Telecinco es prepara per a cobrir la boda de Belén Esteban

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes

María Patiño i Jorge Javier presentaran els seus respectius programes | València Diari

 

La boda de Belén Esteban és este dissabte que ve i Telecinco es prepara per a cobrir i informar com es mereix sobre l’enllaç matrimonial de la ‘princesa del poble’. Amb l’event de l’any, els programes de Telecinco es freguen les mans i comencen a preparar-se per a realitzar una marató informativa del que consideren és la boda de l’any.

 

Mentre Belén Esteban s’ha demanat una setmana de permís per a acabar tots els preparatius de la boda, Telecinco també està preparant-ho tot per a que no quede res sense saber-se d’este acte i que cap programa s’escape de donar informació sobre el dia més esperat.

 

A demés, un dels dubtes és saber qui presentarà programes tan emblemàtics com ‘Socialité’ i ‘Sábado Deluxe’ si els presentadors María Patiño i Jorge Javier estaran en la boda. Telecinco no deixa res a l’atzar, de manera que María Patiño presentarà ‘Socialité’ com sempre i donarà tots els detalls dels moments abans de la boda de la princesa del poble i, només acabe el programa, se n’anirà directa cap al lloc de l’enllaç per a poder presenciar la cerimònia.

 

Jorge Javier Vázquez presentarà 'Sábado Deluxe'

Jorge Javier Vázquez presentarà ‘Sábado Deluxe’ | TELECINCO

 

Durant la vesprada, serà Emma Garcia amb ‘Viva la vida’ l’encarregada d’explicar tots els detalls de la boda que vagen passant durant la jornada, encara que el programa no estarà dirigit per Raúl Prieto, ja que serà el padrí de la boda de Belén amb Miguel.

 

I, durant la nit, qui serà l’encarregat de presentar ‘Sábado Deluxe’ serà Jorge Javier Vázquez, que es desplaçarà des del lloc de la cerimònia fins al plató de Telecinco per a explicar tots els detalls de primera mà que no s’hagen pogut vore de l’esperat event. Amb ell no estaran els col·laboradors habituals del programa, que es trobaran en la boda, de manera que seran substituïts per altres que no estan convidats a l’enllaç de Belén, dels que encara no en sabem els noms.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PSPV i Compromís exigixen explicacions per un assessor de Massó que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a Plans Massó aclarir la contractació d'un assessor que, segons s'ha publicat, realitzaria funcions per a Vox a Múrcia. Presidència sosté que assessora en comunicació.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb noves mesures i tecnologia

L'operatiu de la Policia Nacional per a les Falles 2026 es reforça amb un VIPA 6x6, sistemes anti-dron i més efectius, amb 6.000 agents coordinats a València.

El PP lamenta la polèmica i el PSPV exigix garanties per l’accés de trens a València en hores de mascletà

El tall de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà obri un xoc polític en Les Corts. PP, PSPV, Compromís i Vox discrepen sobre seguretat i solucions.

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a les explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a guanyar rendibilitat i agilitzar tràmits.

La banca preveu un creixement moderat però sòlid de l’economia espanyola en 2026

Experts del sector bancari han pronosticat un creixement moderat però sòlid de l'economia espanyola en 2026, per damunt de l'eurozona. Han assenyalat riscos pel petroli i el conflicte a l'Iran i han destacat el suport del consum, la inversió i els fons europeus.

Tellado rebutja reobrir la ferida del 11M i ho considera matèria jutjada en tribunals i urnes

El secretari general del PP ha rebutjat furgar en la 'ferida' del 11M i ha remarcat que és una matèria jutjada en tribunals i urnes. Responia a les tesis de Jaime Mayor Orella.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.