Telecinco es prepara per a cobrir la boda de Belén Esteban

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes | València Diari

 

La boda de Belén Esteban és este dissabte que ve i Telecinco es prepara per a cobrir i informar com es mereix sobre l’enllaç matrimonial de la ‘princesa del poble’. Amb l’event de l’any, els programes de Telecinco es freguen les mans i comencen a preparar-se per a realitzar una marató informativa del que consideren és la boda de l’any.

 

Mentre Belén Esteban s’ha demanat una setmana de permís per a acabar tots els preparatius de la boda, Telecinco també està preparant-ho tot per a que no quede res sense saber-se d’este acte i que cap programa s’escape de donar informació sobre el dia més esperat.

 

A demés, un dels dubtes és saber qui presentarà programes tan emblemàtics com ‘Socialité’ i ‘Sábado Deluxe’ si els presentadors María Patiño i Jorge Javier estaran en la boda. Telecinco no deixa res a l’atzar, de manera que María Patiño presentarà ‘Socialité’ com sempre i donarà tots els detalls dels moments abans de la boda de la princesa del poble i, només acabe el programa, se n’anirà directa cap al lloc de l’enllaç per a poder presenciar la cerimònia.

 

Jorge Javier Vázquez presentarà 'Sábado Deluxe'

Jorge Javier Vázquez presentarà ‘Sábado Deluxe’ | TELECINCO

 

Durant la vesprada, serà Emma Garcia amb ‘Viva la vida’ l’encarregada d’explicar tots els detalls de la boda que vagen passant durant la jornada, encara que el programa no estarà dirigit per Raúl Prieto, ja que serà el padrí de la boda de Belén amb Miguel.

 

I, durant la nit, qui serà l’encarregat de presentar ‘Sábado Deluxe’ serà Jorge Javier Vázquez, que es desplaçarà des del lloc de la cerimònia fins al plató de Telecinco per a explicar tots els detalls de primera mà que no s’hagen pogut vore de l’esperat event. Amb ell no estaran els col·laboradors habituals del programa, que es trobaran en la boda, de manera que seran substituïts per altres que no estan convidats a l’enllaç de Belén, dels que encara no en sabem els noms.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.