Revés a Risto Mejide en Mediaset: ‘Gràcies i fins prompte’

Risto Mejide diu adeu a ‘Todo es verdad’, l’spin-off nocturn de ‘Todo es mentira’ que cada dimarts presentava en Cuatro al costat de Marta Flich. La notícia arriba després que Mediaset prenguera aquest  mateix dilluns la decisió de cancel·lar el format produït per la Fàbrica de la Tele. Tal com avança el comunicat emés pel grup de comunicació liderat per Paolo Vasile, el programa desapareixerà de la graella del canal aquesta setmana.

El programa, que emetia diversos reportatges enfocats en l’actualitat, deixarà el seu lloc en Cuatro a la nova aposta del canal. Es tracta de ‘Futura’, el programa que Carmen Porter presentarà en Mediaset a partir de la setmana vinent. Un nou format que durà a terme la productora d’Iker Jiménez i que abordarà diversos temes sobre innovació, tecnologia i ciència comptats d’una forma “amena i accessible”.

Futura’ presa del relleu de ‘Todo es verdad’ a partir de la setmana vinent en la nit de Cuatro. Gràcies a Risto Mejide, Marta Flich i resta de l’equip. Fins prompte!”, es pot llegir en el Twitter oficial del grup.

L’espai de Risto Mejide se suma a ‘Baila conmigo‘, el dating xou que Nagore Robles va presentar en Cuatro poc més d’un mes i que el grup va decidir retirar després de les seues escasses dades d’audiència.

Segons avança el portal digital ‘Yotele’, la productora responsable de ‘Todo es verdad’ té la intenció de recol·locar a la majoria de treballadors del programa en altres formats que ells mateixos duen a terme.

Segons Risto Mejide, a través d’un tuit, el d’aquesta nit serà l’últim programa de la temporada de ‘Todo es verdad’. El testimoni l’agafarà Carmen Porter (‘Cuarto Milenio’), que presentarà el solitari el programa ‘Futura’, també de tall periodístic.

L’audiència

‘Todo es verdad’ va iniciar el seu camí en Cuatro el passat estiu, va ser un 29 de juny de 2021. Era un format temporal. Per a l’estiu… Però en els seus primers programes va aconseguir un 12,1% de quota de pantalla, la qual cosa suposa més d’un milió d’espectadors. I això va impactar. Però el temps l’ha condemnat. En els últims temps ha arribat al 4,4% i és no ho digereix la Fàbrica de la Tele que cerca noves motivacions.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.