19.5 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Es fa viral un vídeo de María Teresa Campos ballant ‘reggaeton’

María Teresa Campos

María Teresa Campos ha mostrat sempre debilitat per la filla de Terelu | GTRES

 

La setmana començava sense massa al·licients positius fins que els internautes s’han topat amb un vídeo publicat per Alejandra Rubio, la filla de Terelu, a on se la veu ballant una cançó de ‘reggaeton’ amb una companya de marxa que no ha passat desapercebuda per ningú. Esta no era una altra que María Teresa Campos, la seua iaia.

 

Les dos s’han arrancat a ballar amb la cançó 11PM del cantant Maluma, un dels artistes preferits d’Alejandra Rubio i que ara pareix que esta passió li estaria contagiant a la matriarca de les Campos. El vídeo es veu com les dos ballen amb un estil lliure i que s’ho passen d’allò més bé. La lletra és molt contundent i conté frases com «Eres molt bonica per a plorar per ell» o «Com fer-te entendre que tú amb mi et sents millor». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Domingos con mi Abu ? TE QUIERO El viernes que viene tenéis un vídeo de @mtmad.es de este domingo familiar ? @maluma

Una publicación compartida de ALX ? (@alerubioc) el

 

Un possible missatge encriptat

Els seguidors de Rubio, que són molts, degut a la seua faena com a instagramer, ja han intentat donar-li sentit a l’elecció de la cançó per este vídeo i especulen amb el nom de la persona per a la que podria anar esta cançó. Moltes de les veus apunten cap a Bigote Arrocet, parella sentimental de María Teresa Campos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.

El Vila-real s’embossa davant el Pafos al descans (0-0)

El Vila-real domina en Pafos però marxa al descans amb 0-0, després d'un inici amb dos ocasions clares de Mikautadze i Gueye. L'equip xipriota va aconseguir frenar el ritme i contindre les arribades.

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.