5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Es fa viral un vídeo de María Teresa Campos ballant ‘reggaeton’

María Teresa Campos

María Teresa Campos ha mostrat sempre debilitat per la filla de Terelu | GTRES

 

La setmana començava sense massa al·licients positius fins que els internautes s’han topat amb un vídeo publicat per Alejandra Rubio, la filla de Terelu, a on se la veu ballant una cançó de ‘reggaeton’ amb una companya de marxa que no ha passat desapercebuda per ningú. Esta no era una altra que María Teresa Campos, la seua iaia.

 

Les dos s’han arrancat a ballar amb la cançó 11PM del cantant Maluma, un dels artistes preferits d’Alejandra Rubio i que ara pareix que esta passió li estaria contagiant a la matriarca de les Campos. El vídeo es veu com les dos ballen amb un estil lliure i que s’ho passen d’allò més bé. La lletra és molt contundent i conté frases com «Eres molt bonica per a plorar per ell» o «Com fer-te entendre que tú amb mi et sents millor». 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Domingos con mi Abu ? TE QUIERO El viernes que viene tenéis un vídeo de @mtmad.es de este domingo familiar ? @maluma

Una publicación compartida de ALX ? (@alerubioc) el

 

Un possible missatge encriptat

Els seguidors de Rubio, que són molts, degut a la seua faena com a instagramer, ja han intentat donar-li sentit a l’elecció de la cançó per este vídeo i especulen amb el nom de la persona per a la que podria anar esta cançó. Moltes de les veus apunten cap a Bigote Arrocet, parella sentimental de María Teresa Campos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.