Revés a Risto Mejide en Mediaset: ‘Gràcies i fins prompte’

Risto Mejide diu adeu a ‘Todo es verdad’, l’spin-off nocturn de ‘Todo es mentira’ que cada dimarts presentava en Cuatro al costat de Marta Flich. La notícia arriba després que Mediaset prenguera aquest  mateix dilluns la decisió de cancel·lar el format produït per la Fàbrica de la Tele. Tal com avança el comunicat emés pel grup de comunicació liderat per Paolo Vasile, el programa desapareixerà de la graella del canal aquesta setmana.

El programa, que emetia diversos reportatges enfocats en l’actualitat, deixarà el seu lloc en Cuatro a la nova aposta del canal. Es tracta de ‘Futura’, el programa que Carmen Porter presentarà en Mediaset a partir de la setmana vinent. Un nou format que durà a terme la productora d’Iker Jiménez i que abordarà diversos temes sobre innovació, tecnologia i ciència comptats d’una forma “amena i accessible”.

Futura’ presa del relleu de ‘Todo es verdad’ a partir de la setmana vinent en la nit de Cuatro. Gràcies a Risto Mejide, Marta Flich i resta de l’equip. Fins prompte!”, es pot llegir en el Twitter oficial del grup.

L’espai de Risto Mejide se suma a ‘Baila conmigo‘, el dating xou que Nagore Robles va presentar en Cuatro poc més d’un mes i que el grup va decidir retirar després de les seues escasses dades d’audiència.

Segons avança el portal digital ‘Yotele’, la productora responsable de ‘Todo es verdad’ té la intenció de recol·locar a la majoria de treballadors del programa en altres formats que ells mateixos duen a terme.

Segons Risto Mejide, a través d’un tuit, el d’aquesta nit serà l’últim programa de la temporada de ‘Todo es verdad’. El testimoni l’agafarà Carmen Porter (‘Cuarto Milenio’), que presentarà el solitari el programa ‘Futura’, també de tall periodístic.

L’audiència

‘Todo es verdad’ va iniciar el seu camí en Cuatro el passat estiu, va ser un 29 de juny de 2021. Era un format temporal. Per a l’estiu… Però en els seus primers programes va aconseguir un 12,1% de quota de pantalla, la qual cosa suposa més d’un milió d’espectadors. I això va impactar. Però el temps l’ha condemnat. En els últims temps ha arribat al 4,4% i és no ho digereix la Fàbrica de la Tele que cerca noves motivacions.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.