Telecinco es prepara per a cobrir la boda de Belén Esteban

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes | València Diari

 

La boda de Belén Esteban és este dissabte que ve i Telecinco es prepara per a cobrir i informar com es mereix sobre l’enllaç matrimonial de la ‘princesa del poble’. Amb l’event de l’any, els programes de Telecinco es freguen les mans i comencen a preparar-se per a realitzar una marató informativa del que consideren és la boda de l’any.

 

Mentre Belén Esteban s’ha demanat una setmana de permís per a acabar tots els preparatius de la boda, Telecinco també està preparant-ho tot per a que no quede res sense saber-se d’este acte i que cap programa s’escape de donar informació sobre el dia més esperat.

 

A demés, un dels dubtes és saber qui presentarà programes tan emblemàtics com ‘Socialité’ i ‘Sábado Deluxe’ si els presentadors María Patiño i Jorge Javier estaran en la boda. Telecinco no deixa res a l’atzar, de manera que María Patiño presentarà ‘Socialité’ com sempre i donarà tots els detalls dels moments abans de la boda de la princesa del poble i, només acabe el programa, se n’anirà directa cap al lloc de l’enllaç per a poder presenciar la cerimònia.

 

Jorge Javier Vázquez presentarà 'Sábado Deluxe'

Jorge Javier Vázquez presentarà ‘Sábado Deluxe’ | TELECINCO

 

Durant la vesprada, serà Emma Garcia amb ‘Viva la vida’ l’encarregada d’explicar tots els detalls de la boda que vagen passant durant la jornada, encara que el programa no estarà dirigit per Raúl Prieto, ja que serà el padrí de la boda de Belén amb Miguel.

 

I, durant la nit, qui serà l’encarregat de presentar ‘Sábado Deluxe’ serà Jorge Javier Vázquez, que es desplaçarà des del lloc de la cerimònia fins al plató de Telecinco per a explicar tots els detalls de primera mà que no s’hagen pogut vore de l’esperat event. Amb ell no estaran els col·laboradors habituals del programa, que es trobaran en la boda, de manera que seran substituïts per altres que no estan convidats a l’enllaç de Belén, dels que encara no en sabem els noms.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.

Un centenar d’equips directius anuncia la seua dimissió en suport a la vaga docent en la Comunitat Valenciana

Un centenar d'equips directius de 300 centres de la Comunitat Valenciana anuncia que presentarà la seua dimissió en bloc per a recolzar la vaga indefinida del professorat i exigir més recursos per a l'escola pública.

Quique Llopis afronta en Xiamen la seua segona parada en la Lliga Diamant

Quique Llopis serà l'únic atleta espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol en els 110 metres barres abans del seu gran objectiu de l'estiu: l'Europeu de Birmingham.

Detingut un jove per tràfic de drogues en un festival de música electrònica a Montanejos

La Guàrdia Civil va detindre a un jove per tràfic de drogues durant el festival Dies de Camp a Montanejos i va tramitar 90 denúncies administratives per tinença i consum d'estupefaents en espais públics.

Pérez Llorca acusa el ministre Espanya de desatendre a la Comunitat Valenciana i el finançament autonòmic

El president Juanfran Pérez Llorca retrau al ministre Arcadi España que encara no haja respost a la seua petició de reunió i denúncia el retard en inversions ferroviàries, ajudes per la dana i finançament per a la Comunitat Valenciana.

PP i Vox bloquegen la tramitació de la taxa turística en Les Corts Valencianes

PP i Vox han unit forces en Les Corts per a impedir la tramitació de dos proposicions de llei del PSPV-PSOE i Compromís que buscaven implantar una taxa turística en la Comunitat Valenciana. El ple sí ha aprovat iniciatives sobre indemnitzacions a agricultors i defensa del sector citrícola.

Les Corts es detenen un minut per l’assassinat masclista de Dolores

El ple de Les Corts Valencianes guarda un minut de silenci per l'assassinat masclista d'una dona i el seu fill en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, confirmat per Igualtat com a crim de violència de gènere.