16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Telecinco es prepara per a cobrir la boda de Belén Esteban

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes | València Diari

 

La boda de Belén Esteban és este dissabte que ve i Telecinco es prepara per a cobrir i informar com es mereix sobre l’enllaç matrimonial de la ‘princesa del poble’. Amb l’event de l’any, els programes de Telecinco es freguen les mans i comencen a preparar-se per a realitzar una marató informativa del que consideren és la boda de l’any.

 

Mentre Belén Esteban s’ha demanat una setmana de permís per a acabar tots els preparatius de la boda, Telecinco també està preparant-ho tot per a que no quede res sense saber-se d’este acte i que cap programa s’escape de donar informació sobre el dia més esperat.

 

A demés, un dels dubtes és saber qui presentarà programes tan emblemàtics com ‘Socialité’ i ‘Sábado Deluxe’ si els presentadors María Patiño i Jorge Javier estaran en la boda. Telecinco no deixa res a l’atzar, de manera que María Patiño presentarà ‘Socialité’ com sempre i donarà tots els detalls dels moments abans de la boda de la princesa del poble i, només acabe el programa, se n’anirà directa cap al lloc de l’enllaç per a poder presenciar la cerimònia.

 

Jorge Javier Vázquez presentarà 'Sábado Deluxe'

Jorge Javier Vázquez presentarà ‘Sábado Deluxe’ | TELECINCO

 

Durant la vesprada, serà Emma Garcia amb ‘Viva la vida’ l’encarregada d’explicar tots els detalls de la boda que vagen passant durant la jornada, encara que el programa no estarà dirigit per Raúl Prieto, ja que serà el padrí de la boda de Belén amb Miguel.

 

I, durant la nit, qui serà l’encarregat de presentar ‘Sábado Deluxe’ serà Jorge Javier Vázquez, que es desplaçarà des del lloc de la cerimònia fins al plató de Telecinco per a explicar tots els detalls de primera mà que no s’hagen pogut vore de l’esperat event. Amb ell no estaran els col·laboradors habituals del programa, que es trobaran en la boda, de manera que seran substituïts per altres que no estan convidats a l’enllaç de Belén, dels que encara no en sabem els noms.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desmantellada des de Sevilla una xarxa de sextorsión amb dos detinguts a València

La Policia Nacional ha desmantellat des de Sevilla un grup dedicat a la sextorsión. Hi ha dos detinguts a València, 21 investigats, 73 denúncies i quasi 200.000 euros acreditats.

Danjuma encadena quasi 600 minuts sense marcar en Lliga

L'atacant del València aconseguix 578 minuts sense veure porta en Lliga després de sis jornades consecutives sense marcar. El seu últim tant va ser el 27 de setembre.

Pocs núvols, descens de temperatures i ratxes molt fortes de nord-oest a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada estable amb cel poc nuvolós i vent del nord-oest. A Castelló s'esperen ratxes molt fortes i baixada de temperatures.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 100 km/h

Emergències manté l'alerta taronja per vent en el litoral i interior nord de Castelló, amb ratxes de fins a 100 km/h, i la groga a l'interior sud i la costa.

La xiqueta ingressada després d’un tractament dental a Alzira evoluciona favorablement

La menor de 4 anys roman en planta a l'Hospital Clínic de València i la seua evolució és favorable. Sanitat i la Policia mantenen obertes les investigacions.

Mossega a un guàrdia civil durant la seua detenció per portar cocaïna en el cotxe

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Albatera després de mossegar a un agent durant un control en el qual van trobar 53,3 g de cocaïna. També van arrestar als seus acompanyants i el jutge va dictar llibertat amb càrrecs.

Onze comunitats en alerta per nevades, onatge i vent: ratxes de fins a 100 km/h a Catalunya i Comunitat Valenciana

Onze comunitats activen avisos per neu, temporal marítim i vent. Catalunya i Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per ratxes de fins a 100 km/h.

El rei presidix hui a València l’obertura del curs universitari i els Premis Rei Jaume I

Felip VI encapçala a València l'obertura nacional del curs universitari, ajornada al setembre per alerta roja, i lliurament els Premis Rei Jaume I en la Llotja.