13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Terelu Campos trenca el seu silenci sobre ‘Sálvame’

Terelu Campos ha trencat el seu silenci sobre la seua marxa de ‘Sálvame’, ha opinat sobre el què va passar amb els seus excompanys i dels problemes de salut que patia quan anava al plató del programa.

    

La filla de Maria Teresa Campos ha revelat a la revista ‘Lecturas’ que sentia por dels que eren els seus companys i ha denunciat els comentaris que considera més cruels. Campos va deixar ‘Sálvame’ en el mes d’abril passat i, des d’ixe moment, assegura no haver tornat a vore el programa, com tampoc ‘Socialité’, espai que presenta María Patiño.

 

Terelu no tornarà a ‘Sálvame’

L’actual col·laboradora de ‘Viva la Vida’ ha confirmat que no s’ha plantejat tornar al programa presentat per Jorge Javier Vázquez. Terelu recorda les vesprades al programa com dures i amargues. «A ‘Sálvame’ patia ansietat i estrés, hi havia dies que feia el programa medicada. Necessitava pensar en la meua salut física i mental», ha confessat l’excol·laboradora del programa.

 

Mal record de la majoria de companys

A més dels problemes amb el programa, Terelu no guarda massa bon record amb els seus companys. «Després de deu anys compte amb els dits de les mans, i encara em sobren, les persones d’este programa que s’han preocupat per mi», explica la filla de Maria Teresa Campos en la revista Lecturas.

 

També ha explicat que la seua relació amb Mila Ximénez està trencada. Belén Esteban i Chelo García Cortés són de les poques persones amb qui encara existix una bona relació, igual que Jorge Javier Vázquez, pel que continua sentint afecte i respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Zulima Pérez demana a Martínez Mus explicacions per la retirada en FGV d’una campanya del Govern sobre la reconstrucció postdana

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha reclamat al vicepresident segon en funcions que aclarisca per quin FGV va retirar abans d'hora una campanya institucional, una decisió que ha vinculat amb censura per la falta d'explicacions.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han recuperat el cos d'un home en el riu Segura, a Orihuela, i la Policia Nacional ha obert una investigació. A l'espera de l'autòpsia, no s'han apreciat signes aparents de violència.

Ramazani no viatja a Vallecas i és baixa per al València-Raig

L'extrem belga va quedar fora de la llista i no va viatjar per al València-Raig després de valorar les seues sensacions en l'últim assaig. Diakhaby va seguir de baixa.

El Vila-real encadena tres victòries a domicili dos anys i mig després

El Vila-real va guanyar 2-3 a la Reial Societat i va encadenar el seu tercer triomf seguit com a visitant, alguna cosa que no aconseguia des de feia més de dos anys i mig. La sèrie es va iniciar amb dos 0-2 a Mestalla i Cornellà.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya: tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a tres presumptes membres de la primera cèl·lula de The Base a Espanya a la província de Castelló. El líder va ingressar a la presó i es van intervindre armes, material paramilitar i propaganda neonazi.

Desmantellada la primera cèl·lula de l’organització neonazi The Base a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres presumptes membres de The Base i ha confiscat armes i material supremacista. El líder de la cèl·lula ha ingressat a la presó provisional i la investigació continua oberta.

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.