Les proves que converteixen a Olga Moreno en còmplice del seu marit

Olga Moreno va partir a participar en ‘Superviviemtes‘ quan apenes començava la docusèrie de la vida de Rocío Carrasco en el que es desvela que el seu marit Antonio David Flores està acusat de maltractar a la seua exmuller i d’haver manipulat als seus fills en contra de la seua mare. Però, era Olga coneixedora de tot el que succeïa a la seua esquena?

Moltes són les persones que asseguren que Moreno si sabia de tot el que feia el seu home en contra de Rocío Carrasco. «Jo cada dia tinc més clar que Olga és coneixedora. Estes dones florer que porten vint anys amb el seu marit, sobretot d’una generació jove com és Olga, i que no saben el que està ocorrent a casa mai me les he cregut», ha assenyalat María Patiño en el ‘Deluxe‘.

És a dir, que entre altres coses, «Olga ha de saber que Antonio David tenia una guàrdia i custòdia que no va signar sis mesos després d’haver-la concedit». «També ha de saber que facturava a través de la seua empresa i no facturava legalment…», ha començat enumerant la presentadora de ‘Socialité‘.

A més, «ha de ser coneixedora dels reportatges perquè va, viu la vida, els reportatges robats, pactats, que ha fet el seu marit i en els quals ella participava. En definitiva, que ha de ser coneixedora de tot l’aspecte mediàtic», ha prosseguit analitzant Patiño.

Això, sumat al fet que «Antonio David, en la seua llibertat, i també emparat per tots nosaltres, criticava a Rocío Carrasco al llarg de vint anys», recalcava.

«I tot este coneixement la fa, com sempre dic, que faça un pas endavant i diga ‘doncs sí, jo faig costat al meu marit, sé el que fa el meu marit perquè em dóna la gana’. El problema és que Olga pretén com ignorar, tenir un segon pla, i donar a entendre que no és conscient del que realment és», ha resolt la tertuliana posant de manifest la culpabilitat de la dissenyadora.

Bona prova d’això, és que després d’haver arremés amb duresa contra Carrasco estes setmanes, en l’últim moment ha volgut rentar-se les mans i fer com si res. I fins i tot la gran amiga que Olga s’ha fet en el reality, Marta López, sembla haver-la deixat en evidència.

«Si que hem parlat de Rocío Carrasco, però no l’hem criticat. Simplement, hem parlat de coses que Olga ha viscut i ho hem parlat perquè ens ha donat la gana… Sé que li donareu la volta i no ho comprendreu. No ha criticat a Rocío Carrasco, tan sols ha parlat de moments puntuals», ha reconegut en el ‘Deluxe’.

Ja en el seu documental, Rociíto ha desmuntat esta imatge de mare abnegada que la dona d’Antonio David s’ha esforçat per reflectir davant els mitjans, on sempre ha recalcat que vol a Rocío i David Flores com si foren els seus propis fills.

De fet, la filla de ‘la més gran’ assegurava que va estar a punt d’arribar a les mans amb Olga després del famós incident en el qual suposadament es va trobar amb el seu fill David en els jutjats, però es va negar a saludar-li.

«En eixir, ací ja sí que veig a David. Quan obri la porta, creua amb la mirada d’Olga, que em mira fixament. Ella em veu sortir de la sala, em mira, li agafa la cara al xiquet i comença a donar-li besos i li gira la cara perquè no em veja», explicava en un dels episodis del seu docuserie.

Va ser en este moment quan Carrasco va estar a punt de muntar un escàndol. «Quan passa això, jo anava directa per ella. Podia passar que hi hagués algun problema i que alguna de les dos no eixira d’allí. Jo, esta que és ací, anava per ella. El meu advocat em va agafar de la màniga i em va dir ‘No Ro, tira que et fiques en un problema’».

«Ella no deixa que el meu fill em veja a mi, però és mentida, com ha comptat en el ‘Deluxe’, que s’aixeque i em diga: ‘De debò no saludaràs al teu fill?’. No té cony. No té el que ha de tenir, per a després del que ha fet dir-me a mi ni això», apuntava amb ràbia.

Així, ratllava a la dissenyadora de ser una provocadora l’única intenció de la qual era continuar omplint-se les butxaques a la seua costa al costat del seu marit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.