.

«Si que hem parlat de Rocío Carrasco, però no l’hem criticat. Simplement, hem parlat de coses que Olga ha viscut i ho hem parlat perquè ens ha donat la gana… Sé que li donareu la volta i no ho comprendreu. No ha criticat a Rocío Carrasco, tan sols ha parlat de moments puntuals», ha reconegut en el ‘Deluxe’.

Ja en el seu documental, Rociíto ha desmuntat esta imatge de mare abnegada que la dona d’Antonio David s’ha esforçat per reflectir davant els mitjans, on sempre ha recalcat que vol a Rocío i David Flores com si foren els seus propis fills.

De fet, la filla de ‘la més gran’ assegurava que va estar a punt d’arribar a les mans amb Olga després del famós incident en el qual suposadament es va trobar amb el seu fill David en els jutjats, però es va negar a saludar-li.

«En eixir, ací ja sí que veig a David. Quan obri la porta, creua amb la mirada d’Olga, que em mira fixament. Ella em veu sortir de la sala, em mira, li agafa la cara al xiquet i comença a donar-li besos i li gira la cara perquè no em veja», explicava en un dels episodis del seu docuserie.

Va ser en este moment quan Carrasco va estar a punt de muntar un escàndol. «Quan passa això, jo anava directa per ella. Podia passar que hi hagués algun problema i que alguna de les dos no eixira d’allí. Jo, esta que és ací, anava per ella. El meu advocat em va agafar de la màniga i em va dir ‘No Ro, tira que et fiques en un problema’».

«Ella no deixa que el meu fill em veja a mi, però és mentida, com ha comptat en el ‘Deluxe’, que s’aixeque i em diga: ‘De debò no saludaràs al teu fill?’. No té cony. No té el que ha de tenir, per a després del que ha fet dir-me a mi ni això», apuntava amb ràbia.

Així, ratllava a la dissenyadora de ser una provocadora l’única intenció de la qual era continuar omplint-se les butxaques a la seua costa al costat del seu marit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.