Les proves que converteixen a Olga Moreno en còmplice del seu marit

Olga Moreno va partir a participar en ‘Superviviemtes‘ quan apenes començava la docusèrie de la vida de Rocío Carrasco en el que es desvela que el seu marit Antonio David Flores està acusat de maltractar a la seua exmuller i d’haver manipulat als seus fills en contra de la seua mare. Però, era Olga coneixedora de tot el que succeïa a la seua esquena?

Moltes són les persones que asseguren que Moreno si sabia de tot el que feia el seu home en contra de Rocío Carrasco. «Jo cada dia tinc més clar que Olga és coneixedora. Estes dones florer que porten vint anys amb el seu marit, sobretot d’una generació jove com és Olga, i que no saben el que està ocorrent a casa mai me les he cregut», ha assenyalat María Patiño en el ‘Deluxe‘.

És a dir, que entre altres coses, «Olga ha de saber que Antonio David tenia una guàrdia i custòdia que no va signar sis mesos després d’haver-la concedit». «També ha de saber que facturava a través de la seua empresa i no facturava legalment…», ha començat enumerant la presentadora de ‘Socialité‘.

A més, «ha de ser coneixedora dels reportatges perquè va, viu la vida, els reportatges robats, pactats, que ha fet el seu marit i en els quals ella participava. En definitiva, que ha de ser coneixedora de tot l’aspecte mediàtic», ha prosseguit analitzant Patiño.

Això, sumat al fet que «Antonio David, en la seua llibertat, i també emparat per tots nosaltres, criticava a Rocío Carrasco al llarg de vint anys», recalcava.

«I tot este coneixement la fa, com sempre dic, que faça un pas endavant i diga ‘doncs sí, jo faig costat al meu marit, sé el que fa el meu marit perquè em dóna la gana’. El problema és que Olga pretén com ignorar, tenir un segon pla, i donar a entendre que no és conscient del que realment és», ha resolt la tertuliana posant de manifest la culpabilitat de la dissenyadora.

Bona prova d’això, és que després d’haver arremés amb duresa contra Carrasco estes setmanes, en l’últim moment ha volgut rentar-se les mans i fer com si res. I fins i tot la gran amiga que Olga s’ha fet en el reality, Marta López, sembla haver-la deixat en evidència.

«Si que hem parlat de Rocío Carrasco, però no l’hem criticat. Simplement, hem parlat de coses que Olga ha viscut i ho hem parlat perquè ens ha donat la gana… Sé que li donareu la volta i no ho comprendreu. No ha criticat a Rocío Carrasco, tan sols ha parlat de moments puntuals», ha reconegut en el ‘Deluxe’.

Ja en el seu documental, Rociíto ha desmuntat esta imatge de mare abnegada que la dona d’Antonio David s’ha esforçat per reflectir davant els mitjans, on sempre ha recalcat que vol a Rocío i David Flores com si foren els seus propis fills.

De fet, la filla de ‘la més gran’ assegurava que va estar a punt d’arribar a les mans amb Olga després del famós incident en el qual suposadament es va trobar amb el seu fill David en els jutjats, però es va negar a saludar-li.

«En eixir, ací ja sí que veig a David. Quan obri la porta, creua amb la mirada d’Olga, que em mira fixament. Ella em veu sortir de la sala, em mira, li agafa la cara al xiquet i comença a donar-li besos i li gira la cara perquè no em veja», explicava en un dels episodis del seu docuserie.

Va ser en este moment quan Carrasco va estar a punt de muntar un escàndol. «Quan passa això, jo anava directa per ella. Podia passar que hi hagués algun problema i que alguna de les dos no eixira d’allí. Jo, esta que és ací, anava per ella. El meu advocat em va agafar de la màniga i em va dir ‘No Ro, tira que et fiques en un problema’».

«Ella no deixa que el meu fill em veja a mi, però és mentida, com ha comptat en el ‘Deluxe’, que s’aixeque i em diga: ‘De debò no saludaràs al teu fill?’. No té cony. No té el que ha de tenir, per a després del que ha fet dir-me a mi ni això», apuntava amb ràbia.

Així, ratllava a la dissenyadora de ser una provocadora l’única intenció de la qual era continuar omplint-se les butxaques a la seua costa al costat del seu marit.

Últimes notícies

Expulsen cinc anys d’Espanya un home per matar el gat de la seua parella a Torrevieja

Un jutjat d’Orihuela ha condemnat un home de 29 anys a cinc anys d’expulsió d’Espanya per matar al carrer el gat de la seua parella a Torrevieja. Els fets s’han considerat violència vicària i maltractament animal, i l’home serà traslladat a Colòmbia, el seu país d’origen.

Cinc morts per calor extrema a la Comunitat Valenciana des de l’1 de maig, totes a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat cinc morts atribuïdes a la calor des de l’1 de maig, totes a la província de València, en un context de maig càlid i amb temperatures rècord en terra i en mar.

Així és la nova cria d’antílop blesbok que ha nascut al Bioparc València

El Bioparc València ha anunciat el naixement d’un mascle de blesbok, un antílop africà que va estar al límit de l’extinció al segle XIX, en un part natural i sense incidències.

Les màximes cauen amb força a l’interior de València i només lleugerament en la costa

Dimarts s’espera un descens notable de les temperatures màximes a l’interior de la província de València i més lleu en el litoral, amb cel poc nuvolat i vent fluix variable que girarà a este i nord-est.

Busquen si el cos trobat en una platja de Torrevieja ve d’una patera

La Guàrdia Civil investiga si el cos sense vida localitzat en la platja de la Sal, a Torrevieja, pot ser d’una persona migrant d’una patera naufragada.

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.