Revés a Risto Mejide en Mediaset: ‘Gràcies i fins prompte’

Risto Mejide diu adeu a ‘Todo es verdad’, l’spin-off nocturn de ‘Todo es mentira’ que cada dimarts presentava en Cuatro al costat de Marta Flich. La notícia arriba després que Mediaset prenguera aquest  mateix dilluns la decisió de cancel·lar el format produït per la Fàbrica de la Tele. Tal com avança el comunicat emés pel grup de comunicació liderat per Paolo Vasile, el programa desapareixerà de la graella del canal aquesta setmana.

El programa, que emetia diversos reportatges enfocats en l’actualitat, deixarà el seu lloc en Cuatro a la nova aposta del canal. Es tracta de ‘Futura’, el programa que Carmen Porter presentarà en Mediaset a partir de la setmana vinent. Un nou format que durà a terme la productora d’Iker Jiménez i que abordarà diversos temes sobre innovació, tecnologia i ciència comptats d’una forma “amena i accessible”.

Futura’ presa del relleu de ‘Todo es verdad’ a partir de la setmana vinent en la nit de Cuatro. Gràcies a Risto Mejide, Marta Flich i resta de l’equip. Fins prompte!”, es pot llegir en el Twitter oficial del grup.

L’espai de Risto Mejide se suma a ‘Baila conmigo‘, el dating xou que Nagore Robles va presentar en Cuatro poc més d’un mes i que el grup va decidir retirar després de les seues escasses dades d’audiència.

Segons avança el portal digital ‘Yotele’, la productora responsable de ‘Todo es verdad’ té la intenció de recol·locar a la majoria de treballadors del programa en altres formats que ells mateixos duen a terme.

Segons Risto Mejide, a través d’un tuit, el d’aquesta nit serà l’últim programa de la temporada de ‘Todo es verdad’. El testimoni l’agafarà Carmen Porter (‘Cuarto Milenio’), que presentarà el solitari el programa ‘Futura’, també de tall periodístic.

L’audiència

‘Todo es verdad’ va iniciar el seu camí en Cuatro el passat estiu, va ser un 29 de juny de 2021. Era un format temporal. Per a l’estiu… Però en els seus primers programes va aconseguir un 12,1% de quota de pantalla, la qual cosa suposa més d’un milió d’espectadors. I això va impactar. Però el temps l’ha condemnat. En els últims temps ha arribat al 4,4% i és no ho digereix la Fàbrica de la Tele que cerca noves motivacions.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.