Telecinco es prepara per a cobrir la boda de Belén Esteban

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes | València Diari

 

La boda de Belén Esteban és este dissabte que ve i Telecinco es prepara per a cobrir i informar com es mereix sobre l’enllaç matrimonial de la ‘princesa del poble’. Amb l’event de l’any, els programes de Telecinco es freguen les mans i comencen a preparar-se per a realitzar una marató informativa del que consideren és la boda de l’any.

 

Mentre Belén Esteban s’ha demanat una setmana de permís per a acabar tots els preparatius de la boda, Telecinco també està preparant-ho tot per a que no quede res sense saber-se d’este acte i que cap programa s’escape de donar informació sobre el dia més esperat.

 

A demés, un dels dubtes és saber qui presentarà programes tan emblemàtics com ‘Socialité’ i ‘Sábado Deluxe’ si els presentadors María Patiño i Jorge Javier estaran en la boda. Telecinco no deixa res a l’atzar, de manera que María Patiño presentarà ‘Socialité’ com sempre i donarà tots els detalls dels moments abans de la boda de la princesa del poble i, només acabe el programa, se n’anirà directa cap al lloc de l’enllaç per a poder presenciar la cerimònia.

 

Jorge Javier Vázquez presentarà 'Sábado Deluxe'

Jorge Javier Vázquez presentarà ‘Sábado Deluxe’ | TELECINCO

 

Durant la vesprada, serà Emma Garcia amb ‘Viva la vida’ l’encarregada d’explicar tots els detalls de la boda que vagen passant durant la jornada, encara que el programa no estarà dirigit per Raúl Prieto, ja que serà el padrí de la boda de Belén amb Miguel.

 

I, durant la nit, qui serà l’encarregat de presentar ‘Sábado Deluxe’ serà Jorge Javier Vázquez, que es desplaçarà des del lloc de la cerimònia fins al plató de Telecinco per a explicar tots els detalls de primera mà que no s’hagen pogut vore de l’esperat event. Amb ell no estaran els col·laboradors habituals del programa, que es trobaran en la boda, de manera que seran substituïts per altres que no estan convidats a l’enllaç de Belén, dels que encara no en sabem els noms.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.