Revés a Risto Mejide en Mediaset: ‘Gràcies i fins prompte’

Risto Mejide diu adeu a ‘Todo es verdad’, l’spin-off nocturn de ‘Todo es mentira’ que cada dimarts presentava en Cuatro al costat de Marta Flich. La notícia arriba després que Mediaset prenguera aquest  mateix dilluns la decisió de cancel·lar el format produït per la Fàbrica de la Tele. Tal com avança el comunicat emés pel grup de comunicació liderat per Paolo Vasile, el programa desapareixerà de la graella del canal aquesta setmana.

El programa, que emetia diversos reportatges enfocats en l’actualitat, deixarà el seu lloc en Cuatro a la nova aposta del canal. Es tracta de ‘Futura’, el programa que Carmen Porter presentarà en Mediaset a partir de la setmana vinent. Un nou format que durà a terme la productora d’Iker Jiménez i que abordarà diversos temes sobre innovació, tecnologia i ciència comptats d’una forma “amena i accessible”.

Futura’ presa del relleu de ‘Todo es verdad’ a partir de la setmana vinent en la nit de Cuatro. Gràcies a Risto Mejide, Marta Flich i resta de l’equip. Fins prompte!”, es pot llegir en el Twitter oficial del grup.

L’espai de Risto Mejide se suma a ‘Baila conmigo‘, el dating xou que Nagore Robles va presentar en Cuatro poc més d’un mes i que el grup va decidir retirar després de les seues escasses dades d’audiència.

Segons avança el portal digital ‘Yotele’, la productora responsable de ‘Todo es verdad’ té la intenció de recol·locar a la majoria de treballadors del programa en altres formats que ells mateixos duen a terme.

Segons Risto Mejide, a través d’un tuit, el d’aquesta nit serà l’últim programa de la temporada de ‘Todo es verdad’. El testimoni l’agafarà Carmen Porter (‘Cuarto Milenio’), que presentarà el solitari el programa ‘Futura’, també de tall periodístic.

L’audiència

‘Todo es verdad’ va iniciar el seu camí en Cuatro el passat estiu, va ser un 29 de juny de 2021. Era un format temporal. Per a l’estiu… Però en els seus primers programes va aconseguir un 12,1% de quota de pantalla, la qual cosa suposa més d’un milió d’espectadors. I això va impactar. Però el temps l’ha condemnat. En els últims temps ha arribat al 4,4% i és no ho digereix la Fàbrica de la Tele que cerca noves motivacions.

Últimes notícies

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.

Un tiroteig entre dos clans a Alzira deixa un mort i tres ferits

Un tiroteig entre dos clans familiars al barri de l'Alquerieta, a Alzira, ha deixat un home mort i tres persones ferides de bala. La Policia Nacional ha detingut quatre membres d'una de les famílies implicades.

Diumenge amb més calor i possibles ruixats al litoral nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un dia bàsicament assolellat, amb màximes en lleuger ascens i possibilitat de ruixats al litoral nord d’Alacant fins al migdia.