16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Terelu Campos trenca el seu silenci sobre ‘Sálvame’

Terelu Campos ha trencat el seu silenci sobre la seua marxa de ‘Sálvame’, ha opinat sobre el què va passar amb els seus excompanys i dels problemes de salut que patia quan anava al plató del programa.

    

La filla de Maria Teresa Campos ha revelat a la revista ‘Lecturas’ que sentia por dels que eren els seus companys i ha denunciat els comentaris que considera més cruels. Campos va deixar ‘Sálvame’ en el mes d’abril passat i, des d’ixe moment, assegura no haver tornat a vore el programa, com tampoc ‘Socialité’, espai que presenta María Patiño.

 

Terelu no tornarà a ‘Sálvame’

L’actual col·laboradora de ‘Viva la Vida’ ha confirmat que no s’ha plantejat tornar al programa presentat per Jorge Javier Vázquez. Terelu recorda les vesprades al programa com dures i amargues. «A ‘Sálvame’ patia ansietat i estrés, hi havia dies que feia el programa medicada. Necessitava pensar en la meua salut física i mental», ha confessat l’excol·laboradora del programa.

 

Mal record de la majoria de companys

A més dels problemes amb el programa, Terelu no guarda massa bon record amb els seus companys. «Després de deu anys compte amb els dits de les mans, i encara em sobren, les persones d’este programa que s’han preocupat per mi», explica la filla de Maria Teresa Campos en la revista Lecturas.

 

També ha explicat que la seua relació amb Mila Ximénez està trencada. Belén Esteban i Chelo García Cortés són de les poques persones amb qui encara existix una bona relació, igual que Jorge Javier Vázquez, pel que continua sentint afecte i respecte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Eurolliga confirma que el Hapoel Tel Aviv-València es jugarà el dijous a Israel

L'Eurolliga va ratificar que el Hapoel Tel Aviv-València del dijous es disputarà a Israel, com estava previst. Després dels rumors per la tensió amb l'Iran, el Hapoel va iniciar la venda d'entrades i l'organització va confirmar el Menora Mivtachim Arena.

Alacant creuarà les llistes de funcionaris i adjudicataris de vivendes públiques

El consistori creuarà les dades d'adjudicataris amb la plantilla per a detectar possibles vincles i depurar responsabilitats. Hi haurà ple extraordinari i denúncia davant fiscalia.

El jurat declara culpable a l’acusat de l’assassinat del canonge de València

Un jurat popular ha declarat culpable per majoria a l'acusat de l'assassinat del canonge emèrit de València i ha rebutjat l'indult; la Fiscalia demana penes de presó.

Avís groc a Alacant per fenòmens costaners: vent de força 7 i ones de 3 a 4 metres

Aemet ha establit avís groc a Alacant este dimecres per fenòmens costaners, amb vent del sud-oest de força 7 i ones de fins a 3 metres. El dijous hi haurà avisos per vents de fins a 80 km/h i per onatge de 3 a 4 metres en diferents trams del litoral alacantí.

Reubicats en altres centres els xiquets de la guarderia d’Algemesí després de la detenció de la seua propietària per possible maltractament

Educació garantix la reubicació dels alumnes d'una guarderia d'Algemesí després de la detenció de la propietària per presumpte maltractament. La dona ha quedat en llibertat provisional amb prohibicions d'acostament i de treballar amb menors.

València Basket es juga la vida a Venècia per a seguir en l’Eurolliga femenina

L'equip taronja tanca la segona ronda en la pista del Umana Reyer amb un 6-5 i la necessitat de guanyar per a entrar en els encreuaments. Burgos apel·la a la mentalitat.

El Vila-real agita el mercat d’hivern amb cinc operacions

El club tanca un inusual gener amb tres eixides i dos incorporacions. Les baixes en les bandes i la lesió de Juan Foyth acceleren els reforços.

La Policia Nacional ha detingut a 14 jóvens a Ontinyent per assetjament transfòbic i amenaces

Catorze jóvens d'entre 15 i 20 anys han sigut detinguts a Ontinyent per un presumpte assetjament transfòbic amb agressions i amenaces. La investigació va verificar atacs reiterats en l'àmbit escolar i en espais d'oci; tots van quedar en llibertat excepte un menor internat a petició de Fiscalia.