Revés a Risto Mejide en Mediaset: ‘Gràcies i fins prompte’

Risto Mejide diu adeu a ‘Todo es verdad’, l’spin-off nocturn de ‘Todo es mentira’ que cada dimarts presentava en Cuatro al costat de Marta Flich. La notícia arriba després que Mediaset prenguera aquest  mateix dilluns la decisió de cancel·lar el format produït per la Fàbrica de la Tele. Tal com avança el comunicat emés pel grup de comunicació liderat per Paolo Vasile, el programa desapareixerà de la graella del canal aquesta setmana.

El programa, que emetia diversos reportatges enfocats en l’actualitat, deixarà el seu lloc en Cuatro a la nova aposta del canal. Es tracta de ‘Futura’, el programa que Carmen Porter presentarà en Mediaset a partir de la setmana vinent. Un nou format que durà a terme la productora d’Iker Jiménez i que abordarà diversos temes sobre innovació, tecnologia i ciència comptats d’una forma “amena i accessible”.

Futura’ presa del relleu de ‘Todo es verdad’ a partir de la setmana vinent en la nit de Cuatro. Gràcies a Risto Mejide, Marta Flich i resta de l’equip. Fins prompte!”, es pot llegir en el Twitter oficial del grup.

L’espai de Risto Mejide se suma a ‘Baila conmigo‘, el dating xou que Nagore Robles va presentar en Cuatro poc més d’un mes i que el grup va decidir retirar després de les seues escasses dades d’audiència.

Segons avança el portal digital ‘Yotele’, la productora responsable de ‘Todo es verdad’ té la intenció de recol·locar a la majoria de treballadors del programa en altres formats que ells mateixos duen a terme.

Segons Risto Mejide, a través d’un tuit, el d’aquesta nit serà l’últim programa de la temporada de ‘Todo es verdad’. El testimoni l’agafarà Carmen Porter (‘Cuarto Milenio’), que presentarà el solitari el programa ‘Futura’, també de tall periodístic.

L’audiència

‘Todo es verdad’ va iniciar el seu camí en Cuatro el passat estiu, va ser un 29 de juny de 2021. Era un format temporal. Per a l’estiu… Però en els seus primers programes va aconseguir un 12,1% de quota de pantalla, la qual cosa suposa més d’un milió d’espectadors. I això va impactar. Però el temps l’ha condemnat. En els últims temps ha arribat al 4,4% i és no ho digereix la Fàbrica de la Tele que cerca noves motivacions.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.